Mergi la conţinut

irinel2006

Membri
  • Conţinut

    108
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    10m 52s

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. JAWA sau MZ?

    De mai bine de 5 ani am fost posesorul unei motociclete jawa ts350 din 1990. Numai cuvinte de lauda despre acest motor. M-am crucit odata cand am fost la un meserias pentru o verificare asa din curiozitate la aprindere, asta dupa ce am circulat 1 an si ceva fara nici macar un reglaj. Era intr-adevar putin cam mare avansul la unul de 5 la altu de 6....dar pornea usor mergea bine se dereglase deoarece avea putin uzat filetul la suruburile de pe platou .Odata rezolvata problema cu niste piulite pe dos si apoi sudat si polizat n-a mai avut scapare. Am mers cu aproape 155kg pe ea si cu 120 km/h la drum intins.Dealurile cele mai abrupte si tot asa in 2 necesita treapta a doua. De cutie ce pot sa spun e buna...doar furcile sunt putin cam slabe ..conditia ca sa te tina mult e sa nu fortezi pedala la bagatul in viteza Foarte fain la jawa e si ambreiajul la picior.Sunt multe parti bune si putine parti rele la ele.Doar cei care nu au condus vreodata o jawa pusa la punct pot spune ca nu e bun motorul.
  2. enduro Pentru Toti Posesorii De Dr650rs

    Multumesc...am sa incerc si asta.....daca nu cumva surubul asta stabilesteste si relantiul.....la asta am mai umblat ...tre sa ma gandesc la o solutie de innecare a carburatorului. Cei drept am si bateria descarcata .Din ceea ce mi-a spus fostul proprietar bateria nu ajuta deloc la pornire ca e ...magnetoul ala. Oare m-a vrajit ala ?... Oricum am de gand sa cumpar o baterie noua si sa imi masor putin sa vad daca incarca releul. Pedros multumesc frumos...si daca mai ai informatii despre modelele acestea te rog...sa mai postezi. Sunt nou ...si chiar as vrea sa stiu mai multe despre ele.Pe net informatii sunt foarte putine
  3. Sunt posesorul unui dr650rs din 1990 de 3 saptamani. Am o problema cu pornirea motorului. Cred ca innebunesc. In februarie acum cand erau cam 4-5 grade C am incercat sa il pornesc si i-am dat cam 50 -60 de pedale pana sa porneasca. Unii "luminati" mi-au spus , bune motoarele tari, dar nasoale la pornit trebuie sa iti cumperi doua perechi de picioare ca sa ai de rezerva la pornire. Va rog sa imi spune ti daca si voi treceti prin asa ceva..adica pornirea asta greoaie. Fosta mea Jawa-saki ii dadeam la minus 5 grade 7 pedale ..puneam contact si la a 3 pornea...dar asta parca e tampita. Sa fie de la carburatie? odata pornita motorul merge super...toarce bine iar daca s-a incazit putin..dupa aia porneste din prima pedala
  4. enduro Suzuki DR 650

    Salut. De curand sunt si eu posesorul unui dr650rs din 1990. Inca nu m-am invatat cu ea.Cei care au avut inaintea mea motor ca aceasta mi-au spus...bun motor dar dureaza oleaca pana il pornesti, dar odata pornit poti sa mergi si pe case si peste tot. Acum in februarie erau cam 5 grade C afara am incercat sa il pornesc, cred ca am dat cam 50-60 de pedale de am facut febra pe toata partea dreapta. Va rog sa ma ajutati cu o informatie motoarele voastre tot asa greu pornesc la rece ? Odata pornit si motorul cald... porneste apoi din prima pedala. Fostul proprietar a schimbat pistonul si segmentii a alezat cilindru.Motorul trage toarce frumos dar ma dispera ca tre sa stau o gramada la pornire. Sa fie oare de la carburator ?
  5. istorice Care sunt cele mai rapida socialista?

    dragul meu...modelul din imagine este o jawa de 350 cc modificata de mine....deci sunt in aceeasi oala cu voi...sa nu crezi ca o fii ceva strain....e celebra jawa cehoslo'vaca' !!! :)) In primul rand motorasul ala nu e de la racirile de calculatoare ...e un motor totusi de putere, pe 12 v, elicea e putin diferita nu stiu daca ai vazut la aspiratoare...dar elicele alea sunt putin diferite ..in ce sens....trag aerul pe mijloc cu putere si il dau pe lateral ...ei bine ...o elice din aia am si eu .... apoi e un dispozitiv care imi conduce aerul care iese in lateral direct spre carburator....asa imi impinge cu forta...Numai stiu exact formula dar daca ajungi sa iti bage motorasul doar 0.5 bari...ajungi sa ai o compresie de 1:13 si atunci de aici castigul de putere. Parca la noi e de 1:9a...si inca ceva...ca sa ma completez....chestia asta nu se numeste turbo e mai debraba o supra-alimentare...deoarece la masini, turbo lucreaza doar cu cureti de aer pe cand in cazul acesta....odata cu aerul iti intra si vaporii de benzina...de aici se explica putin si cresterea consumului.....Nu am incercat inca...dar motoscuterele astea noi au ceva inteligent facut si anume supape de unic sens.....puse pe cilindru...odata ce iti intra benzina nu o mai da inapoi in carburator. Intentionez sa fac un mic experiment....asa mi-ar creste probabil si puterea si s-ar diminua consumulToate cele bune !
  6. istorice Care sunt cele mai rapida socialista?

    Nu pot sa iti spun mai mult decat ca ......eu am pe jawa facut asa ceva....motorasul este montat in filtru de aer si nu in gaura de admisie..(pt ca, virgula carburatorul iti mai scuipa si putina benzina inapoi in filtru) e la 5000rot/min.....Tu inca nu ai incercat deci nu ai cum sa simti chestia asta. Consumul la jawa in oras e undeva la 5 l si un pic si 4.3 l in afara . Acuma nu stiu daca ai observat dar cand mergi pe un drum care are deoparte si de alta padure...motorul trage de rupe...ei bine motorasul ala iti face cam acelasi lucru si fara padurea langa tine. Toate cele bune si...succes la modificari ! ps:uite cam pe modelul asta am facut eu testele....
  7. istorice Care sunt cele mai rapida socialista?

    pai dintre socialiste iti spun eu ca jawa 350 ts e cea mai rapida...motor in 2 pistoane daca ii mai pui si un ventilator in filtru de aer sa iti bage aer mai mult in carburator...sa vezi atunci ce trage...simti cum rupe.."demarajul oricum o separa mult de restul motocicletelor din clasa ei", bineinteles asta o sa te cam coste la benzina...caci frate puterea costa ...benzina :)) ij.=cu parere de rau pentru ceilalti nu lovesc - sta prost cu piesele...is multe si proaste calitativ.....e de apreciat relatiul ..pentru cele intr-un piston..intr-adevar un ij pus la punct are un relatiu super partea proasta decompresorul... Niepra = tank.....macar alea nu se stricau dar astea..oricat ar fii de puse la punct...tot tre sa stai cu cheia pe ele si cu carpa...ici colo pata de ulei...garnitura impuscata...si tot soiul de minuni dintre acestea. Mz- da e o motocicleta buna...cu un zgomot super..aproape ca o poti lua in camera si sa dormi cu ea pornita...pacat doar ca e doar de 250cc. mobra- mai bine iti iei jawa --ca tot atata consuma..:))
  8. istorice de 6 luni caut...is disperat...

    SALUT...nu stiu in ce masura te pot ajuta eu ...dar la mine in oras e un tip pe nume Vasile care aduce tot ce vrei si ce nu vrei in materie de motociclete ...faci o comanda la el.....sau poate ca are pe stoc....oricum uite nr lui 0744.472.055. S-ar putea sa fie unica ta sansa.....oricum scrie si tu un mesaj dupa ce il suni pe tipul asta sa vad si eu daca te-am putut ajuta...sau nu bafta multa
  9. istorice Vreau motor

    la banii astia sa stii sanse sunt putine ..ceva si ieftin si bun nu prea o sa gasesti...in schimb o sa gasesti persoane care iti vor spune ca ..motorul lor e bun si alea alea...dar defapt.... daca stau bine sa ma gandesc nu stiu daca ai sanse sa cumperi nici macar un motoscuter...cred ca o bicicleta cu pedale noua se mai poate gasi...asa cel putin vei fii sigur ca 1000km nu vei avea probleme cu ea :)) Toate cele bune si bafta in cautarea ta...
  10. istorice Vreau motor

    salut...pai mai daca tu ai 120-130 kile...si vrei sa mergi cu 100km/h nu stiu ce comunista o sa gasesti sa iti indeplineasca dorintele. ij-ul are 24 cai putere jawa are 26 cai putere. Ij-ul e un motor mai temperat...iar pe alocuri chiar lenej....demarajele nu sunt specialitatea lui....in schimb ceea ce imi place la el e "relantiul" care se aude bine si faptul ca poti cumpara cu bani putini o sacosa de piese. Jawa in schimb ..ofera mult mai multe...una intretinuta si nu "blanita" cum sunt marea majoritate...te poate duce spre multumire .
  11. istorice vopsirea unei comuniste

    salut...parerea mea e ca "rosu" e vopsea pentru tractoarele, baietilor de la "campagne" ,iar visiniu metalizat e ceva finutz care merge perfect cu liniile cehoslovace...da un ochi pe a mea...si ai sa te convingi ce inseamna visiniu metalizat. ---cat despre vopsit..ce pot sa spun ...multa rabdare la pregatit....sa nu fii zgarcit cand cumperi vopseaua....un pistol bun...si pe cat posibil cauta si un cuptor unde sa le bagi. PS: Vospseau metalizata o dai si o lasi sa se usuce ..dupa care dai lacul....asta ca sa poti sa scoti la maxim luciu (atentie mare cu kitul ..smirgheluiste-l bine sa nu ai surpriza de umbre si denivelari dupa ce dai vospeau....Apropo dupa ce dai noua vopsea iti scoate in evidenta toate defectele de la pregatire...asa ca atentie mare ) toate cele bune.....
  12. istorice cilindru stang jawa 638

    cilindru stang gasesti la Nenea Vasile nr telefon 0744472055. partea nasoala e ca ....un cilindru de jawa e cam 600 RON bafta
  13. istorice mare batalie

    jawa 638 ts basic.... Cele mai adaptabile motociclete la drumurile noastre.Rapide, puternice, aspect de motor, gandite, fascinante. Ca o concluzie politia din trecut aveau modelul asta ...nu ij nu nipra..nu nimic...Jawa frate....---cred ca asta spune multe....bineinteles au rezistat pana au dat de gustul Bmw-ului :)) Dejavantaje:-pisele destul de scumpe....dar exact ca si masinile straine se strica greu ..doar daca e nenorocita de un necunoscator. - se vand la preturi de nimic doar pentru ca au fost produse in Est-ul Europei....Cu a mea am dat ceatza uneia japoneze de 250cc in patru timpi..
  14. istorice ce ne fascineaza?

    Ce ne fascineaza la comuniste? E buna intrebarea.Se pot da nenumarate raspunsuri la ea.Spre deosebire de intrebarea "Ce ne fascineaza la japoneze ? si raspunsul este unic ....sunt mai rapide si sunt de fitze" :)), comunistele sunt cele ce ne reprezinta. Ele fac parte din pilot si il descriu intr-o mare masura pe acesta. S-au facut nenumarate comentarii la adresele lor ca nu=s bune, ca scot prea mult fum, ca nu sunt destul de rapide, ca alea alea. Comunistele nu scot fum daca stii ce amestec sa ii faci si ce ulei sa folosesti..eu spre exemplu folosesc arol 2T (verde lichid) cam 24ml/ L si nu imi scoate fum decat la pornire pana se incalzeste motorul.Asta se intampla la orice mobil fie el de marca. De viteza ce pot sa spun...am ajuns si la 145km si simteam cum parca sare motorul....dar daca mergi undeva pana intr-o 100km/h iti este de ajuns.Ai toate sansele macar sa ramai la un loc (in caz de Doamne fereste :)) ) Cu mecanica ? Pai da ..cred si eu ..persoane neautorizate si nestiutoare care fac mecanica cu ciocanul si dalta e si normal sa spuna in gura mare ca nu merge ca se strica.... Personal am facut o revizie de la A-Z a motocicletei....si inafara de ulei si benzina n-am mai facut nimic la ea---si deja are 2 ani de zile de cand circul zi de zi. Ce daca sunt depasite moral si fizic...pentru ce au fost la vremea lor si pentru ce sunt ele in momentul de fatza consider ca sunt cele mai fiabile motoare pentru strazile noastre !
×