Mergi la conţinut

guiutz

Membri
  • Conţinut

    1.099
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    3
  • Online

    10h 42s

guiutz last won the day on 20 Septembrie 2012

guiutz had the most liked content!

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Arad
  • Posesor(oare) de
    TM Racing 450 an 2005

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://zonaenduro.ro
  • Yahoo
    guiutzu
  • Skype
    guiutzu

Vizitatori recenţi

2.320 vizualizări profil
  • Noni

  1. CARAPACKS is a new product on the 2 stroke marked, and we think is the best looking skid plate and exhaust shield ever build! So, we talked with the producers, they are from Poland and you will have a 10% discount for every product you will buy from them, just say the magic words (ZonaEnduro) when you make the order at: hardenduro@carapaks.com Available for: Sherco SE-R 300 MY2017 BETA 300RR MY2017 KTM EXC 300 MY2015-2016 KTM EXC 250 MY2015-2016 KTM EXC 200 MY2015-2016 Husqvarna TE300 MY2015-2016 More than that, you will have another 10% for a preorder of the skid plate for 2017 KTM 2 stroke 300/250 models!! Share Tweet Previous post Emanuel Gyenes revine in Campionatul Mondial de Rally Raid Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  2. Pilotul Autonet Motorcycle Team va concura în perioada 1-7 octombrie în Raliul Marocului, ultima etapă din actualul sezon al Campionatului Mondial de Rally-Raid (FIM). Mani revine în Campionatul Mondial după o absență de patru sezoane. Riderul sătmărean concurează în repetiția generală pentru Dakar 2017, Raliul Marocului fiind locul unde elita acestui sport merge să se antreneze și să facă ultimele setări înainte de cel mai dificil rally-raid din lume. Mani a mai evoluat în acest raliu în 2009, când l-a și câștigat la clasa +450 cmc pilotând un KTM 690 Rally Replica. De această dată va rula cu o motocicletă mai ușoară, cu un KTM 450 Rally Replica, motocicleta pe care a concurat și în Dakar 2016. Va folosi acest raliu pentru a se obișnui cu noile suspensii WP, suspensii care îi vor permite să fie mai rapid comparativ cu specialele pe care a rulat cu suspensiile din configurația de fabrică a motocicletei. Emanuel Gyenes (#23 in Raliul Marocului): ”Aștept specialele din deșert, sper să avem parte de dune. Va fi diferit acum față de 2009 pentru că merg cu o motocicletă mai ușoară, însă importantă este pregătirea pentru Dakar 2017. Cred că cea mai frumoasă zi va fi cea în care avem speciala de 50 de km pe malul Atlanticului. Mă bucur că am revenit în Africa, ultima dată am concurat în Sahara în 2010, când am participat la Raliul Tunisiei.” Raliul Marocului va debuta pe 1 octombrie cu verificările administrative și tehnice urmând ca pe 2 octombrie să aibe loc o probă super specială în Agadir, pe 3 octombrie să se ruleze într-o probă specială pe malul Oceanului Atlantic, iar apoi să se meargă în deșert până pe 7 octombrie. Numărul total de km al probelor speciale este de 1.317 km. În ediția nr. 17 a Raliului Marocului sunt în total doi rideri din România. Marcel Butuza revine și el în Campionatul Mondial de Rally-Raid după o absență de patru sezoane și se află la a doua participare în raliul din Nordul-Vestul Africii. Noi titluri în palmares Chiar dacă a făcut o pauză în rally-raid, ne mai concurând din luna ianuarie, Mani nu a stat departe de motocicletă: în 2016 a izbutit să devină campion al Ungariei atât la enduro cât și la endurocross. Titlurile din campionatele Ungariei se adaugă multiplelor titluri naționale obținute în România la aceleași discipline. Pe scurt despre Emanuel Gyenes – Mani Născut în urmă cu 32 de ani în Satu Mare, Mani a debutat în Raliul Dakar la 22 de ani, terminând pe locul 46 ediția din 2007. A câștigat cel mai dificil rally-raid din lume de două ori la clasa Maraton (nu este permisă schimbarea motorului de-a lungul celor două săptămâni de cursă, iar motocicleta trebuie să fie conformă cu modelul din fabrică, nu se pot schimba, spre exemplu, suspensiile) și are în total trei podiumuri la această clasă. A concurat în șase ediții ale Dakar-ului și la tot atâtea etape de campionat mondial. În 2008 a fost cel mai rapid rider pe o probă specială din Raliul Faraonilor, iar în 2011 a fost pe punctul de a deveni vice-campion mondial, însă absentarea de la Raliul Faraonilor l-a dus pe locul patru. Mani Gyenes Dakar 2015 PS11În Dakar 2016 s-a clasat pe locul 14 la general și alături de Autonet Motorcycle Team va concura și în ediția 2017. Mai multe amănunte despre evoluția lui Mani în Raliul Marocului veți găsi pe pagina sa oficială de Facebook: www.facebook.com/ManiGyenes Share Tweet Previous post VIDEO. VELOCITY DISORDER - Honda CR250R Next post CARAPAKS - The ultimate skid plate for your 2 stroke dirbike! Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  3. VIDEO. VELOCITY DISORDER – Honda CR250R

    A story of the insatiable desire to build and ride fast motorcycles, Motology Films reveals the mystique of the last great two-stroke Honda. Share Tweet Previous post VIDEO. The best of Red Bull 111 Megawatt Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  4. VIDEO. The best of Red Bull 111 Megawatt

    The third edition of Red Bull 111 Megawatt saw heavy rain in Poland turn the race into a wet and wild ride. Previous years had seen a baked track and dusty conditions, but this time it was all about avoiding heavy spray from riders up ahead. Share Tweet Previous post GoPro HERO5 + Karma. So simple. So powerful. So GoPro. Next post VIDEO. VELOCITY DISORDER - Honda CR250R Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  5. Simply the best GoPro products ever, we can say. Now with built in image stabilisation, the new GoPro HERO 5 and KARMA drone will make your videos look like you are in the middle of the action! HERO5 Black is the most powerful and easy to use GoPro ever, thanks to its 4K video, voice control, one-button simplicity, touch display and waterproof design. There is also, let’s say a low budget camera, but with the same specs like the big brother. The Hero Session 5. HERO5 Session combines 4K video, one-button simplicity and voice control all in a small, waterproof design. About the drone… KARMA is now an accessible product. With just €869.99 for Europe you will have an Action drone and a Karma hand held stabilizer! Words are nothing, just watch the videos! Share Tweet Previous post VIDEO. Graham Jarvis vs The Stig - Rage Buggy fitted with Yamaha R1 Engine Next post VIDEO. The best of Red Bull 111 Megawatt Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  6. Graham Jarvis is racing with Rage Buggy fitted with Yamaha R1 Engine! „Had great time racing with it! Check out the end of the video and watch me having a blast about in the rage buggy.” said Jarvis. Share Tweet Previous post VIDEO. Hard Enduro Bucovina 2016 - Race Highlights Next post GoPro HERO5 + Karma. So simple. So powerful. So GoPro. Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  7. Hard Enduro Bucovina 2016 Race Highlights with Master Bike’s Cluj, Lorant Ferent. RIDER: Lorant „Dr. Bones” Ferent – Master Bike Cluj Sponsors: http://www.chiromed.ro – Chiromed – Centru de Manipulari Osteoarticulare – CLUJ http://www.inplast.ro – InPlast – Birotica Cluj Share Tweet Previous post Haiduci in Bucovina - Master Bike Cluj pe podium, de la mic la mare Next post VIDEO. Graham Jarvis vs The Stig - Rage Buggy fitted with Yamaha R1 Engine Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  8. Saptamana trecuta echipa Master Bike Cluj (www.masterbike.ro) a dominat podiumurile Hard Enduro Bucovina, o cursa care zice-se ca ar fi fost una fara cusur! Incepem cu Vlad Mihu, noul pilot adus de Master Bike Cluj, un pilot cu mare potential. „Am avut zone de viteza si paraie foarte solicitante. Intreaga cursa m-am „batut” cu Viorel, coechipierul meu, iar pe final am mers fara greseala reusind sa ma indepartez de el. Mi-a placut foarte mult cursa si cu siguranta revin si la anul!” Viorel Costin in prima zi de cursa a dat de probleme tehnice, cauciucul sarindu-i de pe rimlock. „Am terminat pe 4 prologul, mi se invartea janta in cauciuc.” Duminica, Viorel nu a reusit sa gaseasca ritmul potrivit din cauza unor probleme la motocicleta, dar tot a reusit sa prinda podiumul, terminand pe 3. La clasa PRO, Rogojan Emanuel a fost doar la 1 minut si cateva secunde diferenta de locul 1, deci o clasare pe locul 2 de data aceasta pentru pilotul din Baia Mare. „A fost o cursa bine organizata cu un traseu distractiv. La Prolog m-am calificat pe prima poziție. In ziua cursei am ajuns primul la finish, dar am fost depasit din spate ca si timp. Multumesc pentru sustinere Quickmobile, Masterbike, PieseKtm.ro, MPS Logistics, ServiceSuspensii.ro, Chiromed.ro, OutsiderRacing.” Lasand la final castigatorul clasei Veterani, cu un timp total demn de clasa PRO, Stroisteanu Bart ne-a declarat: „Organizare la superlativ, oameni faini, traseu marcat impecabil, cronometru profi, premii in bani, practic nu s-au zgarcit la nimic si au facut totul ca lumea sa nu duca lipsa de nimic si sa fie perfect. Ca si traseu ma asteptam la ceva mai hard, dar probabil asa au ales ei sa poata termina toata lumea cursa.„ Share Tweet Previous post Rugbyul si enduroul extrem s-au intalnit la Red Bull Romaniacs Next post VIDEO. Hard Enduro Bucovina 2016 - Race Highlights Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  9. Cel mai dur raliu hard enduro din lume l-a provocat pe Johan Van Heerden, linia a doua în echipa națională de rugby a României să facă cunoștință cu enduroul extrem. Stejarul nu s-a dat înlături și a ajuns chiar să le dea o mână de ajutor riderilor. Andy Fazekas si Johan Van HeerdenDin 2004 la Sibiu se organizează raliul care a devenit cunoscut în întreaga lume drept cel mai dur din enduroul extrem „RedBull Romaniacs”. La ediția din 2016, un stejar dârz a văzut de ce cursa are acest renume și de ce anual vin în România rideri de pe întreg Globul, inclusiv din țări precum Africa de Sud, Noua Zeelandă, Australia, Aruba, Venezuela, SUA, Canada, etc. Totul a început, așa cum este tradițional la Red Bull Romaniacs, cu Prologul din centrul Sibiului (un show urban în care riderii încearcă să fie rapizi pe niște obstacole create pentru a le arăta fanilor la ce provocări sunt supuși enduriștii în zilele de off-road) . Johan a asistat la sesiunile de calificări după care l-a întâlnit pe Andy Fazekas, creatorul obstacolelor și cel care, după câteva explicații, l-a pus deja la treabă. Cum fuseseră calificările, obstacolele trebuiau rearanjate pentru finale, așa că stejarul și-a adus aminte de antrenamentele de rugby, când a dat o mână de ajutor în zona obstacolelor cu pneuri. Van Heerden ajutand rideri in sectiunea the impossibleA urmat întâlnirea mult așteptată cu riderii Wade Young și Emanuel Gyenes. Wade Young este cel mai tânăr pilot care a urcat pe podiumul Red Bull Romaniacs ocupând locul trei atât în 2014, cât și în 2016 și un mare fan al rugbyului. Sud-africanul chiar a jucat rugby până să se dedice enduroului extrem și a rămas surprins să vadă că un conațional de al său joacă pentru o echipă de club din România – CSM Știința Baia Mare – și este unul dintre stejari. Emanuel Gyenes este cel mai titrat pilot român când vine vorba de competiții off-road având inclusiv două titluri în raliul Dakar la clasa Maraton și două la Red Bull Romaniacs clasa Expert Team. Amândoi i-au povestit lui Johan despre dificultățile enduroului și cu greu s-au abținut să nu îi dea să încerce una dintre motociclete. Deși părea că a înțeles încă de la primele cuvinte de ce enduroul extrem este dificil, Van Heerden s-a convins când a venit momentul să meargă în off-road. S-a trezit precum concurenții la ora 04:30 dimineață și deja la 06:45 era într-unul dintre punctele extreme de pe traseul din Munții Lotrului. Numit ”The Impossible” acesta a fost prima piatră de încercare dintr-o zi care avea să însemne peste 8 h de stat în șa. O urcare abruptă și șerpuită unde cu greu puteai sta în picioare, dar pe care riderii clasei Gold trebuiau să o parcurgă pe motocicletă. În enduro extrem de multe ori piloții sunt ajutați de spectatori pe urcările foarte abrupte, așa că Johan Van Heerden s-a transformat rapid în brațul de ajutor de care aveau nevoie riderii care abia se mai țineau în șa. O motocicletă de enduro extrem are în medie între 102 și 110 kg fără combustibil, iar cu carburant depășește greutatea stejarului (118 kg). Așa că ajutorul acordat riderilor în zona ”The Impossible” a devenit foarte rapid un antrenament extrem. De-a lungul zilelor în care a însoțit raliul, Johan Van Heerden a fost și unul dintre cei care au încurajat-o pe Kirsten Landman, sud-africanca care își dorea să intre în cartea recordurilor acestui sport. Rider la clasa Silver (traseu aproape imposibil), Kirsten și-a atins obiectivul și a devenit prima femeie care termină raliul pe traseul uneia dintre cele mai grele clase de la Red Bull Romaniacs. Van Heerden ajutand unul dintre riderii de la cea mai dura categorie – GoldJohan Van Heerden: ”Participarea la Red Bull Romaniacs a fost o experiență extraordinară. Enudroul extrem este foarte diferit de rugby, dar ambele sporturi necesită să fii în formă și să ai o condiție fizică foarte bună. Mi-ar plăcea să concurez și eu într-o zi.” Despre Johan Van Heerden Jucător de origine sud-africană, Johan Van Heerden a debutat la naționala României în meciul test cu Tonga, disputat chiar înaintea plecării la Cupa Mondială din 2015. La competiția din Anglia, acesta a jucat in toate cele patru meciuri disputate, în trei dintre acestea, cu Franța, Canada și Italia, începând în primul XV. Posesorul unui fizic impresionant (196 cm și 118 kg), jucătorul de linia a doua a evoluat până acum în 13 meciuri pentru România. Red Bull Romaniacs pe scurt Cel mai dificil raliu hard enduro din lume, se organizează din 2004 la Sibiu și este alcătuit dintr-un prolog urban și patru zile de off-road. Cursa este deschisă atât riderilor profesioniști, cât și amatorilor fiind unul dintre puținele evenimente unde sportivii amatori sunt tratați precum profesioniștii și pot concura alături de ei. Sunt gândite trasee pentru patru categorii diferite, cea mai accesibilă din punct de vedere al dificultății fiind clasa Iron, iar cea mai dură clasa Gold. De-a lungul tuturor zilelor de off-road se parcurg în medie 600 de km de traseu și uneori din pricina durității traseului concurenții ajung să stea și 10 ore în șa. Share Tweet Previous post VIDEO.Red Bull Romaniacs 2016 18min of unseen footage from PRO class Next post Haiduci in Bucovina - Master Bike Cluj pe podium, de la mic la mare Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  10. Watch the PRO’s in action at Red Bull Romaniacs 2016. Here you can see them on the most dificult sections of the track. Even Graham Jarvis is pushing! Remember… on the camera looks so easy! In reality it is hard to stay on your foot! Follow us on facebook: http://www.facebook.com/zonaenduro Camera: Jakab Zoltan-Jaxy Share Tweet Previous post Dakar 2017 - Service assistance for riders Next post Rugbyul si enduroul extrem s-au intalnit la Red Bull Romaniacs Related posts Romanian BulgarianCzechDutchEnglishFinnishFrenchGermanHungarianItalianNorwegianPolishRomanianRussianSpanishSwedishTurkish Race Calendar Nu există evenimente în viitorul apropiat. Vezi Calendar Adauga Adăugați la Timely Calendar Adăugați la Google Adăugați la Outlook Adaugă la Apple Calendar Adăugați la alt calendar Export to XML Articol preluat de pe zonaenduro.ro
  11. VIDEO. 2 Stroke War Zone

    A ride becomes epic when all you friends are in the crew and is orgasmic when everyone is riding an oil burner! A nice battle between KTM vs. two italian chicks a BETA and VOR! [url="http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/150-zonaenduro/"]Sursa - Zona Enduro[/url]
  12. Echipa Viking Pruszynski – Adventure Ride se pregateste sa ia cu asalt campionatele nationale de tot-teren din Romania, mai mult, vikingii stiu sa alerge si cu slick-uri, in campionatul national... [url="http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/150-zonaenduro/"]Sursa - Zona Enduro[/url]
  13. Prepare yourself for 2016 edition of King of the Hill Hard Enduro! For this year, Holger Dettmann and Hard Enduro Arad will prepare for you a big show right in the... [url="http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/150-zonaenduro/"]Sursa - Zona Enduro[/url]
  14. Check out the best actions of last Grand Prix of Brazil held in Mineirinho, Belo Horizonte [url="http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/150-zonaenduro/"]Sursa - Zona Enduro[/url]
  15. Wade was in England this weekend to race „The Tough One”. The typical English rain accompanied the riders throughout the race making the circuit very difficult. Wade did not get... [url="http://www.pro-bike.ro/forums/links/goto/150-zonaenduro/"]Sursa - Zona Enduro[/url]
×