Mergi la conţinut

Speedy.K

Membri
  • Conţinut

    621
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    9
  • Online

    2h 22m 24s

Speedy.K last won the day on 22 Octombrie 2011

Speedy.K had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre Speedy.K

  • Grad
    Scandalagiu
  • Data naşterii 30.06.1976

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Kawa KLE 500

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://

Vizitatori recenţi

2.209 vizualizări profil
  1. De Ce Am Fost Banat?!?

    Ai luat ban pentru ca lu' Dobrescu nu i-a placut de tine de-a lungul intregii povesti cu Honda. Din motivele pe care ti le-a spus in mesaj. Zi merci ca ti-a dat si explicatiile alea, de obicei nu da nicio excplicatie. Si e dreptul lui, forumu' lui. Si eu zbor de pe forumu' de KLE-isti pe care sunt admin pe oricine nu-mi place cum se poarta sau cum vorbeste. Fiecare face ce vrea pe tarlaua lui. Punct. Exact, sau poti sa-ti faci chiar un forum. Pe http://myforum.ro/ e moca. Doar ca e o problema cu forumurile astea mici si cu blogurile: nu prea te citeste nimeni, nu prea gasesti 100 de oameni sa iti planga de mila cand nu esti in stare sa-ti cumperi o mobra din magazin cu toate cele implicate (acte, facturi, luat fieru' acasa, etc)
  2. Accident Mortal Sepang

    Vale, asa cum il stiu dintotdeauna: Sursa: http://ducatiblog.net/
  3. Vrem Rege, Sau Nu Vrem!

    Va sfatuiesc sa nu mai cititi toate balariile de pe net, gen wiki. Daca vreti sa va lamuriti, atat cat se poate, despre anumite evenimente cautati si voi scrieri serioase, vedeti ce e cu autorul, ce hram a purtat la viata lui si de-abia apoi plecati urechea. Mi-a venit a va da sfatul asta pentru ca se trag concluzii pripite pe topicul asta despre evenimentele ce i-au avut protagonisti pe Rege si Maresal. Lucrurile erau mult mai complicate decat se intelege din doua randuri de pe net. Situatia a fost "atat de dilematica" (scuzati!) incat este aproape imposibil de impartit lumea factorilor de decizie politica si militara de atunci in pozitiv si negativ. Oricum, daca o sa cititi ceva scrieri serioase din vremea aia, o sa fiti uimiti sa constatati ca atributul cel mai des intalnit atasat poporului roman si clasei lui politice din vremurile alea si din cele imediat urmatoare (pana prin 1965 cel putin) era "curve". Caracterizarea asta venea de la conducatorii mai multor popoare, vecini de-ai nostri sau parteneri de diverse pacturi sau protocoale. O sa incerc, cand oi avea timp sa va dau cateva citate interesante pe tema asta.
  4. Accident Mortal Sepang

    Eu sunt unul dintre cei mai acizi comentatori de presa de orice fel, de felul meu. (Caniggia, a sunat bine asta, nu?!) Nu in sensul ca vanez sau stau calare pe presa toata ziua. Doar ca nu suport genul de jurnalism care predomina in mass-media romaneasca. Si urlu la ei pe toate caile de cate ori ma lovesc de cate-o tampenie. E, mie articolul mi-a placut, ca scriere. Daca iau un ziar de sport in mana acum daca gasesc un material scris asa frumos. Poate si pentru ca autorul e mobrist si stie ce-i aia. Dar am niste nedumeriri. Faptele descrise sunt reale sau povesti, asa cum se si sugereaza? Daca sunt reale, documentarea s-a facut personal sau prin intermediari? Daca personal, asta a insemnat deplasare la fata locului (macar in Italia) si dicutii cu oamenii care au fost acolo si au vazut faptele? Sau discutat cu oameni care le stiu si ei de la a saptea mana? Nu cumva articolul este pur si simplu o traducere a unuia italienesc? Cat despre Cesar...ce sa mai comentam, el are impresia ca despre accidentul ala isi pot da mai avizat cu parerea niste alergatori romani pe aeroport decat niste mancatori de spaghete care au fost acolo. Ca deobicei Mario, ce treaba are autorul articolului cu vanzarea publicitatii de pe siteul "ziarului"? Hai sa nu o dam in diverse. Oricum faptul ca in mizeria aia de ziar a aparut un asemenea articol e o ciudatenie.
  5. Botezul Meu

    Care dex? Ala on-line? Pfff... Plus ca "definitia" aia cred ca e luata dintr-un dictionar de sinonime. Aia nu e definitie, e o insiruire de sinonime, mai mult sau mai putin perfecte. De fapt mai putin... Ia Dexul ala pe hartie (o sa fie o raritate curand...) si vezi ce zice. "Forța morală de a înfrunta cu îndrăzneală primejdiile și neajunsurile de orice fel", parca asta era definitia. Deci forta de a infrunta primejdiile. Ca sa le infrunti trebuie sa le constientizezi ca primejdii. Adica sa le percepi ca posibile chestii de care ti-e frica (indiferent de grad). => curaj=forta de a-ti infrange frica. QED Oricum, pentru mine neinfricat=inconstient.
  6. Accident Mortal Sepang

    Groaznic. Si mie mi s-a parut ca Sic era inert deja cand l-a lovit Colin. Nu stiu ce sa zic... Oricum, in momentele astea numai in pielea lui Vale sau a lui Colin sa nu fii! Eu ma gandesc chiar ca s-ar putea ca Vale sa nu poata trece peste asta.
  7. Botezul Meu

    Da, prietene, definitia e corecta. Ce nu stii tu e definitia corecta a curajului. Sa ai curaj nu inseamna sa nu-ti fie frica. Aia se numeste inconstienta. Curajul e tocmai capacitatea de a face lucruri de care iti e frica. Deci frica si curajul nu se exclud reciproc, dimpotriva. Deci ce-mi spui? Da, si mai e o vorba motociclistica: "Mergi ca si cum ai fi invizibil."
  8. Botezul Meu

    N-ai inteles nimic. Nu despre incordare era vorba, ci despre a pune tot timpul raul inainte. Si daca tu iei o curba pe un DN cu o viteza la care iti fuge curru si iti iei o tranta, inseamna ca ai luat curba prea tare. Paranoia de care zic eu te ajuta sa nu fortezi cuba aia. Fortatul de curbe e pentru circuit. Pe drumuri publice, chiar daca te dai mai "rau", nu te dai la limita. Asta daca vrei sa fii sigur ca, macar din partea ta, elimini orice sansa de buba. Ce vine dinspre natura...aia e o exagerare, nu tre' sa te dai cu mobra ca sa-ti cada un bolovan in cap.
  9. planificare Joia Moto

    Ba, macar aia (ca io n-am mai fost de vreo 6 luni) motociclesc in timp ce tu stai pe bara si comentezi.
  10. Botezul Meu

    Pai, prietene, esti in cea mai periculoasa faza a mobrismului de strada, recte aia in care ai trecut de perioada in care mergi superpreventiv si, daca ai scapat necazut, ai impresia ca deja esti bun. Si incepi sa lasi garda jos. Si atunci se intampla chestii. Zi merci ca ai avut norocul (da, norocul!) sa patesti doar asa. Putea fi o masina care taia curba, putea fi o vaca in locul balegii, putea fi un taran beat cu bicicleta sau cu carutul de butelie, putea fi un camion cu lemne oprit dupa curba in mijlocul drumului, puteau fi cate si mai cate care sa te omoare, nu doar sa te dea de-a dura. Faptul ca ai trecut prin asta si ai scapat ar trebui sa-ti rdice semne de intrebare privind experienta pe care credeai ca o ai. Daca te-a surprins o balega pe drum si n-ai putut sa o eviti, gandeste-te ce s-ar fi intamplat intr-una din situatiile pe care le-am insirat. Sfatul meu e s-o lasi mai moale. Adica sa nu te mai increzi asa mult in schilu' tau si sa iei in brate paranoia, indispensabila supravietuirii mobristului pe drumurile romanesti. Asa o sa faci daca te-a speriat suficient tranta asta. Daca nu, nasol, s-ar putea sa ai parte de altele mai urate. Bafta si paranoie maxima.
  11. service Bucuresti - Pantelimon - Garaj Moto

    Tati...succesuri nemasurate va doresc. Din fericire pentru mine mobra merge si nici nu stie ce-i ala "iernat". Noi iernam impreuna, pe strazi.
  12. Steve Jobs

    Nu, concluzia e ca e bine sa stii cand sa te opresti din bezmeticie.
  13. Steve Jobs

    De distrat nu sunt foarte sigur. Iar de bani... la ce-i folosesc acum?
  14. Despre Plangaciosii Pro Bike

    Dimpreuna cu nelipsitul dar anostul CEEEEEEEEEEEEESAAAAAAAAAAAAR !!!!!!
  15. De La Dan Popescu .. Invatare

    Da, man, asta am mai spus si eu, viteza este periculoasa cand nu e adaptata la conditiile de mers. De exemplu acum 10 minute am trecuta pe la pod IOR. Sa-i dai acolo tare acum e o tampenie: full de masini care intra si ies din parcari, care intorc pe unde se poate, ca se lucreaza la sinele de tramvai si la bucati de carosabil. Sambata si duminica e mereu aiurea pe acolo, din cauza multimii de oameni care iese in parc cu masina. Pe de alta parte aceeasi zona fara lucrari si in timpul saptamanii e un loc in care crosetez la greu, nu stau pe langa masini, si merg destul de tare. Pentru ca se poate. Si chestia de mai sus se poate aplica in orice loc. Atat in oras cat si afara. Asta era ideea, se poate - ii dau, ma bag, crosetez; nu se poate, se intrevad riscuri - merg cu multa grija si mai incet. Cine nu are discernamant in privinta nivelului de periculozitate a unei portiuni de drum si a unui moment... ghinion, selectie naturala. Asta nu inseamna ca nu mi se poate intampla si mie orice oricand, nimeni nu e infailibil.
×