Mergi la conţinut

avy

Membri
  • Conţinut

    54
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    4d 1h 26m 35s

3 Urmăritori

Despre avy

  • Data naşterii 23.10.1977

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    cbr 900

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    redhot_bike
  1. avy

  2. Mie mi se pare ca ai probleme cu ungerea. Motorul are ungere cu pompa de ulei si se pare ca aceasta nu face fata. Pentru mai multa siguranta fa ungerea din amestec .
  3. Dar un aparat de masura nu ai pus si tu ?
  4. Pare a fi garnitura de chiulasa. Verifica antigelul si vezi daca a scazut (si in vas si in radiator)
  5. Accident ``statuia Aviatorilor``

    George imi pare rau dar nu pot fi de acord cu tine : ce legatura are fratele cu prostul cu cazanul ???? cu atat mai mult ca nu ne dorim motociclisti morti sau schingiuiti pe sosele ? Tardiv pentru unii dar noi inca mai avem o sansa: soselele nu sunt circuit stradal si atentie la neatenti ca de aceea se numeste condus preventiv. Dumnezeu sa-l odihneasca pe GRIZZLY
  6. Astazi fiind soare am scos-o la o plimbare .Si cam asa arata fara pinten ,personal imi pare mai frumoasa cu pinten asa ca il voi monta la loc.
  7. Making Of A Fighter

    In sfarsit e gata ! Felicitari pentru munca depusa mai ales ca ai avut destule piese de modificat. Asfalt uscat, ca la noi in Bucuresti ploua de 3 saptamani in fiecare zi . La ITP-ul dute cu cunostinte ,ca sunt carcotasi.
  8. Fotofrafiile am incercat sa redea evolutia lucrarii, urmeaza sa vina si oglinzile iar cadrul sa primeascaun polish. +bordul original dar intr-o pozitionare surpriza .
  9. Intotdeauna mi-a placut cum taie vitezanele virajele dar mereu mi-au facut cu ochiul naked-urile . Totul incepe cu motocicleta mea ,CBR 900 Fireblade '96 pe care am incercat sa o pastrez cat mai aproape de starea originala dar in urma unui accident in toamna anului trecut a ajuns cu plasticele ciobite. Si de aici a inceput totul : am cautat mai intai un far cat mai potrivit cu liniile motocicletei si apoi un desen adecvat. In principiu la asta se reduce totul dar au fost multe de rezolvat pe parcurs-sistemul de prindere al farului,cablajul original care acum trebuia ascuns sub cadru,galeriile de evacuare date jos,smirgheluite si vopsite ca erau cam ruginii pe la coturi,semnale cu traseu nou pe fata si pozitionarea bordului (care in momentul de fata nu e inca montat).Credeam ca asta e partea cea mai grea dar a mers repede. Distractia incepe cu vopsitul ; ce desen e mai aproape de ce mi-as dori,ce culori ,ce nuante.... Intr-un final m-am hotarat la alb-crem cu o dunga aurie de-a lungul motocicletei ca am vazut eu ca pe Ducati arata bine,auriu si pe jante ,ele fiind un negru sters. Am zis ca distractia acum a inceput pentru ca toata treaba cu pregatitul si smirgheluitul rezervorului,codita si jantele a durat 4 zile de frecat in cada ! Cu ajutorul lui Mihai ( http://custombikepassion.blogspot.com/ ) caruia ii multumesc inca odata pentru treaba facuta si mai ales ca m-a suportat cu stoicism a fost rezolvata si vopsitoria. Si acum nu stiu ce motocicleta am : STREETFIGHTER sau CAFE RACER ? P.S. Nu schimb ghidonul cu unul inaltat !!!!!
  10. Pete Pe Cadru.. Un Mic Ajutor

    Cadrul sa nu se oxideze are un strat fin de lac. Din cauza "spalatoriilor ecologice" acesta se duce de la degresant. Da-i un polis metal si un sprai cu lac din comert.
  11. service Electric F3

    Releul se arde, bateria se arde.... alternatorul sigur a scapat? Urmareste cablul care iese din alternator,se termina cu o mufa cu 3 pini. Ia aparatul de masura si verifica sa NU ai continuitate intre oricare dintre pini si masa( verifici masa in mai multe lucuri saa fi sigur ca ai un contact bun,eventual pe motor).Daca da la masa trebuie schimbat. Ceasurile nu merg :verifica sigurante, un srvice manual sa vezi ce fire verifici in bord (iti da mura in gura), sau mai bine un specialist(dar de electrica moto) Cu motorul oprit verifici tensiunea din baterie -preferabil 12.6v, la 12.2v trebuie incarcata sau schimbata. Cu motorul pornit minim 13v si sa urce spre 14v in ture (4000+). aceeasi tensiune trebuie sa o ai si cu faza scurta aprinsa !!! Daca observi ca nu mai urca de 13v cu consumatori si alternatorul verificat ,regulatorul trebuie schimbat ! Ca sa verifici daca ai scurt pe instalatie , desfaci borna (-) de la baterie, iar de la aparatul de masura se conecteaza (-) cu (-) baterie si (+) cu firul care venea pe baterie. Contactul sa fie OFF ! Ar terbui sa nu depaseasca 1mA indicatie ! Daca ai mai mult, scoate mufa care intra in releul de incarcare si mai verifica o data. Daca ai mai putin de 1mA pierderi ,regulatorul e inpuscat si trebuie schimbat,daca ai in continuare peste 1mA , ai un scurt in instalati si trebuie dusa la doctor. Ai face bine totusi sa verifici si in manualul de service, toleranta de 1mA poate sa difere la specificata producatorului (la mine la 919 Blade atat este recomandat) Trebuie sa verifici toti acesti pasi ca sa fi sigur (de exemplu daca nu verifici alternatorul cauti de inebunesti un scurt in cabluri si nu e acolo) Acestia sunt pasii,totusi, consulta si manualul de service mai intai !!
  12. Motorul Pendular

    ceea ce vor ei sa zica e ca la motorul clasic pistonul fiind articulat in bolt are o frecare mult mai mare cu cilindrul (datorita "fustei" pistonului) ,implicit uzura e mai mare si viata motorului mai mica. la sistemul lor pistonul nu mai are frecari cu cilindrul ci numai segmentii. oricum e un fiss !
  13. Tricycle

    Dragut ! Poti frina chiar si cu calciiul ! Vreau sa o vad si pe strada .
×