Mergi la conţinut

serpalo_ct

Membri
  • Conţinut

    78
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Buzau
  • Posesor(oare) de
    300 ec,400drz

Realizarile lui serpalo_ct

  1. foarte bine,a ales o fiabilitate mai buna si cost de intretinere mai mic.de piese nu o sa aiba nevoie niste ani de zile
  2. cind pistonul este sus,aranjezi axul cu came asa incit supapele sa fie inchise,adica axul sa nu atinga capul supapelor.invirtind usor axul cu came in sensul dat de mersul motorului,camele de pe ax trebuie sa deschida admisia.daca asa l ai pus ,revii la pozitia cu pistonul sus si pui lantul.reglezi jocul la culbutori ca in manual si gata! simplu nu?
  3. salut.am si eu tot 610 te.apropo de filtru ce pot sa zic e ca are sigur.la mine e sita din metal,doar i-l scot ,curat si pun la loc. ulei te sfatuies sa iei de care trebuie(sintetic moto 4 T) .ambreiajul ,cutia de viteze,motorul-toate lucreaza in acelasi ulei.pompa de ulei e de fapt o chestie vacumetrica care lubrefiaza motorul si e indicat ca o data pe an(mers nivel hoby) desfacut motor si verificat daca functionaza eficient. fiind f.puternica as spune sa fii sigur de distributie(lant,intinzator,patine)ca sa nu ai surprize..f.neplacute. eu am desfacut o pina la ultimul surub,cele de mai sus le spun din experienta mea si sper sa - ti foloseasca. daca mai ai intrebari nu te jena salutare
  4. si eu am o huski 610 97.ce pot sa spun e ca daca vrei piesa noua,sint cei de la united motors bucuresti care aduc piese dar poate dura si 2 luni,si niste baieti din ungaria care faceau reclama prin motolife.eu am avut nevoie de niste piese dar am apelat la o cunostinta din italia care le a gasit pe stoc la un dealer si mi le a trimis.intr o saptamina le am avut. capacul acela cred ca ar costa cam 65 eur,din cite mi aduc aminte ca si pe mine mar fi interesat mai e un topic pe forum -cineva care dezmembreaza o husqvarna .poti sa intrebi daca vinde capacul
  5. daca mi aduc bine aminte standard este 97.98 mm.sa iei 1.5 mm e cam mult zic eu.mai bine i l bucsezi la dimstandard si iei piston nou standard.daca poti ar fi bine sa plachezi cilindru cu nikasil sau crom dur.cred ca fac pe la oradea sau in zona aia.poti cauta pe net. vorbesc de 610
  6. salutare .husqvarna nu cred ca e mai prosta decit japoneze sau ktm dar nu e folosita la noi prea mult si de aceea cu pisele mai greu(comanda doar )si de aia nu prea se inghesuie lumea si tot asa ca un cerc vicios.ktm a fost promovat mult mai bine si de aia au fost vinzari multe de moto noi si implicit de second hand si tot asa .din cite stiu husqvarna a luat locul 1 la campionat mondial 2005. eu am o 610 te/tc pe care am stricat o ,recunosc,dar dupa ce am mers aproape 1000 km fara ulei (idiot ca stiam ca pierde pe la capac)cind s a bulit colivia de pe axu de la biela.cind am desfacut in afara de colivia aia pistonul cam zgiriat ,cilindru f putin ,fiind cromat dur,si cam atit. nu cred ca japonezele sau ktm ar fi rezistat mai mult. ce nu i mi place la modelu asta e ca are vibratii la turatii asa fiind conceput.dar in schimb la ciclistica f bun.si cred ca pt enduro soft e bun si yamaha ,honda la 600cc dar la peste 150 kg pe cind husky are 110 kg si o gramada de cai,ceea ce e o mare diferenta.
×
×
  • Creează O Nouă...