Mergi la conţinut

octa

Membri
  • Conţinut

    22
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    51m 19s

Despre octa

  • Data naşterii 13.06.1977

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Arad
  • Posesor(oare) de
    Simson AWO 425 S

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    octaviantudor
  1. octa

  2. chopper Vind Piese Yamaha Virago

    mai e valabil? ma intereseaza releul de semnalizare. cat costa?
  3. donez manualul din imagine. fiindca nu intru prea des pe forum, rog doritorul sa ma sune la 0740/371404. livrare in Arad gratis. in tara doritorul va trebui sa plateasca expeditia. sosea uscata! am fost surprins de numarul mare de doritori... cu parere de rau pentru cei care nu vor primi manualul, va anunt ca acesta a fost deja promis, din cate am inteles, unui pasionat de acest tip de motocicleta din timisoara. a fost o donatie, nu o licitatie, deci primul venit, primul servit... cu toate astea, am sa insist pe langa noul prorietar al manualului sa scaneze cartea si sa o imparta virtual cu ceilalti doritori, prin intermediul forumurilor pasionatilor de motociclism. mult succes tuturor!!!
  4. legislatie Petitie Anti Taxa Auto

    semnati petitia!!!!! nu va costa nimic! http://www.realitatea.net/petitie bafta!
  5. n-am mai scris de muuulta vreme pe forumul asta.... regleaza carbu' asa: -cuiul dozator o pozitie mai sus de jumatate. -aer - inchide pana la capat surubul si deschide 1/4 tura. -mareste relatniul si regleaza-l cum iti convine de jos cand motorul e cald. nu e bai ca sta inclinat. eu am carb de minsk de muuulta vreme si n-am probleme ca e inclinat. si alti prieteni ce au avut simson tot asa. si in gasca din care fac parte am fost in total 17 simsonari. ca sa nu se evapore benzina din paharel asa repede: schimba prezoanele de prindere din chiuloasa cu altele mai lungi cu 12mm - prezoane M8. confectioneaza doua garnituri din klingerit de max 1mm. confectioneaza un distantier de textolit (aceeasi forma cu garniturile) si monteaza in ordinea: chiuloasa - klingerit - textolit - klingerit - carb. ajuta mult: 1 - la mentinerea benzinei in paharel mai multa vreme - porniri mai rapide; 2 - nedecalibrarea carbului prin incalzire/dilatare (nu se deregleaza si rezista mai mult in timp); 3 - economie de benzina (cu ce ai in paharel faci pana la 400m - experimentat de mine). vezi daca jiglerele sunt potrivite: principal de 1 mm, de relanti de 0,5 mm si soc (daca ai) de 0,5 mm. asta e de minsk. carburile rusesti in general la fel la diferite motoare - difera setul de jiglere. pornirea defectuasa poate fi si din cauza aprinderii. regleaza magnetoul! verifica fisa si bujia... succes!
  6. salut! semnati petitia impotriva taxei auto! www.realitatea.net/petitie suneti-le si altor prieteni/cunostinte de aceasta petitie! succes!
  7. recomandare

    Salutare! Vreau sa va recomand tuturor o carte! Mie mi-a cazut in mana absolute intamplator, si chiar daca i-am vazut copertile invechite, chiar daca m-am gandit ca este de conceptie mai veche, titlul m-a atras ca un magnet. Apoi n-am mai putut sa o las deoparte! “ARTA DE A CONDUCE AUTOMOBILUL” Autor: Petre Cristea Editura Sport-Turism, Bucuresti 1980 Editia a doua revazuta si completata Motto: ‘Calitatea esentiala nu consta in a conduce incet, ci in a conduce bine.’ Principiile enuntate in carte sunt valabile tuturor conducatorilor de vehicule. Chiar daca e veche, 99% din continut e valabil si in ziua de azi! Gasiti sfaturi referitoare nu numai la cum sa circulate, ci si explicatii logice referitoare la motivele pentru care trebuie ca fiecare dintre noi sa-si imbunatateasca tehnica conducerii de vehicule. Desi nu se pomeneste in carte despre ‘injectie’, ‘distributie variabila’, etc. (dat fiind momentul publicarii), explicatiile legate de mecanica si tehnica unui vehicul sunt surprinzator de actuale! Gasiti grafice foarte interesante si graitoare privitoare la multe dintre aspectele fizice si dinamice intalnite pe sosele. Unul dintre cele mai importante aspecte: NU este deloc plictisitoare!!! Umor, satira, ironie, cursivitate, povestiri intercalate – toate acestea fac ca volumul safie o lectura usoara si placuta! Cred ca motto-ul de mai sus este destul de sugestiv… Este cel mai bun tutorial pe care l-am gasit! ‘… pentru ca a conduce incetinel inseamna a provoca accidente in mod indirect. Pe cand a conduce bine inseamna nu numai a nu fi accidentabil ci, mai mult decat atat, inseamna a-i ajuta si pe ceilalti sa nu se expuna unor situatii periculoase.’ Cautati cartea in biblioteci, pe rafturile parintilor, oriunde credeti ca o veti gasi. Nu veti regreta… Sosea uscata!!!
  8. istorice ajutor pentru simpson

    adaptare magnetou voshod la simson click! succes!
  9. logarea

    de ce trebuie sa ma logez de fiecare data cand intru pr site? trebuie sa o fac chiar daca am bifat "da" la "remember me"... sau numai mie mi se intampla?
  10. service aprindere electronica ?

    adaptarea nu a fost facuta pt. motorul tau, dar poate iti vine v-o idee: adaptare aprindere electronica succes!
  11. oops! p'asta n-am stiut-o...
  12. intr-adevar, ultimul numar din MotoLife m-a bucurat nespus! posterul si-a ocupat deja locul de onoare in casa mea, articolul despre daytona e citit si rascitit... am un mic comentariu in ce priveste articolul despre simson - hd (fara sa vreau a-l supara pe demo!): voi tine eu loc de erata si mentionez aici ca motoru' e in arad (nu in oradea). este a unui bun prieten al meu si trebuie sa spun ca am avut onoarea de a-l icaleca nu o data. pentru un "bricolaj de beci", look-ul si senzatia sunt supreme! pacat ca paginile unei reviste nu pot reda sunetul motorului, senzatia de bine, de greuatate si putere, de libertate, de unic, de dragoste pentru o gramada de metale, de dorinta, de trezire a imaginatiei, de adrenalina...
×