Mergi la conţinut

parly

Membri
  • Conţinut

    193
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    suzuki rg 250

Metode de Contact

  • Yahoo
    parlype

Realizarile lui parly

  1. dupa cum scrie si in titlu, suntem in cautare de mecanic/ajutor de mecanic cu ceva aptitudini. cerinta obligatorie sa detina permis categoria B, restul prezinta un avantaj. puteti sa-mi trimiteti cv-urile dvs la service@polarisatv.ro sau relatii la telefon 0766359482
  2. parly

    Ozn ? Sau Real ?

    ireala e remorca pe care a fost adus!!!!!!!!!!!!!!1
  3. pai inferioarele se dau cu gaz, ca sa reduci turatia
  4. atat timp cat operatiunea se face corect, eu pun pariu ca nu se strica absolut nimic. diferenta intre o cutie de motor(secventiala) si una manuala o puteti citi : A sequential manual transmission (or sequential manual gearbox) is a type of manual transmission used on motorcycles and high-performance cars or auto racing, where gears are selected in order, and direct access to specific gears is not possible. With traditional manual transmissions, the driver can move from any gear, to any gear, by moving the shifter to the appropriate position. This type of transmission is often referred to as a H-pattern because of the path that the shift lever takes as it selects the various gears. A clutch must be disengaged before the new gear is selected, to disengage the running engine from the transmission, thus stopping all torque transfer. In auto racing, this process is slow and prone to human error; hence the development of the sequential transmission. A true sequential transmission will very often use dog clutch engagement rather than the more usual syncromesh as fitted to a normal H-pattern road car gearbox. Engagement using dogs only requires a very brief interruption of engine torque to complete a shift into any adjacent gear. This allows shifting between gears without the use of the clutch. The clutch would normally be used only for standing starts. http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_transmission da? deci ridere, mai da-l incolo de ambreiaj, dai-o si din gaz
  5. da, mai ales ca casca era pusa bine in cutia de la scuter! d-zeu sa-l ierte, dar daca tot avea casca, de ce sa nu o poarte?
  6. am eu un rm de 125 daca te intereseaza, dar este full cross, nu se poate inmatricula, daca te intereseaza, da-mi un tel sau id parlype@yahoo.com
  7. pai eu nu te-am contrazis, am spus ca nu conteaza unde pui senzorul!!! dupa asta am explicat cum sa faca ca sa faca eroarea cat mai mica in functie de lungimea cauciucului si respectiv diametrul rotii.
  8. diminsiunea rotii se seteaza din bord, nu are importanta unde pui senzorul, langa butuc sau langa cauciuc. e ca si cum ai invarti un bat in aer, sau o limba de ceas, nu conteaza cat de lunga sau scurta e, aceasta va trece toata pe la ora 12 de exemplu. acum tu fa altceva. masoara cauciucul pe exterior, transforma in inch, si atunci va fi cat mai corect, pt. ca daca pui janta pe 17" sa spunem, cauciucul avnd si el 2"pe o parte sa spunem devine 21". succes
  9. nu stiu ce aveti cu saracul r1 cu voblajul lui cu tot. eu am r1 de 1 an, fara amortizor de ghidon, si nu mi-a voblat niciodata, de la 0 la 290. poate nu merg eu destul de tare, cine stie?
  10. salut, concursul este pe echipe ? sau individual? multumesc.
  11. daca iti porneste ventilatorul n-ar fi o problema, de ex la mine porneste vent. la 110 grade celsius, adica 230f si urca cateodata chiar si cu vent pornit la 115, adica 240f , dar aste undeva la o temp exterioara de 30 grade celsius si stat pe loc la semafor. schimba si tu antigelul, pune unul nou, si vezi sa nu ai lamelele de la radiator indoite sau infundate cu pamant.
  12. poate e bujia praf, sa nu-ti dea scantei false, se mai intampla. schimba si bujia cu una noua si vezi ce se intampla.
×
×
  • Creează O Nouă...