Mergi la conţinut

punctu_tz

Membri
  • Conţinut

    6
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1h 11m 51s

2 Urmăritori

Despre punctu_tz

  • Grad
    muc haiduc
  • Data naşterii 03.12.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    utilaje agricole japoneze

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    punctu_tz
  1. punctu_tz

  2. vand Moto La Comanda Fara Avans!

    Hop si io cu un review cum altfel decat... SUPER. Mai rar asa oameni care sa isi faca treaba cu simt de raspundere. Mi-am adus cu ajutorul lor o Tenererica din 2010. Desi ma uitasem si la alte mobre cu o data de fabricatie mai noua, ma bucur ca am mers pe mana lor si am luat ce mi-au recomandat. Atelaju e ca scos din cutie. Jos palaria, inca odata, in fata lor. p.s.: poze inca n-am, ca am fost prea ocupat sa ma dau cu noua achizitie.
  3. calatorii Pe 2 Roti Prin Europa, In 1953 !

    hehe, se poate in juru lumii si pe mobre mai vechi. vezi zuriii ajtia. oricum, faina poveste. multumim.
  4. enduro Reconditionare Suzuki Dr 650 Rs

    coane, scuze ca nu am mai dat raspus, da is catranit maxim. da, am fost la strungar, mi-o facut cele trebuincioase si m-am pus pe treaba. totu o mers exact cum ai descris matale, cu o singura decisiva exceptie. tija care are pe ea toate elementele interne ale amortizorului prezenta fix in zona de lucru o crapatura de vre-o 15 mm lungime si 1 mm adancime. adik as fi putut io sa ii pun si mama O ringurilor, ca tot un muc rezolvam. astept acum sa imi vina un amortizor de SE din 94 de l-am gasit second la un nenea si sper sa ii dau de cap asa. oricum, pentru cei cu amortizor pisacios, chiar se merita sa incercati abordarea lui irinel. pentru cei din bucuresti si din zona, strungar veti gasi pe Strada General Petre Popovat, aia care face legatura intre Splaiul Independentei (cheiul Dambovitei, vis-a-vis de metrou semanatoarea) si intersectia dintre Crangasi, Constructorilor si Virtutii. in capatul dinspre crangasi al strazii veti vedea un service auto cu usi negre care se ocupa si de strungarie. pretul cerut a fost corect si lucrarea facuta ok intr-o zi (trebuie sa mergeti cu amortizorul dat jos de pe mobra). O ring = de ulei, cu diametrul interior de 13. io l-am gasit dupa multe cautari la un cucu-bau de service prin militari, dar la sigur il gasiti la fabory.ro (posibil sa fie nevoie sa dati comanda si sa va vina in cateva zile). pentru dat jos amortizorul de pe mobra nu am avut nevoie de compresor de arcuri, dar finca oricum mi-am luat, dati semn si va ajut cu placere in cazul in care e nevoie. alte recomandari... vorbiti tot cu strungarul sa va desfaca el surubul din capatul interior al tijei amortizorului, ca altfel aveti toate sansele sa stricati filetul (dupa cum spunea si irinel, capul filetului e aplatizat din fabrica pentru securizare). recomand de asemeni sa aveti ceva gen loctite la indemana pentru a bloca capacul fabricat odata infiletat. mare atentie / rabdare la cum si cat ulei puneti inapoi in amortizor (undeva la 330 ml). la mine distractia inca continua (acum caut 2 spite pentru roata fata, sau macar o modalitate de a le produce / adapta dupa altele).
  5. enduro Reconditionare Suzuki Dr 650 Rs

    coane, nu poci sa iti zic cat ma bucur sa vaz topicul asta al matale. de vre-o o luna ma tot joc si io sa pun pe picioare un dr 650 dakar din 91. am avut noroc ca am dat peste un nea profesor de mecanica auto care m-o ajutat cu locatie, scule, sfaturi, inclusiv dat peste dejte cand faceam tampenii. la mine o fost cu cantec treaba, ca proprietaru dinainte si-o batut grav joc de ea (s-o ajuns la sarit distributia in mers). in fine, uichiendu asta am cam ajuns la o concluzie, la modu ca po si io sa ma duc sa ii refac itp, rca, astea. da uite ca fix cand se bucura sufletelu mai tare in mine m-am trezit ca picura ulei din zona amortizorului spate. amu ma apuc si de asta, ca toate se pot face, rabdare, tiutiun si o tzara de banuti sa fie. ia-n dzii, se intampla cumva sa fii de prin bucuresti, ca poa ne vedem sa imi explici ce si cum ai facut cu amortizoru ala, contactu lu nea strungaru, de unde ai luat oring-uri, alea. numa bine
  6. rat / rust / survival bike

    boooon... sunt un incepator care ar vrea sa isi faca un rat / rust / survival. pentru cine nu stie f clar cu ce se mananca, datzi un ochi pe http://ratbike.org/ . da, stiu, sunt pan la urma si la coada 3 genuri diferite de motoare, dar suficient de asemanatoare pentru ce am sa va intreb io. m-am oprit la asa ceva pt ca m-am saturat de motoare care mai de care mai "pimpuite", cromate, plasticate, adik 2854912943 de zorzoane care fac un motor orice vrei, numa functional nu. amu ca ne-am lamurit cam ce magaoaie as vrea sa imi fac, sa va dzic ca nu am cine stie ce cunostinte in ale motoarelor, da nici lemn-tanase nu sunt. cu alte cuvinte, din pdv tehnic, clasica shurubaiala la tot ce gasesti prin&pe langa casa, ce teorie am gasit pe net si clasicul K.i.S.S. (Keep it Simple Stupid). sa continuam cu partea dureroasa: goldu. in principiu, dat fiind ca e primu meu motor, ca nu vreau sa fac turu europei cu el si ca nici nu as vrea sa ma bag prea rau in datorii, io m-am gandit sa bag vreo 1000 Euroi (+- 500, ca daca o sa gasesc ceva super ok, vad io de unde ma mai scobesc). la ce m-a dus pe mine mintea ca s-ar preta pt ce vreau io...............hmmmmm..... #1. niscai comunista (nepra, ural), ca din ce vad sunt mai moka si se si preteaza la asa ceva. unde mai pui ca 1,90m si 105 kile nu prea potzi sa le plimbi cu un moped:D. parte nasoala la astea ar fi ca io totusi intentzionez sa o frec zilnic la munci si daca mi-a crapat in mijlocu pietzei romane, mi-e ca ma linsheaza astia. #2. un enduro, ca sincer sa fiu tare m-as bucura sa stiu ca ma pot baga si pe-o aratura far sa imi tzatzaie kuru. da din ce vad io, astea nu-s tocmai ieftine. #3. ce alte idei cretze o sa mai imi datzi si voi. pentru inceput, cam asta v-ash ruga, sa imi dzicetzi ce motor ar fi ok. cu "rat"-ificare va deranjez mai incolo, ca altfel se cheam ca bum caru inaintea boilor. no, oameni buni, cam asta e pohta ce o pohtesc io. amu, care va lasa inima si timpu, datzi si voi un re, ca nu saracitzi din atat. ca, deh, copilu care nu plange ramane nemancat. v-am tzucat si s-auzim de bine
×