Mergi la conţinut

niko

Membri
  • Conţinut

    354
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    10
  • Online

    13d 9h 22m 32s

niko last won the day on 14 Iunie 2012

niko had the most liked content!

3 Urmăritori

Despre niko

  • Data naşterii 17.12.1975

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Kawa ZX10R
  1. niko

  2. Sfaturi Pentru O Incepatoare

    Un motor 4L nu e o fiara, 24 de ani nu mai sunt chiar 18, deci s-ar putea supravietui. Apoi depinde de instinctul de conservare al fiecaruia. Multe fete viseaza cu ochii deschisi numai motociclete sport si cred ca vor rupe lantul atunci cand vor avea si ele carnet si motocicleta. Apoi descopera ca nu e chiar asa e de usor, le este frica, isi cumpara motorul visat dar merg cu el drept si panicate total. Unele. Altele sunt mai talentate. O mare influenta in progres si intr-o evolutie buna este anturajul de motociclisti cu care vei iesi. Daca sunt intr-adevar experimentati si nu-ti vor raul te vor sfatui in asa fel incat sa poti progresa. Doar ca toti uitam ca noi am progresat destul de incet si odata cu trecerea anilor, e o discutie foarte ampla si pana la urma am ajuns la concluzia ca evolutia ca motociclist tine de talentul si creierul personal. Dupa scoala nu uita de imbunatatirea continua a skill-ului pe moto, tine cont de starea tehnica a motoretei (frane,cauciucuri,etc), informeza-te, fa cursuri (gen Amckart- Moto Evolution), mergi pe ciruite chiar daca vei fi acolo la inceput doar la plimbare si ars aiurea benzina pe circuit, se invata enorm. Daca vei avea o atitudine corecte de invatate si vei reusi sa te stapanesti in primele luni eu zic ca un RR e bun pentru o fata. Cat mai usor, putere liniara, fara surprize, suspensii superioare unui naked, tine-l in partea de jos/mediu a turometrului si totul va fi bine. Nu explora ce stie sa faca la 14000 ture cateva luni si apoi doar in linie dreapta. Din nou,anturajul conteaza enorm, nu fi competitiva de la inceput, vei fi incepatoare o buna bucata de vreme, ai rabdare, mergi impreuna cu cei care au rabdare si te duc catre progres. Am avut in ultimul timp niste exemple de rideri care au invatat intr-un sezon cat altii in 5 sezoane, facand cursurile de care am zis mai sus si mergand si pe strada. Bafta in alegere, cel mai important e sa fie usoara, liniara in livrarea puterii, fara salturi bruste, fara cuplu prea mare, sa fie tehnic buna si cu consumabilele cat mai proaspete!
  3. Accident Lascar Catargiu 02.04.2013

    E vorba de Dl Constantin, e la Elias cu ceva glezna fracturata.
  4. service Cat Castig La Schimbarea Pinionului Spate?

    Eu am pus la ZX9 foaie pe spate mai mare, 45 de dinti in loc de 41 si se simtea clar diferenta, era mai turata la aceeasi viteza, mi-a scazut viteza maxima dar ajungeam mai repede acolo, se ducea intr-a 6-a in limitare si afisa 300 pe bord. Probabil viteza efectiva era pe la un 260-270 dar ajungea repede acolo. In configuratia stock trebuie sa ai km lungi la dispozitie ca sa ajungi la astfel de viteze. La iesirea din viraje avea cuplu mai sanatos. Bineinteles exista si un dezavantaj. Daca mergeam pe autostrada intr-a 6-a la o viteza de 150km/h sa zicem, cu foaia mai mare aveam cu mai mult de 1000 de turatii mai mult, deci era mai nasol. Dar pentru o tara fara autostrazi (si cui ii place sa-i dea capat pe autostrazi?) schimbarea a fost benefica. As face-o oricand din nou. Cand cauti viteza maxima mai mare pui foaie mai mica decat cea stock, dar pierzi cuplu, te rogi de ea sa ajunga la viteza respectiva.
  5. distractiv Ghiveci.

    Sunt absolut sigur ca nu sunt un motociclist adevarat. Ma multumesc cu apelativul fitzobiker de weekend. Daca as avea bani sa mai dau cate o tura si pe la cate un circuit as fi si mai fericit. In rest, las pe seama altora sa defineasca ADEVARATA pasiune, nu-mi plac catalogarile oamenilor prin prisma pseudo-valorilor altora.
  6. Un Permis De Conducere Nu Te Face Motociclist

    Da. Si ca sa fie motociclist adevarat, un motociclist trebuie in mod continuu sa-si masoare dotarile cu alti motociclisti/e si sa vorbeasca in muuulte pagini pe forumuri despre asta.
  7. Un Permis De Conducere Nu Te Face Motociclist

    Inseamna ca nu trebuie sa ne mai batem capul cu definitia cuvantului "motociclist", el se pierde in negura timpului, nu va putea fi descris in cuvinte niciodata dar totusi omenirea va fi mereu insetata de cunoastere, ca si dorinta de a sti originea universului si alte intrebari existentiale!
  8. Un Permis De Conducere Nu Te Face Motociclist

    In lumea moto exista mitul asta al "motocicistului adevarat", sau iti mai spune unu' :tu nu esti motocilist! Pentru ca bla-bla-bla...ei bine, depinde din ce unghi privim problema. Pentru ca unii ii considera motociclisti adevarati pe cei care merg multi ani si incaruntesc fara accidente, altii ii considera motocilisti pe cei care parcurg multi kilometri in jurul lumii, altii ii contesta pe astia si spun ca cei care sunt motociclisti sunt cei care merg cu viteza, merg la curse, chiar daca mai cad, se dau pe o roata, isi folosesc la limita utilajul din dotare. Evident mai vin si cei care zic ca numai la enduro si cross sunt adevaratii motociclisti, ce ne facem, ca astia la fel ca si aia de la curse unii nici macar nu au categoria A. Ei bine, astia sunt sportivi. Asa ca nu va mai faceti probleme, nu va mai umflati in pene ca nu sunteti cu nimic mai mult decat altii daca v-ati urcat pe o motocicleta, daca aveti categoria A trecuta in carnet SIGUR SUNTETI MOTOCICLISTI! :)
  9. Un Permis De Conducere Nu Te Face Motociclist

    Va place mereu sa dramatizati, rapsunsul e simplu si se afla la prima optiune in poll : obtinerea permisului de conducere! Doar ca va anunt ca si cei care nu au 24 de ani si nu vor avea categoria A ci vor obtine intai categoriile mai mici tot motociclisti vor fi. Poate nu ADEVARATI, dar motociclisti vor fi!
  10. Daca la una din sedintele alea "era" sa se inlocuiasca actuala conducere cu gasca lui Dan Popescu atunci las-o asa,ca e la fel... Ciprian Popescu asta pare mai serios si mai profesionist, dar vad ca toti ceilalti care-si doresc sefia sunt doar in avant dupa inca o functie,la fel ca functia de conducator al tuturor motociclistilor...
  11. Pilot Road 3 Pe Motor Sport

    Nu am mers cu PR3 dar am mers cu PR2, cauciucuri foarte bune pentru strada si mers civilizat, foarte rezistente la uzura. PR3 are niste santuri suplimentare pentru disiparea apei, Michelin e stiut ca e cel mai bun pe ploaie, eu unul nu stiu pentru ca nu merg pe ploaie. Daca ai Honda 1000RR si vrei sa ajungi si la circuite sau te dai tare pe strada (pe uscat-evident) atunci poate ar trebui sa alegi ceva mai sport. Uita-te in oglinda si raspunde-ti cat de tare mergi. Modelul de cauciuc e reusit,dar inca o data, in conditiile de mai sus.
  12. Feroce

    Dumnezeu sa-l odihneasca! Nu imi amintesc sa-l fi cunoscut dar banuiesc ca era motociclist cu state vechi si cu experienta. Din pacate oricat ai fi de prevazator odata urcat pe motor ni se poate intampla tuturor... Am insa si cunoscuti care au murit la fel de urat in accidente de masina. Niciodata nu mi-am pus problema sa ma las de mers cu masina. La stiri vedem cum mor in accidente o medie de 4-5 oameni pe zi, asa ca e aproape normal sa mai moara si 1-2 motociclisti pe saptamana in sezon. Eu zic ca in Romania cauza principala e nesimtirea si nerespectarea constinenta si ingamfata a tuturor regulilor de circulatie si de bun simt. Majoritatea covarsitoare a romanilor au devenit in ultimii 20 de ani de o nesimtire de nesuportat. Consider ca vinovati pentru moartea motociclistului sunt cei care indoaie legile, cei care nu aplica legile, exemplele care ni se dau la TV si in politica romaneasca, astfel incat toti au ajuns o jungla in care conteaza doar care-i mai smecher,care trece mai vartos pe rosu, care da spaga si scapa de orice fapta ar fi comis ca apoi sa o ia de la capat in secunda urmatoare. Lipsa de civilizatie...asta ne omoara cel mai mult, lipsa de modele a unor oameni cu coloana verticala care nu fac toate mizeriile care acum sunt la rang de normalitate in societatea romaneasca.
  13. M-am gandit ca merge o tura scurta dupa pranz, asa ca daca mai sunt doritori de mers pana la salina la Slanic si pe intoarcere oprit la Paulesti la un festin marca Schnitzelhaus, va astept la 12,15 la Arcul de Triumf. Plecarea maxim 12,30. http://www.restauran...hnitzelhaus.ro/ Am uitat sa precizez, plecarea si intoarcerea pe noua autostrada A3, mie imi place. Plus ca probabilitatea unui accident nasol e infima fata de DN1.
  14. Pozitia Corecta

    Eu am 1,90 si stau comod pe ZX9, dar motoreta mea e mai mare si mai larga decat SV650S. Insa imi amintesc ca la primele plimbari cu ea (trecut de pe un naked unde stateam vertical) m-au durut atat de tare mainile incat am crezut ca o vand. Ideea de baza e sa lasi mainile mai relaxate, doar o mica parte din greutate sa fie preluata de maini, echilibrul corpului trebuie sa fie dat din picioare, spate si apoi maini. E important sa stii sa te relaxezi in sa, mai ales cand viteza creste greutatea preluata de maini scade. Incearca sa faci un exercitiu, stai pe sa, inclina-te inainte fara sa pui mainile pe ghidon. O sa simti cum lucreaza spatele (muschii lombari) si muschii picioarelor care stabilizeaza cel mai mult pozitia pe moto. Eu chiar m-am dus la sala de sport si am facut hiperextensii pentru muschii lombari pentru a putea sa ma tin doar din picioare si spate, mainile sunt acum mult mai relaxate. Intre timp au trecut anii si m-am obisnuit atat de mult cu ea incat mi se pare foarte comoda. Probabil si muschii corpului s-au obisnuit si nu mai am dureri de maini aproape niciodata, doar cand merg foarte mult cu pasagera si se mai lasa pe mine. Deci, picioare si spate, mainile lasa-le mai relaxate. Oricum ai da-o 1,96 e mult, iti trebuie ceva mai mare ca gabarit decat un SV650S, parerea mea...
×