Mergi la conţinut

Armadyllo

Membri
  • Conţinut

    694
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    19h 20m 59s

3 Urmăritori

Despre Armadyllo

  • Grad
    off...
  • Data naşterii 11.12.1980

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    Honda XL650V

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    lungoci_s@yahoo.com
  1. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    Misto echipamentul lui @Flavius Jr.
  2. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    Tu pune poza, lasa ca concluziile le tragem noi
  3. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    De pe vremea cand eram tânar...
  4. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    Bea, stai ca nu m-am prins, care din ele e prietena ta?
  5. Cat De Mici Sau Mari Sa Fie Pretentiile Daca Nu Esti Vinovat

    Si daca mai tarziu o sa mai ai nevoie, ce faci? Mergi sa-i bati la usa si sa-i zici "am mai facut niste analize si am mai dat la medic o spaga de x lei. Te rog deconteaza-mi"? Ligamentele sunt o chestie destul de sensibila si de cele mai multe ori trebuie operatie si schimbat ca nu se prind ca un muschi sau os... se coase (rare cazuri) sau se schimba (cazul meu). Dupa operatie minim o luna (doua in cazul meu pentru incrucisat-anterior) reabilitare/recuperare. Asta inseamna inca doua salarii, orteza, carja si spaga. De asemenea cand e vorba de ligamente (care se valorifica prin rezonanta magnetica / artroscopie, poate si alte metode) ar trebui verificat si meniscul. Eu zic sa pui pe foaie orice cheltuiala, si dupa ce te-ai refacut ai putea sa ai o discutie cu soferul si in functie de: cheltuieli, sechele si perioada de recuperare sa poti sa faci un calcul. Insanatosire grabnica...
  6. Cat De Mici Sau Mari Sa Fie Pretentiile Daca Nu Esti Vinovat

    Nu prea as vrea sa plec, dar cu familie, copii e mai greu cu motorul... incet incet am sa iau o pauza de cativa ani. Toamna asta o sa-mi pun mobra la vanzare. Ma apuc de 4 roti, am motorul de la Transalp-ul vechi, planuiesc sa imi fac un buggy si sa ma dau pe dealuri, fara trafic de rahat, soferi neatenti/smecheri si fara sa imi solicite genunchiul (care nu mai e ca la inceput).
  7. Cat De Mici Sau Mari Sa Fie Pretentiile Daca Nu Esti Vinovat

    Am revenit, dar nu mai stau mult... Si de la stat?... vorba aia, esti platitor de taxe, printre care si aia CASS sau cum s-o numi? Se implica in vre-un fel daca dai de spital?
  8. Cat De Mici Sau Mari Sa Fie Pretentiile Daca Nu Esti Vinovat

    Salutari oamenilor vechi de pe aici... @gaxel & @R1der N-am avut niciodata accident de sa ajung la spital in Romania (doamne fereste ca nici nu-mi doresc) asa ca nu stiu. Dar cine a avut, poate sa dea un exemplu de asigurator care i-a platit spitalizare/operatii/recuperare... poate si daune morale pentru sechele?
  9. Cat De Mici Sau Mari Sa Fie Pretentiile Daca Nu Esti Vinovat

    Eu pot da un exemplu in cazul asta nefericit. Cred ca pretentia depinde de trei chestii: 1. gravitatea 2. filosofia vietii fiecaruia 3. ce face asigurarea pentru tine Dezvoltare 1: este corect e s-a scris mai sus: daca ai oase rupte, daca ai rate, daca ai familie si te ingrijesc o saptamana/o luna etc, daca ai servici si asa mai departe. Probabil daca te-ai dat pe jos si te doare genunchiul 3 zile n-ar fi chiar o mare problema, dar daca ajungi la spital si asigurarea nu te ajuta e clar ca orice cheltuiala ar trebui sa o plateasca cel vinovat sau asiguratorul lui. Intr-adevar cand ma urc pe motor stiu riscurile, dar asta nu inseamna ca ceilalti partiicpanti pot sa incalce regulile sau sa la loveasca fara sa 'simta' asta. La fel ca si mine (cel lovit)... si celalat care este vinovat stia de riscurile astea cand s-a urcat la volan. 2. Se pare ca l-am inclus mai sus :) 3. Aici depinde de la un asigurator la altul, de la o tara la alta. Exemplul meu este din Spania, unde asiguratorul masinii vinovate a platit: 1. dauna totala a motocicletei 2. cheltuieli de spitalizare + recuperare 3. daune morale (calculate la: zilele in care am fost incapabil sa muncesc + zilele state in spital + valorificarea pe punctaje ale efectelor operatiilor [ceva masurare ale cicatricelor + gravitatea problemelor]) 4. echipamentul distrus in accident 5. cheltuieli de judecata 6. ar mai fi putut plati in plus daca aveam nu stiu ce job la care eram platit foarte bine, iar indemnizatia calculata de asigurator (exista un minim) pe zi era mai mica decat castigam eu ca 'director'. 7. ar mai fi platit imobillizari in functie de natura job-ului, iar un exemplu ar fi: daca studiasem muzica si cantam la vioara iar in accident mi-as fi pierdut un deget. In cazul asta se plateste pentru reorientare in munca. La ultimile doua nu m-am calificat, dar in rest, cu amabilitate si intelegere s-au rezolvat toate. Mentionez ca: * pe toata perioada de spitalizare / recuperare care a durat cam 1 an si jumatate, nu am scos nici un cent din buzunar pentru nimic. * toti banii au fost platiti de asigurator, iar soferul nu a scos nici el vre-un cent. Poate ca la mine a fost destul de dur, de aceea nici nu concep ca in cazuri din astea (nu stiu de unde - vinovat/asigurator), dar ar trebui sa existe daune morale. Concluzie... fiecare face cum vrea si stie sa delimiteze intre 'lasa, e ok asa o sa-mi revin repede' si 'mortii m***ti am sa te distrug
  10. poze Poze De Azi, 7 Aprilie - O Scurta Plimbare

    Nice, vad ca te-ai dat pe strada de tot. Am auzit ca ruginesc suspensiile daca nu le folosesti..
  11. Cum Opreste Politia Un Motociclist In Romania

    Daca nu opresti la semnul militeanului, indiferent din ce cauza (care o presupui sau nu) incepi sa-ti pui viata in pericol. Pentru ca nici un militean nu va zice "lasa-l ca poate cunoaste pe cineva cu ceafa groasa", din contra, mai mult se enerveaza va anunta si colegii prin statie, poate in momentul cand dai fata cu el devine si agresiv. Mai mult decat atat, cand vede ca nu opresti deja dai de banuit ca ceva nu e in regula. Parerea mea?... bine a facut militeanul. Lichele din astea trebuie puse la respect... si militia mai are mult de lucru la asta. Retinerea permisului pe 90 de zile e prea putin. Mai devreme sau mai tarziu tot vei fi prins.
  12. Accident Pe Cheiul Dambovitei

    RIP Harley X.... Am ramas socat cand am citit stirea astazi. Era o persoana destul de activa pe forum si presupun si in afara lui. 29 ani e cam putin pentru o viata, aveti grija de voi, ca unii nu o sa apuce toamna. Doamne-ajuta sa nu facem din placere durere.
  13. Cazaturi Jenante

    Mi s-a intamplat si mie cea mai rusinoasa dintre toate cazaturile de pana acum (7, 8 nu mai stiu) Mergeam pe un drum de tara, neasfaltat, ingust de o singura banda printre blocurile noi din Floresti (Cluj) in picioare pe axe, admirand peisajul. Balarii pe stanga si pe dreapta.. si in rest nimeni. La vreo cativa zeci de metrii am remarcat sa drumul o face la stanga cam 90 grade. Admirand peisajul de pe dealuri, am zarit o masina care invartea noroiul pe sub padure cand deodata... aud un claxon. Imi revine imaginea din realitate si vad un BMW E60 oprit in fata mea la 3 m. Deja ma vedeam cum il imbratisam pe ala cu tot cu capota. M-am sperit si am franat de am blocat roata fata. Fiind nisip si pietre pe drum am cazut pe partea stanga (ca de obicei) mergand taras ghici pana unde?... pana in bara la ala. M-am ridicat repede, am ridicat si motorul. Tipul s-a dat jos si s-a uitat la masina. Aparent nu avea nimic... speram sa nu aibe nimic. Ma tras o privire motorului si am vazut carena crapata, si toata fata (plasticile din bord) putin intr-o parte. N-aveam mai mult de 20 km/h, si ala oprise pana am inceput sa cad eu... Am tras pe marginea drumului, si am gasit capota foarte putin indoita exact langa masca (nara) aia de nichel de la radiator. Si bara pe la mijloc avea putin mobilitate. Mi-am cerut scuze ca-l pun pe om sa umble pe la asigurari si service-uri, am dat datele de la asigurare (urmand ca mai apoi sa mergem la constatari sa-si repare omul daunele). Si mie mi-a ramas cateva chestii de facut (aripa data pe spate si un subur de prindere rupt in filet, partea din fata putin intr-o parte si nu-mi cade bine masca peste ceasurile din bord, si careta putin crapata. Daca nu aveam crash-bars o stricam mult mai tare cel putin la exterior. Cum nu am casco, tre sa o repar singur, dar nu-i bai, am piese de inca un transalp, mai putin plasticele de exterior :) adica exact ce imi trebuie. De doua ori mi-am luat-o admirand peisajul... of... Mare dobitoc sunt.
  14. sfat Viteza...la Ce Sa Ma Astept Ca Incepator...

    Nu prea pare stilul de choperist. Mai degraba o sa treaca de la SS la ceva mai apropiat... Naked sau poate Supermoto / Enduro-Touring.
×