Mergi la conţinut

Placebo

Membri
  • Conţinut

    39
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3d 23h 17m 24s

Despre Placebo

  • Data naşterii 16.07.1975

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Caponord RallyRaid/BSA500 1946/kimco 125/MiniMobra

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Placebo

  2. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Nu vreau sa comentez aceste reply-uri, fiecare are dreptul la opinie iar cand sunt in spatele unui monitor toti sunt viteji.
  3. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    REGULI DE ORGANIZARE SI TRASEU VA FI UN SINGUR SIR LUNG COMPUS DIN MOTOCICLETE GRUPATE APOI SCUTERE SI MOPEDE GRUPATE ULTIMI FIIND GRUPA DE BICICLISTI. NU ESTE NICI UN FEL DE DISCRIMINARE CI DOAR DE DIFERENTA DE VITEZA SI DE DINAMICA A VEHICOLELOR. MARSUL VA FI COMPUS DINTR-UN SIR DE DOUA MOTOCICLETE/SCUTERE SAU 3 BICICLETE GRUPATE PE PRIMA BANDA FLANCATE PE BANDA A II-A DIN LOC IN LOC DE MOTOCICLISTI RESPONSABILI DE ORGANIZARE. ACESTIA DIN URMA VOR AVEA O BANDEROLA ALBA PE MANA DREAPTA, COMPUSI DIN MEMBRII DAC MOTORS SI MOTOCICLISTI CU EXPERIENTA SI CUNOSCUTI IN COMUNITATE. TOTI PARTICIPANTII VOR RESPECTA SI APLICA ORICE INSTRUCTIUNE PRIMESTE DE LA MEMBRII ORGANIZATORI (CU BANDEROLA) NIMENI IN AFARA DE ACESTIA NU AU DREPTUL SA-SI SCHIMBE POZITIA IN COLOANA. 1. NU SE MERGE PE O ROATA, FARA MAINI, IN PICIOARE, FARA CASCA SAU ORICE ALATA MODALITATE DE A ETALA O GANDIRE INFANTILA 2. NU TREBUIE SA FIE LINISTEA CERUTA LA COMEMORARE DAR NU SE AMBALEAZE EXCESIV MOTOARELE PENTRU A PUTEA SA COMUNICAM INTRE NOI (MAI BINE CLAXONATI) 3. TOTI PARTICIPANTII TREBUIE SA FIE IN REGULA: CASCA, NUMAR NEINDOIT, MOTOCICLETA INMATRICULATA SI IN STARE BUNA DE FUNTIONARE (IN SPECIAL FRANELE), PERMIS/CURS DE LEGISLATIE ... ETC 4. DIN MOMENTUL PLECARII NU SE MAI INCEARCA INTRAREA IN COLOANA A INTARZIATILOR. DACA NU AJUNGETI PANA LA 17:45 IN PIATA CONSTITUTIEI NU MAI INCERCATI SA AJUNGETI. ORICE PARTICIPANT CARE INCALCA UNA DIN REGULILE MENTIONATE ANTERIOR VA FI SCOS DIN COLOANA SI TRAS PE DREAPTA. VA FI UN SINGUR TRASEU PIATA CONSTITUTIEI 17:00 - 17:30 plecare la ora 18:00 PIATA UNIRII PIATA UNIVERSITATII PIATA ROMANA PIATA VICTORIEI – Posibila oprire pentru inmanare petitie PIATA CH. DE GAULLE PIATA ARC DE TRIUMF LA ARCUL DE TRIUMF SE VOR PARCA VEHICOLELE IN SPECIAL IN LOCUL UNDE SE PARCHEAZA MIERCUREA. DUPA CE PARCAM TOTI VOM PASTRA UN MOMENT DE RECULEGERE SI VOM APRINDE LUMANARI SUB ARCUL DE TRIUMF IN MEMORIA PRIETENILOR SI COLEGILOR MOTOCICLISTI PLECATI DINTRE NOI. TOTUL IN LINISTE NU SE VOR LASA MOTOARE PE CAROSABIL NU SE VOR LASA OBIECTE NESUPRAVEGHEATE CE SE POT FURA USOR. Biciclistii care nu vor sa continue marsul pe piatra cubica pot sa se retraga la Piata Victoriei, nu este obligatoriu, decizia va fi luata de fiecare in parte. ESTE PREFERABIL SA AVEM CANDELUTE SI POZE CU MOTOCICLISTI DECEDATI ANUL ACESTA CINE ARE TRICOURI DIN CAMPANIILE ANTERIOARE SA LE POARTE --- Mesaj completat în 17 Sep 2007 15:33 ------------- PE LANGA CEI CARE SUNT DIN AMR, URBAN, SILVER PISTONS, ... II ROG PE CEI VECHI PE FORUMURI SI CU EXPERIENTA ( GEN AXA, BAIAZID CU SAMURAIDERS, ZIDU, ... SE CUNOSC CARE SUNT) SA VINA JOI LA ORA 17:00 CU BANDEROLA ALBA PENTRU A NE AJUTA LA PASTRAREA ORDINEI MARSULUI ... DACA POT VENI SI MIERCURI ORA 20:00 LA URSU ESTE SI MAI BINE.
  4. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Comunitatea Motocicliştilor din România reprezentată prin: Clubul Dac Motors împreună cu: Asociaţia Motocicliştilor din România Urban Riders formulează prezentul MEMORIU Către: Ministerul Internelor şi Reformei Administrative Ministerul Transporturilor Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului Prefectura Capitalei Astăzi 20 Septembrie 2007, cu ocazia Zilei Bucureştiului dedicată siguranţei rutiere şi cu ocazia marşului pentru sensibilizarea participanţilor la trafic faţă de motociclişti, eveniment organizat de Prefectura Capitalei cu susţinerea Brigăzii de Poliţie Rutieră Bucureşt, noi, Comunitatea Motociclistică dorim să vă aducem la cunoştinţă următorea petiţie. În susţinerea programului Poliţiei Rutiere „Stop accidentelor, viaţa are prioritate!”, Comunitatea Motociclistică, la iniţiativa clubului Dac Motors, cu sprijinul Asociaţiei Motocicliştilor din România şi al reprezentantilor Urban Riders si Gloria Brotherhood, doreşte prin acest document să exprime coerent măsurile pe care le consideră necesare reducerii numărului de accidente în care sunt implicate vehicule pe două roţi. Astfel, Comunitatea Motociclistică face apel la instituţiile statului, respectiv Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, Ministerul Transporturilor şi Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, pentru modificarea Codului Rutier, introducerea unor noi semne de circulatie şi a unor cursuri de educaţie rutieră în licee. Programul de siguranţă rutieră propus vizează mai multe măsuri ce se impun a fi luate de către: A. Ministerul de Interne: I. Limita puterii de 25 KW a motocicletelor conduse de începători Pentru reducerea numărului de accidente trebuie introduse sancţiuni pentru cei care nu respectă limitarea de putere la 25kW în primii doi ani de la obţinerea permisului, cât şi înăsprirea controalelor poliţiei rutiere în vederea aplicării legilor existente. Deşi dispoziţia legală potrivit căreia începătorii sunt obligaţi să nu depăşească 25 kW există, lipsa sancţiunilor o face inaplicabilă. Astfel, se impune introducerea unei sancţiuni în Codul Rutier. II. Intransigenţa agenţilor de circulaţie Trebuie să crească intransigenţa agenţilor de circulaţie cu privire la abateri de la prevederile Codului Rutier, elementele esenţiale în producerea de accidente: a) mersul fără cască de protecţie, conducerea scuterelor şi mopedelor cu capacitate mai mică de 50 cmc fără absolvirea cursului de legislaţie, c) verificări ale corelării dintre vechimea permisului şi numărul de kW al vehiculului. Dorim o implicare mult mai activa a Politiei Rutiere prin prezenta agentilor de circulatie in intersectiile si arterele aglomerate. Prezenta acestora ar avea in primul rand un rol de prevenire cat si de sanctionare a participantilor la trafic care prin incalcalcarea celor mai elementare reguli de circulatie pun in pericol viata celorlalti participanti la trafic (treceri pe culoarea rosie a semaforului, intoarcerea pe loc nepermis, etc) Trebuie mentionat ca un accident survenit printr-o astfel de incalcare a codului rutier in care este implicat si un vehicol pe doua roti duce de cele mai multe ori la vatamarea grava si chiar decesul conducatorului acelui vehicol. III. Şcolile de şoferi Intrucât majoritatea motocicliştilor învaţă prin intermediul unor canale neoficiale de informare (forumuri, internet sau reviste de specialitate) elemente de bază necesare conducerii motocicletelor, cunoştiinţele acumulate în orele de la Şcoala de şoferi fiind strict legate de codul rutier, considerăm următoarele: a) Viitori posesori de permis trebuie informaţi mai bine teoretic în cadrul Şcolilor de şoferi despre riscurile la care se supun şi modalităţile prin care accidentele şi consecinţele tragice ale acestora pot fi evitate (purtarea căştii şi alegerea echipamentului de protecţie adecvat). Predarea unor noţiuni generale legate de mersul pe motocicletă, care sunt adeseori trecute cu vederea, cum ar fi mersul în grup, realizarea depăşirilor, aprecierea distanţei de frânare, trecerea peste liniile de tramvai şi de tren, mersul pe carosabil ud, etc. trebuie introdusă ca obligatorie. În cadrul şcolilor de şoferi trebuie îmbunătăţită drastic predarea noţiunilor practice de conducere a motocicletei. Astfel, în concret, la momentul de faţă, absolventul unei şcoli de şoferi nu posedă decât noţiuni minime legate de ceea ce înseamnă mersul pe motocicletă. Chestiuni importante cum ar fi frânarea sau abordarea virajelor nu sunt predate decât la nivelul minim la care se desfăşoară examinarea în timpul examenului de obţinere a permisului de conducere, respectiv simplista probă a poligonului (treapta I a cutiei de viteze, viteza maxima de deplasare 15km/h). Se impune dezvoltarea predării cunoştinţelor practice legate de conducerea unui autovehicul pe 2 roţi. c) Pentru o mai bună cunoaştere a partenerilor de trafic se impune ca viitorii posesori de permise cu alte categorii să cunoască, prin intermediul orelor de curs ale Şcolilor de şoferi, care sunt aspectele speciale ale dinamicii unei motociclete (distanţe de frânare, abordarea virajelor, etc.). Cursanţii trebuie conştientizaţi în legătură cu existenţa motocicliştilor în trafic şi posibilitatea producerii de accidente fatale ca urmare a unor încălcari în aparenţă insignifiante ale regulilor de circulaţie. d) Se impune ca necesară reintroducerea examinării pe traseu a candidaţilor pentru categoria de permis „A”, fără de care nu există nici o dovadă a aprofundării cunoştiiţelor legate de mersul în trafic pe un astfel de vehicul. IV. Modificări legislative Pentru a rezolva o parte dintre problemele actuale (când numărul posesorilor de motociclete a crescut enorm faţă de anii anteriori, şi tinde să crească în continuare, tendinţă regăsită şi în înmulţirea numărului de accidente în care sunt implicaţi motociclişti), este nevoie de modificări ale legislatiei în vigoare. Concursul Ministerului de Interne se impune ca obligatoriu în vederea îmbunătăţirii legislaţiei, prevederile în vigoare dovedindu-se a fi insuficiente. Întrucât vehiculele pe două roţi reprezintă un avantaj în aglomerările urbane, fluidizând traficul, sunt mai puţin poluante şi ocupă mai puţin loc pentru parcare, dorim luarea în considerare a următoarelor facilităţi legislative, care vor ajuta totodata si la descongestionare traficului. a) Responsabilitatea morală a unui accident este încă un aspect trecut cu vederea de legislaţia autohtonă. Pentru a provoca un accident de scuter sau motocicletă nu este necesar impactul. Este suficientă o manevră de intimidare a motociclistului pentru ca acesta să cadă şi să se accidenteze. Legea nu prevede asemenea situaţii. Maşinile care întorc în locuri nepermise sau fără să se asigure au cauzat nenumărate accidente, cele mai multe mortale, iar situaţia ar trebui reglementată şi şoferul responsabilizat prin introducerea în codul rutier a termenului „autorul moral al accidentului” – element existent în ţările Uniunii Europene. Introducerea în codul rutier a unei măsuri prin care să se accepte legal rularea motocicletelor şi a scuterelor printre coloanele de vehicule oprite la semafor. Rularea se va face cu o viteză foarte redusă şi doar prin locurile unde este posibil. Această practică este încurajată în ţările europene cu scopul de a decongestiona traficul, adeseori folosindu-se chiar semne de circulaţie speciale dedicate în acest sens. c) Recomandarea pentru societăţile comerciale care comercializează scutere, mopede şi motociclete să afişeze într-un loc cât mai vizibil materiale educative ce atenţionează asupra necesităţii portului echipamentului de protecţie. Aceasta ar reprezenta o mai bună conştientizare a viitorilor posesori asupra pericolului cu care se vor confrunta. d) Prevederea de sancţiuni pentru persoanele fizice şi juridice care înstrainează posesorilor de permis de conducere cu o vechime mai mică de 2 ani motociclete cu o putere de peste 25kw, cu exceptarea de la sancţionare a înstrainătorilor de vehicule care participa la competiţii sportive. V. Campanii anti-accidente De asemenea, în vederea conştientizării participanţilor la trafic cu privire la existenţa vehiculelor pe două roţi este nevoie de o campanie televizată legată de siguranţa rutieră. Precedentele precum „Viaţa are prioritate” şi „Centura de siguranţă” şi-au demonstrat deja eficienţa în reducerea numărului de accidente. Clipul care a promovat obligativitatea centurii de siguranţă este destul de dur, dar mai mult decât expresiv (copilul care sare prin parbriz). În acest sens poate fi creionată o campanie similară care să atenţioneze asupra existenţei motocicliştilor ca parteneri vulnerabili în trafic, în ţările U.E. existând astfel de clipuri, extrem de dure, cu accidente de motocicletă. Este o soluţie care a avut impact asupra şoferilor, făcându-i mai alerţi în trafic. O campanie de sensibilizare trebuie susţinută şi prin măsuri legislative, agresivitatea în trafic a maşinilor la adresa motocicletelor şi a scuterelor necesitând sancţionare. B. Ministerul Transporturilor, Ministerul Internelor şi Reformei Administrative si Prefectura Capitalei Ministerul Transporturilor, împreună cu Consiliile Locale şi Poliţia Rutieră, trebuie să ofere o corectă aplicare a reglementărilor în domeniul pe care îl coordonează. Vopseaua cu care se marchează foarte multe artere ridică serioase probleme de aderenţă pentru vehiculele pe două roţi. Foarte multe dintre accidente în care sunt implicate motociclete, unele fatale, sunt cauzate de pierderea aderenţei din cauza vopselei cu care sunt marcate drumurile. Este nevoie de adăugarea unor noi semne de circulaţie (Atenţie la motociclete!) pentru şoselele sau arterele frecventate des de acestea (Exemplu: Ploieşti-Cheia în weekend-uri). Citat din Regulamentul din 04/09/2006 de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice (publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 876 din 26/10/2006), cap. IV, art. 75, alin. 2 si 3 : (2)Marcajele se aplică pe suprafaţa părţii carosabile a drumurilor modernizate, pe borduri, pe lucrări de artă, pe accesorii ale drumurilor, precum şi pe alte elemente şi construcţii din zona drumurilor. Marcajele aplicate pe drumurile publice trebuie să fie reflectorizante sau însoţite de dispozitive reflectorizante care trebuie să-şi păstreze proprietăţile de reflexie şi pe timp de ploaie sau ceaţă. (3)Marcajele nu trebuie să incomodeze în nici un fel desfăşurarea circulaţiei, iar suprafaţa acestora nu trebuie să fie lunecoasă. Marcajele pe partea carosabilă se execută cu microbile de sticlă şi pot fi însoţite de butoni cu elemente retroreflectorizante. Întrucât în situaţii de carosabil alunecos, şi nu numai, gurile de canalizare prezintă un grad de periculozitate crescut pentru motociclişti, se impune delimitarea acestora prin vopsea reflectorizantă pentru a putea fi observate şi evitate la timp. Deasemenea, se impune şi semnalizarea pericolelor temporare din trafic: canale deschise, lucrări în trafic, pete de ulei neacoperite, etc. Noile semnale de atenţionare a îngustării drumului poziţionate la marginea refugiilor (staţii de tramvai) trebuie corespunzător marcate, folosindu-se material reflectorizant. Sanctionarea drastica a vehicolelor de mare tonaj care pierd pe traseu materiale ce pot cauza accidente (nisip, pietris, beton, etc). Totodata introducerea in cadrul legislativ a obligatiei asigurarii acestor materiale in timpul transportului. Interzicerea udarii carosabilului in intersectii in principal cele cu linii de tramvai intrucat acestea cresc gradul de risc al derapajelor conducatorilor de motociclete, scutere si mopede. C. Ministerul Educaţiei şi Cercetării Susţinem introducerea ca materie obligatorie în licee a cursurilor de legislaţie rutieră. Acest aspect vizează educarea eficientă pe viitor atât a şoferilor de automobile, cât şi cea a motocicliştilor. De asemenea, ţinând cont că scuterele sub 50 cmc şi mopedele se pot conduce fără permis, numărul acestora triplându-se în ultimul an, o asemenea măsură este necesară. Considerăm educarea viitorilor şoferi în spiritul respectului în trafic drept cea mai importantă dintre măsurile ce pot fi luate pe termen lung.
  5. Ziua Bucurestiului - Miting Moto ! Foarte Important !Ziua Bucurestiului 20 Septembrie 2007 este dedicata sigurantei rutiere. Prefectura Capitalei organizeaza la initiativa cluburilor DAC MOTORS si Gloria Brotherhood un mars pentru sensibilizarea participantilor la trafic fata de motociclisti, scuteristi si biciclisti. Prefectul Capitalei Dl. Catalin Deaconescu si Brigada de Politie Rutiera Bucuresti asteapta propuneri pe acest topic pentru patru trasee toate cu plecare din Piata Costitutiei la orele 17:30 pana la Arcul de Triumf. In zilele urmatoare vom posta amanunte cu privire la acest mars.Totodata dorim sa va comunicam ca acest eveniment este primul din actiunile pe care le vom organiza impreuna cu Prefectul Capitalei, actiuni care vor include elemente educationale in scoli si licee (aici avem promis sprijinul Ministerului Educatiei), propuneri de modificari legislative cu scopul precis de educare a respectului reciproc a participantilor la trafic (aici avem promis sprijinul Ministerului de Interne), si propuneri de siguranta pe soselele Romaniei (aici avem promis sprijinul Ministerului de Transporturilor) etcCerem sprijinul tuturor motociclistilor in special reprezentantilorAsociatiei Motociclistilor cu care dorim sa organizam aceste evenimente. Apelam la toti motociclistii cu care am colaborat in actiunile anterioare sa fie alaturi de noi si sa ne sprijine in organizarea acestor actiuni.Pentru toti cei care sunt doritori sa ne ajute in organizarea acestor actiuni (repet in special conducerii Asociatiei Motociclistilor) o sa anuntam o sedinta saptamana aceasta la Ursu.Sper ca cati mai multi motociclisti sa participe la aceasta actiune din data de 20 Septembrie, sa aratam solidaritatea motociclistilor, sa facem ceva (de data asta cu o sustinere puternica din partea institutiilor statului) pentru viitorul nostru in trafic si in memoria celor care nu mai sunt printre noi.Este timpul sa se faca ceva concret din partea statului cu privire la cei pe doua roti.Bucurestiul este orasul pilot. Adougare 11 Sept. Chiar pe nimeni de pe forumul Pro nu intereseaza siguranta noastra in trafic?
  6. Este momentul sa ne aratam inca o data solidaritatea comunitatii moto. In topicul ACESTA ...! veti gasi mai multe amanunte cu privire la suferintele micutzei, fata lui HBiker. Intrucat sunt destui doritori de a dona pentru fetitza lui HBiker dar nu vor sa se incurce cu transferurile bancare DACMOTORS va invita SAMBATA ASTA 4 AUGUST INCEPAND CU ORELE 19:00 LA Ursu. Petrecere in care va exista o urna in care toti cei care vor sa doneze pot sa o faca si in acelas timp sa bea si o bere (profitul de la un butoi de bere se va directiona tot catre micutza ... citat Ursu'). Intr-o lume sufocata de indiferenta trebuie sa aratam ca ne pasa de suferintza membrilor acestei comunitati.
  7. se mai tine intrunirea de la ploiesti ?

    Ploiestiul nu apare in lista intrunirilor pentru ca acea lista este stabilita de UCMR.
  8. unde este casca meaa?

    Diferentza intre forumuri ar putea fi shi faptul ca cei din Pro inca nu te shtiu shi poate nu au intrat pe site-ul (nu sait-ul) tau:AICI
  9. distractiv Ce parere aveti despre ...

    Adevarul ca se balansa Guzzana.
  10. Garaj la bloc

    Nu se dau aprobari pentru instalerea garajelor. In schimb potzi sa plateshti ... shi ramai cu o chitantza dar fere contract de inchiriere al spatziului public. Parerea mea este sa-tzi cautzi garaj (pentru unul nou vezi pe google "granitul") shi apoi sa-tzi faci dosarul la ADP - pentru a te lua in evidentza. De aprobare nici nu se pune problema. Eu ca sa nu-mi ridice garajul am declarat ca l-am amplasat din 2002 si am platit cu tot cu penalitatzi 6,500,000 lei . . Sfatul meu este sa pui biletzele prin cartier "cumpar sau inchiriez garaj" ... vorbeshte cu vecinii. PS: cele doua tipuri de garaje produse de granitul ... GARAJ TIP C CU USA METALICA RABATABILA Caracteristici generale: GARAJ TIP A CU USI METALICE PE BALAMALE Caracteristici generale: ˇ Material: beton armat (BC 20) ˇ Material: beton armat (BC 20) ˇ Forma: modul spatial prefabricat ˇ Forma: modul spatial prefabricat ˇ Dimensiuni exterioare: L=5,62m; l=3,30 m; H=2,50 m ˇ Dimensiuni exterioare: L=5,62 m; l=3,30 m; Hcoama= 2,48 m ˇ Dimensiuni interioare : L=5,47m; l=3,19 m; H=2,32m ˇ Dimensiuni interioare: L=5,47 m; l=3,15 m;Hcoama=2,38 m ˇ Dimensiuni usa: 2,70 m x 2,15 m ˇ Dimensiuni usa: 2,40 m x 2,00 m ˇ Suprafata utila: S = 17,23 mp ˇ Suprafata utila: S=17,23 mp ˇ Greutate: G = 9 to ˇ Greutate: G=9 t ˇ Acoperis in panta ˇ Garajele Granitul sunt constructiile ideale ce se potrivesc pentru orice tip de masina ˇ Posibilitate de livrare imediata ˇ Montaj rapid si simplu, direct pe o platforma de beton realizata in prealabil ˇ Optiuni multiple: garaj auto, spatiu de depozitare, spatiu comercial, etc. ˇ Transportul si montajul sunt asigurate contra cost de producator ˇ Societatea pune la dispozitie, gratuit, documentatia pentru autorizatie. ˇ Posibilitati de plata in rate sau leasing
  11. S-a furat Niprul lui Ivan_Dnepr

    Amanunte pe celalalt forum ... glumeam. Ivan a anuntzat politzia despre disparitzie. Un anministrator ... sa-i dea Dumnezeu sanatate a anuntzat politzia ca se afla un motor fara numar sprijinit de gardul blocului. Asha s-a gasit motorul intact dar fara numar. Baietzii l-au carat un Km ... dupa care s-au plictisit. Deci, imediat luatzi masuri dupa ce descoperitzi disparitzia ... cautatzi prin tot cartierul ... mai ales pe stradutze mici.
  12. S-a furat Niprul lui Ivan_Dnepr

    Motocicleta s-a gasit. Departe de intentzia mea sa amplific conflictul intre conducerile celor doua forum-uri. Indea era ca au circulat foarte multe informatzii pe care eu nu puteam sa le transcriu aici. Apreciez la fel de mult toate forumurile motocicliste shi mai mult decat atat am promovat in egala masura cele trei forum-uri.
  13. S-a furat Niprul lui Ivan_Dnepr

    Nu cred ca este momentul de astfel de dispute cand unui prieten i s-a furat motorul. Orice zvon auzitzi oricat de utopic ar fi bagatzi pe net sau anuntzatzi-l pe ivan.
  14. In principiu e cum spune titlul, as simple as that: S-a furat Niprul lui Ivan Dnepr!!! Azi noapte, din fatza blocului, taiat lantzul, plecat cu motorul impins sau pe o masina. Daca cineva stie ceva, a vazut ceva, sta in zona si intamplator a auzit ceva (se pare ca incidentul s-a produs intre 1 si 3 azi noapte) va rugam sunati la unul din numerele: 0722208807 0745640897 sau trimiteti un e-mail la: radusan@gmail.com.nospam (fara ".nospam" in coada, ca sa nu mi se umple casutza cu mailuri publicitare aiurea) Oricine ajuta cu informatii va avea parte de recunostinta vesnica a lui Ivan_Dnepr
  15. Impresii Snagov

    Cine a facut poze? Astept poze.
×