Mergi la conţinut

jonutzbal

Membri
  • Conţinut

    67
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    10h 49m 29s

Despre jonutzbal

  • Data naşterii 21.02.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Buftea
  • Posesor(oare) de
    bicla

Metode de Contact

  • Yahoo
    stueltc
  1. jonutzbal

  2. Gillera 125 2 T - Probleme Cu Relantiul

    de obicei pentru ralanti exista un surub la carburator, de unde ar trebui sa reglezi relativ simplu; asta daca nu cumva s-a umblat si la surubul de amestec. cand am nevoie de reglare carburator eu fac asa: maresc turatia motorului din surubul de ralanti, pana peste 2500 ture (daca nu exista turometru, la ureche) apoi strang surubul de amestec dupa care il desfac incet pana obtin un maxim de turatie apoi reduc turatia din surubul de ralanti pana la o turatie decenta (tot dupa ureche) . Exista metode mai exacte insa asta mi se pare cea mai simpla si cred ca este si cea mai folosita; daca nu te ajuta mai insista cu google ca o sa gasesti metode la nivel stiintific ! Bafta
  3. R6

    Yamaha
  4. gsr

  5. toba carbon :pt r1....daca te intereseaza sa o adaptezi maine ii fac niste poze , ii masor diametru la teava si vezi care e treaba

  6. iti dau un r1 din 2002 merita vazut (vezi ca am si un topic) in rate da cu 4000 euro

  7. stai sa se usuce asfaltul si vorbim.

  8. istorice ulei ij 350 jupiter 5

    pai daca l-am strans prea tare nu ar trebui sa stea blocat? oricum o sa-l mai slabesc putin daca e!
  9. am si eu nevoie de un sfat . nu stiu ce ulei sa ii pun in cutie la ij; imi patineaza ambreiajul (discurile nu sunt uzate, arcurile sunt stranse) cand accelerez mai tare
×