Mergi la conţinut

Rider X

Membri
  • Conţinut

    72
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Rider X

  • Data naşterii 17.05.1984

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Otopeni, Ilfov
  • Posesor(oare) de
    BMW G650XMoto

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    turcitubogdan@yahoo.com

Vizitatori recenţi

2.061 vizualizări profil
  1. Rider X

  2. service Montare Semnale Led

    Salutare, Am o Honda mai veche caruia i-am montat semnale mai discrete ca dimensiune cu LED, insa nu stiu cum se leaga dpdv electric: imi trebuie rezistenta, ce tip, cate samd. Semnalele au un fir rosu (plus) si unul negru (masa), iar cele de pe moto ramase de la semnalele vechi au un fir verde (green->ground->masa) si inca unul. Daca leg rosu cu colorat si negru cu verde, cum ar fi logic si normal, nu se intampla nimic. Daca fac o combinatie de toate 4 (!!!) semnalizeaza foarte alert. Va rog mult spuneti-mi cum se fac aceste legaturi. Multumesc, Bogdan
  3. articole Drive Test Bmw

    BMW nu furnizeaza sha cu gel, desi pentru majoritatea modelelor poti comanda o sha confort mai moale. Apropos pentru ca nu am scris, modelele de test sunt urmatoarele: - G650Xmoto - F650GS - F800GS - R1200GS - K1200R Sunati inainte pentru ca se poate sa nu fie disponibile pe loc: 031 - 620 10 71. Succes.
  4. articole Drive Test Bmw

    Avea saua joasa ca pentru mine. Exista una pentru persoane mai inalte care are incorporata 2 setari de inaltime (diferenta intre ele de ~2 cm). De ce ?
  5. articole Drive Test Bmw

    Salutare, Eu sunt micul Bogdan (de la BMW moto) de care ati citit mai sus. In primul rand multumesc lui Cesar si voua tuturor pentru un topic superb si foarte putin meritat pentru ca a fost placerea mea (pentru cei care au apucat sa-l cunoasca pe Cesar stiu la ce ma refer). N-as vrea sa incep o polemica referitor la modele si marci moto pentru sunt toate exceptionale in felul lor, dar vreau sa fac anumite completari: 1. R1200GS - este un model “cu greutate” al BMW, insa Cesar va poate confirma ca centrul de greutate la majoritatea modelelor a fost pus cat mai jos de nemti si astfel pare mult mai usor, iar pe parte de offroad GS-ul e la inaltime si asta se stie worldwide - nu am nimic cu sistemul de control al tractiunii mai ales ca poate fi scos (ca si ABS-ul), insa afara de conditiile actuale de trafic, iubesc motocicleta si imi doresc sa merg cat mai mult cu ea, asa ca pe ploaie un m-as supara sa am ASC-ul. - evitati va rog saua cu gel pentru ca desi este moale, se incinge la soare ca la microunde si ramane incinsa foarte mult timp – nu stiu daca este valabil si la polul opus al temperaturilor toamna sau primavara - protectiile motorului sunt intr-adevar prinse de motor insa au canale de iesire – daca impactul este intr-atat de puternic incat nu pot proteja motorul, nici nu-l strica mai rau 2. F800GS: pentru cine isi doreste asa ceva ii recomand protectia integrala de motor, scutul mare de aluminiu (care acopera filtrul de ulei si merge mult in spate) si un parbriz touring. Nu poti face offroad doar pentru ca are cauciucuri, desi nu ar fi deloc anormal, dar din pacate te obliga sa iei si cateva accesorii pentru un astfel de uz. 3. F650GS are 71 de cai si e mai urban, mai jos si mai pe gustul si inaltimea mea (tip pigmeu anyone...), desi personal l-am incercat si offroad si merge. 4. G650Xmoto costa 5000 + tva si e nou ! Faptul ca are ABS, dar ar mai trebui putin cuplu mi se pare neglijabil (mai ales ca la putere mai poti umbla). E adevarat ca am o parere subiectiva, nici nu s-ar putea altfel, insa motoarele vorbesc pentru mine de multe ori. Sunteti oricum bineveniti aici oricand aveti timp sa aruncati un ochi sau un picior peste sha: asta e rostul lor – sa fie plimbate si e mai bine atat pentru voi, dar mai ales pentru mine sa primesc pareri avizate “dupa” ce le conduceti si va puteti face o idee. E corect ca sunt doar 15 minute de test, dar e gratis si dupa cum ati citit sunt relaxat (atat timp cat aveti grija de voi, asa ca va rog veniti cu echipament). Cesar multumesc inca o data si te mai astept cu drag; sper sa ne revedem curand, de preferat pana devii parinte. Cei care au scris inaintea mea au mare dreptate: lasa un pic structurile de aviatie si pune mana pe condei mai mult, dar cu aparatul foto in cealalta... Succes tuturor. Pentru cei care au sa-mi adreseze vorbe de duh pot scrie la bogdan.turcitu@automobilebavaria.ro.
  6. Cluburi Moto

    Salutare tuturor, Puteti scrie in cateva cuvinte ce presupune apartenenta la un club si care sunt cateva din criteriile de inscriere ? Multumesc, Bogdan
  7. Dragilor aveti toti avantajul pasiunii. Din capul locului va spun ca sunt motociclist si voi ramane trup si suflet cu motocicleta toata viata. Problema se pune simplu si la concluzia asta ati cam ajuns toti: fie scuter sau atv sa ai carnet (nu un jeg de hartie cu cateva cursuri de legislatie) si echipament de protectie (de bun simt casca si manusi). Sa nu fiu ipocrit, va mai spun ca si eu pana la servici (13 km) pe motor merg doar cu casca si manusi. Va mai spun ca am si scuter si mi se pare vital pentru tara in care traim: eu merg pe scuter la costum (pe motor nu am unde sa-mi pun geanta, si nu pot purta protectii) din Otopeni pana in Bucuresti si nu as merge cu altceva (asta e, mai ploua, te sui in cazan) si intr-adevar, port doar casca, iar taicamiu meu merge cu scuterul la piata si la posta. Realitatea este ca toti cei care au scutere tunate samd, recunoasteti fara rusine ca va doriti motociclete, nu va judeca nimeni; asta e, nu aveti varsta. Cu toate astea condusul trebuie sa fie responsabil. Aici vine alta problema: cum noi nu prea avem politie, un condus responsabil vine din educatie si simt civic si aici dragii mei... a belit p**a pe romaneste. Cati avem constiinta si educatia sa ne recunoastem macar greseala si sa nu o mai repetam, hai sa fim seriosi, ne numaram pe degete, ca sa nu mai vorbim de pubertate, tiganie si manele. Sa nu va fie cu suparare scuteristilor, dar daca nu-l conduceti de nevoie, sunteti ca vegetarienii la gratar, pe drumul spre motocicleta. Dar aflati inainte ca motorul nu iarta si daca te trantesti in fata spitalului, vin baietii aia si probabil te inscriu la un curs de reanimare, asa ca grija mare si asfalt uscat. Cele de mai sus sunt sfaturi prietenesti si nimic mai mult asa ca am rugamintea sa luati partea pozitiva ca alternativa la comentarii rauvoitoare, ca e pacat si ne apucam unii de ceilalti aiurea.
  8. Dreptul La Replica Pentru Scuteristi !

    Dragilor aveti toti avantajul pasiunii. Din capul locului va spun ca sunt motociclist si voi ramane trup si suflet cu motocicleta toata viata. Problema se pune simplu si la concluzia asta ati cam ajuns toti: fie scuter sau atv sa ai carnet (nu un jeg de hartie cu cateva cursuri de legislatie) si echipament de protectie (de bun simt casca si manusi). Sa nu fiu ipocrit, va mai spun ca si eu pana la servici (13 km) pe motor merg doar cu casca si manusi. Va mai spun ca am si scuter si mi se pare vital pentru tara in care traim: eu merg pe scuter la costum (pe motor nu am unde sa-mi pun geanta, si nu pot purta protectii) din Otopeni pana in Bucuresti si nu as merge cu altceva (asta e, mai ploua, te sui in cazan) si intr-adevar, port doar casca, iar taicamiu meu merge cu scuterul la piata si la posta. Realitatea este ca toti cei care au scutere tunate samd, recunoasteti fara rusine ca va doriti motociclete, nu va judeca nimeni; asta e, nu aveti varsta. Cu toate astea condusul trebuie sa fie responsabil. Aici vine alta problema: cum noi nu prea avem politie, un condus responsabil vine din educatie si simt civic si aici dragii mei... a belit p**a pe romaneste. Cati avem constiinta si educatia sa ne recunoastem macar greseala si sa nu o mai repetam, hai sa fim seriosi, ne numaram pe degete, ca sa nu mai vorbim de pubertate, tiganie si manele. Sa nu va fie cu suparare scuteristilor, dar daca nu-l conduceti de nevoie, sunteti ca vegetarienii la gratar, pe drumul spre motocicleta. Dar aflati inainte ca motorul nu iarta si daca te trantesti in fata spitalului, vin baietii aia si probabil te inscriu la un curs de reanimare, asa ca grija mare si asfalt uscat. Cele de mai sus sunt sfaturi prietenesti si nimic mai mult asa ca am rugamintea sa luati partea pozitiva ca alternativa la comentarii rauvoitoare, ca e pacat si ne apucam unii de ceilalti aiurea.
  9. Carbon Sau Titan

    Salutare tuturor, Va rog cei care aveti cunostinte documentate sau experimentate, scrieti tot ce poate ajuta, atat pe mine cat si pe altii. Care este mai buna: o evacuare de Carbon sau una de Titan ? Specificati va rog si modelul de moto si toba avut. Multumesc si astept parerile voastre.
  10. PRO BIKER'S PARTY - SNAGOV PARC

    Salut, Nedorind sa par carcotas sau al dreq, subiectul muzicii este important insa am o intrebare: exista posibilitatea aducerii unui ecran pentru a viziona cu totii acolo cursa si calificarile de GP de la Brno ("joaca" si R. Muresan in deplasare si oricum e interesant si fara romanashul nostru). Daca exista, cum putem contribui sau ajuta in acest sens. Multumim anticipat oricum organizatorilor pentru efortul depus.
  11. Costum

    Sa le stapanesti fara cazaturi ...
  12. Costum

    Ce-mi place de voi astia "abili-psihic" ... va credeti pe putin Valentino Rossi si ironizati incepatorii. Ai putea sa dai sfaturi fara sa iei la misto ... Ionell daca poti sa ajungi la AMC Kart pe Tunari e un super magazin; mic insa foarte cuprinzator si cu preturi mai bune decat in Bucuresti. Salut
  13. Honda sau Aprilia

    Un sfat prietenesc: incearca-le si vezi care ti se potriveste! Fiecare are stilul lui de mers si o motocicleta care i se potriveste mai mult sau mai putin. Faptul ca sunt in 2 timpi inseamna ca amandoua au ceva putere indiferent de "ponei" si faptul ca sunt de 125 inseamna ca oricum nu pot fi atat de cool precum ai vrea ... sunt ca 2 biciclete cu steroizi. Deci ia-o pe-aia care iti place mai mult cum merge, cum schimba vitezele, daca vibreaza mai mult s.a.m.d. Vrei o parere profi despre amandoua: www.superbike.co.uk si intri la Test Archive. Succes
×