Mergi la conţinut

Hellicks Hellmet

Membri
  • Conţinut

    44
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    27m 9s

Despre Hellicks Hellmet

  • Grad
    Mr. Bassman

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Ardeal
  • Posesor(oare) de
    RSV1000

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.mototgm.ro
  • Yahoo
    hellicks
  1. Hellicks Hellmet

  2. Awesome! Va fi un show supertare la Festival!
  3. calatorii Pe 2 Roti Prin Europa, In 1953 !

    Eh, as vrea ca dragii mei de "comunisti" sa vada articolul asta atunci cand vorbesc de trotinetele sovietice de 2 lei, iar cand ma iau de ei si le zic despre mobrele lor ca-s niste fiare de cahcat, ei raspund invariabil: "Eeeei, asa era pe vremea aia...! Cum sa uitam istoria???" Nu, pe vremea aia era asa numai pentru blocul umbrit de comunism, pentru restul lumii existau motociclete adevarate, pe care te duceai linistit in turul Europei, care te lasau sa te bucuri cu adevarat de motociclism, nu sa te faca sa crezi ca "asa e cu motocicletele, o zi te dai si doua repari..." Doar pentru ca la noi in cotetz era bezna, nu inseamna ca tre sa ne bucuram de orice cahcat si sa il transformam in armasarul de aur. Nah, ca m-am racorit! OT: Superb articol, te face sa intelegi un pic mai bine atmosfera...
  4. Vreau Si Eu Enduro

    Uite, de exemplu eu am la vanzare un Suzuki DR 750 S din 1989. Nu lasa anul sa te sperie, citeste un pic pe net despre model si discuta cu cineva care a mai avut. Este o motocicleta de exceptie. Cer pe ea 1200 de euro, iar echipata cu sidecase-uri si si topcase cer 1500. Este in stare foarte buna, functioneaza perfect, consuma 5% si te va duce bine absolut oriunde vrei, fie drumuri forestiere, fie autostrada. Are o sa touring, foarte confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasager, ghidon ultrausor de aluminiu, bare de protectie pentru eventuale cazaturi si o toba de carbon pentru performante si sunet. Poti sa te lamuresti mai bine din filmuletul asta: Daca vrei detalii, 0723/54.14.14. Succes!
  5. Cbr 900 Rr

    Ni, ma... Repsolu. Nu stiu ce camera foto ai, da galbenu ala e portocaliu, nu galben... Hai noroc!
  6. Cbr 900 Rr

    Salut, sunt la al doilea Fireblade (am avut un sc28, acum sc33). Motoare foarte fiabile, puternice cat e nevoie, excelente dpdv al ciclisticii, frane si suspensii bunicele din standard si se spune ca ar fi cele mai comode din clasa superbike-urilor. Intre cele doua, am avut un Hornet care consuma exact la fel de mult. Asa ca nu ma plang de consum si nici nu cred ca ar fi cazul ca cineva sa se planga: daca vrei un motor de navetist sau un motor utilitar, nu iti iei in nici un caz Fireblade. Cu toate ca par mai masive (mai putin cazul 929 sau 954), nu sunt motociclete grele; la aprox 200 kg au aceeasi greutate ca un CBR 600 F, pe care toata lumea le recomanda ca usoare. Despre incepatori pe Fireblade, pot sa va dau un exemplu: primul Fireblade l-am vandut unui prieten care l-a cumparat ca prim motor. Au deja un an impreuna si n-au patit nimic, nici el, nici motorul. Sigur ca daca era un tampit, era mort demult. Insa daca ar fi fost asa, murea oricum, chiar si pe un Bandit de 400 (exemplu aleatoriu de motocicleta mai mica). P.S.: Hai ca poate ne adunam Blade-istii pe aici. Voie buna!
  7. service Lungimea Supapelor La Honda Xl 600

    Salut tuturor! Am un tovaras cu o MARE problema. A cumparat un XL 600 fara supape, si nu gasim niciunde lungimea supapelor, ca sa punem altele. Asa ca va rugam, care aveti asa ceva, ajutati-ne! Care dati jos capacul chiulasei, masurati, va rog, cat iese supapa din ghidaj la pozitia "inchis"... macar sa avem de unde porni. Multumim!
  8. vreau sa fac un pub pt motociclisti...

    Mult succes, arata super! A zis careva o idee cu niste paturi... nu e rea deloc! Provincia asteapta... cu prima ocazie in primavara apar pe acolo!
×