Mergi la conţinut

motoPassion

Membri
  • Conţinut

    2
  • Membru din

  • Ultima vizită

  1. service reparatie furca

    Deci... e nevoie de ceva mai multe lamuriri din partea mea. OK Nu stiu exact ce tip de furca este pot sa spun doar ca e normala (adica nu upside-down). Din detalii sigur va veti da seama mai bine despre ce este vorba. Jamba are un cate un surub mare (17) cu inel de cauciuc cu care se prinde de cadru la partea superioara. Mai este prinsa ceva mai jos de un colier apartinand tot cadrului. In partea superioara uitandu-ma prin teava am vazut un inbus pe care l-am desfacut si a iesit arcul cu ceva "piese" aferente. In partea inferioara este de asemenea un inbus mai mic dar care se invarte in gol. Vazand ca nu rezolv in nici un fel cu "inbusul al mai mic" m-am apucat de cioplit simeringul. Si restul am mai povestiti. De remarcat ca nu am constatat nici un fel de presiune la scoaterea surubului de deasupra cu toate ca fara sa trec la desfacut inbusul de sub el si sa scot arcul am putut scoate uleiul. Ciudat mi se pare si ca invart la nesfarsit inbusul de dedesubt. Please help!
  2. service reparatie furca

    Salutare la toata lumea. A venit vremea sa schimb si eu simeringurile pe furca deoarece imi pierde lichid. Iata cum am procedat. Am desfacut ambele jambe. Am luat o jamba si m-am pus pe distrus simeringul ca sa iasa (contraziceti-ma daca e cazul ). Dar indepartand cauciucul de deasupra am dat de un inel de aluminiu destul de bazat. Aici m-am oprit ca nu stiu despre ce este vorba. The end Poate cineva sa-mi descrie operatiunea "ca la carte" sau macar sa ma indrume catre un link decent. Sunt sigur ca cei mai multi incepatori vor gasi util un asemenea tutorial. Binevoitorului toata recunostinta mea.
×