Mergi la conţinut

Dual Motors

Prieteni
  • Conţinut

    369
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    11
  • Online

    3h 38m 46s

Dual Motors last won the day on 11 August

Dual Motors had the most liked content!

Despre Dual Motors

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.motociclete.com.ro
  1. Rate si leasing

    Avantajele produsului de creditare prin BT Direct: · Achizitonarea in rate a produselor dorite - motociclete, scutere, ATV-uri, waverunner .... cat si echipament si accesorii · Posibilitatea de a achizitiona produse mai performante; · Alternativa la plata cash / card de credit; · Produsul se poate ridica in aceeasi zi cu depunerea cererii de creditare; · Se ofera asigurare de viata la valoare finantata.Caracteristicile produsului financiar: · Perioada de creditare: 6 luni – 59 luni; · Valoare creditata intre 1.000 lei – 40.000 lei; · Varsta: intre 21 si 70 de ani; · Avans: optional; · Ratele sunt fixe in lei. Flux de creditare: · Oferta de creditare se stabileste pe loc · Solicitarea de creditare se semneaza in magazin · Dupa aprobarea finantarii clientul semneaza in punctul de vanzare contractul de credit si factura fiscala. 1. Dobanda client in functie de avans si perioada : 2. Asigurare CASCO prin Groupama pe urmatoarele 2 variante :
  2. articole Rate si leasing

    Avantajele produsului de creditare prin BT Direct: · Achizitonarea in rate a produselor dorite - motociclete, scutere, ATV-uri, waverunner .... cat si echipament si accesorii · Posibilitatea de a achizitiona produse mai performante; · Alternativa la plata cash / card de credit; · Produsul se poate ridica in aceeasi zi cu depunerea cererii de creditare; · Se ofera asigurare de viata la valoare finantata.Caracteristicile produsului financiar: · Perioada de creditare: 6 luni – 59 luni; · Valoare creditata intre 1.000 lei – 40.000 lei; · Varsta: intre 21 si 70 de ani; · Avans: optional; · Ratele sunt fixe in lei. Flux de creditare: · Oferta de creditare se stabileste pe loc · Solicitarea de creditare se semneaza in magazin · Dupa aprobarea finantarii clientul semneaza in punctul de vanzare contractul de credit si factura fiscala. 1. Dobanda client in functie de avans si perioada : 2. Asigurare CASCO prin Groupama pe urmatoarele 2 variante :
  3. A inceput cursa pentru café racer-ul Yamaha XSR900 Abarth! Participa si tu! Motocicletele Yamaha Sport Heritage omagiaza modelele clasice, combinand tehnologia de ultima ora cu stilul retro, o reteta de success care, iata ca atrage din ce in ce mai multi rideri. Iar istoria de 60 de ani a brandului nipon pune la dispozitia designerilor suficiente surse de inspiratie care sa permita crearea unor motociclete asa cum este XSR900. Builderi legendari, asa cum sunt Shinya Kimura si Roland Sands au fost cooptati in dezvoltarea motocicletelor din seria Sport Heritage, Yamaha implicandu-se mai mult decat orice alt producator japonez in noul curent care pune accent pe construirea unor motociclete care odata iesite din showroom sa fie cat mai “customizabile” de catre rideri. Acum, Yamaha isi uneste fortele cu Abarth, unul dintre cele mai prestigioase branduri italiene din lumea masinilor de curse, propunand pasionatilor un Café Racer in editie limitata. Este vorba despre XSR900 Abarth, propulsat de recunoscuta unitate cu trei cilindri, de 850 cmc, un motor care “stie” sa ofere un cuplu puternic si liniar la orice turatie, “ajutat” si de un sistem de control al tractiunii si de un ambreiaj cu patinare. Dotat cu ghidoane “slip on” dar si o sa tip monopost, XSR900 este menit sa tina lipit pilotul de motocicleta, accentuand senzatia de agilitate. Aceasta editie speciala a XSR900 are aripa fata si carenajul seii produse din nobilul material reprezentat de fibra de carbon. Sistemul de evacuare este cap-coada de la Akrapovic si daca tot am folosit sintagma “nobil material”, ei bine, acesta este din titan. In editie Abarth, XSR900 este singura motocicleta in schema de culoare gri/rosu, fiind de altfel produsa in doar 695 de unitati, fiecare cu o placheta din aluminiu, cu numar de identificare. Atentie, astazi,17 ianarie, la ora 14 CET, Yamaha da startul sistemului de inregistrare online pentru achizitionarea acestei bijuterii, primii 95 de clienti urmand a se bucura de VIP Abarth Experience. Daca iti doresti un XSR900, primul pas este sa intri pe www.xsr900-abarth.eu!De mentionat ca paleta accesoriilor originale XSR900 este larga, urmand ca si colectia de haine si accesorii Faster Sons sa fie marita cu articole exclusiviste. Si pentru ca aceasta colaborare intre Yamaha si Abarth sa fie completa, producatorul de masini lanseaza si el conceptul 695 Tributo XSR, vopsit in aceleasi colori cu motocicleta café racer, multe componente de caroserie din carbon, o linie de evacuare Akrapovič si, nu in ultimul rand, un logo XSR pe portbagaj.
  4. bLU cRU: calea batuta de Yamaha pentru generatiile viitoare de piloti! Programul Yamaha bLU cRU este o platforma menita a sprijini tinerele talente, atat in motociclismul off-road cat si in cel de sosea, oferindu-le un mediu sigur si profesional, in care sa poata beneficia de experienta si de sprijinul companiei nipone. Pilotii oficiali din campionatele mondiale de motocross si de enduro, din Dakar, dar si din WorldSBK, World Supersport si Andurata sunt ambasadori bLu cRU, ei fiind un exemplu pentru viitoarele generatii, in ceea ce priveste performanta, educatia, pasiunea, respectul si pregatirea fizica. Pentru tinerii piloti off-road, Cupa YZ125 bLU cRU Cup reprezinta poarta de intrare in ecosistemul racing al Yamaha. In cadrul campionatelor nationale, riderii care concureaza cu Yamaha YZ125 pot aplica in acest program, iar odata acceptati, ei se bucura de o serie de beneficii, precum echipament Yamaha Racing Paddock Blue clothing sau un set de stickere bLU cRU pentru motocicleta. Cei mai buni piloti se califica in Superfinala Cupei YZ125, organizata in cadrul Motocrosului Natiunilor, la Matterley Basin in Marea Britanie, iar primii trei dintre acestia, alaturi de doi detinatori de wildcarduri, beneficiaza de un Yamaha Masterclass, sub ghidajul amabasadorilor bLU cRU. Cel mai bun tanar pilot se va alatura MJC Yamaha Team ca pilot oficial in Campionatul European 125, 2018. Prima editia a Cupei YZ125 a avut loc in 2016 fiind castigata de suedezul in varsta de 15 ani, Tim Edberg, care s-a impus atat in campionatul tarii sale cat si in Superfinala, reusind sa il impresioneze pe insusi David Philippaerts in cadrul Yamaha Masterclass. In 2017, programul bLU cRU ia cu asalt si asfaltul, sase piloti puternici din campionatele nationale si internationale primind dreptul de a participa la clasa WSS300, cu Yamaha YZF-R3. La Masterclass-ul de la sfarsitul sezonului vor participa 14 sportivi si anume castigatorii R3 Challenge din Frata si Italia sicate un pilot din cupele R3 din Olanda, Grecia, alaturi de doi posesori de wildcards. Cel mai bun pilot se va alatura echipei oficiale Yamaha SuperStrock 600 in 2018. Fanii curselor vor fi in permanenta tinuti la curent cu activitatile bLU cRU prin canalele digitale Yamaha. “Sa iti croiesti drum in lumea curselor poate fi o provocare confuza, iar programul bLU cRU este menit sa ofere tinerilor piloti un ghidaj cat mai clar”, este de pe parere Alberto Barozzi, Yamaha Motor Europe bLU cRU Racing Manager. “Programul debuteaza la nivelul competitiilor nationale, apoi se ajunge la nivelul activitatilor de nivel Masterclass, acolo unde ambasadorii bLu cRU aleg un castigator care va avea ocazia sa isi continue cariera sportiva in cadrul unei echipe oficiale Yamaha”, puncteaza italianul care nu uita sa adauge ca toti cei implicati in programul bLU cRU, piloti si ambasadori deopotriva, vor avea pe echipament logo-ul bLU cRU direct deasupra inimii.
  5. Dual Motors si Adrian Raduta (Top Cross TCS), inca un an de colaborare fructuoasa! Colaborarea noastra cu Adrian Raduta si Top Cross TCS a inceput acum multi, multi ani, iar de atunci am adunat rezultate frumoase, aceasta fiind o relatie “win-win” pentru ambele parti si numai. Credem ca am delectat fanii motocrosului cu momente memorabile si inspiratie si… speram ca nici anul acesta nu am fost mai prejos! 2016 a insemnat pentru Adrian Raduta castigarea unui nou titlu de campion est european de motocross, dar si titlul de campion national al Bulgariei la clasa MX1, finalul de sezon aducand si rezultate peste asteptari la extreme de pretentioasa cursa pe nisip Red Bull Knock Out Race, din Haga, Olanda, acolo unde de altfel ne-am deplasat impreuna! Ca de obicei, Adrian Raduta a putut sa conteze pe brandurile pe care avem onoarea sa le reprezentam in Romania: castile Arai, Adrian este protejat de modelul MX-V, Gold Fren (placute de frana) – pentru ca un sistem de franare eficient este cel mai bun prieten al vitezei, filtre TwinAir, un detaliu extrem de important atunci cand mergi la curse este ca motorul tau sa respire cat mai “corect” si Oakley, ochelarii moto care iti ofera o viziune perfecta. Suntem convinsi ca lucruri interesante vor urma in 2017, dintre care primul este Rams MX Camp , intr-o noua locatie, in Sardinia, un eveniment la care avem placerea sa participam!
  6. Iti prezentam gama de echipamente moto Dainese D-Air 2017

    Iti prezentam gama de echipamente moto Dainese D-Air 2017 Echipamentele moto cu airbag dezvoltate de catre producatorul italian Dainese sunt cele mai avansate de pe piata. Aceasta intrucat, intr-o epoca a masinilor, ele sunt inspirate, mai presus de orice, de catre oameni. Mai pe scurt, tehnologia D-air (R) combina o „Inima”, un „Creier” si o „Inteligenta”. „Creierul” controleaza si monitorizeaza miscarile pilotului, prin intermediul unui algoritm („Inteligenta”), iar „Inima” sistemului declanseaza instantaneu sistemul de protectie care se deschide in jurul pilotului, in caz de impact. Aceasta inseamna un sistem de imbracaminte inteligenta, care este produs de catre Dainese pentru diferite situatii, de la pilotajul pe circuit la naveta zilnica. Unitatea de control, „Creierul”, monitorizeaza semnale trimise de senzori de o mie de orie pe secunda (!), iar airbag-ul propriu zis este construit dintr-un sistem de microfilamente care asigura o deschidere uniforma. Iar atunci cand acest lucru se intampla, protectia oferita de sistemul D-air, este, la nivelul umerilor, cu 90% mai crescuta decat sistemele conventionale. Dezvoltarea sistemului D-air a inceput in urma cu 16 ani, alaturi de cei mai buni ingineri si piloti, informatiile acumulate producand 35 de patente si un produs care acum este o platforma deschisa pentru a face motociclismul mai sigur. 1.000.000 de kilometri au fost parcursi pentru ca acest sistem sa fie fiabil, iar cele peste 1.200 de activari ale sistemului permit o continua imbunatatire a algoritmilor. Pentru pilotajul pe pista exista combinezoanele Mugello R D-Air si Misano D-Air. Acestea sunt croite din piele de cangur, cu insertii elastice in zona lombara si material elastic pe interiorul bratelor, pilotul fiind protejat de placute de titan care se gasesc in zonele umerilor, coatelor si genunchilor. Airbag-ul ajung pana in zona coastelor, costumul integrand si un LED care in caz de cazatura se aprinde, pentru a semnaliza pilotul, in eventualitatea unor conditii proaste de vizibilitate. Sistemul recunoaste si diferentiaza un low-side de un high-side si nu se declanseaza la viteze mici sau in cazul in care considerea ca nu e nevoie de protectia suplimentara oferita de airbag. Pentru pilotajul stradal, Dainese se adreseaza riderilor care utilizeaza motociclete sport, sport-touring dar si maxi-scutere, pentru deplasari urbane. Misano D-air este jacheta destinata pilotilor de motociclete sportive, croita din piele microperforata D-Skin 2.0 si dotata cu protectii din aluminiu dar si o armura integrata pentru spate, cu structura fractala, care permite acesteia sa adopte in mod dinamic forma corpului. Pentru touring, Dainese are pregatita jacheta Cyclone D-Air, croita din Gore-tex si insertii din piele de vaca, alaturi de protectii de poliuretan si desigur, aerisirile si captuseala detasabila, dar si posibilitatile de ajustare, necesare unei astfel de piese de imbracaminte. Nu in ultimul rand, Continental D-Air, jacheta destinata riderilor urbani are o croiala simpla, alaturi de membrane Gore-tex si si Thermore, Classic 130 g. La fel ca si la celelalte doua jachete, ea vine cu o protectie inclusa pentru spate, cu elastomeri din carbon ce alcatuiesc o suprafata mobila si foarte perforata pentru a permita corpului sa respire in voie. Sistemul D-Air pentru aceste trei jachete este integrat in protectia de spate Pro-Armor, are un volum de 11 litri la deschidere si reactioneaza diferit la impacturi frontale si laterale, highside, lowside cu rostogolire si lowside fara rostogolire, nedeclansandu-se la viteze sub 10 km/h sau in eventualitatea in care calculele indica faptul ca acest lucru nu este necesar. Toate echipamentele din gama D-Air vin acum cu o interfata LED care permite utilizatorului sa verifice functionalitatea sistemului, bateria oferind 24 de ore de operare continua, la un timp de incarcare de 4 ore.
  7. Noile MT-09 si MT-10SP: Latura intunecata a Japoniei nu doarme niciodata! MT-09 a devenit rapid modelul de referinta pe “salbatica” nisa a motocicletelor naked de mare performanta. Asa ca pentru 2017, designerii Yamaha au pregatit un look si mai dinamic, la pachet cu performante crescute si o stimulare si mai intense pentru pilot. Sub puternica influenta a “navei amiral” a familiei, MT-10, MT-09 are acum un far dublu, cu tehnologie LED, care ii imprima un aspect agresiv, accentuat de aripioarele din jurul sau. Bordul a fost mutat si mai aproape de masca farului, iar semnalizatoarele au fost mutate pe radiator. Estetica de hyper naked este intarita de codita ultra-compacta, orientata usor vertical, pentru care subcadrul a fost scurtat cu 30 mm, iar stopul cu o accentuata forma 3D, cu trei LED-uri, are forma literei “M”, atunci cand este privit de sus. Pentru ca pilotul sa se poata “tine bine” de motocicleta, saua este mai plata si mai inalta cu 5 mm decat cea precedenta. Bascula din aluminiu este nou-nouta, contribuind din plin la impresia de agilitate si de putere pe care o imprima MT-09. Nu in ultimul rand, prizele de aer sunt mai mari, iar nervurile laterale ale radiatorului sunt noi. Trecand la partea pur mecanica, nou pentru 2017 este ambreiajul anti-patinare, care imbunatateste experienta de pilotaj, accentuand latura sportiva si reducand efortul pilotului pe deccelerarile agresive. Iar cand vine vorba despre acceleratii foarte rapide, un sistem de schimbare rapida a vitezelor este intotdeauna bine venit. Ce spuneti atunci de sistemul prezent pe YZF-R1? Da, il puteti intalni pe MT-09, gata sa te asiste atunci cand … te grabesti! Furca de 41 mm are acum compresia si revenirea localizate fiecare in cate un tub, pentru o plaja mai vasta de reglaje si un comportament cat mai predictibil. Pana si evacuarea a fost modificata pentru 2017, capacul final fiind mai plat, pentru a sublinia conceptul de mase condensate si de frumusete mecanica. Desigur, pana la acest punct am vorbi doar despre o foarte reusita demonstratie de design, dar propulsorul cu trei cilindri cu tehnologie cross plane, de 850 cmc, ofera valuri-valuri de cuplu liniar, pentru a satisface si pe cei mai pofiticiosi de adrenalina rideri. Pentru noua MT-10 SP, reteta a fost “oarecum” simpla: transferul de tehnologie de pe YZF-R1M. Desigur, nu e tocmai usor sa iei tehnologie de pe o motocicleta de circuit si sa o transferi pe una de strada, dar inginerii Yamaha stiu sa isi faca treaba. Aceasta inseamna suspensie racing electronica de la Ohlins, ceea ce inseamna compresie si revenire care se regleaza in timp real, in functie de conditiile de rulaj si un panou de instrumente TFT (Thin Film Transistor)care nu doar prezinta informatiile pe un ecran cu o super-definitie ci prezinta o multitudine de informatii in timp real! Pentru a sublinia nota exclusiva, Yamaha MT-10 SP vine in schema de culoare Silver Blu Carboni inspirata din cea a YZF-R1M supersport, cu roti albastre, aripa fata neagra, furca aurie si elemente de carenaj argintii. Toate acestea pentru a nu ramane nici o indoiala ca ai in fata cel mai avansat hyper naked al momentului! Nici MT-10 nu a fost uitat pentru 2017 si aceasta motocicleta fiind echipata cu un quickshifter si ambreiaj antipatinare, iar harta de aprindere a fost revizuita pentru o performanta mai echilibrata, pe toata plaja de turatii! Noile MT-09, MT-10 si MT-10SP devin disponibile din februarie 2017.
  8. Yamaha SCR950: nascut pentru a gasi noi drumuri!

    Yamaha SCR950: nascut pentru a gasi noi drumuri! Motocicletele din gama Yamaha Sport Heritage au aprins imaginatia acelor rideri care apreciaza caracterul autentic, stilul atemporal dar si o mostenire clasica, combinata cu tehnologie de ultima ora, folosita insa scrupulous. Aceasta este chiar filosofia “Faster Sons”, prin care Yamaha creeaza noi motociclete, aducand un omagiu modelelor clasice din trecut, la pachet cu performante tehnice demne de zilele in care traim. Cea mai noua venita in aceasta familie cu pedigree este SCR950, un V-Twin cu un aspect stilat si solid, prin care Yamaha omagiaza spiritul atemporal al motocicletelor street scrambler. In anii ’60, o astfel de motocicleta era preferata celor care isi doreau ceva ce poate fi “forjat” in oras, dar care sa se descurce si pe strazile neasfaltate de la tara, in aventurile din weekend. Scramblerele erau o expresie a spiritului liber al acelor vremuri, de care acum se poate bucura generatia actuala de bikeri. Un V-twin de 950 cmc, cadru din otel tubular, ghidon larg, jante din aluminiu de 17 inchi cu spite, cauciucuri mixte, Bridgestone, o garda mai mare la sol, pozitie comoda de pilotaj, saua ce plaseaza pilotul la 830 de mm de sol, dar si un design ce amesteca notele contemporane cu stilul vintage, toate acestea fac ca SCR950 sa fie o motocicleta pentru cei care isi doresc cu adevarat altceva! V-twin-ul racit cu aer, cu cilindri dispusi la60º are un look retro, dar “la interior” este “captusit” cu tehnologie moderna, care il face sa livreze un cuplu impresionant de 79.5 Nm, la doar 3.000 rpm, ceea ce inseamna acceleratii fulminante si o motocicleta de neoprit in traficul tip “stop&go” din orase. La fel ca si cadrul, propulsorul este vopsit negru, iar evacuarea, pentru care s-a ales solutia 2 in 1, are o nota guturala, chiar daca se respecta normele Euro 4. Rezervorul in forma de lacrima are o capacitate de 13.2 litri, ceea ce face ca SCR950 sa posede o raza apreciabila de actiune, de mentionat fiind si cursa de 135 mm a furcii, dar si protectiile din cauciuc, clasice ca aspect, dare ca nu permit ca praful si murdaria sa isi faca de cap. Solutia pentru spate, la fel de clasica, doua amortizoare cu rezervor, care ofera o cursa de 110 mm, dar si o stabilitate de invidiat. Discurile de frana de 298 mm i-ar impresiona cu siguranta pe riderii din anii ’60, la fel ca si vitezometrul cu ecran LCD, fumuriu, dar ele sunt “detalii” utile pentru traiul in prezent, care nu strica cu nimic aerul retro al motocicletei! In februarie 2017, Yamaha SCR950 va deveni disponibila si in Romania. Si noi asteptam cu nerabdare aceasta motocicleta exotica in showroom-ul nostru din Bucuresti!
  9. Noul X-MAX 300 de la Yamaha: Este MAXim!

    Noul X-MAX 300 de la Yamaha: Este MAXim! Scuterele din gama MAX, de la 125 cmc la 530 cmc, reprezinta jumatate din vanzarile Yamaha in Europa si au un rol major in mentinerea companiei in postura de lider pe piata modelelor premium. Iar acest lucru se intampla de 15 ani incoace, de cand TMAX a creat practic nisa maxi-scuterelor, acest model jucand un rol important in determinarea aspectului dar si a performantelor noului X-MAX 300, care preia acum stafeta de la X-MAX 250, un model care in cei 11 ani de productie s-a vandut in 130.000 de exemplare. Noul X-MAX 300 se adreseaza unei audiente si mai mari, gratie motorului de 300 cmc cu tehnologie Yamaha Blue Core, gata sa iti livreze performante si mai inalte, la pachet insa cu emisii reduse si un consum chiar mai scazut de carburant decat al precedentului model de cilindree mai mica! Este croit dupa dorintele publicului actual, adica un caracter practic pregatit pentru rutina de lucru de la 9 dimineata la 5 dupa amiaza. Aceasta inseamna manevrabilitatea unei motociclete, look dinamic, gratie farurilor LED, si detalii utile precut un adaptor de 12 V, sistem de pornire fara cheie si spatiu de stocare generos sub sa, acolo unde se pot depozita doua casti dar si un laptop. Al treilea far, intra in actiune doar atunci cand faza lunga este activa, imprimand un look unic. De notat, tot la acest capitol, ca tehnologia LED imprima o nota contemporana scuterului, dar il face si mai vizibil, generand si un consum mai mic de electricitate. Analizand functionarea motoarelor in patru timpi, inginerii de la Yamaha s-au concentrat pe reducerea pierderilor de putere, o racire eficienta, noua unitate de 300 cmc producand mai multa putere decat anteriorul propulsor de 250 cmc dar si o economie mai mare de carburant, cu respectarea normelor Euro 4.Timpii de aprindere si volumul de carburant sunt permanent ajustati, ceea ce se traduce prin acceleratii puternice si cuplu imbunatatit la turatii joase si medii. ADN-ul TMAX este omniprezent in formele acestui scuter, de la caroserie la consola de bord, toate integrand componenete de calitate, care fac ca X-MAX 300 sa se afla intr-o clasa doar a sa. TMAX a fost primul maxi scuter dotat cu o furca de motocicleta, iar XMAX 300 nu se dezice de la aceasta abordare. Aceasta inseamna, laolalta cu amortizoarele duble de pe spate, o manevrabilitate caracteristica unei motociclete si stabilitate la viteze inalte. Unitatatea de control a tractiunii, dotare standard pe XMAX 300, foloseste mai multi senzori care reduc livrarea puterii catre roata spate, atunci cand e detactata o pierdere a tractiunii, ceea ce va spori siguranta in conditii de carosabil ud. Alegerea rotilor a fost foarte atent facuta, pentru un caracter agil, iar aceasta se traduce printr-o roata de 15 inch pe fata si de 14 inchi pe spate, forta de franare fiind asigurata de un un disc de 267 mm pe fata si unul de 245 mm pe spate, ABS_ul fiind oferit standard. Nu in ultimul rand, Yamaha ofera o gama larga de accesorii, clientii putand folosi aplicatia My Garage App pentru a-si configura scuterul dorit de pe tableta sau smartphone. Asadar, daca te-am convins ca Yamaha XMAX 300 este scuterul potrivit pentru nevoile tale zilnice, te asteptam in showroom-ul Dual Motors din Bucuresti!
  10. Noul ARAI RX-7V IOMTT 2017 LIMITED EDITION, o casca moto cu adevarat exclusivista! Isle of Man TT este, fara urma de indoiala, cea mai faimoasa cursa de motociclism stradal, iar logo-ul “cu trei picioare”, cunoscut si sub denumirea de “Triskelion” este cu siguranta, unul dintre cele mai usor de recunoscut din lumea curselor. Iar Arai este singurul producator de casti moto care se bucura de privilegiu de a folosi acest logo pe castile din seria IOMTT Limited Edition. Perenul parteneriat intre Isle of Man TT si Arai continua, producatorul japonez urmand a avea o prezenta consistenta in paddock-ul TT prin “Arai Village”, un spatiu in care vor avea avea loc prezentari de casti dar si service gratuit pentru piloti, toate detaliile urmand a fi anuntate pe masura apropierii evenimentului, pe pagina: http://www.araihelmet-europe.com/site/iomtt.html. In fiecare an, Arai lanseaza un nou design, dedicat curselor din Insula Man, castile fiind produse intr-o serie limitata. Designerul Italian Aldo Drudi este artistul “responsabil” an de an cu munca de creatie, el reusind sa surprinda si sa integreze din punct de vedere grafic si in 2017, elementele definitorii pentru spiritul curselor din Insula Man. Primele casti Arai RX-7V IOMTT vor putea fi cumparate chiar la Isle of Man, in “Arai Village”, incepand cu 27 mai, urmand ca ele sa fie disponibile, in limita stocurilor, la dealerii Arai, asadar si prin intermediul Dual Motors, reprezentant oficial in Romania al acestei marci. .
  11. Noua Yamaha YS125: prin excelenţă, motocicleta dedicată navetei urbane! Păstrează toate punctele forte ale „vechii” Yamaha YBR 125, dar vine în plus cu un design mai nou şi mai sportiv, fiind concepută să se adreseze unui public şi mai larg. Noua Yamaha YS125 se laudă cu roţi mari, suspensie confortabilă, uşurinţă în pilotaj, o autonomie crescută, fiind una dintre cele mai practice şi ieftine motociclete destinate navetei zilnice. Nu este ceva ieşit din comun pentru o YBR125 să ajungă la 100.000 de kilometri parcurşi în oraş, ceea ce explică popularitatea modelului, dar şi cele 15.000 de unităţi vândute în Europa. Iar acum, publicul european se vede pus în faţa unui pachet şi mai atractiv! Totul începe de la roţi, întrucât jantele de 18 inch şi cauciucurile de 2.75 – 18 pentru faţă şu 100/80 – 18 pentru spate promit să ţină „lipită” de şosea noul YS125. Asta, în timp ce motorul de 125 cmc, cu două supape acţionate de un singur ax cu came, respectă normele Euro4, fiind unul dintre cele mai fiabile şi economice din această clasă. Chiulasa a fost modificată faţă de YBR, fiind micşorat unghiul supapelor, care au fost întărite, în timp ce cursa pistonului a fost mărită cu 57.9 mm. Există şi un arbore de echilibrare pentru o funcţionare cât mai fină, iar motorul se poarte porni atât de la buton cât şi de la pedală. Capacitatea rezervorului a fost crescută la 14 litri, aşadar cu un litru mai mult faţă de YBR125, YS125 putând acum parcurge peste 300 km cu un plin de carburant. Pentru că aspectul contează în oraş, carenajele motocicletei sunt complet noi, semnalizatoarele au geamuri clare, stopul şi suportul de număr beneficiind şi ele de un design modern. Acesta este completat de prizele de aer laterale, dar şi de evacuarea orientată în sus, într-o manieră sportivă. Cu o înălţime de 795 mm, şaua este cu 15 mm peste cea a vechiului YBR, permiţând o postură relaxată, dreaptă, pentru o varietate de motociclişti şi motocicliste, care vor găsi drumul spre birou ca fiind mai confortabil. Tot pentru mai mult confort, motocicleta poate fi echipată cu un parbriz sport, suport de topcase dar şi topcase de 30 de litri. Culori: Power Red Competition White Midnight Black Disponibilitate Mijlocul lunii martie 2017
  12. Noua Yamaha YZF-R6: Rafinata, reproiectata, remarcabila!

    Noua Yamaha YZF-R6: Rafinata, reproiectata, remarcabila! YZF-R6 este una dintre cele mai extreme, dar si cele mai populare motociclete produse vreodata de Yamaha. Usoara, agila si rapida, ea a fost si este alegerea numarul unu a pilotilor in cautare de senzatii tari, care cauta sa progreseze rapid in cursele dedicate clasei supersport. Pentru a intari si mai mult implicarea Yamaha in acest segment, modelul 2017 al YZF-R6 a fost reinnoit “din temelii”, utilizand solutii, atat in ceea ce priveste sasiul cat si electronica, derivate din noua YZF-R1. Chiar daca designul modelelor anterioare YZF-R6 nu putea fi acuzat ca s-ar fi invechit, pentru 2017, motocicleta a fost complet restilizata, iar aspectul a devenit chiar si mai radical. Priza de aer de pe carena frontala, farurile cu tehnologie LED, ascunse sub aceasta sunt in cel mai pur stil YZF-R1, linia de sange a familiei R fiind instantaneu recognoscibila! A propos de “sange” si de “familie”, luminile de pozitie, imprima motocicletei o prezenta aproape… vie, animalica, efect la care contribuie si liniile foarte taioase ale carenajului si prizele de aer. Chiar daca genele de R1 sunt vizibile, R6 isi pastreaza insa propriul stil si caracter! Forma noii YZF-R6 nu este insa conceputa doar pentru un efect “cool” asupra privitorului sau asupra celui sau celei se incumeta sa o piloteze. Echipa de designeri Yamaha a reusit si cel mai aerodinamic carenaj care a imbracat vreodata bestia din Iwata, cu 8% mai eficient decat cel anterior. Tot de dragul aerodinamicii, semnalizatoarele sunt incorporate in oglinzi, pentru a nu se face compromisuri sau totusi… compromisuri cat mai mici, necesare totusi atunci pilotezi pe strada o motocicleta de circuit! YZF-R6 a fost una dintre primele motociclete dotate cu sisteme electronice care asigura un control cat mai precis, in speta Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) si Yamaha Chip Controlled Intake (YCC-I). Iar pentru un nivel si mai ridicat de control, supersportiva este echipata acum si cu avansat sistem de control al tractiuni, TCS, reglabil de pe ghidon. Pentru ca cei piloteaza acest motor au nivele de experienta si de abilitate diferita, noul TCS are nu mai putin de sase niveluri de interventie dar si functia… “off”, pentru cei care simt ca doresc asa ceva. Noul software a fost proiectat in asa fel incat interventia sistemului sa fie simtita cat mai natura de catre pilot sau mai bine zis, ca pilotul nici sa nu sesize acest sistem. Care, atentie, sa adapteaza si la cat de uzat este pneul spate! Desigur, o astfel de motocicleta vine in mod obligatoriu echipata cu sistem de schimbare rapida a vitezelor, Quick Shift System (QSS), similar in acest caz cu cel de pe R1, pentru accelerari fulminante, cu ajutorul cutiei de viteze cu sase rapoarte apropiate. Comparativ cu jambele de 41 de mm ale modelelor anterioare, furca are acum brate de 43 mm, fiind similara cu cea de pe R1, iar diametrul axului fata a fost crescut la 25 mm. Produsa de KYB, furca ofera o plaja foarte larga de reglaje, la fel ca si amortizorul spate, tot KYB. Nu doar suspensiile sunt “imprumutate” de la R1, ci si sistemul de franare, discurile fata de 320 de mm, cu etrieri cu patru pistonase oferind o putere de oprire remarcabila. Intrucat ergonomia pilotului este cruciala pentru a se obtine un maximum de precizie si de agilitate, YZF-R6 model 2017 este echipata cu o sa noua, iar subcadrul este fabricat din magneziu, fiind cu 20 mm mai ingust, astfel incat sa se poata veni mai usor in contact cu rezervorul. Chiar daca inaltimea seii este aceeasi cu a modelului 2016, ea este usor ridicata spre partea posterioara a motocicletei, pentru o mai mare libertate de miscare. Pentru a crea forma sculptata a rezervorului, Yamaha a folosit o tehnologie speciala de sudura, cu transfer de metal la rece, combinand munca robotilor cu cea a unor sudori foarte experimentati pentru a crea impresia tipica de lucru produs manual, un rezervor care este, atentie, cu 1.2 kilograme mai usor decat cel precedent. Nu in ultimul rand, tot rezervorul este responsabil de rapiditatea cu care pilotul isi poate transfera greutatea pe viraje, una dintre caracteristicile cunoscute de pasionatii acestui model dar descoperite vrand nevrand, si de cei care au ales… concurenta. Pozitia de pilotaj este armonioasa, astfel incat manevrabilitatea, fortele de franare si de accelerare gestionate de electronica, discuri si suspensii sa poata fi pe deplin exploatate! Daca te intrebi cand va deveni disponibila aceasta motocicleta, trebuie sa mai ai doar putina rabdare pentru a trece sezonul rece, pentru ca din aprilie 2017, ea te va astepta in showroom-ul nostru din Bucuresti!
  13. Noul ARAI RX-7V IOMTT 2017 LIMITED EDITION, o casca moto cu adevarat exclusivista! Isle of Man TT este, fara urma de indoiala, cea mai faimoasa cursa de motociclism stradal, iar logo-ul “cu trei picioare”, cunoscut si sub denumirea de “Triskelion” este cu siguranta, unul dintre cele mai usor de recunoscut din lumea curselor. Iar Arai este singurul producator de casti moto care se bucura de privilegiu de a folosi acest logo pe castile din seria IOMTT Limited Edition. Perenul parteneriat intre Isle of Man TT si Arai continua, producatorul japonez urmand a avea o prezenta consistenta in paddock-ul TT prin “Arai Village”, un spatiu in care vor avea avea loc prezentari de casti dar si service gratuit pentru piloti, toate detaliile urmand a fi anuntate pe masura apropierii evenimentului, pe pagina: http://www.araihelmet-europe.com/site/iomtt.html. In fiecare an, Arai lanseaza un nou design, dedicat curselor din Insula Man, castile fiind produse intr-o serie limitata. Designerul Italian Aldo Drudi este artistul “responsabil” an de an cu munca de creatie, el reusind sa surprinda si sa integreze din punct de vedere grafic si in 2017, elementele definitorii pentru spiritul curselor din Insula Man. Primele casti Arai RX-7V IOMTT vor putea fi cumparate chiar la Isle of Man, in “Arai Village”, incepand cu 27 mai, urmand ca ele sa fie disponibile, in limita stocurilor, la dealerii Arai, asadar si prin intermediul Dual Motors, reprezentant oficial in Romania al acestei marci. . 436
  14. A inceput cursa pentru café racer-ul Yamaha XSR900 Abarth! Participa si tu! Motocicletele Yamaha Sport Heritage omagiaza modelele clasice, combinand tehnologia de ultima ora cu stilul retro, o reteta de success care, iata ca atrage din ce in ce mai multi rideri. Iar istoria de 60 de ani a brandului nipon pune la dispozitia designerilor suficiente surse de inspiratie care sa permita crearea unor motociclete asa cum este XSR900. Builderi legendari, asa cum sunt Shinya Kimura si Roland Sands au fost cooptati in dezvoltarea motocicletelor din seria Sport Heritage, Yamaha implicandu-se mai mult decat orice alt producator japonez in noul curent care pune accent pe construirea unor motociclete care odata iesite din showroom sa fie cat mai “customizabile” de catre rideri. Acum, Yamaha isi uneste fortele cu Abarth, unul dintre cele mai prestigioase branduri italiene din lumea masinilor de curse, propunand pasionatilor un Café Racer in editie limitata. Este vorba despre XSR900 Abarth, propulsat de recunoscuta unitate cu trei cilindri, de 850 cmc, un motor care “stie” sa ofere un cuplu puternic si liniar la orice turatie, “ajutat” si de un sistem de control al tractiunii si de un ambreiaj cu patinare. Dotat cu ghidoane “slip on” dar si o sa tip monopost, XSR900 este menit sa tina lipit pilotul de motocicleta, accentuand senzatia de agilitate. Aceasta editie speciala a XSR900 are aripa fata si carenajul seii produse din nobilul material reprezentat de fibra de carbon. Sistemul de evacuare este cap-coada de la Akrapovic si daca tot am folosit sintagma “nobil material”, ei bine, acesta este din titan. In editie Abarth, XSR900 este singura motocicleta in schema de culoare gri/rosu, fiind de altfel produsa in doar 695 de unitati, fiecare cu o placheta din aluminiu, cu numar de identificare. Atentie, astazi,17 ianarie, la ora 14 CET, Yamaha da startul sistemului de inregistrare online pentru achizitionarea acestei bijuterii, primii 95 de clienti urmand a se bucura de VIP Abarth Experience. Daca iti doresti un XSR900, primul pas este sa intri pe www.xsr900-abarth.eu! De mentionat ca paleta accesoriilor originale XSR900 este larga, urmand ca si colectia de haine si accesorii Faster Sons sa fie marita cu articole exclusiviste. Si pentru ca aceasta colaborare intre Yamaha si Abarth sa fie completa, producatorul de masini lanseaza si el conceptul 695 Tributo XSR, vopsit in aceleasi colori cu motocicleta café racer, multe componente de caroserie din carbon, o linie de evacuare Akrapovič si, nu in ultimul rand, un logo XSR pe portbagaj.
  15. bLU cRU: calea batuta de Yamaha pentru generatiile viitoare de piloti! Programul Yamaha bLU cRU este o platforma menita a sprijini tinerele talente, atat in motociclismul off-road cat si in cel de sosea, oferindu-le un mediu sigur si profesional, in care sa poata beneficia de experienta si de sprijinul companiei nipone. Pilotii oficiali din campionatele mondiale de motocross si de enduro, din Dakar, dar si din WorldSBK, World Supersport si Andurata sunt ambasadori bLu cRU, ei fiind un exemplu pentru viitoarele generatii, in ceea ce priveste performanta, educatia, pasiunea, respectul si pregatirea fizica. Pentru tinerii piloti off-road, Cupa YZ125 bLU cRU Cup reprezinta poarta de intrare in ecosistemul racing al Yamaha. In cadrul campionatelor nationale, riderii care concureaza cu Yamaha YZ125 pot aplica in acest program, iar odata acceptati, ei se bucura de o serie de beneficii, precum echipament Yamaha Racing Paddock Blue clothing sau un set de stickere bLU cRU pentru motocicleta. Cei mai buni piloti se califica in Superfinala Cupei YZ125, organizata in cadrul Motocrosului Natiunilor, la Matterley Basin in Marea Britanie, iar primii trei dintre acestia, alaturi de doi detinatori de wildcarduri, beneficiaza de un Yamaha Masterclass, sub ghidajul amabasadorilor bLU cRU. Cel mai bun tanar pilot se va alatura MJC Yamaha Team ca pilot oficial in Campionatul European 125, 2018. Prima editia a Cupei YZ125 a avut loc in 2016 fiind castigata de suedezul in varsta de 15 ani, Tim Edberg, care s-a impus atat in campionatul tarii sale cat si in Superfinala, reusind sa il impresioneze pe insusi David Philippaerts in cadrul Yamaha Masterclass. In 2017, programul bLU cRU ia cu asalt si asfaltul, sase piloti puternici din campionatele nationale si internationale primind dreptul de a participa la clasa WSS300, cu Yamaha YZF-R3. La Masterclass-ul de la sfarsitul sezonului vor participa 14 sportivi si anume castigatorii R3 Challenge din Frata si Italia sicate un pilot din cupele R3 din Olanda, Grecia, alaturi de doi posesori de wildcards. Cel mai bun pilot se va alatura echipei oficiale Yamaha SuperStrock 600 in 2018. Fanii curselor vor fi in permanenta tinuti la curent cu activitatile bLU cRU prin canalele digitale Yamaha. “Sa iti croiesti drum in lumea curselor poate fi o provocare confuza, iar programul bLU cRU este menit sa ofere tinerilor piloti un ghidaj cat mai clar”, este de pe parere Alberto Barozzi, Yamaha Motor Europe bLU cRU Racing Manager. “Programul debuteaza la nivelul competitiilor nationale, apoi se ajunge la nivelul activitatilor de nivel Masterclass, acolo unde ambasadorii bLu cRU aleg un castigator care va avea ocazia sa isi continue cariera sportiva in cadrul unei echipe oficiale Yamaha”, puncteaza italianul care nu uita sa adauge ca toti cei implicati in programul bLU cRU, piloti si ambasadori deopotriva, vor avea pe echipament logo-ul bLU cRU direct deasupra inimii. 302
×