Mergi la conţinut

piticu_terorist

Membri
  • Conţinut

    88
  • Membru din

  • Ultima vizită

2 Urmăritori

Despre piticu_terorist

  • Grad
    Forever Two Wheels
  • Data naşterii 17.10.1973

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda vfr 800 vtec

Metode de Contact

  • Yahoo
    piticu_terorist@yahoo.com
  1. piticu_terorist

  2. Modificare Cadru Codita

    salut.Daca inca nu te-ai apucat de modificat,vino cu ea la Monsters Garage. aici totul este posibil. o modificam cum vrei.o putem face de nerecunoscut. 0765 888 825 alex 0768 322 327 bunicu o zi buna .
  3. service Monsters Garage

    service si tuning moto reparatii mecanice,electrice si vopsitorie moto. tuning se poate face pentru orice categorie de motocicleta. 0768322327 binicu 0765888825 alex transport moto oriunde si oricand
  4. service Yamaha R6

    0765 888 825 alex 0768 322 327 bunicu Monsters Garage
  5. service Problema Pornire

    0765 888 825 alex 0768 322 327 bunicu Monsters Garage
  6. service Probleme Kawa 636

    0765 888 825 alex 0768 322 327 bunicu Monsters Garage
  7. Naked rulezzzzzzzzzzz

    parerea mea este ca Yamaha fz6n este cel mai frumos naked
  8. articole (aproape) Totul Despre Ulei

    nu vreau sa dezgrop securea razboiului . in timp am avut m-ai multe modele de motociclete si ca orice motociclist am vrut ca in motorul meu sa se afle cel mai bun consumabil.am incercat multe marci de uleiuri de vascozitati diferite. am constatat ca multe marci de renume produc uleiuri de slaba calitate. cineva spunea ca exista un cult al efectului de turma.este adevarat.toti folosesc michelin,motul,hiflo,ngk . pentru ca intotdeauna exixta un dirijor.daca afirmi ca silkolene este net superior motul-ului o sa primesti o caramida in cap. este adevarat ca uleiul de calitate trebuie sa-si schimbe culoarea imediat ce este utilizat(depinde si de gradul de uzura si regimul de exploatare al motorului). in prezent folosesc castrol 10w50 si sunt la fel de multumit ca si de silkolene. singura diferenta este ca la silkolene,dupa aprox. 3000km. cutia de viteze a inceput sa "zdrangane". ca multi altii am incercat sa ma documentez in acest domeniu. am descoperit ca un ulei foarte bun este AMSoil.o sa incerc si marca asta. pana acum am bagat in motor xado, metabond , dura lube , liqui moly . cu nici unul dintre aditivi ambreiajul nu a patinat. am intrebat o minte luminata si am primit urmatorul raspuns: AI INCERCAT VREODATA SA NICHELEZI O BUCATA DE LEMN ? ei bine,raspunsul asta m-a lamurit. fiecare dintre aceste tratamente de motor nu fac altceva decat sa prelungeasca viata motorului prin diferite metode. doar un ulei neadegvat regimului de exploatare a motorului poate provoca defectiuni. aceste tratamente nu au nici o treaba cu ambreiajul .
  9. Rhinotire -- Us

    eu am folosit solutie de genul asta. nu era rhino dar a facut treaba buna.impresionant a fost cand am luat al doilea cui ,cauciucul nu a avut pierdere de presiune nici dupa ce am scos cuiul . este foarte buna solutia asta atunci cand nu ai alternative.spun asta pentru ca exista oameni care afirma ca aceasta solutie nu se depune uniform pe toata suprafata cauciucului si dezechilibreaza roata.eu nu am simtit lucrul asta(probabil ca merg incet,nu depasesc 130km\h decat in situatii extreme).au trecut aproape 4luni de atunci si cauciucul tot 2bari are.
  10. articole Analiza Gazelor de Evacuare

    un topic foarte bun,extrem de util.problema este ca nu multi sunt interesati de ce scuipa toba.nimeni nu se intreaba de ce le miroas hainele a gaze nearse,nimeni nu se intreaba de ce motorul consuma mult sau detoneaza in anumite turatii. vreau sa cred ca sunt multi motociclisti bine informati cu privire la acest subiect si ma astept ca ei sa contribuie cu informatii la dezvoltarea acestui topic. felicitari pentru initiativa.
  11. mai am si o yamaha fzs 1000 .nai fi interesat de un schimb

  12. ok daca vroiai neaparat poate rezolvam si in niste rate diferenta acum cum vrei tu

  13. Intrebari

    motorul in doi timpi este foarte bun pentru incepatori deoarece nu o sa aveti probleme cu frana de motor(pana cand o sa invatati sa lucrati cu ambreiajul) si este mai putin pretentios la exploatare,este mai usor de intretinut si iti va oferi placerea de a conduce.in legatura cu actele,este la fel ca la masini.cu service-urile las-o balta,invata sa o repari singur altfel o sa dai bani pana vorbesti singur.sa tii minte un lucru,la motoarele in doi timpi nu se defecteaza decat bujia,restul se curata.sa demontezi un carburator nu este nici o inginerie,cumperi un spray de curatat carburatoare,sufli prin toate incheieturile si tocmai ai devenit mecanic.Hai pa,ca restul costa.
  14. sfat is incepator shi am o yamaha de 750!

    deocamdata esti doar visator dar incearca sa inveti pe un motor mai mic.ce insinuezi ca ai este un motor pentru cunoscatori,pe tine doar te va baga in spital.cauta un motor de250 la 30-40 de cai,mergi un an cu el si apoi vezi ce ti se potriveste mai bine(parerea mea).eu m-am tavalit destul si nu vreau ca si alti motociclisti sa treaca prin asta.SUCCES
  15. Vreau sa schimb clasa... gsx-f 600

    nu iti recomand gsxf 600 deoarece consuma mult,este inalta pentru o viteza si este instabila pe viraje de la 100 in sus,sfatul meu este sa incerci un bandit de 600 sau cbr-ul de 600,sunt motociclete foarte bune care nu iti vor crea surprize neplacute.nu te mai gandi la gsxf daca vrei sa fii intreg si cu bani in buzunar.ASFALT USCAT.
×