Mergi la conţinut

boom

Membri
  • Conţinut

    168
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    7h 44m 37s

Despre boom

  • Data naşterii 24.12.1908

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Posesor(oare) de
    derby

Metode de Contact

  • Yahoo
    eduardbilanin@yahoo.com
  1. boom

  2. service Crash Bar

    Ok.Te rog sa nu ma uiti,da?Astept caci am nevoie de el.Mersi mult.
  3. service Crash Bar

    Salut.Ce se aude cu crash-cage-ul ptr cbr-ul meu de 900?Mersi.
  4. service Crash Bar

    Excelent
  5. service Crash Bar

    Te rog sa-mi dai un semn cind termini crash-cage-ul ptr CBR 900 RR.Mersi mult.
  6. service Crash Bar

  7. Voblaj

    corect
  8. service Despre Wheelie

  9. service Crash Bar

    salut.Iti pun o intrebare oarecum ciudata.Ai putea sa faci niste crash-bar-uri pentru o Honda CBR 900 RR,care sa imbrace motorul cumva,si totusi sa arate frumos din punct de vedere estetic..Motocicleta o folosesc pentru stunt-riding si ar avea nevoie de asa ceva.As aprecia un raspuns pe PM.Modelul este un CBR 900 RR din 1997.Ar ramine la latitudinea ta forma si prinderile ce urmeaza sa ataseze crash bar-ul de motor si de cadru.Cu respect. Cam ca in videoclip.........dar totusi nu atit de iesite in afara,mai subtile cumva.
  10. Accident K7 Vs Politia Rutiera

    Ciinii latra ursul merge.Adevarul ca sunt 2 tabere care actioneaza dupa propriile reguli.Politia dupa ale ei si out-law-erii dupa ale lor.Fiecaruia le place joaca ca de-aia sunt ceea ce sunt.Citeodata scorul inclina in favoarea unuia sau altuia.Cind iti place tipul asta de joaca trebuie sa-ti asumi si consecintele.Si unii si ceilalti.ASTA ESTE!!!!!!!!
  11. 21.08.2007 Posada

    Subscriu comentariului de mai sus.Acum 3 saptamini m-i s-a intimplat sa merg cu CBR-ul in stil sportiv cu cineva in spate .rezultatul=identic la un viraj motorul nu a vrut sa se mai incline din cauza contrabalansarii pasagerului.Rezultatul=3 coaste rupte (ale mele) la contactul cu solul.Pasagerul=0contuzii,motivul: a cazut pe mine.Am avut noroc chior.Cind am observat ca se intimpla ceva am frinat de la 180Km/h la 40 km/h ,si am scapat ca prin urechile acului.Carenele motorului insa NU.
  12. Imi pare rau ca intrebarea mea a stirnit polemici acide.Va rog nu va mai certati.Dealtfel am citit pe alte topicuri din USA ca polishatut este un fel de "pain in the ass".Dar daca se da cu lac la sfirsit cred ca va tine fara sa fie atacata de eventualele patari ale luciului capatat de metal.Interesant ar fi de stiut cum poate adera un lac de metale(caci m-am interesat si exista la noi in comert asa ceva) la o suprafata asa de neteda ce se obtine pina la finalul operatiei. As vrea sa vad la Lonely Rider un exemplu de suprafata tratata cu acest lac.Cred ca ar fi benefic si pentru el sa puna o poza detaliata cu suprafata tratata cu lac pentru mica lui afacere.
  13. In acest caz la prima vedere pare un lucru lipsit de sens sa polishezi la nesfirsit.Cu siguranta trebuie sa existe un SECRET al mentinerii acestui polish,caci altfel nu si-ar avea rosrul.O parere specialista ar fi binevenita.Astept in continuare .Va multumesc
  14. Salut, As vrea sa stiu,daca se potrivesc carenele de pe un Cbr 900 rr din 98,pe un Fireblade 90 rr din 97.Daca da ,care ar fi modificarile ce trebuiesc luate in consideratie.Va multumesc si astept raspunsurile voastre.
  15. As vrea sa stiu intrebandu-i pe cei care au facut deja operatiunea asta,care este secretul ca dupa ce ai polishat bascula si cadrul dandu-le infatisarea de oglinda,acest polish sa reziste in timp fara sa fie afectat si sa apara pe el pete in urma spalarilor succesive sau a diferitilor agenti chimici din ploaie.In speranta ca voi primi un raspuns de la specialisti va multumesc anticipat si astept.
×