Mergi la conţinut

medevac106

Membri
  • Conţinut

    40
  • Membru din

  • Ultima vizită

Tot ce a postat medevac106

  1. Salutare! Am un bandit de 600 din 1997 si am nevoie de de un sfat: s-a stricat reductorul de vitezometru (melcul ala negru de pe stg rotii fata in care intra cablul). E destul de nasol, nu ca nu am indicatie de viteza ca se poate aprecia in functie de turatie, ci mai mult ca e mai greu de estimat cata benzina mai e in rezervor fara sa stiu cati km am parcurs. Stie cineva de unde se poate face rost de o piesa din aia la mana a doua ca de reparat nu prea se mai poate... la reprezentanta costa vreo 50 de euro da vine in 3-4 saptamani. Multumesc anticipat si asfalt uscat!
  2. salutare am si eu o dilema... 10w sau 15w? sfaturile de la prieteni sunt cam egale pentru ambele tipuri... pentru 10w ca e cel recomandat de producator, ca fortezi pompa de ulei si garniturile (asta se poate dar, dupa parerea mea, se intampla doar un timp, la pornirea de la rece si daca tragi ca apucatu de motor. dupa care se ajunge la temperatura de lucru si atunci cred ca se normalizeaza totul) 15w: cica dupa un timp uzura motorului se simte (in cazul meu am un bandit din 97 cu 38500km) iar un ulei un pic mai "gros" ar compensa aceasta uzura... (hmmmmmmm stiu si eu.. cred ca producatorul ar fi spus in manual ca dupa un anumit numar de km se trece la un ulei cu densitate mai mare..) in concluzie trebuie sa schimb uleiul si inca ma scarpin in cap in fata raftului: motorex 10w40, 15w40 sau 15w50? va salut si vreme frumoasa cat mai repede!
  3. cat ma costa sa-mi schimbati rulmentii de la furca, uleiul din furca, cablul de deceleratie si reglat tacheti la un bandit de 600? eu am toate pisele si uleiurile... ma intereseaza doar manopera. cu multumiri.
  4. eu am fost la pneurom... foarte multumit... pe soseaua de centura la iesirea spre domnesti www.pneurom.ro
  5. salutare, am o mica problema si nu stiu ce sa fac: s-a rupt cablul de decelerare de la bandit chiar de la un bumb de fixare de la maneta. motorul merge super ok nu se simte nici o schimbare (ca sa fiu cinstit nici nu stiam ca s-a rupt pana nu am desfacut camasa ca sa-l ung...) nu prea am inteles eu rolul cablului asta da asta e..., dar acu nu stiu ce sa fac sa merg in continuare asa ...? la suzuki costa 30 de euro cablul nou si inca vreo 10-15 manopera ... am inteles ca exista si un kit de reparatie cabluri pe la louis... daca cineva s-a mai lovit de problema, s-au are vreo idee va rog sa ma ajutati! multumesc si
  6. salutare mi-am spalat lantul cu kerosen azi si dupa ce l-am sters bine ma tot scarpin in cap si ma uit la cele 2 spray-uri de uns lantul pe care le am: unul uscat, cu teflon, de la louis si unul clasic, cu ulei sub presiune, de la putoline. ce parere aveti? voi ce folositi? eu ma gandeam sa dau cu cel cu teflon (am un gs 500e din 1993 care are jentile albe si care as prefera sa ramana albe... nu pline de picatelele de ulei pe care abia le-am scos ) dar nu stiu cat de bine unge lantul.... astept sfaturi...
×
×
  • Creează O Nouă...