Mergi la conţinut

RaduSPR

Membri
  • Conţinut

    154
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    8m 33s

Despre RaduSPR

  • Grad
    RaduSPR
  • Data naşterii 05.01.1982

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Brasov,Bucuresti, Deva
  • Posesor(oare) de
    Honda CR250R, DUCATI 996S, Yamaha FZ1-N

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.MotoDrive.ro
  • Yahoo
    RaduSPR
  1. Cum Pot Sa Imi Pun Un Limitator Pe Gsxr750

    Nu te panica de forta lui, mai bine invata sa controlezi decat sa te chinui s-o limitezi. O funtionare optima a motorului nu poate decat sa-i asigure o viata prelungita, daca incepi sa-l "tiganesti" cu diverse "limitari" etc nu rezolvi nimic. Incearca sa te urci pe el si sa pleci la plimbare prin tara putin fa 500-1000 chiar 2000 km intr-un weekend si o sa vezi ca incepi sa te obisnuiesti cu el. La inceput e panica normal, dar dupa ce te acomodezi cu mototul mai bine incepi sa controlezi acceleratia si n-o sa mai ai probleme.
  2. Am Nevoie De Niste Sfaturi :d

    Nu te ferii de cilindree mare. De geaba-ti iei un motor de 250cmc, tragi de el mai tare si constati ca nu ai frane pentru greutatea ta. Eu unu ti-as recomanda ceva enduro sau naked, dar daca tu preferi sportive atunci mergi linistit catre un 600cmc cel putin.
  3. service Evacuare Completa

    pentru ce motor este ?
  4. service Ce Ulei Imi Recomandati...?

    Dintre cel 3 uleiuri eu iti recomand 1. motul factory line,dublu ester 10W-40
  5. Daca luni tot a fost zi libera, ocazie cu care s-a adunat lume la circuitul de karting din Ghimbav langa Brasov, la insistentele publicului am dat putin foc la anvelope..... Kartul din dorate: sasiu Birel, frane spate+fata, motor VM 125cmc 2 timpi, Shifter...
  6. The Story Of Stuff

    http://www.storyofstuff.ro/
  7. service Probleme Ambreiaj?

    daca nu patineaza ambreiajul nu ai motive de ingrijorare. cand o sa ajungi sa-l schimbi va trebui sa comanzi tot chitul cu placa de presiune..
  8. Eu Ce Sunt?

    nu conteaza vitexa care o prinde sau cat de repede ajunge la viteza respectiva, se conduce cu A..esti motociclist.. ride safe..
  9. ai 2 probleme: 1. s-a distrus pinionul de a 2-a si crabotii care actioneaza acel pinion. solutie, desfaci, constati, comanzi piese si schimbi. 2. presiunea de ulei. aici e mai nasoala treaba dar as putea spune ca nu ai nivelul la ulei corespunzator...
  10. Atentie...scene deosebit de violente.....socant..... http://www.fetesibaieti.ro/filmulete.swf?f...rtea_scolii.flv
  11. Am Nevoie De Cateva Sfaturi

    1. da-i in toamna si ia din prima..ca nu egreu....in martie iti iei moto si incepi practica reala bafta.. 2. teoretic orice moto se poate cobora de spate, si din sa si din suspensie
  12. transilvania Drumetie Enduro Zona Baisoara M-tii Apuseni

    si poze daca mai aveti...poate reusim sa ne mobilizam mai multi next time
  13. sfat Incepator

    poti studia putin si acest topic: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=25574
  14. service Ajutor La O Yamaha Fz750

    Daca ai bateria pe duca este foarte probabil sa patesti ceea ce patesti tu. Pune un aparat de masura pe ea si vezi daca are 12v. Parerea mea este ca nu are 12v. In momentul in care dai la automat tensiunea scade sub 9v lucru care face imposibil ca bobina de inductie sa genereze scanteia necesara pt. a porni. La fire porneste rapid si lumina farurilor este galbena pentru ca bateria suge prea mult curent in incercarea motocicletei de a o incarca la valorile normale, in ture totul pare in regula pentru ca in ture se genereaza mai mult curent si face fata.
×