Mergi la conţinut

4speed

Membri
  • Conţinut

    73
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3d 9h 58m 3s
  1. 4speed

  2. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    ai de gand sa afisezi si parerile altora?
  3. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    tata dzeu sa-l ierte nu e aci sa se certe cu tine, dat tb sa-ti zic ca avea din 77 motocicleta, si a facut si scoala tehnica, si la 10 ani ma invatase sa tai filete si sa umblu cu pila, si sa ascut lanturile la drujba, si sa fac amestecul de benzina cu ulei, am invatat de toate de la el, si sa depresez ambielaje sa schimb ace, sa tai garnituri, asa ca nu vad legatura intre preturile prestate de unii camatari si cunostintele de mecanica ale altora de unde stii tu cat stia sau nu sa repare ca in timp am renuntat la vechiturile alea, ca am avut alte prioritati si probleme astea sunt chestii personale, dar nu inseamna ca tu si alti neaveniti puteti sa aruncati cu noroi in oameni si sa va dati rotunzi daca eu umblu cu laptopul si programe de diagnoza dedicate asta nu inseamana ca nu stiu sa fac nivelul la un carburator sa stam acum sa ne laudam ca ai facut 3000km cu un nipru, pai asa pot sa-ti spun si eu ca la 7 ani mergeam pe minimobra, am laut permisul la 19 ani si am mers direct solo pe nipru, de unde stii tu cati km am facut sau nu eu pe motocicleta? pe langa faptul ca de cate ori am scris ceva te-a nemultumit, ai sters tot, si ai aruncat numai injurii, ce nu intelegi, ca am facut si eu o facultate si stiu si eu cate grade se invarte un motor intre timpi? cat despre motoarele astea noi care nici nu stii pe unde sa scoti bujiile si cica schimbi cu totul electronica.....pai sa te vad eu pe tine cum descoperi ce e stricat intai, cum faci adaptari de module, updeturi de soft, ca iti trebuie programe autodata, tis, softuri si cate altele ai sters iarasi tot nu?
  4. ce tare de 4 ani nici un posesor de masina nu a intrat pe pro-bike
  5. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    oricum cred ca a-r trebui sa-mi cer scuze, asa e cel mai bine oricum nu mai am nici timp nici chef pentru asa ceva discutiile mele din coltul comunistelor vor inceta, cel mai bine nu stiu ce e de ras in faptul ca am avut nipru din 1998 si piese nu se gaseau atunci, se ducea tata saracul tocmai la tunaru si il jupuia de bani da? pe atunci nu existau seturi de reparatie, trebuia sa facem toate reparatiile si piesele la strung dar inca odata ce importanta mai are
  6. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    aha din pacate am aruncat tel cu tot cu numere din el viata nu se rezuma la un motor de nipru am renuntat la nipru ptr ca era inutil ma pasioneaza masinile si tehnologia, am avut vechituri de mic copil, la 14 ani mergeam pe mz de 2 jumate si m72 daca ai avut un nipru si ai facut 3000km cu el nu explica nimic puteai sa ma provoci la o proba practica si iti aratam de ce sunt in stare du-te si fa un traseu ptr a sub 1min si 10 intai am facut 100.000km pe an si degeaba ai un nipru si o lada vopsita cu trafaletul da? mai ai lada aia nu? userul meu 4speed e mai vechi ca a-l tau si ca a-l multor altora.....asa ca putin respect macar pentru asta
  7. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    se vede ca nu stii cu cine vb am stat in port la cola si cafele in statie la plute si la magazin la tiganu', dar dupa ai inceput sa ma critici pe la spate si sa te umfli in pene nu mai vreau sa am de-a face cu tine sau cu cei de teapa ta pacat ca nu ne-am mai intalnit, din pacate nici nu cred ca o sa ne mai intalnim, am cortul pe alte meleaguri mai spre nord sa zic asa asa ca stiu eu ce fel de oameni sunt unii, stiu cate parale faci......
  8. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    forumurile de genul unde totul devine monopol in mana unor mamaligari si nu exista libertate de expresie nu se mai poarta nu-mi explica mie principii pe care nici tu nu le intelegi ti-am mai spus ca trebuia sa scrii o carte ca sa nu te corecteze nimeni, in mod normal un forum este liber publicului atata timp cat se respecta tema si vocabularul sa nu mai vorbim ca nici varsta nu va mai ajuta sefu' la anii matale io zic sa te duci la peste si sa stai la table, lasa povestirile cu pistoane de nipru si tije home made pai sefu a sters schema cu viteza frontului de ardere si schemele...... http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/Motoare-termice-cu-ardere-inte81916.php
  9. istorice Pentru Impatimitii Pe Doua Roti

    propagarea frontului de ardere, indici precum randamentul, viteza de propagare, transformarile izocore si adiabatice, calculul randamentului, si cate altele date sunt excluse in totalitate din teza ta de doctorat sunt curios cum poti discuta despre un motor supraalimentat biturbo cu injectie in 2 stagii, commonrail, cu compresie variabila, turbine variabile si actuatori solenoizi si lsd-uri si injectie de apa/alcool .......... :scooter: :scooter: :scooter: :scooter: :scooter:
  10. istorice probleme cu un Dnepr MT 11

    din pacate cunosc motorul si nu are piese asa noi pe ea si daca se cala la 100/h se ducea dracu din cauza turatiei.. omu' in cauza a mai dat in motor si mai demult dupa ce si-a reglat carb la 'cineva' ca nu le reusea si i s-a desfacut o biela pe care nu a schimbat-o ci doar a indreptat capacul...in fine... io cred ca s-a speriat de viteza si a pus involuntar piciorul pe frana spate
  11. poti sa incerci sa depresezi rotorul si sa lipesti firul intrerupt de obicei se arde la unul din capete si se vede daca te uiti atent
  12. istorice cutie viteza nipru

    decat sa te chinui cu o cutie de nipru mai bine iti cumperi o cutie de ural sau m72 care este mai fiabila si are rapoartele mai lungi decat crezi. pune una de proba si cand pleci de pe loc ai senzatia ca pleci cu a doua. dar pe ceas indica eronat pentru ca uralul si m-ul au cuplu de tras , deci indica mai putin decat in realitate si sa ii pui si cuplu de fuga sa vezi ca ia 60 cu prima treapta
  13. istorice am probleme la Nipru

    cumpara semeringuri noi si pune cu silicon cauciucurile de etansare de la chiuloase incearca sa amesteci uleiul cu vaselina pentru cutie si diferential
  14. istorice Caut piese de Ural

    am 2 motoare de ural desfacute pentru piese..4cilindrii ,4chiuloase ,2 cartere , 2 ambielaje, 1 sau 2 axe cu came,capacele din fata de la distributie, 1 sau 2 volante, discuri de ambreiaj, ,2 pistoane.... si mai am 2 motoare de m 72 in stadiu de piese, 2 cartere, 2ambielaje..,2 cilindrii, 2,3 chiuloase, 1 cutie de ural sau bmw nu stiu sigur.., 2 carb. de m 72 da' nu merg reglate.. si un m 72 cu nr vechi motor +cutie, cu atas, daca intereseaza pe cineva ceva sa sune 0723090441
×