Mergi la conţinut

mike

Membri
  • Conţinut

    29
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    27m 51s

1 Urmăritor

Despre mike

  • Data naşterii 05.07.1974

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    X-uri

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. mike

  2. Un scurt review

    Scuze... n-am mai trecut pe aici de ceva vreme... pai sa revenim: nu este neaparat vorba de motor cand am facut diferentza intre ducati si bicilindrele japoneze ci de cutiile de viteze... care sunt mult mai bine echilibrate pentru viteze mici pe motocicletele japoneze... ca exemplu: incerca sa pleci cu a 2-a cu un ducati de pe loc sau din turatii mici (1-2000) si incerca acelasi lucru cu o japoneza... o sa simti imediat diferenta... o sa realizezi ca japonezele te scot de oriunde si cam pe la orice turatii... mai faceam diferentza intre 4L si 2V sau 2L cilindri in oras, doar pentru faptul ca se incing mai putin cele in 2 cilindri... la 4L nu de putine ori am realizat ca mi se incinge peste masura acolo unde se merge cu viteza f mica si fara posibilitatea de aerisire a motorului (vezi parade sau inmormantari)...
  3. Ce parere aveti de userul coxanelu ?

    si cand ma gandesc ca nu trebuia deschis un topic nou ci se putea continua cel vechi: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=5631& :P @nkz am impresia ca tu mai treci pe forumul asta doar ca sa-i iei apararea lu' coxanelu ... @coxanelul controversat ai scazut in ochii mei... tocmai munlex sa te puna la zid? apropo... cine-i munlex?
  4. Ce parere aveti de userul coxanelu ?

    ai impresia ca scriu pe aici doar asa ca sa ma aflu in treaba? io m-am hotarat... vreau sa fac ordine pe acest forum, iar statutul meu in cadrul acestei comunitati cred ca imi permite acest lucru... asa ca te rog foarte frumos ca de acum in colo: 1. sa nu mai raspunzi la intrebari neintrebat 2. sa ceri voie inainte de a te baga in... lapte 3. sa nu mai deviezi de la subiectele serioase 4. sa-ti ti afirmatiile personale doar pentru tine 5. si nu in ultimul rand sa te tunzi al dreacului de pletos daca mai vrei sa stea lumea de vorba cu tine...
  5. Ce parere aveti de userul coxanelu ?

    AFARA CU COXANELU!!!!
  6. Un scurt review

    puterea obisnuintei este o a doua natura... asa ca... no comment s-ar putea sa nu fi foarte multumit de 4L decat daca te orientezi catre o motocicleta care sa fie special conceputa pentru oras (naked-urile cu o cilindree de max. 600 cmc)... ...in rest, daca ar fi sa judec dupa ce am condus pana acum, monocilindrele (mai toate) si bicilindrele (de fabricatie japoneza) sunt cele mai fiabile motociclete de oras... nu se incalzesc atat de mult precum motoarele in 4 cilindri si nici nu se merge cu ele subturat si ca sa nu zica lumea ca sunt off topic: n-aveti fratilor ce cauta cu motociclete sportive in oras decat daca vreti sa va creati o anumita imagine (oricare ar fi ea) si in drumul vostru spre circuit sau de la circuit spre casa
  7. Un scurt review

    @kelu in ceea ce priveste ducati-ul, avantajele de care pomenesti ar trebui sa fie suficiente, dar avand in vedere ca motorul de 2 cilindri se face auzit mergand rotund abia peste 3000 de ture, atunci nu cred ca se poate numi o motocicleta comoda in oras...: mai tot timpul trebuie sa stai cu mana pe ambreiaj, iar plecarile de pe loc nu sunt comode decat atunci cand se fac intr-um mod mai sportiv... si eu sunt de parere ca in ciuda dimensiunilor reduse in latime si a plajei destul de mari in care poate fi folosita o singura viteza, ducati-ul este o motocicleta foarte incomoda in oras... (am condus doar carenate de la ducati, asa ca nu ma pot pronuntza si asupra monsterului...)
  8. Un scurt review

    ai dreptate... m-am bagat in seama cu XX-ul doar ca o completare la pozitia in sa a pilotului si a pasagerului pe ZX... cat despre superioritatea motorului... pilotul conteaza pai... poti sa ma iei pe mine sa vezi daca-ti mai trage motorul dupa aceea
  9. Un scurt review

    incearca sa dai si dimensiuni ale pasagerului... pentru ca pe un ZX12-R un pasager mai inalt de 1.70 poate avea reale probleme de confort datorita seii din 2 bucati, plasate pe nivele diferite... si atunci pozitia pasagerului nu se difera de cea a unei persoane de sub 1.65 pe o supersportiva... iar inaltimea ZX12-Rului nu da neaparat posibilitatea unei persoane de peste 1.80 sa se simta mai bine decat pe un XX... de ce?... simplu: scaritzele sunt si ele mai sus decat la XX si astfel triunghiul sa-ghidon-scarite nu se deosebeste f mult de cel al XX-ului, insa ZX12-Rul te conditioneaza sa ai picioarele ceva mai lungi ca sa poti atinge solul... & BTW cu XX-ul mergi poti sa mergi 3-400 km cu pasager, fara probleme... cu o singura oprire din pacate... sa alimentezi
  10. New toy

    s-o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea in cat mai multe calatorii
  11. Accident groaznic pe DN. 1

    RIP
  12. Honda CBR BlackBird XX

    ti-am notat numarul, dar n-am intzeles de ce te-as suna...: ai nevoie de mai multe informatii? incerca sa comunici cu noi aici, iar daca simtzi ca ai nevoie de ajutor intr-un anumit moment dat, nu te sfii sa dai un PM si sa strigi acolo dupa ajutor ps.coxu' zicea de zx12r care desi vrea sa fie o motocicleta sportiva si atat, s-a dovedit a fi o sportiva doar prin pozitionarea scaunului pasagerului , in rest are toate caracteristicile unei motociclete sport touring
  13. Honda CBR BlackBird XX

    am uitat sa mai spun ca sistemul de franare dual cbs si franele nissin cu 3 pistonase sunt standard la xx si sunt mai mult decat suficiente dandu-ti o precizie foarte mare in timpul apasarii manetei de franare.
  14. Honda CBR BlackBird XX

    stai pe xx... nu abandona ideea... ai ales o super motocicleta... coxanelu iti poate da sfaturi in ceea ce priveste zx12r-ul, dar la capitolul xx nu-i da crezare intru totul... nu ma bag in afirmatzii comparative cu zx12r-ul pentru ca nu l-am condus inca, dar nu pot sa-ti spun decat ca este kawasaki eu am peste 1,85 si orice alta motocicleta nu mi-ar fi ajuns nici pana la genunchi, pe cand xx-ul face casa buna cu persoanele inalte... cand vine vorba de fiabilitate, honda xx este una dintre varfurile de lance, asa ca nu ar trebui sa-ti faci probleme... putere are cata-ti pofteste inimioara si ce este cel mai important, ti-o ofera atunci cand ai nevoie de ea este un sport-touring, dupa parerea mea, cel mai bine echilibrat... dupa 9 ore de munca, am facut drumul pana la mare, am stat de vorba cu baietzii la un suc si o friptura si apoi m-am intors la bucuresti... nici nu am simtzit calatoria... traseele lungi si curbele de mare viteza sunt o placere atunci cand calatoresti pe xx... "stie singura" sa ramana pe traiectoria curbei... e foarte stabila... ce sa mai... e divina! ca si puncte slabe: - in comparatie cu o sportiva pursange (de noua generatie) este mai grea si necesita o manevrare mai in fortza la viteze mici, pe curbele ac de par... - consumul este destul de mare (cel putzin la modelul pe carburatie pe care l-am avut io) si astfel autonomia este destul de limitata (220-300km in functie de stilul de mers) ps. daca mai vrei sa stii ceva in mod deosebit despre xx, nu ezita sa intrebi
  15. Ce parere aveti de userul coxanelu ?

    wow!!! de cand asteptam asta!!! again sa iasa coxanelu! ps.nu ma mai aburitzi fratzilor cu tot felul de mesaje cand i se scoala vreunuia sa-l dea afara pe coxanelu... ce pana mea credetzi ca o sa i se intample?... se pot da o groaza cu curu de pamant si tot nu vor reusi sa-l scoata de pe site-urile moto...
×