Mergi la conţinut

boaska

Membri
  • Conţinut

    100
  • Membru din

  • Ultima vizită

1 Urmăritor

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    nipru
  1. sal omule de unde esti as avea nevoie de piesele alea de es 250 de rog raspundemi lasa un nr de tel cv

  2. ptr cine are nevoie vand eu cu 200 roni piesele astea st de mz 250 1960
  3. Masini De Raliu

    parca e mai frumos pe sosea, tot cam aceleasi gropi...
  4. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    aha deci reiau pentru rangul de academician trebuie sa faci mai mult decat niste crize de semizeu roman prost e fiecare in felul lui, si eu eram prost dar la 6 ani cand ma uitam la tati cum repara motoare nu stiu daca tu mergeai la 13-14 ani cu mz de 250 pe actuala Soarelui, si la 7 cu Metrom cu roti de carpati de nu ajungeam nici la pedale, timpul scos la poligon 1min.10sec, la Slobozia, poate ca am si cazut de 2 ori dar la 7 ani... si poate nu observi ca deja nu se mai baga nimeni in discutiile voastre, sau crezi ca numai tu ai motociclu? si poate ca unii au terminat facultati.....si au facut specializari prin alte tari asa ca toti suntem prostuti......in felul nostru tu de ce esti prost?
  5. istorice Nipru Cu Mici Probleme

    nu mai incalzi bujiile se strica ori s-au stricat cred ca e din supape
  6. istorice Nipru Cu Mici Probleme

    bujii noi, un set de jiglere, regleaza jocul admisie cu evacuarea apasata si invers, curata carburatoarele sufla-le daca ai un compresor, pune cuiele pontou la prima de sus, lasa relantiul jos de tot si il reglezi dupa aia la cald avansul il reglezi pana nu mai da in nas cand accelerezi, vezi ca musca daca il superi prea tare sa-ti iei si ceva cu talpa groasa in picioare si mai cheama un tovaras sa te ajute succes
  7. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    firele rotorului se intrerup la capete, st vizibile rupturile si se lipesc la loc pe colectori si se aplica ceva epoxi peste capete alternatorul este racit defectuos si cine pleaca in drumetii este bine sa mai aiba un rotor de rezerva se poate monta si o siguranta pe excitatie, intre releul de incarcare si plot alternator ptr prevenirea socurilor, unii mai desfac bornele cu motorul pornit sau cu redresor fara baterie, etc rotorul este cu o singura infasurare si este supus incalzirii din proiectare poate cineva reuseste sa il aeriseasca mai bine(alternatorul)
  8. mai ai nevoie de piese? am pe acasa niste piese de 2.50 doar motor
  9. mimimimi parca iti venea sa vomiti cand auzeai de nipru si acum pupinc-rist mic ce esti intrebi pe altii sa 'TE AJUUUTEEE"
  10. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    unii din idioatii astia cu nipru au mai multe studii de specialitate decat au toti sobolanii ca tine la un loc si este doar un hobby, cum si munca este o obligatie sa zic asa daca ai mai si munci poate ai trece peste partea cu milioanele investite....intr-o idee, si nu mai insista cu injuriile, decat daca ai peste 115 kg da?
  11. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    ai avut si tu un icter de nipru si l-ai dat ca sa-ti cumperi hartie igienica pentru ca nu mai era cucuruz pe camp...nu? de fapt chitaitoarea ta miroase a INVIDIE si NEPUTINTA invit bananierii afara din topic
  12. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    cu greu pot sa-ti dau preturile complete pentru ca nu le mai stiu aproape in fiecare luna iau piese de 2-3 mil unele nu vin,unele se strica iau altele, ma enervez si cumpar nou dupa ce ma chinui si nu iese cum vreau am ajuns la 10 lejer,ma mananca si strungarii astia mai am nevoie de 5-6 mil sa fac tot ce vreau cu motorul ...sper
  13. istorice Intercooler De Ulei La Nipru

    ASAAAA a cumparat o sacosa de piese si a inceput distractia !!!! ale dreaku piese rusesti sunt mai rele ca alea de dacie in fine eu am luat cilindrii,pistoane,segmenti,bolturi,sigurante,supape,scaune,ghiduri,set garnituri+semeringuri ,pompa ulei,arbore,vreo 2 seturi de cuzineti,suruburi ptr biele,pinioane distributie ,rulmenti arbore,aprindere electronica,suruburi ambreiaj-culbutori,pene,etc. sa vedem ce o sa iasa aaa inca nu am ajuns la intercooler am pus origuri de etansare peste tot pana si pe pompa am facut proba la pompa de ulei si acum pot sa zic ca face presiune........ cat timp nu stiu am bagat peste tot Loctite pentru etansare si pentru suruburi.... am uitat poza cu etansarea pe capacul de distributie
  14. istorice Ajutor Carburatoare Nipru!

    cate feluri de pekar k 68 sunt? eu am inteles ca 2 dar difera producatorul......???
  15. atunci taci si vede-ti de viata ta de vierme
×