Mergi la conţinut

nOspeedlimit

Membri
  • Conţinut

    4
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    n-am inca. l-am vandut si si... si caut
  1. service Aprilia RS125

    i-am luat bujia p kre o avea si inainte isa nu stiu dak asa e by default(ngk r br8es) insa am renuntat la asta noua q cea veche q acelasi cod pt k mergea mai bine. sa fie carburatoru? reglaju dt aer benzina si ulei?! 10q reverse 4 trying am gasit p situri k pt rs-ri din 93 pana'n zilele noastre se foloseste BR10EG insa am gasit si unu, unu doua situri p kre ziceau k merg amandoua si br8es si br10eg
  2. service Aprilia RS125

    am o aprilia rs 125 din 98. in principiu merge bine insa am umblat la amestec si cred k am dereglat-o. nu mai porneste dekt q socu tras(acelasi lucru se intampla si la plecatu d p loc). insa dupa c reusesc sa o pun in miscare lucrurile se schimba radical, merge imbecabil si fuge f bine pt un rs d 125(180km/h). initial am crezut k e de la bujie ngkbr8es cu cap lung. am inlocuito q una cu cap scurt d la un peugeot xr6, o ngk sp sau ceva d genu, si lucrurile iar s-au schimbat radical. plecari cu demaraj, ridicari p o roata, etc. atunci am zis : e bujia!!! ma duc la daperom ii explic problema unui mester si spune:BUJIA. cumpar un ngk br8es qm aveam initial si aksa problema se repeta. schimb bujia q aia d xr 6 bq kp scurt, iar mergea bine. as pune o bujie de xr6 q cap scurt insa am inteles k dak ai aut q kp lung, q kp lung tre sa folosesti contand locul unde s da aprinderea. nush c sa mai cred. alt mester k ar fii d la segmenti... astept ajutor... va multumesc anticipat ah!!!... si sa nu-mi sugerati sa ma duc la mecanic k pe la mine pan zona, mecanici moto mai rar=0 sanatate & dry roads
×