Mergi la conţinut

Cosminics

Membri
  • Conţinut

    28
  • Membru din

  • Ultima vizită

1 Urmăritor

Despre Cosminics

  • Data naşterii 21.04.1978

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    VFR1200F , CBR1000RR, 900RR sc33

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://

Vizitatori recenţi

1.300 vizualizări profil
  1. Trolul Apex

  2. Honda Cbr1000Rr Sc59

    Salut yangzi, da este o motocicleta formidabila. Spray-ul de lant in conditii uscate de mers ma tine fara probleme in jur de 600km; iar ca sa fiu mai exact am fost Bucuresti-Sighisoara si retur sau Timisoara-Bucuresti fara probleme. Cat despre conditii de trafic umede (ploaie) nu sta nici macar 200 km, m-a prins ploaia pe Brasov-Predeal ,iar cand am ajuns acasa era disparut de tot. Din Budapesta am luat-o. Nu am nevoie de ajutor la setarile de pe bord (merci oricum, le stiu pe dinafara), o tin special pe km/l ca sa apreciez mai exact in caz de nevoie distanta de parcurs pana la urmatoarea realimentare. Azi am pregatit-o de drum, in momentul de fata nu stiu unde ma voi duce maine. Voi face traseul maine dimineata la cafea , oricum pregatesc in jur de 600km. Si apropos,e cam pe sfarsite guma pe spate, are 5000km si vreau sa o inlocuiesc cu un GP Racer D211 sau SportSmart. Toate cele bune. Salut Noni, multumesc de apreciere,azi m-am intalnit cu Leo, am vazut motocicleta, arata superb, alte linii alt desen. Cat despre C-ABS...fara cuvinte.
  3. Honda Cbr1000Rr Sc59

    M-am intors. Am mai adaugat aproximativ 2000km numai la noi si pot spune ca sunt multumit de starea drumurilor . Am facut trasee de: fundata, bran, poiana brasov,brasov,sibiu ,valea oltului, sighisoara,cat despre oras...0 (zero) km. urmeaza cluj si multe altele. Va multumesc pentru apreciere si urari si haideti sa tinem un topic pertinent. .. Intr-adevar motocicleta este cu totul altceva decat ceea ce am avut inainte (SC-33). Motorul functioneaza si se aude de-a dreptul IMBIETOR. Puterea este ispititoare si corupe, dar daca stii sa nu-i cazi prada si sa o folosesti doar cand ai nevoie,atunci calatoria devine...Nirvana. Cuplul formidabil (ca aici imi place sa o tin 8000—10000rpm) impreuna cu SUPERCORSA SP-ul imi asigura confidenta unei calatorii superbe pe un Fireblade. Ciclistica este cu adevarat impresionanta ,practic prea usor de condus/pilotat iar pe curbe parca isi pierde din greutate. Nu fac altceva decat sa stau si sa ma tin de ea, singura se apleaca si se ridica de pe curbe. Setata pe greutatea mea, pot spune ca simte si raspunde instantaneu la orice denivelare,intrare pe frana brusca ,intrarea si iesirea in si din apex. NU sunt adeptul urcarii in trepte pana la rosu, ci pana la atingerea si folosirea cuplului maxim, iar pe autostrada unde ma plictisesc teribil nu o cobor sub 7000rpm. . Ca sa revin la gume, SUPERCORSA SP este un cauciuc excelent, asigura un control excelent chiar si pe umed, plus ca „atentioneaza’’ cand rupe aderenta. M-a prins ploia pe fundata si brasov-predeal iar guma si-a facut toti banii. Ca sa spun si ceva despre consumabile, filtrele sunt OEM iar uleiul Repsol 4T Racing Fully Synthetic Motor Oil - 10W50 ,pe lant pun Bel Ray super clean chain lube (excelent,fara pic de mizerie pe janta) iar cauciucurile le tin in presiunea recomandata de producator, in rest totul stock. Ca si consum bordul arata 18km/L PS: am vorbit strict de stilul meu de condus iar parerile mele sunt strict personale si subiective. Va multumesc si sunt deschis oricaror idei bune care duc la o perfectionare a stilului de condus si sigurantei in trafic, imbunatatirii performantelor tehnice prin folosirea consumabilelor de calitate. Va doresc asfalt uscat ,fara incidente si cat mai multi km pe sa. http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27551-img-5450/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27550-img-5489/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27549-img-5445/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27548-img-5440/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27547-img-5434/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27546-img-5435/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27544-img-5430/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27545-img-5432/
  4. CBR

  5. http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27438-img-5090/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27437-img-5200/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27436-img-5353/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27435-img-5271/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27434-img-5267/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27433-img-5079/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27432-img-5281/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27431-img-5280/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27430-img-5284/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27429-img-5275/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27428-img-5271/ http://www.pro-bike.ro/forums/gallery/image/27427-img-5255/ Dupa 3 sezoane de 900RR SC-33 ,unul de Intruder si 2 ani fara ghidon (contract afara) am revenit cu un upgrade SC-59 2010 pentru o perioada scurta pe plaiurile mioritice si ca sa nu stau degeaba si sa ma plictisesc, mi-am luat jucarie fiindca virusul este prea puternic ca sa ma las, plus ca oferta de achizitie a fost practic de nerefuzat (inca mai exista prieteni). In momentul achizitiei la inceput de iulie bordul indica doar 800km,acum 3000. Inca in garantie,totul stock. Neinteresat de niciun tunning fie el estetic sau de putere fiindca nu-s adeptul,practic nu-i trebuie nimic, nu-mi ramane decat sa ma bucur de ea cat mai mult...
×