"in tinerete" ma chinuiam si eu cu carburatoare..acum admir injectia cu 8 injectoare si 8 clapete de acceleratie..servomotoare...tehnologie
A.nivelul de benzina se face NUMAI cu furtunase de nivel NUMAI respectand indicatiile din manual http://imageshack.us...adjustment.jpg/
B.balansul intre carburatoare se face numai cu vaccumetru care sa aiba 4 "indicatoare" , in cazul in care il faci cu un vaccumetru cu 2 indicatoare nu iese nimic..iti trebuie experienta...cumpara un "morgan carbtune" este cel mai bun calitate/pret http://imageshack.us...1/morganrz.jpg/
la carburatoare ai trei suruburi
1-balans intre primul si al 2-lea carburator
2-balans intre primele doua si ultimele doua caburatoare
3-balans intre al 3-lea si al 4-lea carburator
-trebuie sa inlocuiesti cuiele pontou pentru ca altfel pierzi timpul cu reglajul nivelului de benzina (se prelinge benzina pe langa ele)
-trebuie sa verifici cu mare atentie uzura cuielor de dozaj si cilindrilor unde intra
-trebuie sa verifici cu mare atentie toate cele 4 menbrane si maleabilitatea lor
trebuie sa eviti orice reglaj "dupa ureche" sau tiganii pentru ca pur si simplu pierzi timpul si banii
despre nikasil sper doar "sa`ti ajute Dumnezeu" eu ma gendesc ca puterea este egala cu patratul turatiei iar r6-le tau sa zicem ca are 14000rpm adica 233rotatii/secunda