Mergi la conţinut

qpa

Membri
  • Conţinut

    74
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    7h 34m 43s

Despre qpa

  • Data naşterii 29.07.1975

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki ZR7

Metode de Contact

  • Yahoo
    qlaszlo@yahoo.com
  • Skype
    qlaszlo
  1. am devenit motociclist. oare cat mai am de trait?

    Daddy jeep, e cel mai bun topic pe care l-am citit vreodata.Din pacate de multe ori nu constientizam gravitatea lucrurilor. Si nu ne gandim ce urmari si consecinte pot avea anumite comportari neadecvate. Sper ca multi dintre noi sa-l citeasca si sa tina cont de el. Va doresc asfalt uscat...
  2. transilvania MOTOCICLISTI Clujeni

    Puteti comanda echipamente de la Louis. Au preturi f bune, tot timpul au reducere la ceva. Ori faceti rost de cataloage, ori vizitati siteul: www.louis.de Sunt cativa in Cluj care va aduc comanda in cateva zile, fara nici un adaos. ID yahoo: qlaszlo
  3. distractiv Banc bun(cred)

    Ecartamentul standard al cailor ferate din Statele Unite este de 143.5 cm. Este un numar foarte ciudat. De ce se foloseste acest ecartament? Pentru ca asa se construiau in Anglia, si primele cai ferate din SUA au fost facute de englezi expatriati. De ce construiau englezii asa? Pentru ca primele cai ferate au fost facute de oamenii care construisera tramvaiele premergatoare trenului si acesta era ecartamenul folosit de ei. De ce il foloseau? Atunci cind au inceput sa faca tramvaiele au folosit aceleasi scule si sabloane pe care le foloseau pentru a construi trasuri -- iar acestea aveau aceasta spatiere a rotilor. De ce trasurile aveau nevoie de aceasta distanta intre roti? Ei bine, daca ar fi incercat sa foloseasca orice alta spatiere, rotile s-ar fi rupt in cele din urma pe vreunul din vechile drumuri din Anglia, pentru ca aceasta era departarea dintre santurile sapate de alte roti de-a lungul timpului. Cine construise aceste drumuri? Primele drumuri ce acopereau mari distante in Europa (si in Anglia) au fost construite de Roma Imperiala, pentru legiunile ei. Multe drumuri au fost folosite de atunci pina in ziua de azi. Iar carele de lupta romane au sapat primele santuri in ele, iar dupa aceea toata lumea si-a potrivit rotile dupa ele, ca sa nu riste sa si le strice. De vreme ce carele de lupta erau facute de romani (sau la comanda lor) erau toate la fel in privinta standardelor. Ecartamentul cailor ferate din Statele Unite de 143.5 cm deriva din specificatiile originale pentru carele de lupta romane. Birocratia este nemuritoare. Astfel ca, daca vreodata va intilniti cu cine stie ce specificatii stranii si va intrebati "de unde curu' calului le-au scos astia?" este perfect posibil sa fie o intrebare corecta, pentru ca, de exemplu, carele de lupta romane erau facute astfel incit latimea lor sa fie cit fundurile celor doi cai. Astfel am gasit raspunsul la intrebarea de la care am pornit initial. Si acum partea interesanta. Cind privim naveta spatiala pe platforma ei de lansare, vedem doua rachete auxiliare atasate de rezervorul principal de combustibil. Acestea sunt "Solid Rocket Boosters" -- SRB. SRB-urile sunt facute de Thiokol la fabrica din Utah. Inginerii care au proiectat SRB-urile ar fi vrut sa le faca mai mari in diametru, dar ele trebuiau transportate cu trenul de la fabrica pina la locul de lansare. Calea ferata trece printr-un tunel in munti. SRB-urile trebuiau sa incapa in tunel. Tunelul este facut pe masura caii ferate, care este la rindul ei cam cit dosurile a doi cai. Astfel ca, una din trasaturile esentiale a propulsiei celui mai puternic mijloc de transport din ziua de azi a fost determinata acum mai mult de doua mii de ani, de latimea unui dos de cal.
  4. distractiv Poezie

    Un preot si un cioban, la un concurs de inteligenta. Prima incercare e ca in 5 minute sa scrie cate o poezie cu cuvantul "Timbuktu". Preotul se pune primul in fata spectatorilor si isi recita poezia: "I'm a Rabbi all my life, have no children and no wife, read the Bible through and through on my way to Timbuktu." Spectatorii aplauda puternic, si sunt siguri de victoria preotului in acea runda. Acum vine si ciobanul cu urmatoarea poezie: "When Tim and I to Brisbane went, we met three ladies in a tent. They were three and we were two, so I booked one and Tim booked two."
  5. 150/70/17 vs 160/60/17

    O sa fie un pic mai joasa motorul, dar nici n-o sa-l simti. E vorba doar de un centimetru.
  6. Cu Ce Viteza Maxima Ati Mers Pe Motocicleta?

    Eu am mers cu 92km/h in Turcia, in plasa la un camion. Era o distractie pe cinste. Plus ca aveam vreo 40 kg de bagaje pe toagla. :-)
  7. Cine cumpara primul motor,vrea sa stie...

    Iar anul acesta am umblat mult cu un MZ Baghira, de 660 ccm, care consuma pe la 4 litrii. Am fost si la cateva intruniri cu ea. Sunt foarte bune, numa' ca sunt cam scumpe
  8. Cine cumpara primul motor,vrea sa stie...

    Honda mea de 750 nu manca mai mult de 6l la suta. Sunt super multimit de ea
  9. Smiley-urile

    Nu se pot prelua smile-rile de pe messenger? Acolo sunt o gramada gata facute. De fapt Noni numai prescurtarile ar trebui sa le introduceti, ca sa fie recunoscute de site.
  10. 27.09.04 Zi de doliu...

    Sa-i fie tarina usoare. Condoleante familiei si celor care l-au cunoscut
  11. Construire Chopper

    Frumos motor, z_1000. Arata foarte bine
  12. Jelly...

    Si eu am un vecin, care si-o luat asta vara un choper de 125, si de atuncia nu s-o dat jos de pe ea si n-are nici pa dracu. E comercializat de First Bike, e drept ca vit. max. e 80, dar cu siguranta are limitator. Ori la transmisie ori la esapament. Si motorul nou l-a costat doar 75 de milioane. Nu zic ca-i nu stiu cat e de bun, dar cui ii place.............
  13. A murit Bebe :(

    :'( :'( Condoleante. Mare pierdere.
  14. Politia si actele

    Si eu am multi prieteni care circula asa de o vreme buna, si inca nu le-a oprit nimeni. Sau monteaza-i doua pedale, si nici dracu nu te mai intreaba de sanatate.
  15. SMECHERI ?

    De ce va legati de om, mai fratilor? Fiecare isi ia ce motor vrea, si cu asta-basta. Credeti ca-i musai sa circuli cu 200 la ora, daca ai un R1? Si eu mi-as lua una daca as avea bani, si as circula cu ea la pas numai sa va fie ciuda. Daca nu-i vitezoman omul, nu mai merita sa fie motociclist? Mai ganditi-va un pic, fiindca din cauza acestei mentalitati, au o parere asa de proasta despre noi
×