Mergi la conţinut

Roni

Membri
  • Conţinut

    146
  • Membru din

  • Ultima vizită

Tot ce a postat Roni

  1. nu-mi spuneti ca va plac numai "injectatele" cu facelift si mult marketing...
  2. ala de 900 e trasnet.Injectiile nu-mi plac din mai multe motive.M-am dat si pe moto cu injectie si nu mi-a placut cum trag,sunt prea line,prea domoale;nu simti salbaticie deloc in motorul ala.Ex 2 moto CBR600:unul din '93 celalalt de prin 2003.La ala mai nou era foarte ferma acceleratia dar in schimb motorul tragea altfel,usor.La cel vechi parca stai calare pe-o ghiulea.In a2-a la 9-10k de roate parca tot pleaca de pe loc.Plus ca un carb il repari si acasa,o injectie mai putin...Imi plac moto primitive,fara prea multa tehnologie si cu o mecanica cat mai pura.Te lasa-n drum,il repari tot acolo.VN-ul de 800-i vis
  3. eu la ambreiaj am un cablu de frana de la un scooter.Pot spune ca e mai bun decat originalul pt ca e mai gros si suporta mai bine forta.L-am luat,l-am masurat,l-am schimbat si asta e.In caz ca poti gasi zbir care se vinde la metru etc e mai bine:ti-l faci pe masura care-ti trebuie.Mie pe un cablu original imi cereau 170 RON (am ramas mascota);cu 30 de lei l-am facut de nu mai are treaba 100 de ani de acum incolo.Toate bune! P.S. E indicat sa ungi cablurile din cand in cand pentru a le lubrifia si a le mari durata de folosinta
  4. Frate:la posturile voastre deschideati un reality show si va umpleati de bani Bv voua!Legat de cablu de acceleratie...de ce cari mobra cand iti ia 5 min sa-l schimbi?numa bine!
  5. nu-s mare maestru la reparatii dar din cate stiu DR-urile n-au probleme specifice.Care e faza cu chiulasa?ca nici de asta n-am auzit pana acu.La cati km spui ca pica?si aia si axa cu came?e ciudat ce aud.Manuel are cred peste 40k de km facuti cu moto lui si n-am auzit de probleme din astea iar legat de "partea de sus"(axa,culbutori etc) NU trebuiesc reglate la cota "ca la carte" ci mai slabe un pic,cu putin joc pt ca altfel se uzeaza rpd,zic si eu din auzite...
  6. Fac vorbire de cele doua modele pentru ca sunt destul de vechi si nu prea am gasit multe info despre ele (exceptand specificatiile tehnice care sunt generaliste).E vb de motoare din jurul anilor'85.Ca preturi difera destul de mult (honda tine de pret in general) insa ma intereseaza cat de justificat este un pret maricel si la ce diferenta de fiabilitate face referire?As vrea opiniile unor oameni care au avut vreunul din cele doua/amandoua si cam cum sta motorul in general.Imagineaza-ti ca e un motor pe care-l dispretuiesti si-i cauti puncte slabe;ca de bine despre japoneze si mai ales V2 tot am auzit.Cum sta cu consumabilele,consum,fiabilitate,puncte slabe etc... Yamaha XV 750 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...pecial%2084.htm Honda VT 750C http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...shadow%2083.htm Toate bune!
  7. Shadow de 750 mi se pare si mie cea mai frumoasa,atentie multa la detalii si un ansamblu elegant,stilat.Relanti-ul insa e cam ridicat si turatia motorului pt un cruiser...acceasi chesti e si la VT-ul de 600
  8. CB 500, GS 500, GPZ 500 sau chiar si-un sport-touring de clasa medie FZR,NTV etc. parerea mea...
  9. iti doresc sa n-ai parte de incidente.Din punctul meu de vedere motociclistu' care nu-si ia trante ori nu se da deloc ori nu se da cum trebe (asta nu-nseamna sa mergi numa de-a buselea...) or tu ca fata/femeie etc sa te-ntinzi de pe un R6 nu prea-i gluma.Daca ma gandesc ca esti si incepatoare... ce sa zic?!ride cu grija, MARE grija!R6 io-l vad ca pe o mobra pt meseriasi (n-as recomanda-o pt scoala) si daca ti-o iei cu vreo 120j de cai din care folosesti numa 50 nu prea-i vad rostu';dar alegerea apartine fiecaruia.Toate bune si sa n-ai parte de incidente!
  10. DR650-a mers mobra 500km cu 2 insi in carca (io si Manuel-niciunu' din noi prea slabutz),a halit vreo 4l/100 mers in gaz cu 120-130km/h lejereanu,batraneste .Are cuplu de rupe pamantu' si sta pe curbe de numeri boabele de asfalt.Merge in orice conditii meteo is pe la noi romanii si sta bine pe drum chiar ud fiind (pe 1 roata sau 2 ).Daca-i pui si toba strong(un sebring,Marving,lazer etc) face iuresh...E genul de motor care te face sa te simti mereu tanar si nu te lasa sa te plictisesti pe el Puncte slabe:nu merge pe apa (doar prin...),nu gateste,n-are spoiler,eleron,servo,electrice bla bla.Sfatu' meu e unul:IA-L si da-i gaz,iar din cand in cand mai verifica nivelul la ulei si dupa fiecare 4-5k km schimba-l(uleiu').Toate bune!
  11. Hai cu pozele!eu sincer n-am avut vreme de shooting-uri sau de sedinte foto m-am dat in draci cu el de n-are aere.Lantul la distributie l-am intins,cand am schimbat uleiul si acum merge fen;se aude un suierat si cica asa ar fi ok.Cu spitele n-am avut nici o problema la ulei insa intr-adevar tre sa te uiti mai des;deh:e monocil si asta haleste ulei.In rest numai de bine de el
  12. Ca bine zici Baroane Daca acu la 20 si putin de ani ma plang ca-i frig afara la 50 arunc singur pamant peste mine.Eu mi-am propus sa fac,personal ,sezonul moto din 3-4 luni sa fie de 12 luni pe an.In final cand fac bilantu' cred ca or sa iasa 13 luni In concluzie:atata vreme cat nu e polei/zapada/lunecus ce te-mpiedica sa-i dai bice naprasniciei?Tzol de frig exista,benzina(o mai scumpesc astia da' tot nu se usuca rezervoru' pe dinauntru')...pana mea;io n-am lipsit de pe sosea mai mult de 4-5 zile legate.Si cand imi povestesc "batranii" cum alergau comunistele iarna cu ziare bagate prin haine sa nu-i ia frigu'... zic si io Si aici o continuare la balada inceputa de tine;e ceva-n stilu' Bacovia cu tente de Parazitii arse-ntr-un sictir umoristic Sa ne deschidem un cenaclu artistic "Capra",il incepem virtual,aci pa forum,sa borasca toti talentatii ce-au pe suflet ............................................................................ Si cand ma uit la capra-acum,ii f..t o biciuiala -Sa mergi-n m...rtii matii-acum,ca nu stai pan' la vara Sa nu te sperii de polei,de iarna sau de zloata Ca de bag mana-n gaz in draci te fac sa bubui toata Si de-al tau vuiet si vartej sa planga tot amaru' S-acoperi tu mandra manea, ce-o canta cocalaru' Si sa intreci in PLM conservele tunate In foc de gaz si bubuieli tu sa le arzi pe toate tu bi continued... hai!altu' la rand
  13. 1-La pornirea pe kick starter totul sta in echilibru,nu prea are a face cu greutatea.Po sa ai si 15shpe kile,daca simti pistonul unde-i trebuie scanteia nu e nevoie sa te lupti cu capra sa porneasca;la capitolul reglaj avans/aprindere poti avea surprize neplacute,te loveste pedala cand dai sa pornesti si daca nu esti atent/a cam doare Si crede-ma,daca nu pe mine macar pe altii, ca la comuniste chestiile de finete sunt cele care-ti creaza probleme.Am desfacut motorul de IJ doar cu o surubelnita si o cheie de 14 (si nu mi-s mare mecanic) am schimbat segmentii ca erau dusi (s-a calat) l-am inchis si era totu' parfum (mecanic vb) dar la aprindere mi-am prins urechile. 2-Sunetul la 2T e marfa,nu vad de ce ti-ar fii rusine.Are si el farmecul lui;multi prieteni imi spun:Bah!e frumos motorul asta de acum(DR-ul) dar cealalta (IJ-ul) avea ceva al ei,era mai retro,mai marfa. 3-Nu te uita sa fie piesele ieftine si motoru' usor de reparat.Mai bine ai in vedere sa fie cat mai fiabil;sa fie piese mai scumpe dar sa nu-ti trebuiasca prea des.Ia un motor in care sa bagi mooolti Km nu injuraturi si bani.Zic eu, ca daca stai prea mult in loc de lovele mai bine mai agonisesti ceva si iei un japan,pledez pentru japan in defavoarea oricarei alte capre.Mult succes! P.S.-Ma minunez de cat succes are postul initiat de tine,mergi la un post TV,fa-le rating cel putin cat aici si sigur te umpli de bani cat sa-ti iei ce capra iti pofteste inima Numai bine!
  14. Muhaha... Poi bine mai baieti:daca aratam si eu precum colega noastra poate va ingramadeati cu ceva mai multe sfaturi cand mai aruncam cu cate o intrebare;deh,tot ca-ncepator Si-acu sa cadem pe subiect: Depinde de ce cauti la un motor:daca e doar de agrement atunci cred ca un cruiseras de clasa mica-medie ar fi ok,ceva usurel,manevrabil pe care sa-l poti stapani si care ca pret cred ca se incadreaza in bugetul sus mentionat.La inaltimea pe care o ai probabil iti va fi mai greu sa mergi pe altceva,o vitezana,un naked sa nu mai vb de touring sau enduro . Nu recomand moto comunista(MZ,Simson,Tula etc)pt o fata/femeie.Au ele frumusetea lor dar ca s-o vezi tre sa te murdaresti bine pe maini de vaselina,uleiuri samd si sa injuri inainte de pornire(asta face parte din descantecul de inceput).Recomand un moto usor pt ca ceva mai greu daca agata piciorul in cadere s-ar putea sa fie de rau si probabil iti doresti distractie,fun si nu vizite pe la urgente.Numai bine si asfalt uscat cu ce-o fi;numa sa fie ca stiu cum e cand stai pe tusa da,da...stabile de nu mai poti;sa nu mai vb de suspensii care-ti roop c...u prin hartoapele de pe strazi.Iar daca vb de siguranta...ne orientam catre masini blindate sau statul in casa la TV Numa bine! Un motor fara kick starter mi se pare ca are un handicap;ti-o spun din experienta (sa ma dau si eu mare).Kick-ul e singurul lucru care-mi lipseste la DR si crede-ma ca e bun,cel putin ca alternativa de pornire.Daca iti ineci motorul sau porneste mai greu de la frig GARANTAT ramai fara baterie;si de acolo incepe distractia-cea cu injuraturi si spume de care-ti vorbeam mai devreme
  15. Macar luati-va R1 sau Haybusa si mergeti cu 30 la ora pe marile bulevarde sa va vada lumea (nu uitati sa NU PURTATI CASCA) pt ca p...dele alea b..shite care va admira n-or sa va recunoasca.Si daca tot va umplu parintii buzunarele cu bani(ca din pacate mintea creste educand-o si nu se cumpara)sa nu uitati sa NU VA LUATI PROTECTII;protectiile le poarta fraierii care STIU sa mearga pe motor si-s constienti ca din 10 cazaturi luate aprox 11 nu sunt din vina lor ci a altora.Si e bine de facut diferenta:MOTO GP E PE CIRCUIT,soselele de la noi sunt cu totul altceva iar datul pe doua roti se invata in timp,peste multi km si de multe ori din greselile facute,EVIDENT DACA MAI AI OCAZIA SA GRESESTI SI A DOUA OARA.Felicitari celui ce a deschis acest post si celor ce au initiat acele spot-uri tv cu accidente moto! P.S. - Pentru cei interesati am si imagini cu accidente moto(desi puteti gasi o gramada ca geme netu'),mai arunc o privire sa ma constientizez pentru ca SA CAZI CU UN MOTOR E LUCRU CERT dar urmarile de cele mai multe ori depind de tine.Numai bine si nu uitati:MOTO NU ESTE PT COPII iar in caz ca "ai pierdut cursa" nu-i mai poti da reply;te taie doctoru' ca sa mai salveze ceva bun din tine sau iti ragaie popa la cap in timp ce tu dai mana cu Sf Petru Sunt perfect de acord cu tine:"lasa-l pe Ghe sa fie fericit!!!" spunei unei pustoaice care pe la 18shpe ani a cazut cu o vitezana (proprietate personala) si acu putrezeste intr-un scaun cu rotile.Posturi de genul asta sunt utile pentru a constientiza pericolul la care te expui pe 2 roti in general (vitezanele,mai ales cele mari, au potential de risc crescut)ca Ghe oricum tot ce vrea el face,e normal;ca doar nu si-o lua mobra de gura noastra ci de mintea lui.Banuiesc ca ai vazut cat de usor e sa te duci sanie cu capra:acu esti pe ea si-n secunda 2 esti tavalit si cu capra rontaind asfaltu' cu scantei si tumbe Numai bine
  16. Deocamdata is perfect multumit de naprasnicul DR BIG care bubuie de rupe,merge de nu se-ncurca si ma incanta de nu mai pot.De cand mi-au intrat caprele in sange insa tot visez la un cruiser si probabil ca in viitorul apropiat voi incerca unul.Imi plac cele trei modele mai sus prezentate si as vrea sa aflu cat mai multe despre ele ca sa-mi pot face o parere si sa pot aprecia in cunostinta de cauza.Ca si puncte de discutie m-ar interesa urmatoarele: - consum mediu afara si in oras (in ce turatie si cam cu ce viteza) - ce cost au consumabilele - ce pret au piesele in general si cam in cat timp vine comanda - cam ce cade mai des pe la fiecare - ce puncte forte si slabe are fiecare - ce impresie v-a facut fiecare (sau oricare din ele) la calarie:cum sta pe drum,cum iei curbele,cum e pe strada uda,suspensii...etc Cam asta m-ar interesa in principiu dar orice apreciere pe subiect e binevenita.Multumesc anticipat si va salut cu faru' ok...cand o fii sa-mi dau DR-ul o sa-mi iau bicicleta .....
  17. Coane!Confunzi GRAV notiunea de cruiser (nu chopper) cu orice alt concept de moto. 1 la mana - Savage "fuge" cu 110 da' de cuplu ai auzit?cuplu e puterea bruta a motorului,cuplu mare e specific cruiserelor de orice fel-deci pe aia naspa cu "monocilindru la cruisere" n-ai prea nimerit-o.Da-te cu un monocil de capacitate mare,daca n-ai unde vino in Ct si te dau cu al meu si ai sa vezi ce simti,sa vezi cum fugi cu 120-130 si tot ai impresia ca intreaga cursa a motorului este o continua plecare de pe loc,oricat ai trage de gaz parca tot pleaca de pe loc. 2 la mana - Io pe Savage si tu pe RS si tragem liniute pe 100 de metri cate vrei,iar daca treci macar o data linia inaintea mea esti sherif 3 la mana - m-am dat pe un Aprilia RS125 si crede-ma pe cuvant:aia nu-i motocicleta,poate o pseudo-bicicleta.La 3000 Rpm iti faci cooru' franjuri (e buna cand esti constipat) atata vibratie n-am trait si nici nu-mi mai trebuie,e un motor in 2T,suna ca dracu' iar la cei 140 si nush cat de km/h pe care ii iei tu cu ea te zboara vantu' la cat am vazut ca-i de stabila. Acu lasand gluma la o parte,depinde de ce cauti la o moto:Viraga e mai sportiva,urca repede in trepte,e V2 (pt multi conteaza asta desi nu prea stiu cu ce se mananca),e mai ok la drum lung.Savage e mai domol la viteza insa cuplu cat vrei si asta spune tot,un control mai bun in depasiri,o redresare din gaz mai ok pe viraje si etc. Asfalt uscat!
  18. eu am virago 535...si nu pot spune ca nu are demaraj.....un prieten de-al meu a facut un enduro cu ea...eu sunt mai linistit....eu cred ca nu era aia buna Ce enduro a intrecut Viraga frate?!Io cu BIG-u' meu am dat fumuri la un FZR600, un Suzuki TLS1000(UNA MIE cmc ) si un Ninja de 600-vb de primii 100-150m ca pe urma intra caii la vitezane.
  19. Acu vreo doua saptamani m-am pricopsit cu unul,care merge de rupe pamantul (aci simt nevoia sa ma laud).Ideea e ca eu nu cred ca-l folosesc la adevarata lui capacitate din cateva puncte de vedere.Cu turarea motorului in mers spre exemplu:am citit pe un site ca torque maxim al lui este undeva in 5600 rpm iar calutii vin in herghelie la 6800;eu schimb vit la 5000 ca acolo mi se pare mie ca cere... Altceva;ce probleme cunoasteti si ce impresii face?stiu ca nu e un model prea popular in Ro dar mie imi place la nebunie.Toate bune!
  20. :tease: felicitari!meserie capra nik de zis si s-o stapanesti sanatos fara incidente.Acu a venit vremea asta rea (ploaie,ninsoare,vant...) da' parca tot imi vine sa spun:"numa' bine de tarait capra nitel..."eu prea curand nu cred ca o sa-mi cumpar savage-ul mult-visat dar ramane de vazut si daca tot nu s-a ingramadit prea multa lume aici cu comment-uri lasa tu ceva! :) Uite si id-ul meu de mess < ronceaiulian > in caz ca e ceva "urgent" de comunicat sau daca e vreme de-o lungeala la vorba...pe ce tema...?!:) in nici un caz femei sau politica.Toate bune!
  21. indraznesc sa te contrazic:virago urca undeva la 7500 (max H.P.) pe cand savage doar pana la (5400 max H.P.) deci uzura cred ca e mai mare atat in cutie cat si in cil,segm,bla-bla-bla la viraga.Acu si io stau adanc infipt intr-o cugetare privitor la ce alegere as face intre cele doua dar asa cum se spunea mai devreme probabil depinde si de ce cauti la fiecare dintre ele.Analizate la sange au avantaje si dezavantaje.Toate bune tuturor! aci 2 link-uri sa faceti o comparatie la date tehnice intre suzeta si viraga: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...35S%20%2094.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...savage%2093.htm iar aici un link pt cei care vor sa isi mai clateasca ochii cu ce poate sa iasa dintr-un savage... http://www.jonline.org/savage/Photos/Cool_...ol_savages.html
  22. treaba-i buna...si eu tot la savage-ul de 650 ma gandesc dar acu astept o explicatie si anume : de ce motorul in 4 trepte (fabricat pana in '90 din cate stiu) e mai nervos decat cel in 5 trepte???teoretic vb o treapta in plus ii ia motorului din turatie si-l "ajuta" oarecum.Se spunea mai sus ca "cureaua il face mai sensibil" adica?intreb si eu ca din cate stiu si Harley folosesc numa curele (si pe transmisia primara si pe cea finala si au motoare mari cat China)si cam la cati km se schimba una in general folosita cu bun-simt?nu de alta dar am vazut ca o curea din aia e "nitel" mai scumpa ca o guma cu surprize si te cam baga la cheltuiala.Si inca ceva:am vazut ca la sevigi se da un consum relativ intre 4-6l/100km,acu intreb eu:asta e valabil pt toate sau depinde de anul productiei?(nu punem la socoteala uzura,stil de mers, reglaje etc.).In caz ca se omoara careva sa-mi raspunda (nu de alta dar am mai deschis un topic pe tema suzetei salbatice care n-a avut mare cautare...)dati si pm ca sa nu paradesc topicul omului.Toate bune tuturor! na ca m-am intins la vorba da' am multe de invatat de motorul asta...senchiu CHOPPERMANIAC si spor la capra de japan!
  23. pai asta-i buna:deci al in 4 trepte e mai salbatic...stiu ca pana in '90 s-au facut in 4 trepte dupa care au mai adaugat una... care ar fii avantaje/dezavantaje intre cele 2...? p.s. - multumesc Andrei pt link!
  24. nu-s io prea mare inginer sau mecanic dar nu inteleg...care e smecheria?desfac buson de golire ->golesc uleiul vechi ->inchid buson ->il desfac pe cel de sus (de alimentare) bag ulei -> inchid buson ->pedala si have fun! toate bune!
  25. asa-i!si sa vedeti voi acolo reguli stricte de adeziune la fan-club nu de alta eu sper sa strang bani si sa-mi ieu unul,jubilez intre viraga de 535 si savage dar ma atrage mai mult cel din urma din mai multe motive insa speram la o lamurire,dezbatere,discutii (chiar contradictorii) privind suzeta salbatica ca sa-mi fac o parere cat mai apropiata de adevar.Specificatiile tehnice date de ingineri si producatori sunt una si experienta si "socoteala din targ" sunt alta.Toate bune tuturor!
×
×
  • Creează O Nouă...