Mergi la conţinut

Miki-e

Membri
  • Conţinut

    54
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    19m 50s

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    mun. Sfantu Gheorghe, jud. Covasna
  • Posesor(oare) de
    Suzuki GN 400

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. istorice Cum verific starea technica

    Salut, daca n-ai condus decat un scuter pana acum, atunci NU RECOMAND cumpararea a unui motor ca ETZ250/251. Asta, pentru siguranta sanatatii tale. Poate ar trebui sa urci treptele treptat... Revenid la subiect, fii atent la: - cadru, sa nu fie stramb, indoit (pt. asta scoti rezervorul de benzina si acolo te uiti) - paharul cu lichid al franei fata (pe disc) sa fie intacta (deh, e o piesa scumpa!) - starea uzurii lantului si a pinioanelor de lant In legatura cu motorul: cu rotile umflate standard, pe drum intains cu doua persoane motorul trebuie sa duca 90 la ora fara efort mare. (A mea duce maxim 110 la ora.) Aprinderea la modele 251 este electronica, fara platini. In rest, vezi si tu...aspect etc... Bafta!
  2. service AM NEVOIE DE PUTIN AJUTOR

    Offtopic: mesaj pt. AMBRIAJU: sa stii ca se poate scrie frumos si cu litere mici, respectand si semnele ortografice.
  3. service AM NEVOIE DE PUTIN AJUTOR

    AMBRIAJU: - tu binecuvantezi motoarele altora in Dunare (MZ-ul ala fain!) si - mai vrei si "aripi de avioane" (la Moto Cross-ul meu), iar - mai cam toate moatoarele de aici nu valoreaza nici "2 bani", - bijuteria MZ125 din '59 in starea ei ca si scos din poarta fabricii e GUNOI pt. tine si mai comentezi si pretul ei de 700 de eu? - .....si dupa toate astea mai vrei o mana de ajutor? Apropo, iar ai gresit forumul. AICI se VIND COMUNISTELE si nu suntem in sectiunea SERVICE.
  4. istorice electrica

    Uite aici:
×