Mergi la conţinut

BERY

Membri
  • Conţinut

    27
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    cind cum de obicei CHOPPER
  1. cine este Cabral asta ? nu-l cunosc dar cred ca n-am pierdut nimic.
  2. Motomaneaua

    da cel mai trist este ca sint destui imbecili care cumpara astfel de poluatie fonica si dupa aia ne terorizeaza pe noi cu ea, daca ar durea prostia ar fi la fel de rau ca toti manelisti ar fugi pe strada si ar urla, nu stiu care zgomot e mai suportabil.
  3. distractiv Si castigatoarea este .......

    ce va certati aici, de ce sa nu fie luate la rind una dupa alta da care sa fie prima?
  4. distractiv NOILE CARACTERISTICI DE LA DACIA

    si vor fi destui prosti care o si cumpara
  5. chopper INTREBARE PT BERY

    ceau , roby: scuze ca n-am mai intrat de mult pe forum, azi ti-am si raspuns la mesaj, nu am fost la timisoara de cind este clubul cargo, cu simsonul tau am vazut doar pozele de pe forum, e chopper adevarat asa cum imi place si mie, daca gasasc ceva iti dau un mail. urk si hitman47: va spun deja inainte sa ma luati la rost ca nu e limba mea materna si fac mai multe greseli, nu o fac sa supar pe cineva, si de alt fel si eu am fost elev de nota 5 cu indulgenta la romana si nici la alte materii nu mi-am dat prea multa silinta. bery
  6. Alegere Bandit 600 si SV650

    SV650 e mult mai reusita
  7. plimbare

    cit iti consuma?
  8. Sa reinviem legenda...

    hai baieti fiti seriosi, toti neam chinuit cu mobre ca na fost altceva, daca macar ar fi fost ceva original (inventie romaneasca) dar a fost ceva ce azi n-ar avea nici o sansa, poate nostalgia, nu toate cazurile cu motoare simple au dat kix nu uitati de Harley Davidson si ei vind technica invechita (exceptie Vrod) la bani mult prea multi, cam la fel ca dacia intre masini. mobra ar avea sanse daca ar fi ceva deosebit si daca faci ceva deosebit atunci trebuie si sa gasesti un nume deosebit cu care se identifica cumparatorii, atunci pretul si calitatea nu mai sint importante, ca la HD sau Dacia. si multi cred ca au mers cu 90 cu hoinaru cu 2 pers, eu nici singur n-am atins astfel de viteze, arata 80 pe ceas dar in real era mai putin, am fost cu multe hoinare si mobre dar nu mias mai dori azi. ultima data cind am fost cu hoinar aveam 17ani (1990). si eu am invatat pe mobre, la 15ani am prins un sachs de 100ccm si dupa ce am inplinit 18ani si am facut carnetul pina acuma am mai avut multe dar nu ma prins nostalgia dupa mobre nici o data.
  9. intrebare

    da gpz-900 e racheta anilor 80, si daca nu se aseamana cu zx9r dar are totusi Power destul sa te omoare, incearca sa ai rabdare si cauta-ti vreo trupa linistita si fa cu ei kilometrii multi sau plimbate singur si nu incerca sa o conduci ca unu care stie sa mearga. nu incerca sa stapinesti motorul, incearca sa TE stapinesti. iti doresc distractie placuta si drumuri bune
  10. primul meu motor - Kawasaki Zx6r

    eu iti dau sfatul sa te stapinesti, nai fii primul care isi cumpara motor tare si moare pe el, motorul asta are o herghelie de cai si cum am inteles tu nu ai de loc experienta. sa nu te superi dar eu nas pune pariu ca supravietuiesti vara asta, de ce nu tia ajuns ceva mai mic din prima ceva rabla mai ieftina cu care sa te inveti un pic. acuma o ai si ma gindesc ca vrei so si folosesti, nu incerca sa-ti masori puterile cu nimeni, si daca te duci cu un grup cauta-ti un grup care merge linistit. pentru sa te spargi in figuri mai ai timp mai tirziu si nu te lasa provocat de nimeni chiar si daca fac altii misto de tine. sfat vamal: cit timp vehicolul este inmatriculat si tu ai o inputernicire notariala si o carte verde poti circula cu el drum bun si ai grije de tine
  11. Decedat

    nu exista casca care sa te protejeze la 190, asanumitele casti bune si scumpe sint usoare, aerodinamice, comode.... la viteza de 50 daca te lovesti nefrinat cu capul, poti avea orice casca nu te ajuta, daca nu se sparge ti se rupe coloana si esti la fel de mort. din punct de vedere statistic: la americani in unele state este obligator sa porti casca iar in altele nu accidentele mai multe sint in statele unde e obligator, chiar si procentajul ranirilor craniene este acolo mai inalt. pare nelogic? explicatia: daca umblii fara casca simti viteza, te multumesti cu mai putina viteza si ai mai mult respect fata de 190km/h chiar daca ai casca in cap. cu cit mai buna e casca si carenajul cu atit mai incet ti se pare viteza cu care circuli. cine crede ca dupa ce investeste 3000 de euro in costum cu protectoare si casca e sigur pe motocicleta, face o mare greseala, nimeni nu e sigur in circulatie, la accidente "mici" te ajuta dar la 190 daca te lovesti de ceva are acelas rezultat ca in pantaloni scurti si fara casca. condoleante la rudele si prietenii victimei RIP
  12. multe acidente la BRASOV

    spv13r : esti cumva inrudit cu Al Bundy si lui i sa facut frica cind nu i sa intimplat nimic rau
  13. Accident grav

    soferii auto trebuie educati, cind nu se intimpla accident da fac astfel de greseli, trebuie scosi din masina si ramine de ales ca bati soferul sau demolezi masina, cel mai distractiv e cind mai multi Bikeri demoleaza o masina, nu numa pagubitul va avea grije de motociclete, toti care afla de caz. din pacate nu exista prea multe sanse sa ii educi in alt mod. Condoleante si R.I.P
  14. distractiv banc cu unguri

    chiar de asta ar fi vorba, v-twin : cei care striga asa ceva sint la fel de prosti egal ce natie, dar daca striga la mine poate mi se face chef sa le controlez culoarea singelui. eu de felul meu nu incep sa strig asa ceva la nimeni. maR1 : a fost fain, superfain si in 1999 si in 2000, dar eu ca Biker am trecut la fapte, stii tu vorba multa.... si nu sint prea suparacios va doresc Drumuri Bune, fara probleme si fara potera
  15. nu nu sint haine normale pt. copii din lemn
×