Mergi la conţinut

free rider

Membri
  • Conţinut

    113
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1

free rider last won the day on 1 Octombrie 2010

free rider had the most liked content!

Despre free rider

  • Data naşterii 06.01.1970

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    HondaVF500F interceptor si CBR1000F

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://scoalamoto1.webs.com/
  • Yahoo
    calut70@yahoo.com

Realizarile lui free rider

  1. Depinde cum privesti lucrurile.De obicei sarlatanii folosesc siteuri exemplare cum si bisnitarii umbla in mertane si haine scumpe din cauza ca toti au impresia ca daca este bine imbracat si masina scumpa este de incredere fara sa stie ca sunt inchiriate pina ai prostesc.Eu nu am nimic de ascuns pentru ca nu cer bani pentru motoare ci platesc o ora pe care o fac si primesc recompensare o motocicleta trasa la tombola.
  2. Tombola este corecta si motocicletele sunt pe site http://scoalamoto1.w...tedevinzare.htm omurau Am facut pe acest subdomeniu pentru ca imi este mai usor sa lucrez fara sa apelez la prietenul care a facut site-ul http://moto1.ro/ care este tot al meu .Prietenul este destul de ocupat si pe webs pot sa modific cum vreau .Cam asta este ideea.
  3. Daca se vinde, nr tale 1-2-3 cite ai sunt trecute la alt motor aflat la tombola ,adica nu se pierd
  4. Platesti o sedinta si pe baza acelei sedinte participi la tombola.Poti sa cumperi mai multe sedinte si participi cu mai multe nr De exemplu pentru o sapca la tombola se pun la bataie 5 nr daca tu cumperi 3 sedinte (nr) ai de tri ori mai multe sanse . .Sansele tale sa cistigi sunt de 3 ori mai mari decit la ceilalti in cazul de fata pentru ca ai 3 nr din 5.Pentru cei care fac scoala la mine au un nr la tombola
  5. Sistemul este simplu.Cumperi o sedinta moto si participi la tombola moto Citeste mai multe despre tombola moto pe site http://scoalamoto1.webs.com/motocicletedevinzare.htm
  6. Acest dispozitiv este o inovatie care vine in ajutorul incepatorilor si chiar celor avansati. In prima pozitie, scopul dispozitivului este de a intari si bloca la o turatie prestabilita cursa acceleratiei.Mai pe intelesul tuturor ,in momentul in care te sperii si scapi ambreajul sau din zeci de mii de alte cazuri similare,aceleratia se invirte mai greu decit normal datorita dispoitivului elastic care o incetineste si la un moment dat chiar blocheaza cursa acceleratiei.Majoritatea accidentelor legate de acceleratie, se produc datorita faptului ca acceleratia este foarte moale si motociclistul scapa mina in ea ,ducind aceasta la maxim.Motociclistii care ajung in aceasta situatia ,se aleg cu daune serioase fizice si materiale. In a doua pozitie,dispozitivul lucreaza ca un amortizor de acceleratie datorita faptului ca este elastic ,si se comanda cu podul palmei lasind degetele libere sa te relaxezi.Este ideala la drumuri lungi deoarece podul palmei preia o parte din forta de rotatie a acceleratiei.Cind este comandat de podul palmei,aceleratia este mai dinamica in comparatie cu actionarea acceleratiei cu mina, si asta datorita elasticitatii dispozitivului care preia din agresivitatea bratului. Dispozitivul a fost testat in poligon pe incepatori si da rezultate foarte bune reducind nr de incidente in care elevul se trezea cu motorul in tufisuri sau in perete.Un caz destul de urit a fost acum 6 zile cind un incepator ne intreba de ce limitam motoarele .Dupa ce i-am explicat el a ris si a zis ca nu cred ca sunt folositoare ,ca toti pot sa-si stapineasca mina.Dupa putin timp a dat sa plece sa se plimbe cu motorul unui prieten si a facut exact ce spunea el ca nu ai cum sa faci.A plecat direct catre un pom dupa care sa urcat pe zidul din spatele acestuia si asta din cauza ca nu a reusit sa ia curba si sa panicat.Motorul avea furca indoita si carena sparta .Din fericire ,el nu a patit nimic grav cu toate ca nu era echipat.Pacat ca nu l-am filmat pentru ca exemplele sunt constructive. Mai jos sunt dispozitivele sunt de doua marimi ,una este mai moale iar cealalta mai tare in functie de forta de tragere.Preturile sunt de 50lei pentru una 40 buc pentru doua si de la 3 in sus 35lei Cele mai inguste sunt cu 5lei mai ieftine la toate cele 3 variante.Tel 0722895435 In poza de mai jos se pot vedea cele doua pozitii.El se pune ori ca limitator ori cruise control nu ambele.Poza este numai ca exemplu. Exemple de scapat mina in gaz... http://www.youtube.com/watch?v=2HbFEChsrsQ&feature=player_embedded
  7. Cred ca ne intelegem ca nuca in perete.Nu ma deranjaza ca au 500 roni daca ar avea si atestate sau ar traii din asta.Problema este ca eu nu am cum sa ma cobor la pretul asta cum nu pot nici scolile serioase care au si instructori.Daca eu nu am profit pentru ca ei vor sa scape de concurenta atunci o sa le arat ca nici ei nu o sa ramana in joc lucrind murdar.Faptul ca nu mai ajung in poligon ma scuteste de cheltuielile care depaseau cu mult profitul si astfel nici ei nu o sa mai faca profit si o sa inteleaga ca este usor sa ne batem joc si destul de greu sa ne intrecem in oferte realiste si legate de calitate .Elevii nu sunt in pierdere chiar deloc pentru ca fiecare alege ce crede el de cuviinta ca il avantajeaza.Toti bat cimpii cu mersul cu genunchiul pe jos si ei nu pot sa faca nici macar o curba banala si ajung pe contrasens.Vb de cauciucuri forjate la limita benzii de rulare dar majoritatea cumpara motoare care sunt din cele mai ieftine si rotile costa cit motorul.Cine crezi ca o sa cumpere si cauciucuri performante si cine iti face sosea sa te dai cu genunchiul pe jos ca astazi mergi pe un drum si maine acolo se monteaza conducte de canalizare si este ditamai gaura.Cursurile de avansati nu te fac pilot de motoGP si nici aia de la moto gp nu se dau pe strada ca pe pista pentru ca diferentele sunt enorme.Problema era simpla dar se pare ca lucrurile simple sunt cele mai complicate
  8. Din acelasi loc de unde scot si asa zisii instructori(fara atestate)licenta de a preda in poligon care este fals si uz de fals.Dar se pare ca asta nu te preocupa asa tare si crede-ma ca o sa aibe si acele acte legal facute.La faza cu atestatul este prea putin posibil sa o rezolve ,ca daca o rezolva ,scoala se scumpeste cu pretul instructorului stimate si distins domn si ajunge la pretul discutat de 700 ai priceput?
  9. Faptul ca scoala este atit nu inseamna ca in trafic ies afoni.Toti trec prin examen care trebuie absolvit.Nimeni nu spune sa faca asta Pot sa cumpere ore sau sa faca scoala la pretul real.Deci daca ei dau examen inseamna ca sunt pregatiti indiferent cum fac asta Altfel nu au cum sa treaca proba practica Citeste mai in urma si o sa vezi ca la aia cu 5 milioane te instruiesc in unele cazuri prieteni de-ai tai incepatori.Care este diferenta?
  10. Pentru tine 24 orele de legislatie si profitul scolii + 16%inseamna nimic .Eu nu am profitm Elevul trebuie sa faca 60km pe toata periaoda scolii si atit iar daca se agita ii face in doua ore.Faptul ca scolile va lasa mai mult nu inseamna ca sunt obligatorii .Nu scrie nicaieri ca trebuie sa stai calare pe motor 30 ore.Exista teorie care se aplica in fiecare ora si toate cele asta daca elevul le plateste.Dosrul se face legal si dureaza 30 de zile si toate actele necesare dar mai bine citeste din urma ca nu mai am chef sa-ti explic
  11. Tu vb de economie de piata si eu iti zic ca o masina nu pote sa coste mai putin decit daca ii scoti motorul pentru ca nu ies costurile.Dar daca lipsa instructorului si predarea orelor de persoane neautorizate sau sa dai un bun la pret de producator fara adaos pentru ca tu traiesti din altceva ,nu mai este economie de piata ci distrugerea unor ramuri.Maine poate o sa urmezi tu pentru ca anumite persoane vind produsele tale mai ieftin pentru ca le-au gasit intr-un depozit intimplator sa zicem .Asta nu este politica de piata si nici pretul real.In tarile civilizate nu se intimpla asta pentru ca statul lor pierde prin subevaluare.Nu ai profit nu dai impozite.De aceea scoala este 1500E in germania pentru ca asta este valoarea serviciului si statul cistiga ca si la tigari si toate celelalte.De ce se omara cu contrabanda.Sa-i lase sa scada.Economie de piata.Dar cine pierde Statul evident pentru ca nu platesc la valoarea reala
  12. Ca sa scazi la pretul de 5 milioane inseamna ca elimini anumite costuri.Ori dai A gratis pentru ca faci si B si asta nu este corect fata de scolile care fac numai A ,pentru ca daca si ele ar da B gratis cred ca nu ar mai exista scoli.Alta varianta este eliminarea instructorului sau angajarea unui pensionar care sa stea acasa si sa predea inasi asa zisi directori sau ce posturi au ei prin firma.Automat au cistigat 120 poate si mai mult din banii pe care instructorul nu-i mai ia.Adica ,in loc sa dispara scolile care intermediaza aceasta afacere intre instructor si proful de legislatie,dispare instructorul pentru ca scoala considera ca poate sa ia ea toti banii.Ia mai gindeste-te.Este corect? Ia vezi daca aceste scoli au instructori in poligon sau unii care se cred instructori.Maine poti sa predai si tu. In domeniul imobiliar ,cind vrei sa vinzi o casa ,cei de la notariat te taxeaza dupa pretul pe care zici tu ca ai vindut casa, sau pretul pe care il au ei in catalog.Pai daca este dupa client poate sa scrie ca o da cadou si nu mai plateste bani la notariat.Asa trebuie sa fie si la moto trebuie sa fie un pret din care sa iasa profit nu sa eliminam anumite cheltuieli cum ar fii sa iti scot motorul de la masina ca sa ti-o vind mai ieftin.Cred ca fara motor nu merge masina sau merge impinsa
  13. Eu cred ca 7 milioane este pretul minim (dar nu cel normal care cred ca este pe undeva la 15 milioane adica un salariu )pe care trebuie sa-l prectice o scoala in care toate s-au scumpit aproape dublat.Acum 2 ani scoala era 7-8 si costurile erau la jumate.Dar sa vi cu 5 mi se pare bataie de joc.Tu cit ai vrea sa fie salariul tau? Vad ca lumea protesteaza ca le-a luat 10 % dar daca luau 30% si cresteau preturile la produse cu 50% Ia vezi cit costa painea zaharul si majoritatea alimentelor in comparatie cu 2009 Si asta cu ,criza nu tine.La scoala nu vin oameni loviti de criza.Si faza este ca nu vin in fiecare zi ca la piata ca sa-i scazi pretul.Scoala o faci o singura data in viata si motocicleta este costisitoare.Nimeni nu isi ia permis categoria A ca sa-l puna in vitrina
×
×
  • Creează O Nouă...