Mergi la conţinut

dogtag20

Membri
  • Conţinut

    12
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Aprilia RSV Mille

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. dogtag20

  2. In doua saptamani vine si amortizorul de directie :). Urmeaza Power Commanderul :) in 3 luni o sa fie boboc :)
  3. Da. Aia mica si cu aia mare :)
  4. Multumesc de aprecieri :)
  5. Sper. Dar am mai avut Rsv si nu am avut probleme :)
  6. Asta am vrut si asta mi am luat. E superba! O iubesc! Urmeaza pentru la primavara miste tobe Akrapovic :) 2007---- Au venit tobele...Nu pot sa descriu senzatia si sunetul :)))) ultimele doua poze din sir pentru exemplificare
  7. japoneze vs europene

    Evident ca stim si noi ca isi fac motoarele la Rotax. Astia fac motoare de la carturi pana la avioane, deci este faorte bine. Dezvoltarea si proiectarea se face la aprilia si construcita al Rotax. Si?
  8. japoneze vs europene

    Prea tare faza " toti cei cu europene v ati dorii japoneze". Ce sa facem, ne luam si noi Rsv Factory, Ducati, Bmw si MV-uri de nevoie. Tare rau...
  9. japoneze vs europene

    Ok. O sa ma bag si eu in seama. Un scurt istoric ca sa nu se creda ca vorbesc din carti. Am carnet de la 18 ani, acum am 26. Am sa fac o insiruire de modele (cele mai reprezentative) moto pe care le am avut: cbr 600 an 98, GSX-R 750 an 98, Aprilia RSV Mille an 2001, GSX-R1000 an 2002, Yamaha R1 an 2004 si acum posesor de Aprilia RSV Mille model 2006. Deci am avut, si japoneze si europene. Este clar ca se constata o diferenta de fiablilitate intre cele japoneze si cele europene. Parerea mea este ca de cele europene trebuie sa ai mai multa grija, nu sa ari campul cu ele. In conditiile unor drumuri bune si a unor revizii normale nu cred ca s-ar mai pune problema de fiabilitate intre cele 2. Am schimbat de la japoneze, si ce japoneze, inapoi la italiene. E o chestie, stiti vcum se zice cu dragostea la prima vedere. Iti place si gata. Si lucrul asta nu se poate schimba pt cineva care a avut Ducati, Aprilia, MV sau altceva nici daca maine japonezii scot una cu motor de 400 de cai. Rsv ul meu din 2006 are 145 cai, fuge 293, dat de mine pe autostrada Soarelui, arata de nu se poate si are un cuplu...nu are rost sa discutam. Nu spun ca este mai "tare" decat o japoneza, este doar mai deosebita. Iar ca posesor a doua modele Rsv din ani diferiti vreu sa va spun ca evolutia este fantastica, din toate punctele de vedere (electronica, motor, tinuta de drum, etc.). Asa ca lucrurile s au mai schimbat nu mai este ca acum 10 ani cand motocicletele italiene in special, erau accesibile intr un cerc mai restrans. Acum au devenit un bun de consum in masa si calitatea a crescut simtitor. Apropo cate din japoneze au standard amortizoare ohlins, frane brembo de competitie si jenti de magneziu?Si detaliile, detaliile fac diferenta. Am fost la mare, si cu asta inchei, la max moto. Puzderie de motoare. Vedeai 10 R1 langa 10 GsxR care la randul lor erau langa 10 Firebladeuri. Un singur RSV si un singur Ducati 999. Sa ghicim la ce facea lumea poze in draci? Iar ca fost posesor de Jap pot sa spun ca daca te uiti la detaliile si solutiile tehnice de pe o motocicleta italiana o sa ai surprize chiar atunci cand crezi ca sti totul. Multumesc pt rabdare, sper sa se inteleaga ca nu am nimic cu japonezele, am avut si probabil cand o sa iasa una care imi place o sa mai am. Trebuie sa mergi ceva kilometri cu o motocicleta ca sa poti sa iti dai cu parerea, nu o tura scurta si gata e mai slaba, se aude motorul ca un tractor, sau cum mi a zis un motoris bazat ca am un cilindru defect.
  10. CONCURS de LINIUTE!

    Mai am si eu ceva poze si niste filmulete. Unul surprinde cazatura baiatului cu R6. Le pun cand ajung acasa.
  11. CONCURS de LINIUTE!

    Pune ma si pe mine cu un rsv. Ne vedem pe 5. :-)
×