Mergi la conţinut

Dual Motors

Prieteni
  • Conţinut

    422
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    12
  • Online

    3h 38m 46s

Dual Motors last won the day on 18 Martie

Dual Motors had the most liked content!

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.motociclete.com.ro
  1. Yamaha Tracer 900 GT: un pachet extrem de performant pentru touring de mare clasă Lansat în urmă cu trei ani, Yamaha Tracer 900 s-a impus rapid drept unul dintre cele populare modele sport tourer din clasa in plina expansiune a motocicletelor cu o cilindree sub 1.000 cmc. Tocmai de aceea, pentru 2018, Yamaha s-a concentrat pentru întărirea punctelor forte ale acestui model dar şi pe noi îmbunătăţiri şi caracteristici care să facă mai uşoară viaţa pasionaţilor de touring de mare amploare. Acesta este noul Tracer 900 GT, o motocicletă rafinată, pregătită pentru cele mai lungi şi mai complexe aventuri! Astfel, parbrizul a fost mărit, oferind o mai bună protecţie împotriva vântului şi ploii, reglându-se manual în poziţia dorită. Scăriţele pasagerului au fost şi ele revizuite, împreună cu mânerele de susţinere pentru acesta sau aceasta. Modificari subtile dar eficiente au fost aduse carenelor, imaginea oferită de motocicletă devenind şi mai atractivă, fenomen la care contribuie şi forma revizuită a rezervorului. Bascula din aluminiu a fost revizuită , la fel ca şi setările amortizorului, acestea urmărind mai bine linia touring, dar şi modificăarile în dinamică aduse de noile valize laterale tip hard case. Atât şaua pasagerului cât şi cea a pilotului au un design nou, fiind mai confortabile, cu un look premium, trebuind să menţionăm ca şaua pasagerului are două poziţii, „high” şi „low”, pentru a satisface toate preferinţele. Atenţia la detaliile specifice touringului de mare distanţa se vede şi din faptul că porţiunea rezervorului care vine în contact cu corpul pilotului este căptuşită. Nu am încheiat însă aici, trebuie să menţionăm şi bordul TFT, foarte modern, care este o adevărată centrală de informaţii, un detaliu important atunci când pleci la drum lung, menit a asigura un confort psihologic. Întocmai ca la o maşină premium, acestă motocicletă vine echipată cu cruise control, pentru lungile transferuri pe autostradă, care se poate dezactiva prin aplicarea frânelor, a ambreiajului sau a acceleraţiei, sistemul reintrând în modul de lucru prin apăsarea unui buton şi fiind funcţional în treptele patru, cinci şi şase, la viteze între 50 – 180 km/h. Sistemul QuickShift permite schimbări de trepte „fine ca mătasea”, un fapt care va fi apreciat de către amatorii de performanţă. Desigur, ca o motocicletă care e pregătită să traverseze continentele, manşoanele încălzite nu aveau cum să lipsească, Yamaha anunţând întregul „pachet” pe care va oferi în curând Tracer 900 GT la un preţ performant!
  2. Yamaha MT-09 SP: o şi mai mare atenţie pentru manevrabilitate si estetica! Cu doar putin peste 1.000 de euro in plus fata de modelul standard MT-09, noul MT-09 SP, lansat de Yamaha in acest an, duce experienta de pilotaj si incantarea estetica la un nivel exponential mai ridicat atunci cand judecam din prisma diferentei fata de modelul standard, care, dupa cum stim, are un cuvant greu de spus in lumea naked! Asadar, care ar fi acele diferente, menite sa-i faca atenti pe cei care cauta mereu experienta premium? Ohlins este o marca despre care suntem convins ca „suna” suficient de premium sau mai bine spus se „simte” premium, atunci cand vine vorba despre performante pe partea de suspensii. Ei bine, pentru MT-09, amortizorul montat de Yamaha este un Ohlins complet reglabil, inclusiv de la distanta, in timpul mersului jurnalistii moto laudand unanim comportamentul motocicletei cu acest upgrade. Furca KYB dezvoltata special pentru acest model este complet reglabila, cu arcuri progresive, roata fata bucurandu-se de un grip superior, atat pe viraje cat si in timpul franarii. Intr-adevar, se poate pune intrebarea de ce nu s-a optat pentru un pachet complet de la Ohlins, dar atunci, ar fi fost imposibil de pastrat un pret atat de competitiv in acest segment dinamic! In ce priveste domeniul esteticului, schema exclusivista de culori Silver Blu Carbon, inspirata de R1M poate doar sa bucure orice pasionat al marcii, la fel ca si jambele aurii sau tratamentul cu Nanofilm al evacuarii, pentru ca tubulatura sa nu decoloreze in timp, ca la atatea motociclete! Atentie la detalii asadar, o atentie care se vede si din felul in care este conceput bordul, adica un ecran LCD negru ce afiseaza informatiile cu caractere albe, practic si impresionant in acelasi timp! Nu in ultimul rand, manetele sunt acum negre, un detaliu care nu le va scapa celor mai atenti rideri, pasionati de „latura intunecata” a Japoniei.
  3. TY-E, motocicleta electrica de trial, dezvoltata de Yamaha TY-E este o noua motocicleta de trial, electrica, dezvoltata de Yamaha pentru a capitaliza avantajele unice ale acestui tip de motorizare. Pilotata de catre Kenichi Kuroyama, locul 2 in 2017 in Campionatul Japoniei de Trial, motocicleta va concura in Campionatul Mondial de Trial, putand fi vazuta in Franta si Belgia, in luna iulie. Totodata, TY-E va fi expusa de catre Yamaha la Tokyo Motor Show. “Geneza” acestei motociclete este una deosebit de interesanta, TY-E fiind un produs al programului “Evolving R&D”, in cadrul caruia, angajatii Yamaha sunt incurajati sa munceasca in afara cadrului conventional, putandu-si dedica pana la 5% din orele de lucru, unor idei si concepte inovative. Astfel, inginerii Yamaha s-au putut concentra asupra rezolvarii unor probleme tipice motorizarilor electrice, asa cum e dezvoltarea unei puteri semnficative de catre diverse componente miniaturale dar si gestionarea cuplului masiv, pentru a crea un caracter responsiv si usor controlabil al propulsorului. Practic, una dintre caracteristicile cheie al noii motociclete este faptul ca e capabila sa livreze cuplu atat la viteze mici, cat si pe masura ce se deschide acceleratia. Practic, ambreiajul mecanic asigura putere si control instantaneu, iar motorul electric si o volanta optimizata garanteaza o excelenta tractiune. Cadrul este realizat din fibra de carbon polimerizata, ceea ce inseamna o greutate scazuta, la pachet cu o rigiditate optima si suficient spatiu pentru baterie. De altfel, motocicleta cantareste sub 70 de kilograme si este extrem de ingusta, ceea ce aduce un mare avantaj trialistilor.
  4. Testează modelele Yamaha MT! Caravana MT se intoarce in Romania! Caravana MT Tour se intoarce pentru a treia oara in Romania si o face in stil mare! In weekend-ul 31 martie – 1 aprilie, la Promenada Mall in Bucuresti, - str. Calea Floreasca nr246B – asadar chiar in apropierea showroom-ului nostru :) , vei putea testa toate modelele din gama MT: MT125, MT-03, MT-07, MT-09, MT-10, alaturi de exclusivistele MT-09 SP si MT-10 SP. Evenimentul este organizat de Motodynamics, importator oficial Yamaha in Romania, in colaborare cu Yamaha Motor Europe. Suplimentar, Motodynamics va aduce pentru testare si modelele Tracer 700, alaturi de XSR700! Vom reveni cu informatii referitoare la procedura de inscriere si despre traseu.
  5. Descopera gama scuterelor sportive Yamaha TMAX si noua TMAX SX Sport Edition Lansat acum 17 ani, Yamaha TMAX a ramas de atunci si pana acum, pe primul loc in topul vanzarilor clasei scuterelor sportive, clasa pe care de altfel a si creat-o! TMAX a fost si catalizatorul care a permit dezvoltarea unei intregi familii de scutere sportive Yamaha, familie numita cum altfel decat MAX. “Nothing but the MAX” a devenit un slogan pe care mii de pasionati il pot confirma, deoarece aceaste scutere inseamna mixul perfect intre un design agresiv si un propulsor si sasiu sofisticat, atat de dorit si de apreciat de rideri din intreaga lume! Nava amiral TMAX se afla acum la cea de-a sasea generatie, avand peste 250.000 de unitati vandute in Europa. In 2017, familia MAX s-a marit, odata cu introducerea luxosului DX si a versiunilor sportive SX, iar in 2018, legenda TMAX deschide un nou capitol odata cu lansarea TXMAX SX Sport Edition, considerat cel mai avansat TMAX pana acum. Pe scurt, MTMAX SX Sport Edition este creat sa iti ofera cea mai plina de adrenalina experienta din clasa, indiferent ca il vei pilota in oras sau ca vei parasi jungla urbana. Propulsorul de 530 cmc, racit cu lichid, cu doi cilindri paraleli are un ADN pur sportiv, iar faptul ca el vine echipat cu o evacuare Akrapovic pune gaz pe foc! O placuta de protectie din carbon si un logo special pe surdina confirma aceasta specificatie high-end, iar un parbriz sport si un suport de numar special accentueaza stilul sportiv al acestui scuter. Pilotul poate alege modurile de functionare ale motorului prin operarea sistemului D-MODE, pentru a se adapta diferitelor situatii, beneficiind in acelasi timp de control al tractiunii si de ABS. Bordul este TFT, intr-o nuanta seducatoare, iar pornirea se face cu o cheie smart, cricul central putandu-se bloca. Sistemul My TMAX Connect este unic in industrie si permite proprietarilor sa monitorizeze locatia scuterului si sa blocheze sau sa deblocheze pornirea motorului de la distanta, alaturi de asistenta in caz de furt! Schemele de culoare Matt Silver, Sword Grey body, impreuna cu furcile aurii cu design similar celor de motocicleta dar si jantele albastre duc apoi experienta MAX la un alt nivel! TMAX DX este scuterul Yamaha de lux, “full option”! Aceasta inseamna un parbriz electric ce se poate inalta sau cobori cu 135 mm prin apasarea unui buton de pe ghidon, dar si mansoane sis a incalzite! Un sistem cruise control este oferit ca standard, si acest scuter beneficiind de sistemul D-MODE. TMAX SX este gandit pentru cei care vor un scuter sportiv si dinamic, dar si un caracter practic, pentru uzul cotidian. Pentru aceasta, sistemul D-Mode, ofera optiunea “T”, pentru regimul stop-start , tipic urban in timp ce modul “S” intiaza o crestere a puterii si un regim de acceleratie mai intens pentru autostrada. Iata si un tabel comparativ, care ilustreaza mult mai simplu si mai clar diferentele intre editiile TMAX: Dotari TMAX Standard ABS TMAX SX TMAX SX Sport Edition TMAX DX TCS V V V V Spatiu mare de depozitare sub sa V V V V Sistem Smart Key V V V V Sistem de blocare al cricului central V V V V Incarcator 12V V V V V Bord TFT V V V V D-Mode V V V My TMAX Connect V V V Finisaje premium V V V Evacuare Akrapovic V Parbirz si suport de numar sportiv V Cruise control V Amortizor spate reglabil V Mansoane si sa incalzite V Parbriz ajustabil electronic V Culori TMAX SX Sport Edition Matt Silver Sword Grey TMAX SX Matt Silver Liquid Darkness TMAX DX Phantom Blue Sword Grey TMAX Standard Midnight Black Accesorii Yamaha Originale: poti sa iti “construiesti” propriu scuter, avand la dispozitie o linie de evacuare Akrapovič, sisteme top case, sort de protectie la frig, parbriz sportiv si o gama larga de accesorii axate pe stil si protectie. Mai mult, poti face asta utilizand aplicatia My Garage, disponibila pentru Apple sau Android. Iar daca iti doresti un echipament in tonul cu scuterul tau TMAX poti alege intre doua noi jachete pentru 2018 dar si imbracaminte casual.
  6. Yamaha lanseaza prima echipa EMX 65, sprijinita oficial! Dintai s-a produs lansarea cu mare success a noului model YZ65, pentru ca mai apoi, Yamaha Motor Europe sa anunte lansarea unei echipe sustinute oficial, in speta este vorba despre Grizzly Yamaha Junior EMX Team. Evenimentul de lansare al echipei a avut loc in Olanda, la Valkenswaard, cu ocazia Marelui Premiu al Europei. Trei foarte tineri rideri compun noua echipa, olandezii Damien Knuiman, Charlie van Nieuwland si Jayson van Drunen, cu varste intre noua si unsprezece ani, ei alergand in campionatul open al Olandei si in Campionatul European de Motocross. Noua YZ65 este una dintre cele mai avansate tehnologic mototociclete de curse pentru copii din lume. Cu un motor si un sasiu noi si cu un stil inspirat din cel al galonatei YZ450F, YZ65 reafirma sprijinul total al Yamaha pentru scena tinerelor talente in motocross! Astfel, implicarea brandului japonez este totala, in ceea ce priveste incurajarea tinerilor piloti. Dupa ce acestia au luat contactul cu lumea motocrosului prin modelele PW50 si TT-R, YZ65 le ofera ocazia perfecta pentru a-si dezvolta abilitatile de piloti pe circuite “adevarate”. Totodata, prin programul de sprijin bLU cRU, Yamaha ofera posibilitatea tinerilor piloti de a fi selectionati in cadrul unei echipe si de a ajunge, daca au talent si dedicare pana in varful lumii motocrosului! Desigur, se pune intrebarea daca nu se creeaza presiune pe copii, la o varsta atat de frageda, iar despre acest lucru ne vorbeste Erik Eggens, manager Yamaha MX Racing Europa: “Am dezvoltat o motocicleta capabila sa castige curse si de aceea, acesta este urmatorul pas logic. Totusi, nu este vorba despre o echipa de uzina propriu zisa, ci mai degraba de o retea de suport, pentru a nu pune presiune pe copii si a le permite sa se bucure de mersul pe motocicleta, de curse si, cel mai important, de timpul petrecut alaturi de familiile lor. Tocmai de aceea am ales sa acordam sprijin oficial Grizzly Yamaha Junior EMX, pentru ca aceasta echipa are aceeasi viziune”. “Lucrurile nu se rezuma doar la motocicletele si componentele Yamaha pe care le primim, ci la senzatia de a face parte dintr-un program mai mare si, implicit, din marea familia Yamaha, beneficiind de o expertiza consistenta”, spune Bas Gal, proprietarul Grizzly Yamaha Junior EMX. Richard de Beer, director tehnic al echipei se declara impresionat nu doar de motorul si de sasiul YZ65 ci si de posibilitatile de setare ale suspensiei, despre care e sigur ca ii va incanta pe copii!
  7. Care este tehnologia din spatele revolutionarului Yamaha Niken? Lansat la finele lui 2017, la EICMA Milano, noul Yamaha Niken deschide pur si simplu o noua dimensiune in ceea ce priveste pilotarea unei motociclete. Platforma LMW - Leaning Multiwheel duce abordarea virajelor la un alt nivel, aceasta tehnologie avand multiple beneficii pentru cel sau pentru cea care piloteaza aceasta motocicleta cu trei roti. Yamaha a lansat un clip video in care explica felul in care functioneaza noua tehnologie, fiecare detaliu al geometriei LMW Ackermann fiind explicat. Inginerii japonezi nu au nimic de ascuns, ei dezvaluind totul, de la designul tip paralelogram, la furcile duble inversate si modul de articulare al subansamblelor. Toatea acestea contribuie la o excelenta manevrabilitate si la o experienta de tip nou, pe care Yamaha o numeste „carving”. Este exact ceea ce se intampla pe zapada, cu skiurile, iar pana in prezent, acest gen de pilotaj era rezervat unui numar restrans de piloti avansati. Iata ca gratie tehnologiei Yamaha, aceste senzatii tari au devenit accesibile in deplina siguranta pentru toata lumea!
  8. MT-10 SP, TMAX DX si XMAX 300, premiate cu iF Design Award 2018. Yamaha scoasa la rampa, pentru al cincilea an consecutiv! Hyper naked-ul MT-10 SP, dar si scuterele TMAX DX si XMAX 300 au primit presitigiosul premiu international “iF Design Award 2018”, fiecare la categoria “produs”, 2018 fiind cel de-a cincilea an consecutiv in care Yamaha Motor are aceasta onoare. Intelegem mai bine ce inseamna aceasta recunoastere intr-un domeniu in care concurenta este atat de acerba, precum cel al designului, atunci cand privim MT-10 SP ca si varful gamei MT. Motocicletele MT au fost proiectate ca un produs global, menit sa ofere o combinatie de putere, agilitate si dinamism, toate intr-un segment destul de cuminte in mod traditional, asa cum era pana nu demult cel naked. MT-10 SP este echipat cu suspensiile controlate electronic de la Öhlins, bord TFT color si vine in schema de culoare 'Silver Blu Carbon', inspirata de YZF – R1 M. In 2001, primul TMAX inventa un nou segment, cel al scuterelor sportive, iar astazi, TMAX DX ofera caracteristicile a doua lumi distincte, cea premium si cea a performantei sportive: acceleratia fulminanta, manevrabilitatea de top, puterea si eficienta sistemului de franare vin la pachet cu o pozitie de pilotaj confortabila si echipari de lux precum cruise control, reglaj electronic al parbrizului si o apetenta pentru calatorii lungi. In ceea ce il priveste pe XMAX 300, acesta este succesorul lui XMAX 250, un scuter ce s-a bucurat de popularitate in Europa, datorita caracterului sportiv dar si functional. Noul model ofera niveluri chiar si mai intalte de confort si uzabilitate cotidiana, pachetul cu stilul familiei “MAX”, performante de top si finisari premium, care nu pot decat sa intareasca mandria de a fi proprietarul unui scuter Yamaha! iF Design Award este un premiu de design oferit de iF International Forum Design, cea mai veche organizatie mondiala de design, localizata in Hanovra, Germania. In fiecare an, incepand cu 1953, produse industriale de top din intreaga lume sunt atent selectionate pentru a lua parte la aceasta competitie.
  9. Noua Yamaha YZ65: crosserul perfect pentru micii profesionisti! De cincizeci de ani deja, gama YZ reprezinta una dintre fortele dominante in motocross. In 1973, Yamaha a castigat primul titlul mondial, de atunci, crosserele YZ iesind castigatoare in toate competitiile internationale. Aceasta experienta castigata la curse a permis inginerilor de la Yamaha sa dezvolte designuri si tehnologii noi pentru sasiuri si propulsoare. Yamaha este unul dintre primii producatori de motociclete care au dezvoltat modele speciale pentru tineri, iar prin lansarea noii YZ65, producatorul japonez isi completeaza gama cu un model ce reafirma puternicul interes pentru scena motocrosului pentru copii. Astfel, oricine, de la cei care abia fac primii pasi in motocross, pana la cei mai experimentati profesionisti, se poate bucura de Yamaha, putini fiind producatorii care ofera o gama atat de extinsa. YZ65 se bucura de un motor si de un sasiu complet noi si beneficiaza de un stil inspirat din YZ450F. Astfel, copii care au facut primii pasi in motocross in saua modelelor PW50 sau TT-R pot acum sa isi dezvolte potentialul pe circuit, pe o motocicleta de curse autentica, iar mai departe, gratie programului de suport bLU cRU sa evolueze pana la cele mai inalte niveluri ale motocrosului! YZ65 este motocicleta cu care copilul tau poate intra in lumea motocrosului ca un adevarat profesionist. Propulsorul de 65 cc, in doi timpi, racit cu lichid ofera un raspuns constant si instantaneu la deshiderea gazului, in intreaga banda de turatii. Sa nu uitam ca Yamaha este lider in designul si dezvoltarea supapelor lamelare, portul de evacuare fiind echipat cu sistemul Yamaha Power Valve System (YPVS), care ofera o livrare lina a puterii, optimizeaza cuplul, iar mai departe, o transmisie cu sase rapoarte, are grija sa “puna” aceasta putere pe suprafata celor mai diverse circuite. Nu in ultimul rand, un sistem CDI digital monitorizeaza viteza propulsorului si livreaza scanteia foarte precis. Putere usor de folosit, potential de a castiga curse, aceasta inseamna noua Yamaha YZ65, motocicleta fiind proiectata sa fie si una dintre cele mai fiabile modele ale acestei clase. Aceasta intrucat radiatorul, desi compact, are o capacitate mare si ofera o racire eficienta chiar si in cele mai dificile conditii de cursa. Cadrul propus de Yamaha este unul tip semi-leagan dublu, cu un subcadru detasabil din aluminiu si o bascula tot din aluminiu, care ofera stabilitate si usurinta in pilotaj. Rotile au cauciucuri de 60/100 14" pe fata si 80/100 12" pe spate, YZ65 venind echipata cu discuri de frana dantelate, care sunt mai usoare decat cele clasice dar si mai eficiente pe noroi. Suspensiile pot fi caracterizate drept premium, furca vine de la KYB, avand jambe de 36 mm si se poate regla, iar suspensia spate, fara parghii, reduce operatiunile de mentenanta, intregul sistem fiind proiectat pentru a nu ajunge niciodata la capatul cursei, chiar si pe cele mai dificile circuite, astfel incat, micul pilot sa ramana mereu in control. Profilul seii, dar si plasticile sunt proiectate astfel incat pilotul sa se poata misca in voie in timpul virajelor, accelerarilor si franarilor, iar ghidonul poate fi ajustat in patru puncte, pentru a se potrivi cu diversele stiluri de pilotaj. Faptul ca YZ65 este o motocicleta in toata regula si nu o jucarie, este intarit si de aspectul inspirat de cel al motocicletelor de la clasa MX1: grafica indrazneata, jante aurii, plastice “racing blue”! Riderii acestei motociclete au acces la catalogul GYTR Performance Products si la diverse accesorii racing, YZ65 urmand sa fie accesibil in luna mai a acestui an!
  10. Un service moto pregatit pentru sezonul 2018!

    Un service moto pregatit pentru sezonul 2018! Avem incredere sa spunem ca suntem unul dintre cele bune service-uri moto din Bucuresti. Localizati in sectorul 2, soseaua Pipera, numarul 48, intr-o zona usor accesibila pentru motociclisti – caci autostrada Bucuresti – Ploiesti şi DN1, inceputul a atator aventuri sunt foarte aproape de noi, am ajutat nenumarati globe-trotteri sa isi vada de drum, reparandu-le motocicletele sau furnizandu-le consumabilele de care aveam nevoie. Desigur, nu ne adresam doar globe-trotterilor, insa motocicleta ta se va bucura de toata atentia si iti garantam ca va fi pregatita ca pentru o calatorie la capatul lumii. Iar, in al nostru service moto nu se lucreaza doar motociclete, ci si scutere, ATV-uri, quad-uri, snowmobile, side by side, indiferent de marca sau de model. Pentru ca avem experiente la curse, ne putem ocupa si de motociclete folosite in regim competitional, iar o lista completa a lucrarilor noastre poti gasi aici: Dual Motors inseamna 15 ani de experienta, in mod oficial, pentru ca pasiunea si experienta noastra in domeniu moto dateaza de mult mai demult decat 2003! Stim insa pentru ca a ne pastra standardele si pentru a evolua trebuie sa muncim in mod continuu, iar pentru sezonul 2018, ne-am facut temele! Am investit in service, pardoseala noua, renovare generala, am adus scule noi si am creat inca un post de lucru, echipa Dual Motors fiind acum compusa din trei mecanici cu o vasta experienta si un receptioner service dedicat. La nevoie, suntem gata sa intervenim cu un stand de frane, o masina de echilibrat si dejantat si diagnoza EU4 pentru toate modelele de motociclete! Demn de mentionat ca mecanicii nostri au absolvit cursurile Yamaha Training Acadamy, EU4, fiind pregatiti sa te asiste in noul sezon moto cu seriozitate, profesionalism si pasiune!
  11. Un service moto pregatit pentru sezonul 2018! Avem incredere sa spunem ca suntem unul dintre cele bune service-uri moto din Bucuresti. Localizati in sectorul 2, soseaua Pipera, numarul 48, intr-o zona usor accesibila pentru motociclisti – caci autostrada Bucuresti – Ploiesti şi DN1, inceputul a atator aventuri sunt foarte aproape de noi, am ajutat nenumarati globe-trotteri sa isi vada de drum, reparandu-le motocicletele sau furnizandu-le consumabilele de care aveam nevoie. Desigur, nu ne adresam doar globe-trotterilor, insa motocicleta ta se va bucura de toata atentia si iti garantam ca va fi pregatita ca pentru o calatorie la capatul lumii. Iar, in al nostru service moto nu se lucreaza doar motociclete, ci si scutere, ATV-uri, quad-uri, snowmobile, side by side, indiferent de marca sau de model. Pentru ca avem experiente la curse, ne putem ocupa si de motociclete folosite in regim competitional, iar o lista completa a lucrarilor noastre poti gasi aici: Dual Motors inseamna 15 ani de experienta, in mod oficial, pentru ca pasiunea si experienta noastra in domeniu moto dateaza de mult mai demult decat 2003! Stim insa pentru ca a ne pastra standardele si pentru a evolua trebuie sa muncim in mod continuu, iar pentru sezonul 2018, ne-am facut temele! Am investit in service, pardoseala noua, renovare generala, am adus scule noi si am creat inca un post de lucru, echipa Dual Motors fiind acum compusa din trei mecanici cu o vasta experienta si un receptioner service dedicat. La nevoie, suntem gata sa intervenim cu un stand de frane, o masina de echilibrat si dejantat si diagnoza EU4 pentru toate modelele de motociclete! Demn de mentionat ca mecanicii nostri au absolvit cursurile Yamaha Training Acadamy, EU4, fiind pregatiti sa te asiste in noul sezon moto cu seriozitate, profesionalism si pasiune!
  12. Editia speciala a unei… editii speciale: casca Arai RX-7V, IoM TT 2018 Iti place pentru ca esti fan al Isle of Man TT. Sau poate pentru designul extraordinar sau poate pur si simplu ti-o doresti, pentru a-ti completa colectia de casti Arai. Oricare ar fi motivul, casca Arai RX-7V, editie speciala IoM TT 2018 poate fi privita ca o casca de colectie sau ca un obiect de arta. Cel mai bine ca ambele. Dar nu uita ca aceasta casca moto Arai nu este menita sa stea pe un raft ci este un exemplar perfect functional din seria RX-7V, cel mai avansat model de la Arai. Un model in care a fost concentrat tot know-how-ul faimoasei companii japoneze, o casca absolut premium! Deja a devenit o traditie ca in aceasta perioada a anului, Arai sa prezinte editia limitata Isle of Man TT. Si nu vorbim doar despre un nou design aici ci si de reinmorirea colaborarii intre Arai si IOM TT, Arai ramanand in continuare, pentru multi ani, brandul oficial de casti al cursei care aduna cei mai curajosi si priceputi motociclisti ai lumii. Prima editie limitata Arai IOM TT a fost prezentata in 2007, pentru a comemora 100 de ani de curse in Insula Man, iar de atunci, in fiecare an, ea este asteptata cu nerabdare si tinand cont ca in acest an aceasta editie speciala de casca implineste zece ani, la randul ei, trebuia ca designerii sa vina cu ceva special! Este stiut faptul ca toate editiile speciale IoM TT sunt create de catre Aldo Drudi, de la Drudi Performance. Pentru anul in curs culoarea predominanta este negru, completat cu rosu si cu accente aurii. Remarcabila este cununa de lauri de pe barbie, impreuna cu inscriptia ’10th limited edition’’. Nu lipseste logo-ul original TT si, la fel cum remarcam si in anii trecuti, Arai este unicul producator de casti care are permisiunea de a folosi acest logo, la fel ca si simbolul cu trei picioare, “triskelion”, atat de tipic Insulei Man. Fanii Arai vor remarca felul in care noua grafica a “triskelion-ului” este mai putin detaliata si se amesteca cu initialele TT. Editia speciala Isle of TT 2018 Arai RX-7V va putea fi achizitionata direct la… Isle of Man sau daca acest lucru nu iti este la indemana, la showroom-ul Dual Motors, importator oficial casti Arai in Romania. Preluam si comenzi pentru aceasta casca speciala!
  13. Yamaha, imbatabila pe nisipul de la Enduropale du Touquet!

    Yamaha, imbatabila pe nisipul de la Enduropale du Touquet! Francezul Milko Potisek a castigat cu a sa Yamaha YZ450, Enduropale du Touquet, impundandu-se in fata a peste 1.200 de rideri. Adesea favorit, dar niciodata castigator, francezul de 28 de ani, si-a realizat duminica trecuta visul, impunandu-se in fata pilotilor KTM, Nathan Watson si Chapelliere Camille. De altfel, in top ten, s-au aflat nu mai putin de sase motociclete Yamaha! Enduropale du Touquest este cea mai lunga cursa pe nisip din lume, atragand peste 1.000 de piloti profesionisti si amatori, desfasurandu-se in fiecare an incepand cu 1975. Putini stiu, ca fondatorul acestei curse, Thierry Sabine, a avut ideea de organiza raliul Dakar, in urma succesului pe care l-a avut Enduropale du Touquet, el perseverand apoi in ideea de a oferi sportivilor profesionisti si amatori o cursa extrema, pe nisip, la care oricine sa poata participa. Spre deosebire de cursele de motocross, aici, o mansa dureaza trei ore, iar in primele editii, chiar se alergau doua manse, pentru ca din 1982 sa se alerge una singura. Evident insa, trei ore de cursa pe dunele naturale de nisip ale plajei micutei localitati Touquet, pun la grea incercare materialul de concurs. Si nu doar atat, cei mai rapizi rideri trebuie sa razbata printr-o „mare” de piloti intarziati, pericolele de acrosaj fiind mari. Dar, din fericire, principiul „cel mai puternic mascul castiga” este inca prezent in motocross! Impresionant este si numarul de specatori, 250.000 de oameni venind aici pentru a-si incuraja favoritii si pentru a se bucura de aceasta cursa de motocross pe nisip, care este o adevarata sarbatoare pentru orice pasionat al genului. Trebuie sa mentionam ca tanarul as Yamaha, Adrien van Beveren are trei victorii consecutive la Touquet, Yamaha castigand in fiecare an aceasta cursa, incepand cu 2012! Motoarele de cross Yamaha YZ450 se simt in elementul lor in aceste conditii dure, dovedindu-se an dupa an fiabilitatea si ilustrand sloganul VictorYZone!
  14. Lazer Monaco Evo S – cea mai inteligenta casca moto

    Lazer Monaco Evo S – cea mai inteligenta casca moto Casca moto Lazer Monaco S este rodul unei colaborari intre Lazer, cel mai vechi producator de casti din lume, fondat in 1919 si Jarvish, o companie taiwaneza inovativa, care si-a propus sa impinga cat mai departe limitele tehnologiei. Pentru ca multi motociclisti folosesc camere video pentru a-si filma aventurile sau pur si simplu ca metoda de precautie pentru o documenta un incident nedorit in trafic, cele doua companii au avut inspiratia de a „unifica” cele doua elemente de echipament moto, posibilitatile oferite riderului crescand insa spectaculor! Principala noutate a acestei casti moto este faptul ca ea integreaza o camera video cu o rezolutie de 1920 X 1080 pixeli. Pilotul nu trebuie sa isi faca griji pentru baterii in cazul unui incident, intrucat acestea sunt fabricate dintr-un aliaj de lithium si ceramica, utilizat in industria militara, fiind astfel exclus riscul de explozie, scurgere sau ardere. Casca poate fi conectata prin Bluetooth la un telefon inteligent, fiind posibil controlul unor functii precum inregistrarea video, raspunsul la apeluri, ajustarea volumului si ascultarea de muzica! Totodata, exista si posibilitatea de control vocal al sistemului GPS, extrem de utila pe motocicleta, iar clipurile video inregistrate in timpul deplasarii se descarca wi-fi! Nu au fost inca date publicitatii date privind greutatea castii, dar este cunoscut faptul ca la doar 1.350 de grame, Lazer Monaco Evo este cea mai usoara casca modulara disponibila pe piata. In varianta Smart, care cu siguranta nu are sa cantareasca cu mult in plus, aceasta casca este la fel de bine venilata, carcasa din carbon facandu-si datoria pentru a avea o greutatate cat mai scazuta si o rezistenta la impact superioara. Deocamdata, exista doua variante ale acestei casti moto, Monaco Evo S – Carbon Fiber Black si Monaco Evo S Fluorescent Yellow, preturile si mai multe detalii urmand a fi anuntate ulterior, tinand cont de caracterul de noutate al acestui produs. Dual Motors este importator oficial al castilor Lazer in Romania
  15. Filtrele de aer TwinAir raman alegerea campionilor!

    Filtrele de aer TwinAir raman alegerea campionilor! Desi a mai ramas suficient timp pana la debutul competitiilor de motociclism, sezonul 2018 poate fi considerat deschis din punctul de vedere al celor implicati direct, asa cum sunt si producatorii de accesorii moto. Desi filtrele de aer nu sunt chiar primele consumabile la care te-ai gandi in ecuatia unui sezon moto, succesul sta in detalii. Iar felul in care TwinAir a inteles sa livreze performanta pilotilor moto face ca filtrele de aer produse de compania olandeza sa fie prima alegere a pilotilor de motocross si de enduro. Astfel, si in 2018, lista echipelor care au ales filtrele de aer TwinAir este impresionanta: - Honda HRC, JGR Suzuki, Geico Honda, Yamaha Star Racing, Red Bull KTM, Pro Circuit Kawasaki, Troy Lee Designs KTM, IB Corp Racing Yamaha, Monster Energy Tedder Racing, Rockwell Racing Kawasaki, Rockstar Husqvarna. Totodata, compania olandeza si-a anuntat prezenta la majoritatea curselor din campionatele mondiale de enduro si motocross, ca partener oficial, dar si in campionatele AMA, International Six Days Enduro si, desigur, campionatul de motocross al Olandei. Nu degeaba se spune ca din anumite puncte de vedere, motocrosul s-a nascut in Olanda. In 1972, acest sport primea un puternic imbold, prin inventarea de catre TwinAir a filtrului de aer pentru motocicletele de motocross si de enduro, asa cum este el astazi cunoscut: un filtru cu dublu strat de spuma, laminat, care odata tratat cu un lichid special, permitea patrunderea aerului in carburator, fara ca apa, nisipul, noroiul si diversele impuritati sa ajunga in motor. Acest filtru de aer este durabil si eficient, putandu-se spala si reutiliza, iar performanta pe care o asigura propulsoarelor este maxima! Cum sa iti protejezi filtru de aer in conditii de umiditate maxima Iata si prima noutate cu care vine Twin Air pentru anul in curs: un nou material pentru protectia de ploaie a filtrului, o husa care se monteaza pentru a nu permite apei sa intre in airbox. In conditii de vreme foarte umeda, Twin Air recomanda utilizarea unui filtru de aer in prealabil pregatit in ulei de filtru Liquid Bio Power, dupa care sa fie instalata husa de ploaie, insa ca aceasta sa fie uscata. Daca in trecut, aceasta husa de ploaie a fost produsa din doua straturi de material, unul alb si celalalt portocaliu, dupa un indelungat studiu alaturi de echipele pe care le sustine, Twin Air a decis sa inlocuiasca materialul cu un singur strat, negru, care ofera o protectie si mai buna impotriva apei. Dual Motors are onoarea de a fi importator oficial in Romania al marcii Twin Air. Si nu doar le comercializam, ci, desigur si folosim filtrele si produsele Twin Air la cursele de mtoocross si de enduro sau le furnizam unor piloti profesionisti, asa cum este campionul Adrian Raduta, liderul echipei Top Cross TCS!
×