Mergi la conţinut

cristi_skif

Membri
  • Conţinut

    100
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Barlad, Vaslui
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki zx9r

Realizarile lui cristi_skif

  1. Asa este,era un motociclist foarte experimentat, spun ERA pt ca a decedat la spital. Un BULANGIU cu un BMW insotit de o fatuca la acrosat cu viteza foarte mare si la izbit de niste boscheti. La impact i-a sarit casca de pe cap. Animalul cu bmw-ul era si in stare de ebrietate. Dumnezeu sa-l odihneasca.
  2. Seria motorului o ai stantata in partea dreapta a motocicletei langa parghia care actioneaza ambreiajul.Mai exact unde se inbina carena cu carcasa ambreiajului. ATENTIE ! seria motorului e stantata in metal,nu este aplicata pe placute
  3. Salut tuturor,am intrebat un ,,gabor''de la rutiera si a zis ca nu mai e necesar sa mai iesi cu ea (motocicleta)din tara pt ca si asa iesi cu buletinul,singura conditie e sa ai asigurarea valabila si nr bineinteles
  4. As vrea sa-ti dau dreptate,dar nu cred ca omul a intrebat daca da mai bine la terase o guma mai lata,dar ce sa-i faci ,,unii e mai buni ca altii"
  5. Eu zic ca te acomodezi repede cu noua dimensiune,si da mai bine pe motor 190-ul.
  6. Ai dreptate,in talon scrie una si in cartea tehnica a motoretei alta. La zx9 a-l meu,scrie in talon 180/55/17(an fabr 2000) si in cartea tehnica fabricantul imi da 190/50/17,pe cine sa cred ? Merge si cola in loc de
  7. Nu m-am uitat pe google,m-am uitat la alte R6(doua la nr)si aveau 120/70/17,care e ADEVARUL ? Daca e asa kum spui fac cinste cu
  8. Pata de contact la 190 e mai mare(aderenta mai buna),si e un pic mai stabila cu inaltime 50 a talonului fata de 55,in schimb e posibil sa te ,,inclini'' mai ,,greu'',desi nu cred. Monteaza 190 si ai sa observi ca te inveti repede cu el . Am prieteni care au montat 190 in loc de 180 si au zis ca merge mai bine. Daca nu stiai,la R6 dimensiunile la anvelopele fata-spate sunt:120/70/17 - 180/55/17,si la R1 120/70/17 - 190/50/17. Dupa cum observi dimens. pe fata la ambele motorete sunt identice,iar spatele este apropiat,se compenseaza inaltimea talonului cu latimea. Desfasurarea la ambele anvelope este identica. Pt a fi mai sigur le poti ,,masura'' din ochi punandu-le una langa cealalta si vezi care e mai inalta. Deci ambele anvelope fata-spate sunt pereche ca dimensiune kiar daca montezi 190 sau 180 pe spate. Nu cred ca va afecta comportamentul motoretei in mod negativ.
  9. Nu,e foarte putin atinsa,numai ca ma uit mereu acolo si ma apuca dracii cand o vad. E un ,,umar'' putin atins. Nu se manifesta deloc la mers,adik nu bate
  10. Multam fain pt informatie,am sa merg la Diham sa indrept si eu
  11. Am schimbat anvelopele la vitezana fara sa echilibrez,stie cineva un service unde se poate face asta ? Eventual un nr de telefon ?
  12. In afara de metoda ,,traditionala'' cu incalzitul si lovitul ,,un pic'',exista vreun utilaj specializat pt indreptat jante moto ? (roluire) Poate un nr de telefon ?
  13. Ai dreptate,subscriu la ce a spus Bugs Bunny,oricum fiecare isi alege cei place indiferent de sfaturile pe care le primeste.Eu am kawa(zx9) de ceva timp,si sincer nu m-a dezamagit niciodata ,dar asta nu inseamna ca nu as face un drive cu cbr-ul.Oricum salut toti posesorii de Honda si......ASFALT CURAT
  14. Mi se paru ca unii dintre bikeri au fost cam ,,carcotasi'' cu kawa si partinitori cu honda,si cu riscul ca ma repet, ambele bestii exceleaza la unele capitole. Din cate stiu nu exista motocicleta suprema. Sau poate ma insel ?Am un amic care poseda un cbr de 600,si la fiecare ,,iesire'' o cam tavalea pe jos. Ce sa inteleg,ca e motoreta de vina sau e dobitoc el ?
×
×
  • Creează O Nouă...