Mergi la conţinut

Dual Motors

Prieteni
  • Conţinut

    431
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    12
  • Online

    3h 38m 46s

Dual Motors last won the day on 18 Martie

Dual Motors had the most liked content!

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.motociclete.com.ro
  1. [unable to retrieve full-text content]...

    [unable to retrieve full-text content]
  2. Yamaha YZ85, puternic reinnoita pentru 2019! Modelul 2019 al crosser-ului Yamaha YZ85 se bucura de o serie de imbunatatiri care sunt axate pe performante si ergonomie. Cu suspensii noi dar si cu un propulsor nou-nout, YZ85 promite sa fie alaturi de rideri, oferindu-le performante capabile sa te conduca pe prima treapta a podiumului, la pachet cu o fiabilitate fara pereche! Designul motorului de 85 cmc, in doi timpi, racit cu aer este unul cu totul nou, supapele lamelare si cunoscutul Yamaha Power Valve System (YPVS) lucreaza impreuna cu un nou cilindru si chiulasa, arbore cotit, transmisie, evacuare si unitate CDI. Astfel, pilotului i se furnizeaza putere si tractiune la o gama larga de turatii, inclusiv la cele mai inalte. Cadrul tip leagan semi-dublu din otel, subcadrul si bascula au fost reproiectate, transmitand o senzatie de usurime si consistenta pilotului, de-a lungul celor mai dificile manse si sunt usor de intretinut. Saua este plata si confortabila, ghidonul conic este ajustabil pentru patru pozitii, la fel ca si manetele, stiut fiind faptul ca aceasta motocicleta trebuie sa acomedeze rideri, baieti si fete, de diferite dimensiuni, aflati la varsta adolescentei, care cel mai probabil au invatat motocross pe YZ65. Yamaha se concentreaza atent pe nevoile riderilor de motocross, gama producatorului nipon acoperind integral cilindreele folosite de un pilot de-a lungul carieri, de la primii pasi pe 50 cmc, la “bestiile” de 450 cmc. Sistemul de franare este si el updatat, conductele de frana sunt rerutate, iar discurile tip wave, 220 mm pe fata si 190 mm pentru spate opereaza precis si eficient. Furca KYB cu arcuri de 36 mm este usor de setat, absorbind cu brio socurile dar oferind si o manevrabilitate exceptionala, iar amortizorul KYB a fost astfel reglat incat sa lucreze unitar cu noul sasiu. Nu in ultimul rand, tinerii rideri vor fi incantati sa descopere o motocicleta care arata atractiv, look-ul si kitul grafic fiind puternic inspirate din motocicletele echipei de uzina Yamaha. Iar cu noul YZ85, ca si pana acum de altfel, nimic nu ii opreste pe tineri sa ajunga sa concureze la cele mai inalte niveluri ale sportului!
  3. Yamaha YZ250F: reinnoita din temelii, mai puternica, mai sofisticata din punct de vedere tehnic! Pentru 2019, Yamaha YZ250F se prezinta cu un propulsor absolut nou, starter electric, o noua chiulasa, un nou piston, arbore cu came, geometrie, un ambreiaj cu diametru mai mare si nu doar, toate aceste rafinamente tehnicie lucrand pentru a livra mai multa putere la turatii medii si inalte! Cadrul a fost complet reinnoit si el, pozitia motorului fiind optimizata, imbunatandindu-se astfel rigiditatea, dar si echilibrul, in beneficiul comportamentului pe viraje si a tractiunii. Forma motocicletei si ergonomia postului de pilotaj au fost si ele imbunatatite, pentru o senzatie mai compacta si pentru a “lega” pilotul de motocicleta. Nu in ultimul rand, suspensiile KYB cu toata partea interna revizuita ofera un echilibru optim intre comfort si performante. Totodata, modelul 2019 al YZ250F vine echipat standard cu o unitate de comunicatie, prin care pilotii se pot conecta wireless la motocicleta, prin intermediul unui smartphone si a Yamaha Power Tuner app. Aruncand o privire mai detaliata asupra motorului, remarcam rafinarea designului cu cilindrul inclinat catre inapoi. Porturile de admisie si evacuare sunt simetrice, carburantul trece prin corpuri de acceleratie de 44 mm, mai usoare, cu noi injectoare Denso, cu 12 orificii, compresia a fost marita, frictiunea redusa, iar materialele sunt si mai rezistente. Rezultatul? Mai multa putere si caracter “user friendly”, dar si fiabilitate! Transmisia beneficiaza de aceleasi rapoarte ca si modelele precedente, dar este produsa dintr.un nou aliaj, care o face mai rezistenta la socuri si datorita acestui fapt, dintii angrenajelor au putut fi turnati la dimensiuni mai mici, reducandu-se greutatea si obtinandu-se un design mai compact, in conditiile in care placile de frictiune ale ambreiajului sunt acum mai groase cu 1.6 mm, un alt efect fiind aparitia posibilitatii pentru a se elimina una dintre ele, numarul placilor reducandu-se acum la doar opt. Economiile realizate la capitolul spatiu au permis crestea in dimensiuni a radiatoarelor si o mai buna pozitionare a lor, iar designul liniei de evacuare permite o si mai buna centralizare a maselor. YZ250F este si prima motocicleta de motocross din lume care poate fi “tunata” cu ajutorului unui smartphone, gratie aplicatiei Yamaha Power Tuner, putandu-se alege profilul optim de functionare pentru fiecare circuit: amestecul aer/carburant, timpii de aprindere dar si inregistra informatii din timpul cursei si monitoriza temperatura lichidului de racire, presiunea aerului, tensiunea bateriei, numarul de ore de rulaj, etc. Aceasta aplicatie, lansata odata cu modelul actual al YZ450F permite si schimbarea datelor in cadrul echipei sau intre rideri, facilitand comunicarea si evolutia in cadrul acelorasi structuri sportive. Doua moduri de functionare a motorului sunt puse la dispozitia riderului, care trebuie doar sa apase un puton, la fel ca si pentru starterul electric, sistemul avand o greutate minima. Inaltimea seii a fost redusa cu 8 mm in partea din fata si 20 mm in cea din spate, imbunatatindu-se manevrabilitatea, iar in ceea ce priveste furca, pistoanele sunt mai mari, lagarele au fost redesenate, arcurile reduse in greutate si capacitatea rezervoarelor crescuta cu 30 de cmc pentru ca furca sa ofere performante constante in timpul manselor mai lungi. Profilul jantelor EXCEL a fost restudiat prin simulari computerizate pentru a se renunta la cat mai multa masa nesuspendata, dar si pentru a se mentine rigiditatea si feedback-ul, rotile fiind capabile sa transmita mai multa “informatie” pilotului in timpul accelerarii.
  4. Lichidare de stoc motociclete si scutere Yamaha XJR1300 2016 – galben aniversar - reducere 12% - pret final: 8.135 Eur + TVA XJR1300 2016 – gri – reducere 12% - pret final: 7.839 Eur + TVA Tracer 900 2016 – gri inchis – reducere 12% - pret final: 7.616 Eur + TVA MT-10 2016 – albastru – reducere 12% - pret final: 10.131 Eur + TVA XS700 2016 – gri – reducere 12% - pret final: 5.805 Eur + TVA XS700 2016 – verde – reducere 12% - pret final: 5.805 Eur + TVA MT125 2015 – rosu – reducere 15% - pret final: 2.964 Eur + TVA YZ250F 2015 – albastru – reducere 17% - pret final: 5.859 Eur + TVA YZ125 2016 – albastru – reducere 16% - pret final: 5.117 Eur + TVA WR250F 2016 – albastru – reducere 18% - pret final: 6.884 Eur + TVA WR250 2T 2016 – albastru – reducere 20% - pret final: 6.043 Eur + TVA Scuter TMAX 530A 2016 – gri – reducere 20% - pret final: 7.798 Eur + TVA Scuter XMAX 250 2016 – alb – reducere 15% - pret final: 3.572 + TVA Scuter Xenter 150 2012 – alb – reducere 20% - pret final: 2.151 Eur + TVA Scuter Neo`s 4T 2015 – alb – reducere 10% - pret final: 1.853 Eur + TVA Scuter Tricity 125 2015 – negru – reducere 15% - pret final: 2.928 Eur + TVA Scuter Tricity 125 2015 – alb – reducere 15% - pret final: 2.928 Eur + TVA Scuter Tricity 125 2015 – rosu – reducere 15% - pret final: 2.928 Eur + TVA Stoc limitat!
  5. Goldfren –cehii cu o experienta de un sfert de secol in franare! Goldfren este o marca de placute de frana si componente pentru sistemele de franare, localizata in Cehia, cu o istorie de aproape un sfert de secol. In acest rastimp, compania a ajuns unul dintre cei mai mari producatori de placute de frana din lume, punand la dispozitia clientilor, inclusiv placute de frana pentru industria aeronautica, roti de aluminiu pentru avioane, automobile de curse, karturi, ATV-uri, scutere, motociclete, cu atas si biciclete. In anii 2000 au fost adaugate in oferta sisteme de franare, alaturi de discuri de frana, alaturi de etrieri, pistonase, existand un continu efort de dezvoltare a produselor. Produsele Goldfren sunt cunoscute pentru excelentul raport pret-calitate, existand o oferta bogata de discuri si placute de frana pentru marcile japoneze de motociclete, dar si cele europene, compania implicandu-se in mod activ in special in motocross. Placutele de frana Goldfren sunt utilizate de rideri profesionisti din motocross, gratie faptului ca imbina puterea de franare cu longevitatea, iar discurile de frana sunt oferite si in variante supradimenstionate. Etrierii Goldfren sunt fabricati din duraluminiu utilizat in industria aerospatiala, prin tehnica CNC, fiind folosit chiar si titaniul in proces, ceea ce face ca acesti etrieri sa fie practic indestructibili. Conductele de frana sunt disponibile pentru cele mai cunoscute motociclete de cross, Honda CR-F, Kawasaki KX-F, Yamaha YZ-F, Suzuki RM-Z, KTM SX-F, fiind proiectate sa fie mai durabile, optimizand punctele de presiune si imbunatatind performanta de franare per ansamblu. In ceea ce priveste motociclete pentru strada, placutele de frana sinterizate de la Goldfren sunt disponibile atat pentru circuit cat si pentru circulatia pe drumuri publice, la fel ca si discurile de frana, recunoscute pentru greutatea lor scazuta si pentru rezistenta, in timp ce etrierii cu patru pistonase, cunoscuti sub denumirea Monoblok sunt disponibili pentru toate discurile intre 270 si 320 mm, cu grosimi de 5-6 mm, putand fi folositi si pe modele supermot, cu ajutorul unor adaptori. La fel ca si pentru motoarele de cross, conductele de frana imbunatatesc performantele generale ale sistemului, sunt mai fiabile decat cele stock, inclusive gratie utilizarii unei armaturi din otel inoxidabil. Dual Motors este importator oficial in Romania al brandului Goldfren.
  6. “Sultanul Sprintului”: un XSR dragster, impinge mai departe limitele proiectului Yamaha Yard Built! Builderul Brice Hennebert si-a pus atelierul, Workhorse Speed Shop, la treaba, pregatind un XSR700 pentru Sultans of Sprint, clasa Factory. Daca te intrebi ce este acest Sultans of Sprint, ei bine de ceva ani, sute de barbati si de femei se aduna pentru a concura in linie dreapta, intr-un eveniment exclusivist, in care stilul conteaza la fel de mult ca si viteza, in diverse locatii selecte din Europa: The Reunion in Italia, intre 19 si 20 mai, la Biker's Classics in Belgia, intre 29 iunie si 1 iulie, Glemseck, in Germania, intre 29 august si 2 septembrie si in Franta la Dandy Riders Festival intre 23 si 24 septembrie. Te asiguram, daca ai norocul de a participa la unul dintre aceste evenimente, vei avea ce vedea! Asadar, acest XSR nu prea va duce o viata de… show bike: jos, lung si rapid, dragsterul are fiecare componenta gandita pentru viteza, respectand specificatiile si restrictiile dictate de participarea la curse. Intreaga silueta a motocicletei este un tribut adus FZR-ului Bol d'Or Sonauto pilotat in 1985 de Christian Sarron, cadrul fiind coborat, scaritele impinse in spate, bascula lungita cu 100 mm. Chiar daca acest XSR 700 va avea cel mai mic motor din clasa Factory, el pleaca cu avantajul unei greutati scazute si cu un cuplu…barosan, imprimat de echilibrarea vilbrochenului, modificarea circuitului de ulei si suprimarea contragreutatilor. Cu un ambreiaj antipatinare si un corp de injectie modificat, propulsorul capata puteri noi. Bateria este din … carbon, sistemul de franare provine din lumea curselor, la fel si controlul ambreiajului si desigur, nu se putea fara, cireasa de pe tort e un sistem NOS cu controller Max Extreme Nitrous. Proiectul a reusit sa il impresioneze chiar si pe managerul de produs al Yamaha Motor Europe, un om care cu siguranta a vazut multe la viata lui si care apreciaza look-ul “old school Yamaha” dar si faptul ca proiectele Yamaha Yard Built chiar ies pe asfalt, ba chiar sa concureze! Nu in ultimul rand, cate un pilot diferit va struni dragsterul XSR la fiecare eveniment, primul rider care are aceasta onoare fiind chiar Niccolò Canepa, cel dintai italian care a castigat un titlu mondial in competitiile de anduranta, alaturi de GMT94 Yamaha Official EWC Team.
  7. Aventura Ténéré 700 World Raid: o motocicleta gata oricand, pentru orice, oriunde! Pasiunea pe care Yamaha o arata catre segmentul motocicletelor adventure nu e un secret. Prima motocicleta care a castigat raliul Paris- Dakar a fost o Yamaha XT500, intr-o vreme in care nici macar nu erau separate clasele moto si auto, asa ca aceasta motocicleta s-a luptat direct cu masini de raliu precum Range Rover sau Renault! Din acel moment si ceilalti producatori de motociclete au “simtit” potentialul segmentului adventura, asa ca Yamaha a fost pregatita sa raspunda cu XT600 Ténéré, un “as” pe care practic producatorul il tinea ascuns in maneca. Restul este istorie: numele Ténéré a devenit sinonim cu aventura pe doua roti! Un nou capitol din romanul de aventuri Ténéré a inceput in noiembrie 2016, atunci cand Yamaha a prezentat conceptul T7, scanteia fiind reinviata! Un an mai tarziu, la EICMA, era prezentat Ténéré 700 World Raid, un alt prototip, despre care se spune ca este foarte apropiat modelului de productie. Motocicleta retine caracterul dur si indraznet al primului prototip, care beneficiaza insa de o extensiva dezvoltare si de ani de testare, care promit un extraordinar comportament atat pe sosea cat si pe off-road. Propulsorul de 689 cmc, cu doi cilindri paraleli furnizeaza o banda larga de putere si de tractiune, usor de utilizat, perfecta pentru absolut orice iti poate “arunca” drumul in cale, fie ca e cu asfalt fie ca e cu… obstacole! Nu lipseste nici un spatiu amplu pentru instrumentele de navigare, un asamblu de lumini inspirat direct din proiectele Dakar si diverse imbunatatiri pentru fiecare parte a sasiului, astfel incat motocicleta sa fie gata pentru orice, oricand, oriunde! Iar felul in care ne este pregatita lansarea motocicletei de productie e unul de zile mari! 2018 Ténéré 700 World Raid este un eveniment care se desfasoara pe cuprinsul intregii… planete, in care motocicleta va fi pilotata de… corifeii genului off-road, gata sa demonstreze ca nici un teren nu o poate opri. Astfel, in Australia, pilotul oficial Yamaha Rally Team, Rodney Faggotter, ne arata ce inseamna sa gonesti alaturi de prieteni in cautarea urmatorului orizont si stim ca Australia e… imensa! Stephane Peterhansel este eroul celui de-al doilea episod al turului, aratandu-ne cum se cuceresc dunele marocane, Ténéré 700 ajungand in Merzouga. Nu putem sa nu mentionam ca Stephane Peterhansel are la activ 13 victorii in Dakar, din care sase sunt pe motociclete din gama Ténéré! Adrien Van Beveren preia controlul in Argentina, in conditiile dure in care se desfasoara actualul raliu Dakar.De trei ori castigator al legendarei curse pe nisip Enduropale du Touquet, in saua YZ450F, Adrien a fost cooptat in Yamalube Yamaha Official Rally Team, acolo unde a obtinut un loc sase la Dakar la prima sa participare, apoi un loc patru, la doar un minut de podium, fiind in acest an implicat pana la o cazatura ghinionista in care s-a comportat ca un gladiator, dorind in prima faza sa reia cursa in ciuda unei fracture, in lupta pentru prima treapta a podiumului! A patra faza a turului mondial se defasoara in Europa, acolo unde rideri legendari vor continua aventura. Cu siguranta ati auzit de exploratorul Nick Sanders, de enduristul David Frétigné sau de fondatorul Touratech, Herbert Schwarz, care in ciuda posturii sale actuale de CEO are nici mai mult nici mai multi decat 850.000 de kilometri sub centura, in toata lumea! Cristóbal Guerrero este enduristul care va arata de ce esta capabila Ténéré intr-un teren specific, la fel ca si Alessandro Botturi care va avea privilegiul sa testeze aceasta motocicleta pe cararile Alpilor, deasupra norilor, printre piscuri inzapezite! Trebuie asadar sa urmaresti site-ul www.World-Raid.com si canalele social media Yamaha, pentru a ramane la curent cu aventura Ténéré 700 World Raid.
  8. Aplicatia Yamaha MyRide: afla ce se intampla de fapt atunci cand esti pe motor! Cu atatea aplicatii care iti monitorizeaza activitatile sportive, era de asteptat sa se lanseze si ceva adresat special motociclistilor. Asa se face ca Yamaha a dezvoltat o aplicatie speciala, gratuita, pentru toti motociclistii si motocicliste, indiferent de ce marca de motocicleta piloteaza. Iar aceasta aplicatie inregistreaza si stocheaza informatii detaliate despre fiecare iesire cu motocicleta, de la unghiul de aplicare, accelerari, viteza si pana la forta de franare, elevatie, astfel incat fiecare calatorie devine o experienta si mai interesanta. Astfel, poti sa iti analizezi iesirea cu motorul si chiar mai mult, poti sa iti imparti fisierele cu alti rideri care folosesc aplicatia MyRide. Poti sa downloadezi turele altor rideri si sa te compari cu acestia ca stil de pilotaj si desigur, sa adaugi fotografii si sa publici pe retelele sociale aceste aventuri. Prin faptul ca informatiile despre turele tale pot sa fie stocate, poti sa analizezi si sa iti imbunatatesti abilitatile de pilotaj, obtinand mai mult de la fiecare tura. Mai mult, poti salva detalii despre fiecare motocicleta cu care te dai sau pe care o testezi sau sa descoperi rute noi, downloadand fisierele GPX ale prietenilor tai. Ai o motocicleta! De ce sa nu ai si aplicatia pentru aceasta? Poti downloada gratuit aplicatia MyRide din AppStore sau GooglePlay. [embedded content]
  9. De ce merita sa pleci... departe, cu noua XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition Dezvoltarea Ténéré 700 World Raid a inspirat si noua XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition, care vine cu o serie de echipari ce o fac si mai apta sa cucereasca cele mai indepartate si mai salbatice colturi de lume. Pachetul oferit de propulsorul de 1.199 cmc, in doi cilindri, transmisia prin ax cardanic cu amortizoare din cauciuc, pentru maxim de finete, suspensiile controlate electronic, franarea unificata cu posibilitate de actionare separate dar si ajutoare electronice precum controlul tractiunii, stabilirea unei viteze de croaziera sau D-Mode - alegerea unei anumite caracteristici a motorului, a demonstrat deja ce poate aceasta motocicleta de cursa lunga. Asa ca, in varianta Raid, Super Ténéré vine echipat cu o foarte solida protectia metalica a motorului, pregatita sa faca fata celor mai pietroase terenuri, extinzand astfel aria de actiune a motocicletei in off-road, desigur in functie de abilitatile pilotului. Scutul de motor nu doar ca este lat, el vine echipat si cu solide extensii laterale, pentru a proteja suplimentar componentele sasiului, in cele mai extreme medii off-road. Cel sau cea care piloteaza aceasta motocicleta, nu va trebui sa isi faca prea mari griji daca se intampla sa culce pe o parte “masinaria”, intrucat, tot in varianta Raid, Ténéré vine echipata cu doua valize din aluminiu, cu o capacitate de 37 de litri fiecare, care au colturile intarite cu un polimer special. Asa ca, in cazul aparitiei unor incidente, avariile aduse motocicletei vor fi minime, iar cei care practica motociclismul de aventura stiu ce poate insemna gaurirea sau fisurarea unei valize! O grija mai putin si a propos de cele necesare supravieturii, cu un spatiu de stocare de 74 de litri, chiar poti sa iei suficiente lucruri pentru traiul in salbaticie. Tot pentru cei care cauta… salbaticia, parbrizul a fost facut mai inalt, au fost adaugate deflectoare speciale pentru curentul de aer dar si lampi pentru ceata! Nu in ultimul rand, schema grafica este un speciala, culorile Yamaha Blue si Tech Black fiind insotite de caractere speciale, in ton cu destinatia aventuroasa a motocicletei.
  10. Yamaha Tracer 900 GT: un pachet extrem de performant pentru touring de mare clasă Lansat în urmă cu trei ani, Yamaha Tracer 900 s-a impus rapid drept unul dintre cele populare modele sport tourer din clasa in plina expansiune a motocicletelor cu o cilindree sub 1.000 cmc. Tocmai de aceea, pentru 2018, Yamaha s-a concentrat pentru întărirea punctelor forte ale acestui model dar şi pe noi îmbunătăţiri şi caracteristici care să facă mai uşoară viaţa pasionaţilor de touring de mare amploare. Acesta este noul Tracer 900 GT, o motocicletă rafinată, pregătită pentru cele mai lungi şi mai complexe aventuri! Astfel, parbrizul a fost mărit, oferind o mai bună protecţie împotriva vântului şi ploii, reglându-se manual în poziţia dorită. Scăriţele pasagerului au fost şi ele revizuite, împreună cu mânerele de susţinere pentru acesta sau aceasta. Modificari subtile dar eficiente au fost aduse carenelor, imaginea oferită de motocicletă devenind şi mai atractivă, fenomen la care contribuie şi forma revizuită a rezervorului. Bascula din aluminiu a fost revizuită , la fel ca şi setările amortizorului, acestea urmărind mai bine linia touring, dar şi modificăarile în dinamică aduse de noile valize laterale tip hard case. Atât şaua pasagerului cât şi cea a pilotului au un design nou, fiind mai confortabile, cu un look premium, trebuind să menţionăm ca şaua pasagerului are două poziţii, „high” şi „low”, pentru a satisface toate preferinţele. Atenţia la detaliile specifice touringului de mare distanţa se vede şi din faptul că porţiunea rezervorului care vine în contact cu corpul pilotului este căptuşită. Nu am încheiat însă aici, trebuie să menţionăm şi bordul TFT, foarte modern, care este o adevărată centrală de informaţii, un detaliu important atunci când pleci la drum lung, menit a asigura un confort psihologic. Întocmai ca la o maşină premium, acestă motocicletă vine echipată cu cruise control, pentru lungile transferuri pe autostradă, care se poate dezactiva prin aplicarea frânelor, a ambreiajului sau a acceleraţiei, sistemul reintrând în modul de lucru prin apăsarea unui buton şi fiind funcţional în treptele patru, cinci şi şase, la viteze între 50 – 180 km/h. Sistemul QuickShift permite schimbări de trepte „fine ca mătasea”, un fapt care va fi apreciat de către amatorii de performanţă. Desigur, ca o motocicletă care e pregătită să traverseze continentele, manşoanele încălzite nu aveau cum să lipsească, Yamaha anunţând întregul „pachet” pe care va oferi în curând Tracer 900 GT la un preţ performant!
  11. Yamaha MT-09 SP: o şi mai mare atenţie pentru manevrabilitate si estetica! Cu doar putin peste 1.000 de euro in plus fata de modelul standard MT-09, noul MT-09 SP, lansat de Yamaha in acest an, duce experienta de pilotaj si incantarea estetica la un nivel exponential mai ridicat atunci cand judecam din prisma diferentei fata de modelul standard, care, dupa cum stim, are un cuvant greu de spus in lumea naked! Asadar, care ar fi acele diferente, menite sa-i faca atenti pe cei care cauta mereu experienta premium? Ohlins este o marca despre care suntem convins ca „suna” suficient de premium sau mai bine spus se „simte” premium, atunci cand vine vorba despre performante pe partea de suspensii. Ei bine, pentru MT-09, amortizorul montat de Yamaha este un Ohlins complet reglabil, inclusiv de la distanta, in timpul mersului jurnalistii moto laudand unanim comportamentul motocicletei cu acest upgrade. Furca KYB dezvoltata special pentru acest model este complet reglabila, cu arcuri progresive, roata fata bucurandu-se de un grip superior, atat pe viraje cat si in timpul franarii. Intr-adevar, se poate pune intrebarea de ce nu s-a optat pentru un pachet complet de la Ohlins, dar atunci, ar fi fost imposibil de pastrat un pret atat de competitiv in acest segment dinamic! In ce priveste domeniul esteticului, schema exclusivista de culori Silver Blu Carbon, inspirata de R1M poate doar sa bucure orice pasionat al marcii, la fel ca si jambele aurii sau tratamentul cu Nanofilm al evacuarii, pentru ca tubulatura sa nu decoloreze in timp, ca la atatea motociclete! Atentie la detalii asadar, o atentie care se vede si din felul in care este conceput bordul, adica un ecran LCD negru ce afiseaza informatiile cu caractere albe, practic si impresionant in acelasi timp! Nu in ultimul rand, manetele sunt acum negre, un detaliu care nu le va scapa celor mai atenti rideri, pasionati de „latura intunecata” a Japoniei.
  12. TY-E, motocicleta electrica de trial, dezvoltata de Yamaha TY-E este o noua motocicleta de trial, electrica, dezvoltata de Yamaha pentru a capitaliza avantajele unice ale acestui tip de motorizare. Pilotata de catre Kenichi Kuroyama, locul 2 in 2017 in Campionatul Japoniei de Trial, motocicleta va concura in Campionatul Mondial de Trial, putand fi vazuta in Franta si Belgia, in luna iulie. Totodata, TY-E va fi expusa de catre Yamaha la Tokyo Motor Show. “Geneza” acestei motociclete este una deosebit de interesanta, TY-E fiind un produs al programului “Evolving R&D”, in cadrul caruia, angajatii Yamaha sunt incurajati sa munceasca in afara cadrului conventional, putandu-si dedica pana la 5% din orele de lucru, unor idei si concepte inovative. Astfel, inginerii Yamaha s-au putut concentra asupra rezolvarii unor probleme tipice motorizarilor electrice, asa cum e dezvoltarea unei puteri semnficative de catre diverse componente miniaturale dar si gestionarea cuplului masiv, pentru a crea un caracter responsiv si usor controlabil al propulsorului. Practic, una dintre caracteristicile cheie al noii motociclete este faptul ca e capabila sa livreze cuplu atat la viteze mici, cat si pe masura ce se deschide acceleratia. Practic, ambreiajul mecanic asigura putere si control instantaneu, iar motorul electric si o volanta optimizata garanteaza o excelenta tractiune. Cadrul este realizat din fibra de carbon polimerizata, ceea ce inseamna o greutate scazuta, la pachet cu o rigiditate optima si suficient spatiu pentru baterie. De altfel, motocicleta cantareste sub 70 de kilograme si este extrem de ingusta, ceea ce aduce un mare avantaj trialistilor.
  13. Testează modelele Yamaha MT! Caravana MT se intoarce in Romania! Caravana MT Tour se intoarce pentru a treia oara in Romania si o face in stil mare! In weekend-ul 31 martie – 1 aprilie, la Promenada Mall in Bucuresti, - str. Calea Floreasca nr246B – asadar chiar in apropierea showroom-ului nostru :) , vei putea testa toate modelele din gama MT: MT125, MT-03, MT-07, MT-09, MT-10, alaturi de exclusivistele MT-09 SP si MT-10 SP. Evenimentul este organizat de Motodynamics, importator oficial Yamaha in Romania, in colaborare cu Yamaha Motor Europe. Suplimentar, Motodynamics va aduce pentru testare si modelele Tracer 700, alaturi de XSR700! Vom reveni cu informatii referitoare la procedura de inscriere si despre traseu.
  14. Descopera gama scuterelor sportive Yamaha TMAX si noua TMAX SX Sport Edition Lansat acum 17 ani, Yamaha TMAX a ramas de atunci si pana acum, pe primul loc in topul vanzarilor clasei scuterelor sportive, clasa pe care de altfel a si creat-o! TMAX a fost si catalizatorul care a permit dezvoltarea unei intregi familii de scutere sportive Yamaha, familie numita cum altfel decat MAX. “Nothing but the MAX” a devenit un slogan pe care mii de pasionati il pot confirma, deoarece aceaste scutere inseamna mixul perfect intre un design agresiv si un propulsor si sasiu sofisticat, atat de dorit si de apreciat de rideri din intreaga lume! Nava amiral TMAX se afla acum la cea de-a sasea generatie, avand peste 250.000 de unitati vandute in Europa. In 2017, familia MAX s-a marit, odata cu introducerea luxosului DX si a versiunilor sportive SX, iar in 2018, legenda TMAX deschide un nou capitol odata cu lansarea TXMAX SX Sport Edition, considerat cel mai avansat TMAX pana acum. Pe scurt, MTMAX SX Sport Edition este creat sa iti ofera cea mai plina de adrenalina experienta din clasa, indiferent ca il vei pilota in oras sau ca vei parasi jungla urbana. Propulsorul de 530 cmc, racit cu lichid, cu doi cilindri paraleli are un ADN pur sportiv, iar faptul ca el vine echipat cu o evacuare Akrapovic pune gaz pe foc! O placuta de protectie din carbon si un logo special pe surdina confirma aceasta specificatie high-end, iar un parbriz sport si un suport de numar special accentueaza stilul sportiv al acestui scuter. Pilotul poate alege modurile de functionare ale motorului prin operarea sistemului D-MODE, pentru a se adapta diferitelor situatii, beneficiind in acelasi timp de control al tractiunii si de ABS. Bordul este TFT, intr-o nuanta seducatoare, iar pornirea se face cu o cheie smart, cricul central putandu-se bloca. Sistemul My TMAX Connect este unic in industrie si permite proprietarilor sa monitorizeze locatia scuterului si sa blocheze sau sa deblocheze pornirea motorului de la distanta, alaturi de asistenta in caz de furt! Schemele de culoare Matt Silver, Sword Grey body, impreuna cu furcile aurii cu design similar celor de motocicleta dar si jantele albastre duc apoi experienta MAX la un alt nivel! TMAX DX este scuterul Yamaha de lux, “full option”! Aceasta inseamna un parbriz electric ce se poate inalta sau cobori cu 135 mm prin apasarea unui buton de pe ghidon, dar si mansoane sis a incalzite! Un sistem cruise control este oferit ca standard, si acest scuter beneficiind de sistemul D-MODE. TMAX SX este gandit pentru cei care vor un scuter sportiv si dinamic, dar si un caracter practic, pentru uzul cotidian. Pentru aceasta, sistemul D-Mode, ofera optiunea “T”, pentru regimul stop-start , tipic urban in timp ce modul “S” intiaza o crestere a puterii si un regim de acceleratie mai intens pentru autostrada. Iata si un tabel comparativ, care ilustreaza mult mai simplu si mai clar diferentele intre editiile TMAX: Dotari TMAX Standard ABS TMAX SX TMAX SX Sport Edition TMAX DX TCS V V V V Spatiu mare de depozitare sub sa V V V V Sistem Smart Key V V V V Sistem de blocare al cricului central V V V V Incarcator 12V V V V V Bord TFT V V V V D-Mode V V V My TMAX Connect V V V Finisaje premium V V V Evacuare Akrapovic V Parbirz si suport de numar sportiv V Cruise control V Amortizor spate reglabil V Mansoane si sa incalzite V Parbriz ajustabil electronic V Culori TMAX SX Sport Edition Matt Silver Sword Grey TMAX SX Matt Silver Liquid Darkness TMAX DX Phantom Blue Sword Grey TMAX Standard Midnight Black Accesorii Yamaha Originale: poti sa iti “construiesti” propriu scuter, avand la dispozitie o linie de evacuare Akrapovič, sisteme top case, sort de protectie la frig, parbriz sportiv si o gama larga de accesorii axate pe stil si protectie. Mai mult, poti face asta utilizand aplicatia My Garage, disponibila pentru Apple sau Android. Iar daca iti doresti un echipament in tonul cu scuterul tau TMAX poti alege intre doua noi jachete pentru 2018 dar si imbracaminte casual.
  15. Yamaha lanseaza prima echipa EMX 65, sprijinita oficial! Dintai s-a produs lansarea cu mare success a noului model YZ65, pentru ca mai apoi, Yamaha Motor Europe sa anunte lansarea unei echipe sustinute oficial, in speta este vorba despre Grizzly Yamaha Junior EMX Team. Evenimentul de lansare al echipei a avut loc in Olanda, la Valkenswaard, cu ocazia Marelui Premiu al Europei. Trei foarte tineri rideri compun noua echipa, olandezii Damien Knuiman, Charlie van Nieuwland si Jayson van Drunen, cu varste intre noua si unsprezece ani, ei alergand in campionatul open al Olandei si in Campionatul European de Motocross. Noua YZ65 este una dintre cele mai avansate tehnologic mototociclete de curse pentru copii din lume. Cu un motor si un sasiu noi si cu un stil inspirat din cel al galonatei YZ450F, YZ65 reafirma sprijinul total al Yamaha pentru scena tinerelor talente in motocross! Astfel, implicarea brandului japonez este totala, in ceea ce priveste incurajarea tinerilor piloti. Dupa ce acestia au luat contactul cu lumea motocrosului prin modelele PW50 si TT-R, YZ65 le ofera ocazia perfecta pentru a-si dezvolta abilitatile de piloti pe circuite “adevarate”. Totodata, prin programul de sprijin bLU cRU, Yamaha ofera posibilitatea tinerilor piloti de a fi selectionati in cadrul unei echipe si de a ajunge, daca au talent si dedicare pana in varful lumii motocrosului! Desigur, se pune intrebarea daca nu se creeaza presiune pe copii, la o varsta atat de frageda, iar despre acest lucru ne vorbeste Erik Eggens, manager Yamaha MX Racing Europa: “Am dezvoltat o motocicleta capabila sa castige curse si de aceea, acesta este urmatorul pas logic. Totusi, nu este vorba despre o echipa de uzina propriu zisa, ci mai degraba de o retea de suport, pentru a nu pune presiune pe copii si a le permite sa se bucure de mersul pe motocicleta, de curse si, cel mai important, de timpul petrecut alaturi de familiile lor. Tocmai de aceea am ales sa acordam sprijin oficial Grizzly Yamaha Junior EMX, pentru ca aceasta echipa are aceeasi viziune”. “Lucrurile nu se rezuma doar la motocicletele si componentele Yamaha pe care le primim, ci la senzatia de a face parte dintr-un program mai mare si, implicit, din marea familia Yamaha, beneficiind de o expertiza consistenta”, spune Bas Gal, proprietarul Grizzly Yamaha Junior EMX. Richard de Beer, director tehnic al echipei se declara impresionat nu doar de motorul si de sasiul YZ65 ci si de posibilitatile de setare ale suspensiei, despre care e sigur ca ii va incanta pe copii!
×