Mergi la conţinut

pretender

Membri
  • Conţinut

    1.026
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 15h 41m 22s

4 Urmăritori

Despre pretender

  • Data naşterii 08.09.1976

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Yamaha V-MAX 1998; Kawasaki Z750 `07; Kawasaki Z1000R `18

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.payrollexpert.ro
  • Yahoo
    florinseicaru
  1. Topicul Lui Andrei Rn Sa-L Foloseasca Sanatos

    Andreiut, Andreeei Unde esti mai? Hai come back ca imi lipsesti
  2. pretender

  3. Cand am fost cu Vulcanul 750 la Ilioara

    Vladoneee... Ce mai faci tinere? Ai supravietuit?
  4. Se Zvoneste Ca Ar Fi Sabinrace

    Dumnezeu sa il ierte! Un tip cu comentarii controversate, dar simpatic si foarte inventiv... imi aduc aminte de motoarele transformate de el, in special o yamaha R1 si un motor transformat in `cafe racer` Condoleante familiei
  5. Sabin Nu Mai Este Printre Noi.....

    Dumnezeu sa il ierte! Un tip cu comentarii controversate, dar simpatic si foarte inventiv... imi aduc aminte de motoarele transformate de el, in special o yamaha R1 si un motor transformat in `cafe racer` Condoleante familiei
  6. http://0-100.hotnews.ro/2012/06/07/au-inceput-lucrarile-la-primul-circuit-profesionist-de-viteza-din-romania-motor-park-amplasat-la-50-km-nord-est-de-bucuresti/ Lucrarile la primul circuit profesionist de viteza din Romania au demarat oficial miercuri, 6 iunie, acesta fiind amplasat in vecinatatea localitatii Adancata, judetul Ialomita, la 50 de kilometri Nord-Est de Bucuresti, au anuntat organizatorii. Pentru finalizarea lucrarilor este nevoie de sapte milioane euro. Motor Park Romania si organizatorii Dunlop Romanian Superbike 2012 anunta ca in aceasta toamna va avea loc prima cursa moto pe acest circuit. “Circuitul va fi amplasat in vecinatatea comunei Adancata, la mai putin de 40 de kilometri de Bucuresti, pe DN Urziceni-Ploiesti. Motor Park Romania va avea 4.100 metri lungime, cu o linie dreapta de 700 metri, o latime de 12 metri si o configuratie ce va permite desfasurarea atat de curse moto cat si auto. Circuitul va asigura toate serviciile necesare unei bune desfasurari a competitiilor sportive, dar si a activitatilor de agrement, si va dispune de centru de presa, centru medical, boxe la standarde de Formula1, restaurant, benzinarie, service si scoala de pilotaj”, a anuntat Motor Park Romania. Initiativa constructiei acestui circuit este privata si apartine pilotului Catalin Manea, iar detaliile tehnice si configuratia traseului a fost conceputa impreuna cu pilotul Ionut Mistode. Durata constructiei intregului ansamblu este de doi ani, terminarea constructiei pistei fiind preconizata pana la sfarsitul acestui an. Fiind optimisti in ceea ce priveste finalizarea pistei pana la sfarsitul acestui an, organizatorii Dunlop Romanian Superbike au stabilit deja desfasurarea unei etape test pe acest circuit, programata pentru aceasta toamna. De asemenea, organizatorii Dunlop RoSBK au incheiat un contract pentru urmatorii trei ani cu Motor Park Romania, acesta fiind primul circuit din Romania care se ridica la standardele cerute de o competitie profesionista de motociclism viteza.
  7. Conceptul Frog Rana

    Un sfert de secol de revoluție moto: conceptul Frog Rana Numele Frog Design se confundă deseori cu evoluţia designului Apple din anii ‘80. Mai puțin cunoscut, dar poate mai important, este impactul prototipului de motocicletă FZ 750 Rana, construit de studio în 1985. După ce a creat designul primului Apple Mac, Hartmut Esslinger, fondatorul Frog, a ieșit din lumea electronicelor cu un concept curajos de motocicletă – Yamaha Frog FZ 750 Rana, un proiect radical diferit de tot ce exista pe piață în acel moment. Istoria noii motociclete începe atunci când Frog Design răspunde provocării lansate de revista germană Motorrad de a proiecta o motocicletă de viteză mai sigură şi mai atrăgătoare. Studioul alege să modifice o Yamaha FZ 750, iar cu acordul companiei japoneze crează un prototip. Fără să intre în producție de serie, Frog FZ 750 Rana (broască în italiană și spaniolă) devine un punct de referinţă în designul moto şi ţine prima pagină a publicaţiilor de specialitate ani la rând. O simplă urmărire a evoluţiei a formei carenelor şi aerodinamicitaţii motocicletelor sport asiatice după 1985 te face să întelegi de ce motocicleta alb-roşie a lui Esslinger a fost poate cel mai influent design de gen din sfarşitul secolului trecut. Mai mult, o parte dintre noutaţile tehnice ale Rana rămân ulterior standarde în industrie. în urma unor studii, Esslinger schimbă forma carenei şi poziţionarea rezervorului pentru a spori siguranţa la căderea laterală. Mai mult, prin creşterea vizibilităţii laterale şi adăugarea celui de-al doilea far, designerii de la Frog setează noi standarde în industrie. După cum declară chiar Esslinger, cea mai grea încercare este crearea unor jante din fibră de carbon care să reducă masa totală a motocicletei. După 27 de ani, Jin-seok Hwang, senior designer la Frog, vine cu o reinterpretare eco a celebrului prototip. Luna trecută, când Rana 85 a devenit exponat în Muzeul de Artă Modernă din San Francisco, designerii de la Frog, de această dată fară Esslinger, au lansat Rana 2. Frog eBike, sau Rana 2, este un manifest pentru tehnologiile eco-friendly, mai degrabă decât un design revoluţionar. Hwang pleacă de la ideea că, în lipsa restricţiilor mecanice ale unui motor alimentat cu hidrocarburi, priorităţile în proiectare se schimbă. Designerul coreean înlocuieşte simbolic spaţiul ocupat cândva de motor şi de rezervor cu un gol care poate adăposti la nevoie trei baterii cilindrice – pentru o autonomie mai mare. Totuşi, „pentru impactul emoţional”, el nu renunţă la silueta clasică de motocicletă. Efectul vizual SF este subliniat şi de modul de prindere al roţii din spate, artificiu permis de mutarea bobinelor de cupru ale motorului electric în roată. Acest lucru ajută, pe de altă parte, şi la eficientizearea transmisiei. Alte caracteristici notabile ale noului prototip Frog sunt display-ul OLED, conectivitatea la smartphone, accesul la internet şi dizpozitivul de urmărire a retinei montat în cască. Exercitiul designerilor poate deveni încă o dată un reper, chiar dacă şi de această dată şansele de a vedea noul prototip pe stradă sunt foarte mici. Articol preluat de pe http://www.stylereport.ro
  8. Curs De Conducere Defensiva

    "Titi Aur a lansat primul centru mobil de conducere defensiva din Romania, dupa o investitie de 100.000 euro Pilotul Titi Aur, de 10 ori Campion National la Raliu si Viteza in Coasta, a inaugurat primul centru mobil de conducere defensiva din Romania, prin modificarea unei remorci de autotren, cu o investitie de 100.000 euro si doua luni de munca. Titi Aur spune ca afacerea cu Scoala de Conducere Defensiva ii merge bine, mai ales ca doar dintr-un contract cu Petrom castiga peste 700.000 euro. Centrul mobil are o suprafata utila de 100 metri patrati (mp), dintre care 35 mp sunt dedicati unei sali de curs care poate gazdui pana la 30 de oameni. Spatiul are climatizare, iluminare si generator pentru energie electrica si principalul sau avantaj este ca poate fi dus oriunde. In centrul mobil de conducere defensiva pot fi simulate tamponarea la 15-20 km/h, rasturnarea, precum si pozitia mainilor pe volan si circulatia mainilor pe volan cu testarea timpului de reactie. In centru poate fi transportata si o masina cu doua volane, pentru controlul derapajelor. “Din fericire pentru mine foarte multi privati care au auzit, care au inteles sau care au avut membri in familie care au facut curs de conducere defensiva la mine au venit si au platit separat. Acesta este pasul cel mai mare, cand oamenii vin la cursuri nu pentru ca i-a trimis seful ci pentru ca vor si sunt si dispusi sa plateasca pentru asta”, a declarat Titi Aur pentru 0-100.ro. Pentru o persoana fizica cursul costa 200 euro, iar pentru companii intre 120 si 150 euro, in functie de pachetul ales, potrivit pilotului. “De un an si jumatate au venit peste 6.000 de oameni si cred ca anul asta vor fi mai multi decat anul trecut. Creste si numarul companiilor care isi scolarizeaza angajatii. Vin companii cu 30 de angajati, cu 200 de oameni. De exemplu, Petrom are 7.000 de oameni pe care-i scolarizeaza in timp”, a spus Titi Aur. La evenimentul de inaugurare a centrului mobil de conducere defensiva a fost lansata si cartea “Auto Control – tehnici si tactici de conducere defensiva si sportiva” semnata de Norin Pausan si coordonata de Titi Aur." Un astfel de curs ar fi foarte util si pentru motociclisti, in special pentru cei cu spirit kamikaze. Poate daca am avea un astfel de curs dedicat motociclistilor, in sectiunea `ACCIDENTE` am avea din ce in ce mai putine topicuri noi.
  9. Propunere - VOT DE BLAM pentru AndreiRN

    Motorul meu... nu mai stiu nimic de el. M-am lasat de motor de 1 an si ceva Ma tine doar nostalgia pe aici si desigur dorinta de a reveni macar pe un maxiscuter. Intre timp imi fac de cap la zbor cu parapanta, iar anul asta sper sa imi iau licenta si apoi vreau sa trec la motoparapanta. Panza de paianjen... sa iti fie rusine!
  10. Propunere - VOT DE BLAM pentru AndreiRN

    iar tu stii cel mai bine asta
  11. Accident In California

    iata ca se intampla porcarii si pe acolo pe unde motociclistii sunt o prezenta obisnuita pe asfalt: http://www.hotnews.ro/stiri-international-8037212-video-accident-care-fost-implicate-12-motociclete-autostrada-din-california-cinci-morti-sase-raniti.htm
  12. Topicul Lui Andrei Rn Sa-L Foloseasca Sanatos

    salutare stimabile ARN 1. ce te-a facut sa te intorci din pribegia mediatica? 2. cine te-a convins sa reincepi lungul sir al postarilor aberante? 3. ce mai e prin state? 4. cum se mai simte criza? 5. ce scoring mai ai la banca? 6. ce faci cu excedentul de miere? 7. ce fac cele 27,33 de honde asezate cu grija in garajul tau? 8. copii? 9. boeing-urile si butoaiele de carburant sunt la locul lor? Salutari si Domnului Zoltan care rezista cu stoicism atacurilor delirante relansate de ARN PS `francejii` pute! lucrez intr-o companie franceza... eu nu le-am simtzit duhoarea insa ii aud pe colegii mei care arunca destul de des printre dintzi cate un "ai dreacu jegoshi" si mai rau put cocalarii aia `franceji` sositi zilele astea cu belet gratuit si 300 euro prima de vacantza
  13. Directionati 2% din impozitul pe venit platit in anul 2009 Ca si in anii anteriori legislatia in vigoare permite contribuabililor persoane fizice care au realizat venituri impozabile in anul fiscal anterior directionarea a 2% din impozitul pe venit platit, catre o organizatie non-profit. Pentru a va putea exercita acest drept este necesar sa : 1. Alegeti un domeniu si o organizatie catre care vreti sa directionati 2% din impozitul dvs. Copiii, educatia, sanatatea, varstnicii, somerii, persoanele bolnave sau cu nevoi speciale, protectia mediului sau a animalelor, cultura, cercetarea sunt doar cateva din domeniile in care 2% din impozitul dumneavoastra este binevenit. • Directionarea a 2% din impozitul dvs. este o optiune si nu o obligatie. • Nici o autoritate a statului, nici o organizatie sau angajatorul dvs, nu va pot obliga sa faceti acest lucru. • Alegeti organizatia pe care o doriti dumneavoastra! 2. Aflati datele de contact ale organizatiei. Aveti nevoie de urmatoarele informatii: • Numele organizatiei • Codul de identificare fiscala (codul fiscal) • Contul bancar al organizatiei in format IBAN 3. Completati datele pe declaratie in functie de sursa dumneavoastra de venit: a) daca aveti venituri din salarii: • completati Declaratia 230 (punctele A si Nu va faceti probleme daca nu cunoasteti suma corespunzatoare a 2% din impozit, aceasta va fi calculata de catre organele fiscale. Puteti lasa casuta necompletata. daca aveti venituri din alte surse (cedarea folosintei bunurilor, drepturi de autor, etc): • completati Declaratia 200 (punctul III) Persoanele care obtin, pe langa salarii, si alte venituri, vor completa formularul 200 - Declaratie speciala privind veniturile realizate in anul 2009, la toate capitolele aferente tipului de venit obtinut, inclusiv capitolul III. Este foarte important sa completati cu atentie toate datele, inclusiv datele organizatiei: nume, cod fiscal si cont bancar. ATENTIE: anexati o copie a fisei fiscale aferente anului fiscal 2009 la oricare dintre cele doua declaratii! 4. Trimiteti prin posta declaratiile catre administratia financiara a localitatii sau sectorului in care aveti domiciliul/resedinta sau depuneti-o chiar dumneavoastra. Termenul limita este 17 mai 2010! Felicitari ! V-ati adus contributia la buna cheltuire a fondurilor publice si ati contribuit la o viata mai buna in comunitatea dumneavoastra! Pana la 31 decembrie 2010 Ministerul Finantelor Publice va centraliza toate informatiile si va vira sumele stranse catre organizatiile beneficiare. Recomandari: Denumire ONG: FUNDATIA COPIII NOSTRI Cod fiscal: 4693139 Cont IBAN: RO66 RNCB 0072 0496 9386 0001 Banca BCR-Filiala Sector 1, Bucuresti Web: http://www.fcn.org.ro Denumire ONG: FUNDATIA PENTRU SMURD Cod fiscal: 20177660 Cont IBAN: RO15 RNCB 0188 0848 0804 0001 Banca: BCR Targu-Mures Web: Denumire ONG: MAI MULT VERDE Cod fiscal: 23078742 Cont IBAN: RO27RZBR0000060010061717 Banca: Raiffeisen Bank – sucursala Moşilor Web: http://www.maimultverde.ro In cazul in care cunoasteti si alte ONG-uri active in spatiul public va rog sa postati aici datele lor de identificare.
  14. R.A.R. com. Voluntari

    man... habar nu am daca omul ala mai inlesneste una alta pe la RAR, doar il puneam in garda pe Vladone. Asta pentru ca in mod cert pe aici mai baga ochiu` unii care ar putea considera ca s-a format o mica facere cu RAR-ul. Nu e rezon sa dea nume PS Vladone sterge dracu numele aluia de pe forum, daca zici ca iti e prieten!
  15. Caut Loc De Munca

    incercati pe www.balaur.ro suna ciudat insa numele domeniului are o explicatie de basm... este un motor de cautare care aduce informatie din ~ 7 site-uri specializate pe oferte/cereri de job
×