Mergi la conţinut

Mr_ORL

Membri
  • Conţinut

    56
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Mr_ORL

  • Data naşterii 24.10.1984

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    JAWA 638,MinimobraMetrom,Simson SR2E,Carpati Super

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.mr-orl.go.ro
  • Yahoo
    PM pt asta

Realizarile lui Mr_ORL

  1. Aici e vb de sportivi de performanta...nu se circula pe strazi publice asa, decat in cadru organizat...
  2. Da, s-a mutat...motivul: http://www.motoflash.ro/stiri/sport/mondia..._baia_mare.html Asadar, 16-17 mai 2009, Romexpo, parcarea C...
  3. Tobele momentan le am de minsk, deci tre sa le schimb, si nu-i problema, ele ramanand originale si modificari facandu-se la exterior doar :) Uite aici un super model bun de cafelat... CX 500-le de la Honda....super motocicleta..cu motor in W, mare, puternic, si transmisia pe cardan... PS: eu cred ca la Jawa problema ar fi scaritele, acestea fiind puse ceva mai in fata...In rest, merge modificata in draci in genul asta...
  4. huaaa, ai luat painea de la gura altora Ce-am mai balit la una din mobrele alea... Bre, abia astept sa vad ce iese din ele, si daca e nevoie si pot ajuta, sa-mi spui... O rugaminte...imi poti schita si mie un triunghi cu pozitia scarite/sa/ghidon la caffe-uri? :) Ma gandesc sa ma apuc de jawalau, si ghici ce vr sa iasa, avand in vedere ca deja are unele modificari dragute :)
  5. Am impresia ca si primul motor in doi timpi cu cilindrii pozitionati la 180 de grade unul fata de celalalt :) Daca gresesc, va rog sa ma corectati! Era IFA BK 350
  6. Mr_ORL

    Smaeb 2009

    Pt mine SMAEB a insemnat ceva minunat :) Motivul: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?s=...st&p=286538 Am scris pe motoretizm un lung post despre acest eveniment, in care am mentionat unele chestii si idei care m-au incantat, dar nu cred ca va intereseaza...e prea lung :) Pe scurt, ca vizitator, am mers strict pt informare, si mi-au placut campaniile si ideile AMR si ACMR, cat si relatia dintre AMR si Brigada de politie, cu care am si discutat despre niste chestii utile pt viitor!Pe langa ce am reusit cu campania de am promovat-o acolo cu sprijinul Urban Riders si Dac Motors, mi-a placut Guzzeta cafe reisarita V7, BMW-ul R 1200 R pe care imi doream sa-l vad nou si pe viu, ciudata si futurista motoreta de la Honda(cea care desi e carenata permite o pozitie interesanta la viteza, pe spate, ca la ciopare, si care are frana de mana pt pornirea din panta, sub rezervor).Mi-a mai placut mult reintoarcerea in forta a Vespa, cu tot cu fete superbe afisate calare pe respectivele scutere, motorul taiat de la Kawa, si multe altele....Pot spune ca a meritat pt mine atat ca participant cat si ca vizitator :) @Noni: multumesc pt linkul catre pozele Alisucai....am iesit urat, ca de obicei @Vader: esti super pozar, felicitari :) Pe mine la asa evenimente nu ma supara nimic, ci ma amuza, si pot spune ca m-a amuzat la nebunie faptul ca(asa cum vorbeam la intoarcerea spre casa cu Hell Ryder), toti cocalarii cu telefoane mobile, si-au luat acum DSLR, si mama mama, numa fotografi profesionisti pe la evenimentele de genul, care baga blitzu-n ochi bietei fete care ii afiseaza un frumos si fals zambet....dementiali fotografii astia profesionisti, mai ales ca din aceasta prisma as putea sa jur ca in interior a fost eclipsa de soare, ca prea au flashuit bliturile pe toata perioada evenimentelor...si nu la orice aparat sapuiniera, ci la scule tataaaaa Morala: imi iau DSLR, si ma duc sa fac pe profesionistu, mai mai un aidi de mess, un telefon, alea alea
  7. Multumesc UP! Afisul selectat pentru a pleca spre locatiile viitoare partenere ale campaniei ce sustine restaurarea vehiculelor de epoca: Ne auzim la smaeb ............................................................. LE dupa cateva zile! Si a fost si SMAEB 2009. Punctul de plecare al campaniei "Pro-restaurare"! Cand multumita colegilor Urbani am expus motoreta acolo, joi seara, eram putin sceptic referitor la ce va urma referitor la promovarea campaniei.Salonul plin de motociclete care mai de care mai noi, tehnologizate si atractive, reclame si bannere frumoase, aranjare draguta. Dar nu a fost asa cum ma speriam ca va fi...Expunere motoretei, care din pacate pt ideea de o promoveaza campania, a fost SINGURA clasica expusa in interiorul salonului, a fost un real succes atat pt standul Urban Riders, cat si pt mine.Un succes care imi mangaie sufletul, si ma bucura, vazand atata lume care o admira, o filmeaza, se pozeaza cu ea, si imi cere detalii referitor la restaurare si campanie! Inca de vineri, era cea mai admirata piesa expusa in stand(stand care a mai detinut si un superb Yamaha Warrior modificat, un imens si frumos BMW GS foarte nou, un Thundercat streetfighteruit si aerografat de mama mama, si bicla lui JJ, bicla faina care costa cam cat 10 simsonete).Si asa a fost pe toata perioada salonului. Defapt stiu cum a fost.A fost ca atunci cand mergi printre barbati care mai de care mai musculosi, pe o strada, frumosi, sau urati, si subit, apare o doamna frumoasa, elegant imbracata, in rosu...Am reusit sa facem "The LADY IN RED" sau renumita faza a Matrix-ului "WOMAN in RED DRESS", si aceasta a sarit in ochi, si sprea marea mea surprindere, a placut :) A fost o mica vedeta, venita parca din alt timp, dintr-un trecut, asa cum era pe vremea cand circula si atragea priviri la vremea ei! Campania in sine, ca pentru asta am si dus motoreta acolo, afisele, si toata ideea, a suras, a fost foarte apreciata, fapt pentru care a castigat multime de sustinatori, viitori parteneri media, care vor fi anuntati frumos pe site-ul campaniei(momentan acesta este in lucru)! Acum, afisele vor pleca in locatiile partenere, cluburi, baruri, facultati, etc... Ramane sa ma contactati pentru povestioara de care am vorbit in posturile anterioare.Am gandit ca pe site sa public povestile restauratorilor nostrii buni, insotite de pozele vedetelor(chiar masini, daca este cazul, pentru ca este o campanie pro oldtimere) restaurate de ei, in speranta ca astfel, le vom oferi tuturor ceva minunat, le vom spune minunata poveste a restaurarii unui vehicul de epoca si placerea de-al conduce sau detine in starea in care a iesit de pe poarta fabricii dar la zeci de ani dupa acest moment :) Asadar, prieteni, VA ASTEPT SA CUMULAM FRUMOS POVESTILE INSOTITE DE POZELE RESTAURARILOR, intr-o minunata "Epopee nemuritoare" :) Urmeaza cat de curand mari surprize pentru a promova ideea oldtimerelor si minuntatia acestora, alte afise incluzand alte motoare, alte personaje, aceeasi idee :) http://www.mototube.ro/view/1220/urban-riders-la-smaeb/
  8. Mr_ORL

    Salon Moto

    Maine, incepand cu ora 12, pt public.... Salonul e amenajat fain...merita sa veniti, atat pt motoare si echipamente, cat si pt campaniile si actiunile care incep odata cu acesta :)
  9. Multumesc :) Sa le arati si site-ul, cand va fi gata!Acolo or sa fie urcate povesti cu tot cu poze, asa cum am zis, scrise de catre restauratorii nostrii!Asa ca, cine e in tema, il astept sa facem impreuna o mare colectie de minunate povesti nemuritoare Toate cele bune :)
  10. Multumesc, si imi cer scuze de intarzierea raspunsului :) Aveam in colectie toate oldtimerele de baza de la Metrom: Minimobra, Carpati, Mobra...acum mai am doar doua, una dintre ele, prima, fiindu-mi furata acum aproape doi ani! Dar nu mor caii cand vor cainii, si tocmai am reusit sa demarez planul unei ample campanii Pro restaurare, sub motto-ul "Fiecare epava are taina ei!" - Radu Tudoran(Toate panzele sus) :) Detalii, aici: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=55790
  11. Fain parteneriat :) E frumos ca va implicati...bravo si mult succes :) @Andrei: daca a ajuns in state ca in orient, sa te targuiesti pt marfa, mai mai ca as veni si eu
  12. "Fiecare epava are taina ei!" - Radu Tudoran(Toate panzele sus) -campanie pro restaurare- Aceasta campanie isi doreste sa sensibilizeze oamenii referitor la vehiculele de epoca si lupta impotriva ideii ca un vehicul de epoca este o vechitura si acesta trebuie sa ajunga fier topit! Am pornit aceasta campanie cu ajutorul Urban Riders si a catorva amici buni restauratori in speranta ca vom reusi sa va facem cat mai cunoscuta aceasta lume a vehiculelor de epoca si a restaurarii lor, aceasta minunata pasiune, si in speranta ca in timp, ni se vor alatura din ce in ce mai multi oameni, fie simpatizanti, fie restauratori, care sa contribuie la transmiterea tainelor acestor vehicule sau la raspandirea fenomenului oldtimer!Este o campanie non profit, o campanie pornita dintr-un vis, care doreste sa va introduca in lumea restaurarii de vehicule cu care au circulat candva bunicii si tatii nostrii! Va invitam asadar la standul Urban Riders din cadrul SMAEB 2009(click), unde vom prezenta pe larg atat aceasta campanie cat si alte aspecte si planuri legate de lumea motociclismului, si unde veti putea observa in premiera afisele campaniei(acestea postate aici fiind doar instiintarile evenimentului), urmand ca la terminarea salonului, afisele respective sa mearga spre locatii cheie unde se aduna lume multa, precum baruri/cluburi, ca apoi spre diferite facultati si licee, atat din Bucuresti cat si din tara! In viitorul foarte apropiat urmeaza sa apara si site-ul oficial al campaniei, unde va invitam sa cititi povestile nemuritoare ale acestor vehicule restaurate, povestite chiar de cei ce le-au readus la viata, si sa va delectati cu superbe poze care sper ca va vor ajuta sa faceti o minunata calatorie in timp.Restaurarea unui vehicul de epoca reprezinta o minunata masina a timpului, iar noi ne dorim sa va facem cunostinta cu ea, sperand ca va veti alatura noua! Sedinta foto a avut loc in parcul Plumbuita(Bucuresti) Multumiri lui Hell Ryder(nenea pozar), Exxxtreme(fata din poze, posesoare de permis categoria A), si lui Dexu' pt filmare(s-a facut si filmare, pt un montaj), si nu in ultimul rand, "epavei" Simson SR2e(an fabricatie 1960) :) Si multumesc Urban Riders care-mi ofera sprijinul si sansa sa promovez aceasta campanie odata cu SMAEB 2009, si tuturor celor care au dat o mana de ajutor, un sfat, si care vor mai ajuta... Or sa mai urmeze si alte sedinte foto care vor implica alte persoane si motoare, poate chiar si masini restaurate, acestea urmand sa apara pe site-ul campaniei, iar restauratorii, cei care ati restaurat macar o vechitura si aveti si poze la ea, pregatiti-va pixurile si pozele si contactati-ma sa facem impreuna o mare poveste romaneasca de restaurare a oldtimerelor Pe langa tinta de baza, incerc prin aceasta campanie si aceste poze(viitoare afise) sa promovez in randul lumii si o imagine pasnica, placuta, a conducatorilor de vehicule pe doua roti :) PS: Momentan, pozele sunt doar instiintari ale lansarii campaniei... Afisele vor fi alese cu grija din pozele facute, si vor mai fi facute si alte poze, si asteptam persoanele carora li se pare interesanta campania, fie ca sunt site-uri, bloguri, cluburi moto sau chiar baruri, pentru parteneriat cu schimb de banner/link, cand voi da drumul la site, sau chiar pentru printarea afiselor, pe care le voi posta aici dupa SMAEB...pe oricine doreste sa ajute si sa sprijine ideea de salvare a vehiculelor de epoca
  13. Mr_ORL

    Propunere

    Ia uite bai nene, credeam ca numai dincolo sunt asa discutii(evident, se stie unde) Pai problema, parerea mea, nu exista datorita "motociclistilor" virtuali, ci pur si simplu, datorita OAMENILOR Cand un pasionat adevarat, fie el cu permis, sau fara, cu motor sau fara, intra pe un astfel de forum, e normal ca el sa stie la ce sa se astepte de la un asa forum, si cum sa se prezinte/discute pe un astfel de forum... Cand un pacalici, fie el motociclist cu acte in regula, intra pe un astfel de forum, face ce stie el mai bine...pt ca asa face si acasa, si la munca, si in societate...sau face asa doar in "viata" virtuala, fericit fiind, ca e in anonimat... Culmea e ca motociclistii sunt tot oameni, si in randul lor e normal sa existe si glumeti, strambi, manelari, roackeri, rapperi, drogati, betivi, inculti, doctori, etc... Cum a zis cineva aici, unul fara A poate stii mai multe ca unul cu A, tocmai pt ca e vorba de oameni, de pasiune, de felul fiecaruia de a fi, de personalitate, etc... Asta nu se va schimba niciodata, din pacate, iar simplu' mod prin care lucrurile se pot remedia, este acela de a ignora...ignoranta face ca pacaliciul sa se plictiseasca...."Ignorance is strenght", vorba lu' nea' Orwell PS: eu n-am A-ul(si nici nu-l voi avea in urmatorii ani)
  14. Vad ca se discuta insistent si aici despre asta, si desi intru rar pe acest forum, daca nu-i deranj, as vrea sa spun cateva chestii, pt ca subiectul e unul interesant... Acum ceva vreme, am luat de la @Pepsi Man(asa e omu pe motoretizm) o pereche de cizme moto, foarte ieftine(au fost purtate de doua ori pana sa aiba nefericitul accident cu piciorul), si incluse in pret au mai fost niste cizme intr-o stare mai nasoala(la exterior) pe care nici nu prea vroiam sa le iau...In fine, pana la urma le-am luat.Si am facut chiar bine, pt ca i le-am dat iubitei unui amic curier scuterist, tipa care nu o ducea prea roz cu banii... Echipamentul se duce in timp, se toceste, se descoase/rupe...daca mai merge refacut, sau defectul este doar optic, e pacat sa fie aruncat, si de aceea, aceasta idee propusa aici este foarte buna(ma refer la targ si troc in realitate, ca topicurile de donatii deja exista)...E o diferenta intre marfa palpabila, si marfa virtuala...Referitor la piese, troc si donatii, stiu prea bine cum sta treaba, ca de ani de zile asta fac din placere...troc de piese... Asa ca primul pas pt aceasta chestie ar fi acesta: Indiferent cat de bine o duceti cu banii, pastrati lucrurile mai vechi, pt ca niciodata nu se stie cine poate avea nevoie de ele.Haine normale vechi, aparatura, piese auto/moto, protectii pt motociclisti, etc....toate pot fi utile oamenilor care chiar nu-si permit, si care prefera sa asigure o hrana copiilor, decat sa dea sute de coco pe o casca si o geaca :) apropo, si eu am luat un cauciuc de pe topicul ala despre care vorbesti despre mine era vb? asa este... Asta pt ca piesele noi le gasesti greu, sau reproduceri bune, la fel de greu...astea sunt scumpe, pe meleaguri straineze(pt porcaria mea de simson cu pedale pe e-bay, o teava de esapament era 90 de euro ), si sa stii ca tocmai nevoia asta de piesaraie si reparatie la rable ii face pe pasionatii de oldtimere sa fie foarte uniti si gata sa se ajute intre ei si nu numai :) Pe mine multi m-au ajutat cu piese, si la randul meu, am contribuit cum am putut, cu ce-am avut... Nu-i fain in garaj....eu as opta pt iarba verde, aer, spatiu de miscare :) Votat: DA
  15. ce-are bre?e bine sa facem schimb de experienta :) e util si forumu ala din cand in cand(adica, inca au mai ramas oameni de valoare pe acolo)... oricum, ma mira faptul ca desi activez super rar pe forumul asta, am multe posturi la rubrica asta :) pozeaza si tu niste indieni pe acolo prin state, daca prinzi vr-o reuniune, ca ar fi tare dragut sa vedem :) PS: din ce-mi amintesc, politistii din "the wild one" aveau chiar indian...sau era harley, si gresesc?
×
×
  • Creează O Nouă...