Mergi la conţinut

Dejavu

Membri
  • Conţinut

    43
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    6d 16h 50m 46s

Dejavu last won the day on 9 Iunie 2016

Dejavu had the most liked content!

Despre Dejavu

  • Data naşterii 11.11.1961

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda CBF1000

Metode de Contact

  • Yahoo
    SinummiimmuniS
  • Prefer
    All-road
  • Skype
    0724487432

Vizitatori recenţi

1.410 vizualizări profil
  1. RCA calculatie dauna

    Poate ai vrut sa zici "care nu te vand", caci avocatii totdeauna se vand: tie,mie altuia(l-ai angajat=l-ai cumparat=ti sa vandut.). Avocatii nu se vor mai vinde atunci cand convinsi fiind de vinovatia ta vor refuza sa te apere impotriva altuia, adica Never. Atat ca "deviem" de la tema topicului.
  2. RCA calculatie dauna

    Daca ai fost ranit, spitalizat trebuia ca politia rutiera sa faca un proces verbal din care sa rezulte conditiile producerii accidentului, si vinovatiile, daunele constatate. In cazul accidentelor cu vatamare nu poate fi facuta intelegere amiabila. Tot politia rutiera trebuia sa deschida un dosar de cercetare penala pentru ranire, vatamare pe care sa-l trimita procuraturii in jurisdictia careia sa produs accidentul. Pentru constatarea daunelor trebuia sa suni la asigurator(in terman de 5 zile) si sa soliciti deschiderea unui dosar de daune, si tot atunci sa stabilesti data la care se face constatarea.(Daca motocicleta nu mai functiona o duceai pe platforma iar valoarea transportului se adauga la valoarea despagubirii. Dupa aceasta trebuia sa te intorci la asigurator cu un deviz(piese+manopera) emis de un service autorizat dar ales de tine. In termen de 30zile asiguratorul trebuia sa-ti de un raspuns. Dupa 30zile se considera devizul acceptat si poti face cererea de despagubire. Plata/transferul banilor se face in termen de 10 zile, din a 11zi ti se vor plati si penalitati de 0.02%/zi. Cam asa am inteles eu legea pe care am citit-o.
  3. RCA calculatie dauna

    Nu sunt sigur de ce voi scrie mai jos, deoarece nu am gasit "metodologia de aplicare",dar: Cred ca la dauna totala(costul reparatiei depaseste valoarea autovehicolului estimata de asigurator) se considera 25% "epava" care ramane la proprietar, si se plateste 75% Eu am "patit" asa ceva cu masina. In cazul reparatiei in regim "regie proprie" se plateste valoarea devizului fara tva, din 100% se scade 19%. Astazi eu am semnat actele facute dupa regula de mai sus. Pentru a obtine o despagubire corecta , trebuie facuta o buna fundamentare.
  4. Deschid acest topic deoarece nu gasesc nicaieri detalii clare. Caz: accidentat usor(fierul nu eu) din vina altuia. Facut amiabila. Facut constatare la asiguratorul lui. Facut constatare, deviz reparatie la firma mama. Mers la sediul asig RCA si solicitat reparatia in regie proprie. Asiguratorul m-a "oferit" 6000 dintr-un deviz de 8.000. Nu am semnat nimic, am cerut detalii despre cum s-a stabilit valoarea despagubirii(lege, metodologie) dar nu am primit nimic. Intrebare: Ce sa fac, cum pot afla metodologia de calcul in stabilirea valorii despagubirii pentru repararea in regie proprie
  5. Mottoul Clubului Motoveteranilor

    Una Ispirata din "clasici": "Tinerete fara batranete si Viata fara de moarte" - mi-a zis-o un MotoVeteran, cu plete si barba alba, el n-are cont/parola pe forum, sau are???!!!................ A participat la toate intrunirile MotoVeteranilor, uitati-va cu atentie la pozele de grup, e pe randul din spatele ultimului rand, daca nu-l vedeti uitati-va mai cu atentie!!!!!!, e acolo! ps: a promis ca nu cere drepturi de autor pentru acest motto(motto vine de la motocicleta???)
  6. Intrunirea Clubului Motoveteranilor 2016

    Imi asum costurile despre care spui, doar avem ca scop intrajutorarea !
  7. Intrunirea Clubului Motoveteranilor 2016

    La Calimanesti 2016 eu am propus constituirea unui fond de ajutor financiar pentru cei/cel dintre noi aflat la necaz si care are nevoie de bani(spital, operatii, recuperare, proteze, carje ....s.a.m.d. Bogdan Harea mi-a spus ca s-a mai propus dar nimeni nu se implica, ar trebui creat un cont ....etc, etc., atunci eu m-am simtit ca unul care doar vorbeste. Am un cont gol, prin care nu trec ban, sta gol,i facut cadou de BCR. pe care-l pun la dispozitie pentru acest scop. Contul e: RO06RNCB0479000557360002 numele Buturuga GIUrgea Eu am facut un prim pas concret, restul depinde de voi
  8. Dejavu

  9. Tehnice

    Ungator lant. Sezonul trecut l-am inceput cu o alta motocicleta si dupa cautari obositoare am decis ce ungator de lant sa-mi iau. E vorba despre un ungator simplu, eficient si genial. Nu are nevoie de nici o conexiune cu motocicleta, nici electrica nici vacumatica. Principiul de functiionare este bazat pe efectul fortei gravitationale. Eu sunt uimit de efidienta si simplitatea lui. Ungatorul este Englezesc, marca Tutoro(nu pun un link pentru a nu fi banuit de publicitate, reclama ...) Am postat aici dupa ce am citit discutiile despre intretinere lant in topicul "Diverse" Eu la motocicleta precedenta cu un ungator produs de Bogdan Harea am mers 2-3 ani fara sa ma ating de lant. Un ungator nu numai ca unge lantul dar il si curata-spala prin uleiul aruncat de forta centrifuga din interiorul lantului spre exterior
  10. Alt Motoveteran Cazut

    Am o propunere pentru situatii de acest fel si anume sa punem mana de la mana si sa-l ajutam pe cel ranit si cu o suma de bani(daca are nevoie) , care suma ar putea fi folosita la doctori, asistente, ptr. medicamente, hrana, transport, materiale ortopedice, recuperare kineto-terapeutica. Urarile de sanatate sunt bune dar si un ajutor ca cel de sus cred ca ar fi binevenit.
  11. Tehnice

    Carburatoare si Jigloare Multumesc celor care au incercat sa ma ajute ! Raspuns: Bogdan Harea - Crepusculara sau nu asa nu pot s-o rezolv. ZigZag - E un endura touring cu care am mers 95% pe asfalt, fara praf, noroi,...., am spalat filtrul de burete dar am luat un Airbox nou original cu filtru montat in el Toni: Azi am reverificat rezervorul si e curat. efectul de care spuneai tu "oxid de zinc" crezi ca se poate intampla si la un rezervor din polietilena ?
  12. Tehnice

    Carburatoare si Jigloare Anul trecut am schimbat filtrul de aer, negasind original(e din burete dat cu spray de ulei) am luat K&N. Prima observatie: rama de cauciuc a filtrului(ca un cheder de etansare) s-a umflat asa de tare ca a fisurat cutia filtrului(air box) in mai multe parti. A doua: in sezonul trecut mi s-au infundat jigloarele de relanti(0.4) de cel putin trei ori, Acum le-am gasit iar infundate. Asta vara daca nu mergeam cu motorul mai mult de o saptamana , pornea balbait si nu-sj mai revenea. Jigloarele formeaza in cap un fel de mazga albiciosa care in stare uscata arata ca pasta de dinti dintr-o periuta insuficient clatita. Am verificat: filtrele/sitele din rezervor, cele din capul tijelor robinetului, filtru/sita din rampa de alimentare a carburatoarelor, rezervorul(e din plastic/polietilenic, carburatoare desfacute complet si totul e curat. Am scos benzina din rezervor, prin furtunul carburatoareor , inr-o sticla si dupa 3 luni e curata fara depuneri. Ieri am scurs rezervorul si benzina e curata.Acum o sa schimb air box-ul si filtrul cu unele originale. Incerc sa atasez o poza cu jigloarele(am poze cu mai multe parti din carburator daca e nevoie) Astept solutii tehnice ! Poza jigloare
  13. Intalnirile Motoveteranilor In 2011

    In perioada 2-3 septembrie 2011, Clubul Sportiv AMCKART Bucuresti, organizeaza pe kartodromul AMCKART din Pipera, etapa cu numar 4 a Campionatului National Individual de Super Moto si viteza pe motodrom. La acest eveniment vor participa aproximativ 50 de sportivi impartiti in 6 clase, dupa cum urmeaza: Juniori 3, Juniori 2, Scutere, Super Moto Juniori (65+85cc), Super Moto Seniori,Super Moto Hobby. Pana joi (1 septembrie) inclusiv, Inscrierile se pot face la sediul FRM situat in B-dul Basarabiei, nr. 35-37, urmand ca in dimineata zilei de vineri - 2 septembrie, acestea sa se efectueze la kartodromul AMCKART. Atractia zilei de 3 septembrie va fi cursa de Super Moto Seniori, cursa care in premiera, in Romania, se va desfasura pe nocturna. Competitia se va incheia in jurul orei 22.30 cu o petrecere pe cinste la care sunteti invitati sa participati
  14. Intalnirile Motoveteranilor In 2011

    Si eu e posibil sa apar iar. Poate ne salutam pe teren ! Eu, voi pleca(depinde de vreme , precipitatii) dimineata pe traseul : Buccuresti - Buzau(la Costesti stanga spre Merei) - Sarata Monteoru - Ciolanu/tabara de sculptura in aer liber, peste deal jos la Magura - dreapta pe DJ pana la Satuc- stanga la Berca peste raul Buzau- dreapta in Berca spre Plescoi - stanga la Sapoca si inainte pana la Arbanasi. tel.072.4487432
  15. Intalnirile Motoveteranilor In 2011

    Atentie ! Intrunirea de la Mizil s-a anulat .
×