Mergi la conţinut

mms

Membri
  • Conţinut

    88
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mms

  • Data naşterii 10.10.1980

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda Dominator

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. mms

  2. service Unde Este Releul De Incarcare La Cbr 929rr

    am reverificat si....incarca 14,2 la 5000rpm si 12,8 la 2500 rpm dar can aprind pozitia sau faza scurta incarca 12,2 la 5000rpm...e normal? adica cu faza scurta aprinsa nu se incarca deloc? in schimb daca opresc toti consumatorii si o urc in tura e ok.... iarasi e normal?
  3. imi incarca 12,5 la 5-6000 rpm, deci cu siguranta s-a busit releul, aveti idee unde este ca sa nu demontez toata motoreta pana il gasesc? multumesc.
  4. cbr 929 rr 2001....super ok motoreta
  5. endureala

    m-ar tenta pe mine daca e pe duminca ca sambata am niste treaba... ce zici uite nr meu 0721333414
  6. Enduro...de strada?!?!

    am si eu un dr 650 rs si pe strada e super ok, pe drumuri forestiere e super bun avnd putere si suspensii ok, am fost cu el si in delta pe nisipuri si a fost foarte bine, unde in schimb am simtit clar nevoia de ceva mai usor a fost in terenurile mlastinoase sau prin noroaie, sau pe circuitul de la ciolpani, unde m-am dat cu el saracu si dupa aia cu o husky de 250 in 4 timpi care s-a vazut clar ca nu avea nici o legatura cu ce aveam eu. Acum depinde la ce o folosesti mai mult. Daca locurile mlastinoase sau noroaiele grave sunt sub 10% din iesirile tale pe ea in rest e oras si soft enduro si drumuri forestiere drumetii etc asta este motoreta...
  7. Super Sperietura-Prima!

    of course,
  8. Cu Ce Viteza Maxima Ati Mers Pe Motocicleta?

    230 cu gsxr750 din `94 pe DN1, incepuse sa tremure un pic si am lasat-o mai moale, dar mai avea nerv...
  9. Super Sperietura-Prima!

    nu c-as vrea sa fiu rau sau ca as avea ceva personal cu acest Zahei (habar n-am cine este) dar aici CHUPA, parerea mea ca are dreptate. Pt asta sunt facute forumurile prietene Zahei, pt a povestii pataniile prin care ai trecut, nu pentru a spurca si injura, si crede-ma sunt convins ca nu numai tu, ci aproape toti motociclisti au mai calcat pe bec, sau au mai facut o nefacuta numai ca diferenta este ca unii zic si altii nu.
  10. Super Sperietura-Prima!

    Din cate vad eu tu esti un tip foarte inteligent, si ai niste replici "mortale" frate, Bravo tie ....
  11. Super Sperietura-Prima!

    E..., cu asta sunt total de accord Baiazid, dar dupa cum a spus si Chupa si dupa cum am mai spus si eu nu cred ca este vreunul dintre voi care sa nu o fi ars macar o data un pic mai tare si sa nu traga macar o sperietura, si mai mult decat atat niciodata nu am spus, mama ce chestie tare am facut sau ca am incercat sa-mi fac un titlu de glorie din chestia asta. Tot ce am incercat cu acest topic a fost sa arat ca poate din lipsa de experienta sau elanul pe care il ai la inceput cand te sui pe un motor mai puternic poate duce la consecinte grave. Si credeti-ma pana nu va suiti pe altceva mai puternic decat aveti nu o sa credeti asta, chiar daca aveti un GSXR 1000 si dupa va suiti pe o Haya. Ca sa iti mai dau un ex. am un prieten care avea un ZZR 250 , toate bune si frumoase nu sare de 100 in oras (nici motorul nu prea vroia asa oricand) merge chiar linistit, pana cand si-a luat o Honda VTR 1000 SP1 din 2003 la 140 CP (aprox) si in prima seara la ora 1 noaptea ma suna destul de suparat ca la 260 la ora pe cheiu` Dambovitei i-a zburat portofelul cu actele din buzunarul de la spate ca atunci cand plecase nu-si mai luase si geaca pe el doar casca, ca a zis ca doar da o tura sa se obisnuiasca cu motoru`. Si cand l-am intrebat : frate esti nebun cum de mergi cu viteza asta pe chei si noaptea si intr-un loc neiluminat(pe unde se tineau cursele de masini la inceput), si chiar ma batea gandul sa ma duc sa ii confisc motoreta sa i-o bag in garaj pana se mai potoleste, si mi-a raspuns : nu stiu frate, merge motorul si treaba de la sine si chiar in siguranta adica franeaza bine si la timp si bla bla. Am zis ca a tras pe nas inainte sa se suie pe motor dar uite ca si io am reactionat aproape la fel ca el, in aprox. aceleasi conditii. Asa ca nu mai dati cu pietre chiar asa pana nu treceti si voi pan aceste lucruri. Si repet ca sa nu ma inteleaga lumea iar gresit: nu am postat pt a brava ci pentru a vedea si restu ce se intampla cand nu mai gandesti cu creieru` ci cu mana dreapta.
  12. Super Sperietura-Prima!

    coane, nu ma dau mare, dupa cum am mai spus, ci pur si simplu am relatat o intamplare, dar posibil ca in acceptiunea ta forumul nu este pentru a povesti lucruri intamplate, uite special pentru tine frate imi cer scuze ca am povestit ce am patit. Sper ca acum esti multumit...
  13. Super Sperietura-Prima!

    Ce sa facem frate, te mai ia valul..., viteza nu mi se parea prea exagerata dar uite ca niciodata nu poti sa stii de unde sare iepurele.
  14. Ca sa incep cu inceputul..., ca sa intelegeti mai bine, mi-am luat A-ul acum o luna si ceva, cu motorul merg de vreo trei ani da mai subtire, si din toamna imi luasem o Yamaha XS 850 din 1982, motorul avea 80 de cai cuplu foarte bun tragea dragutz si era destil de manevrabila. Am mers cu ea foarte bine adica si 140 pin oras destul de safe , avea frane bunicele, dar la un moment dat, gata, deja nu mai era suficient..., si incep tratativele cu nevasta-mea ca sa imi iau ceva mai nou si mai puternic si care sa pot iesi si eu ca baietii prin oras. Reusesc ! Adica acum patru zile mai exact joi seara devin fericitul posesor al unui GSX-R de 750 din `94! Mama mama, ce motor mi se parea ca zbor pur si simplu si de joi si pana duminica seara cred ca am sarit de mia de km numa in oras si un drum de ploiesti sa vad cum sta la vietza. Bun. Aseara pe la 9 eram cu un prieten care era cu un gsxf de 600 el cu un amic in spate eu la fel. Plecam de la semaforul de la Unirii spre Universitate mai tare un pic si ne-am incins si dai a intaia pan la capat dai a doua pan la capat si un pic de a treia aveam undeva pe la 170-180, ma apropiam de locul unde aia care ies din pasaj pot sa faca stanga sa intre pe banda care vine din piata. In clipa aia adrenalina era la maxim il depasisem pe tov. cu gsxf-ul si ma simteam foarte bine, cand la un moment dat vad un BMW E46 rosu cum iese din stanga intra jumate pe banda mea si ma vede si se opreste stupefiat vazandu-ma cum vin. In clipa aia am dat inferioara am sarit in frana fata, ghinionul a facut sa fiu si un pic in curba cu motorul lasat pe o parte si a inceput spatele sa faca urat cred ca "boblaj" este termenul, prietenul din spate cred ca udase saua, eu mai aveam cred ca 20-30 de m. pana la impact iar viteza cred ca redusesem pana la 120-130, am stabilizat-o adica ma rog s-a stabilizat am mai franat cat am putut si am reusit sa ocolesc masina problema. Problema este ca daca BMW-ul nu ma vedea si nu oprea pe loc eu nu mai aveam ce face si as fi fost intins pe el. Un alt noroc a fost ca am rusit sa o redresez ca sa pot lua virajul sa il ocolesc caci daca ramaneam pe frana tare, nu reuseam sa o opresc pana in el.Amicul din BMW la urmatorul semafor si-a cerut scuze ca sa bagat in fata mea era, si el cred ca mai speriat decat mine vazand cum vine o motoreta cu 180 fix inspre tine la 100 m si mai si incepe sa derapeze si sa fuga de cur. Nu stiu cum reactionati voi la fazele astea dar eu care recunosc sunt incepator cat de cat in motoare de viteza, ca nu se compara 120 CP in mintile lor cu 80 CP din 1982 care cine stie cati mai traiau din ei m-am cam "cacat" pe mine cand a inceput sa fuga de cur la 180 la ora in curba iar fix in fata mea la mai putin de o 100m statea o masina si pe langa asta mai eram si cu un nesanatos in spate iar in stanga mea stiam ca e un alt amic si nu stiam cat de aproape sau de departe este ca sa pot sa ma arunc tare pe banda din stanga caci si el venea ca nebunu` . Eu imediat dupa aceasta faza m-am dat jos am stat am fumat trei tigari una dupa alta, mi-am revenit si uhhhh, am plecat mai departe nedepasind 70 km\h urmatoarele 10 min. dupa care ....again and again . Aveti grija fratilor cum mergeti ca nu e de gluma si soferi sunt nebuni cu masinile lor si nu ne vad, dar si eu cel putin cred ca ma luase valul cam tare.
  15. service raspunsuri la probleme tehnice

    Intrebare intrebatoare???, unde imi recomandati sa fac un reglaj profi de carburatoare, cu vacumetre cu tot tacamul, eventual chiar si o curatare a lor???multumesc
×