Mergi la conţinut

Roni

Membri
  • Conţinut

    146
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    4d 5h 34m 17s

Despre Roni

  • Data naşterii 14.01.1984

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda VTR 1000 F

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    ronceaiulian@yahoo.com
  1. Roni

  2. nu-mi spuneti ca va plac numai "injectatele" cu facelift si mult marketing...
  3. ala de 900 e trasnet.Injectiile nu-mi plac din mai multe motive.M-am dat si pe moto cu injectie si nu mi-a placut cum trag,sunt prea line,prea domoale;nu simti salbaticie deloc in motorul ala.Ex 2 moto CBR600:unul din '93 celalalt de prin 2003.La ala mai nou era foarte ferma acceleratia dar in schimb motorul tragea altfel,usor.La cel vechi parca stai calare pe-o ghiulea.In a2-a la 9-10k de roate parca tot pleaca de pe loc.Plus ca un carb il repari si acasa,o injectie mai putin...Imi plac moto primitive,fara prea multa tehnologie si cu o mecanica cat mai pura.Te lasa-n drum,il repari tot acolo.VN-ul de 800-i vis
  4. iesiri Primele Iesiri In Trafic

    eu la ambreiaj am un cablu de frana de la un scooter.Pot spune ca e mai bun decat originalul pt ca e mai gros si suporta mai bine forta.L-am luat,l-am masurat,l-am schimbat si asta e.In caz ca poti gasi zbir care se vinde la metru etc e mai bine:ti-l faci pe masura care-ti trebuie.Mie pe un cablu original imi cereau 170 RON (am ramas mascota);cu 30 de lei l-am facut de nu mai are treaba 100 de ani de acum incolo.Toate bune! P.S. E indicat sa ungi cablurile din cand in cand pentru a le lubrifia si a le mari durata de folosinta
  5. iesiri Primele Iesiri In Trafic

    Frate:la posturile voastre deschideati un reality show si va umpleati de bani Bv voua!Legat de cablu de acceleratie...de ce cari mobra cand iti ia 5 min sa-l schimbi?numa bine!
  6. enduro Suzuki DR 650

    nu-s mare maestru la reparatii dar din cate stiu DR-urile n-au probleme specifice.Care e faza cu chiulasa?ca nici de asta n-am auzit pana acu.La cati km spui ca pica?si aia si axa cu came?e ciudat ce aud.Manuel are cred peste 40k de km facuti cu moto lui si n-am auzit de probleme din astea iar legat de "partea de sus"(axa,culbutori etc) NU trebuiesc reglate la cota "ca la carte" ci mai slabe un pic,cu putin joc pt ca altfel se uzeaza rpd,zic si eu din auzite...
  7. Fac vorbire de cele doua modele pentru ca sunt destul de vechi si nu prea am gasit multe info despre ele (exceptand specificatiile tehnice care sunt generaliste).E vb de motoare din jurul anilor'85.Ca preturi difera destul de mult (honda tine de pret in general) insa ma intereseaza cat de justificat este un pret maricel si la ce diferenta de fiabilitate face referire?As vrea opiniile unor oameni care au avut vreunul din cele doua/amandoua si cam cum sta motorul in general.Imagineaza-ti ca e un motor pe care-l dispretuiesti si-i cauti puncte slabe;ca de bine despre japoneze si mai ales V2 tot am auzit.Cum sta cu consumabilele,consum,fiabilitate,puncte slabe etc... Yamaha XV 750 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...pecial%2084.htm Honda VT 750C http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...shadow%2083.htm Toate bune!
  8. Shadow de 750 mi se pare si mie cea mai frumoasa,atentie multa la detalii si un ansamblu elegant,stilat.Relanti-ul insa e cam ridicat si turatia motorului pt un cruiser...acceasi chesti e si la VT-ul de 600
  9. CB 500, GS 500, GPZ 500 sau chiar si-un sport-touring de clasa medie FZR,NTV etc. parerea mea...
  10. motocicliste Pt Inceput Un R6

    iti doresc sa n-ai parte de incidente.Din punctul meu de vedere motociclistu' care nu-si ia trante ori nu se da deloc ori nu se da cum trebe (asta nu-nseamna sa mergi numa de-a buselea...) or tu ca fata/femeie etc sa te-ntinzi de pe un R6 nu prea-i gluma.Daca ma gandesc ca esti si incepatoare... ce sa zic?!ride cu grija, MARE grija!R6 io-l vad ca pe o mobra pt meseriasi (n-as recomanda-o pt scoala) si daca ti-o iei cu vreo 120j de cai din care folosesti numa 50 nu prea-i vad rostu';dar alegerea apartine fiecaruia.Toate bune si sa n-ai parte de incidente!
  11. enduro SUzuki DR 650

    DR650-a mers mobra 500km cu 2 insi in carca (io si Manuel-niciunu' din noi prea slabutz),a halit vreo 4l/100 mers in gaz cu 120-130km/h lejereanu,batraneste .Are cuplu de rupe pamantu' si sta pe curbe de numeri boabele de asfalt.Merge in orice conditii meteo is pe la noi romanii si sta bine pe drum chiar ud fiind (pe 1 roata sau 2 ).Daca-i pui si toba strong(un sebring,Marving,lazer etc) face iuresh...E genul de motor care te face sa te simti mereu tanar si nu te lasa sa te plictisesti pe el Puncte slabe:nu merge pe apa (doar prin...),nu gateste,n-are spoiler,eleron,servo,electrice bla bla.Sfatu' meu e unul:IA-L si da-i gaz,iar din cand in cand mai verifica nivelul la ulei si dupa fiecare 4-5k km schimba-l(uleiu').Toate bune!
  12. enduro Suzuki Dr Big 750

    Hai cu pozele!eu sincer n-am avut vreme de shooting-uri sau de sedinte foto m-am dat in draci cu el de n-are aere.Lantul la distributie l-am intins,cand am schimbat uleiul si acum merge fen;se aude un suierat si cica asa ar fi ok.Cu spitele n-am avut nici o problema la ulei insa intr-adevar tre sa te uiti mai des;deh:e monocil si asta haleste ulei.In rest numai de bine de el
  13. distractiv Balada Motoristului De Iarna

    Ca bine zici Baroane Daca acu la 20 si putin de ani ma plang ca-i frig afara la 50 arunc singur pamant peste mine.Eu mi-am propus sa fac,personal ,sezonul moto din 3-4 luni sa fie de 12 luni pe an.In final cand fac bilantu' cred ca or sa iasa 13 luni In concluzie:atata vreme cat nu e polei/zapada/lunecus ce te-mpiedica sa-i dai bice naprasniciei?Tzol de frig exista,benzina(o mai scumpesc astia da' tot nu se usuca rezervoru' pe dinauntru')...pana mea;io n-am lipsit de pe sosea mai mult de 4-5 zile legate.Si cand imi povestesc "batranii" cum alergau comunistele iarna cu ziare bagate prin haine sa nu-i ia frigu'... zic si io Si aici o continuare la balada inceputa de tine;e ceva-n stilu' Bacovia cu tente de Parazitii arse-ntr-un sictir umoristic Sa ne deschidem un cenaclu artistic "Capra",il incepem virtual,aci pa forum,sa borasca toti talentatii ce-au pe suflet ............................................................................ Si cand ma uit la capra-acum,ii f..t o biciuiala -Sa mergi-n m...rtii matii-acum,ca nu stai pan' la vara Sa nu te sperii de polei,de iarna sau de zloata Ca de bag mana-n gaz in draci te fac sa bubui toata Si de-al tau vuiet si vartej sa planga tot amaru' S-acoperi tu mandra manea, ce-o canta cocalaru' Si sa intreci in PLM conservele tunate In foc de gaz si bubuieli tu sa le arzi pe toate tu bi continued... hai!altu' la rand
  14. Cine-mi Da Niste Sfaturi?

    1-La pornirea pe kick starter totul sta in echilibru,nu prea are a face cu greutatea.Po sa ai si 15shpe kile,daca simti pistonul unde-i trebuie scanteia nu e nevoie sa te lupti cu capra sa porneasca;la capitolul reglaj avans/aprindere poti avea surprize neplacute,te loveste pedala cand dai sa pornesti si daca nu esti atent/a cam doare Si crede-ma,daca nu pe mine macar pe altii, ca la comuniste chestiile de finete sunt cele care-ti creaza probleme.Am desfacut motorul de IJ doar cu o surubelnita si o cheie de 14 (si nu mi-s mare mecanic) am schimbat segmentii ca erau dusi (s-a calat) l-am inchis si era totu' parfum (mecanic vb) dar la aprindere mi-am prins urechile. 2-Sunetul la 2T e marfa,nu vad de ce ti-ar fii rusine.Are si el farmecul lui;multi prieteni imi spun:Bah!e frumos motorul asta de acum(DR-ul) dar cealalta (IJ-ul) avea ceva al ei,era mai retro,mai marfa. 3-Nu te uita sa fie piesele ieftine si motoru' usor de reparat.Mai bine ai in vedere sa fie cat mai fiabil;sa fie piese mai scumpe dar sa nu-ti trebuiasca prea des.Ia un motor in care sa bagi mooolti Km nu injuraturi si bani.Zic eu, ca daca stai prea mult in loc de lovele mai bine mai agonisesti ceva si iei un japan,pledez pentru japan in defavoarea oricarei alte capre.Mult succes! P.S.-Ma minunez de cat succes are postul initiat de tine,mergi la un post TV,fa-le rating cel putin cat aici si sigur te umpli de bani cat sa-ti iei ce capra iti pofteste inima Numai bine!
  15. Cine-mi Da Niste Sfaturi?

    Muhaha... Poi bine mai baieti:daca aratam si eu precum colega noastra poate va ingramadeati cu ceva mai multe sfaturi cand mai aruncam cu cate o intrebare;deh,tot ca-ncepator Si-acu sa cadem pe subiect: Depinde de ce cauti la un motor:daca e doar de agrement atunci cred ca un cruiseras de clasa mica-medie ar fi ok,ceva usurel,manevrabil pe care sa-l poti stapani si care ca pret cred ca se incadreaza in bugetul sus mentionat.La inaltimea pe care o ai probabil iti va fi mai greu sa mergi pe altceva,o vitezana,un naked sa nu mai vb de touring sau enduro . Nu recomand moto comunista(MZ,Simson,Tula etc)pt o fata/femeie.Au ele frumusetea lor dar ca s-o vezi tre sa te murdaresti bine pe maini de vaselina,uleiuri samd si sa injuri inainte de pornire(asta face parte din descantecul de inceput).Recomand un moto usor pt ca ceva mai greu daca agata piciorul in cadere s-ar putea sa fie de rau si probabil iti doresti distractie,fun si nu vizite pe la urgente.Numai bine si asfalt uscat cu ce-o fi;numa sa fie ca stiu cum e cand stai pe tusa da,da...stabile de nu mai poti;sa nu mai vb de suspensii care-ti roop c...u prin hartoapele de pe strazi.Iar daca vb de siguranta...ne orientam catre masini blindate sau statul in casa la TV Numa bine! Un motor fara kick starter mi se pare ca are un handicap;ti-o spun din experienta (sa ma dau si eu mare).Kick-ul e singurul lucru care-mi lipseste la DR si crede-ma ca e bun,cel putin ca alternativa de pornire.Daca iti ineci motorul sau porneste mai greu de la frig GARANTAT ramai fara baterie;si de acolo incepe distractia-cea cu injuraturi si spume de care-ti vorbeam mai devreme
×