Mergi la conţinut

mzrider

Membri
  • Conţinut

    152
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    11m 25s

3 Urmăritori

Despre mzrider

  • Data naşterii 30.10.1986

Despre mine

  • Locatie
    cluj
  • Posesor(oare) de
    honda dominator

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. mzrider

  2. istorice Indian

    si mie mi se par interesante, mi-am inceput viata de motociclist pe un mz de 125 din 59 in stare originala si nu imi pare deloc rau pt asta. ma bucur ca am avut ocazia sa detin o parte din istoria motociclismului si ca am condus o legenda. cateodata e bine sa sti de unde a pornit totul daca vrei sa ajungi undeva....da ce sa zic, pt cei care au tot felu de fite in cap (nu ma refer la nimeni anume) si care s-au urcat direct pe hayabusa (s-ar putea sa fi scris gresit) probabil ca vechiturile nu conteaza. o poza cu fostu meu mz: si cateva cu indianuri, ceva modele mai "recente" cu motoare 2 v
  3. enduro 2T

    sal am un ktm 250 gs adus din austria, inmatriculabil, 52 de cai, toba sport are nevoie doar de o aprindere pret 700 de euro fix
  4. Romania ce Honde Dominator 650 AI

    de curand mi-am luat si eu un dominator de 500 din 92. e chiar de 500, nu sunt eu habarnist, ieri am facut 300 de km pe ea si sunt foarte multumit. trebuie insa sa ii schimb cam toate consumabilele...cauciucuri, lant si pinioane,placute de frana, husa de sa oricum, cred ca merita, motorul desi are 50000 de km merge perfect inainte sa il iau din austria a fost schimbat cilindru, supapele, chiuloasa, flansa de admisie, ulei si filtru...asta din cate stiu
  5. istorice Cum verific starea technica

    sal in primu rand trebuie sa acculti motorul sa nu aiba batai neobisnuite (ambielaj, set). daca bate ceva si cand tragi ambreiaju bataia dispare inseamna ca ii uzat abbreiaju (gradul de uzura e dat de cat de tare bate). mai trebuie sa verifici sa nu bata sibaru in carburator (e boala lor), asta o poti verifica daca asculti motoru in relantiu si dupa aceea misti putin de acceleratie fara a-l tura prea tare(ca zgomotul motorului sa nu acopere bataia).in relantiu poate sa nu sune, doar cand accelerezi. apoi poti sa te uiti la manete si suportul de picioare pt a afla daca a fost cazut si cat de grav. in rest...daca esti mai riguros poti cu un aparat de masura sa ii verifici incarcarea. sa nu uiti si de lumini, becuri de pe bord (cel rosu care indica incarcarea trebuie sa fie stins dupa ce a pornit motoru). succes!
  6. are cineva de vanzare asa ceva? motorul e din 89, modelu cu racire pe apa, pedala de pornire pe stanga
  7. istorice Service pentru MZ

    pai nu ii prea bine ce ai facut pt ca motoru respectiv a fost calculat pt pinioanele alea....eu am incercat o chestie similara (de la 19 la 21) la un mz de 250 (deci mai mare)...si nu mi-a placut. viteza maxima o prindeam in a treia nu in a patra...si nici nu ii vorba de asta da altfel porneste de pe loc, altfel trage si dupa parerea mea nu are rost. cat despre consum...nu stiu ce sa zicpoate ca castigi la drum intins....si drept, da la dealuri sau prin oras nu cred
  8. daca aveti asa ceva...e distantieru dintre axu pinionului spate si carcasa pinionului. am inteles ca e ceva cu umar.
  9. istorice mz 125/3 rt

    mz rt 125 a fost primul meu motor....eu nu am avut niciodata probleme cu vitezele....ce-i drept, in mers iesea mai usor decat stand pe loc deci iti propun sa incerci si tu asa. daca nu iese nicicum, modelele astea au un surub de reglaj al cutiei undeva jos in partea cu ambreiaju daca bine imi aduc aminte...poate trebuie sa reglezi de acolo...da daca nu te pricepi iti recomand sa apelezi la un mecanic. din pacate problemele cu cutia is cele mai naspa....io am ajuns sa desfac motoare de 10 ori pt ca nu mergea cum trebe....si nu ii deloc placut. mz rt 125 a fost primul meu motor....eu nu am avut niciodata probleme cu vitezele....ce-i drept, in mers iesea mai usor decat stand pe loc deci iti propun sa incerci si tu asa. daca nu iese nicicum, modelele astea au un surub de reglaj al cutiei undeva jos in partea cu ambreiaju daca bine imi aduc aminte...poate trebuie sa reglezi de acolo...da daca nu te pricepi iti recomand sa apelezi la un mecanic. din pacate problemele cu cutia is cele mai naspa....io am ajuns sa desfac motoare de 10 ori pt ca nu mergea cum trebe....si nu ii deloc placut.. uite si o poza cu a meu:
  10. stie cineva care e cea mai buna solutie pentru a scoate rugina din rezervor????
  11. istorice parerea voastra

    ii ok motocicleta, dar ai mare grija la motor. sa nu bata sa nu sara din viteze, vezi cum e si grupu, aprinderea.....nu de alta da desi is motoare foarte bune, daca s-au bagat piese naspa o sa tot ai probleme pentru ca piesele originale in stare buna se gasesc greu
  12. istorice nu are nime acte de etz?

    ...ce tare esti.....ala fara acte pe care il stii tu e la mine in curte....de ce crezi ca vroiam acte?
  13. ...plus cadru daca se poate...sau unu complet in stare jalnica si ieftin
  14. istorice ce ne fascineaza?

    normal ca nu is rupte din cer si normal ca toti isi lauda calu ....da ideea e ca nici o atitudine de genu: "iti plac comunistele pentru ca vrei sa te murdaresti pe maini" sau "ai comunista....deci esti naspa" nu mi se pare la locu ei. Fiecare isi ia motoru care i se potriveste cel mai bine, dupa posibilitatile materiale in primu rand dar si dupa preferinte (pt ca nu cred ca toate "comunistele", cum le ziceti voi, sunt tot una). sunt niste motociclete simple, facute pentru a fi desfacute si reparate nu in ideea ca daca se strica o arunci....si probabil de aceea multi s-au atasat de ele. Bineinteles ca nu le poti compara cu o japoneza (noua) si intr-un fel ii inteleg si pe cei care ajung sa le arunce in sant sau sa dea cu ciocanu in ele.....dar sa nu uitam cine e de vina pentru ca nu merg
  15. istorice ce ne fascineaza?

    eu cred ca in ziua de azi se exagereaza cu japonezele....toti isi doresc, unii isi si permit dar multi uita ca de exemplu o reparatie capitala la un mz nu costa mai mult de 100 de euro (asta in cel mai rau caz) asa ca pentru un om ca mine (fara bani dar cu multe vise) reprezinta singura optiune....si de ce sa nu recunosc ca sunt multumit. Si cat despre treaba cu reparatiile....asta depinde de cum le faci, daca faci o treaba calumea si nu carpesti ajungi sa faci multi kilometri fara probleme, si mai ai si satisfactia ca e facut de tine. Bineinteles, aici nu ma refer la cei care isi permit....si mie mi-ar place sa am un motor nou...da nu stiu daca as ajunge sa ma atasez asa de el
×