Mergi la conţinut

mau

Prieteni
  • Conţinut

    204
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    4d 6h 39m 25s

2 Urmăritori

Despre mau

  • Data naşterii 28.01.1977

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda
  1. Rezumat etape Serres http://www.frm.ro/rezumat-etapele-1-si-2-cnirv-serres-7-9-aprilie-2017/
  2. http://www.motorsportracemanagement.ro/index.php/2017/03/29/muresan-alearga-in-cnirv-2017-video/
  3. Noutatea acestui sezon care începe pe 8-9 Aprilie la Serres o reprezinta schimbarea formatului: de acum inainte se vor disputa doua curse de Campionat la fiecare intalnire, una Sambata si una Duminica, in total 10 curse! Taxa fixa pentru 3 zile pe circuit: 150 EUR Vezi programul de concurs si regulamentul particular in articol: http://www.frm.ro/cine-va-iesi-campion-al-romaniei-in-acest-sezon/ Iar aici pagina de Facebook a cursei: https://www.facebook.com/events/620250611498064/
  4. Dunlop Romanian Superbike are plăcerea să vă invite oficial la evenimentul festiv Gala Campionilor, care va avea loc pe data de 11 septembrie, începând cu orele 21:00 în sala Grand Ballroom a Hotelului Caro din București. Vor fi prezenți piloții noștri, echipele, suporterii, spectatorii și reprezentanții mass-media. Vor fi premiați cei mai buni piloți din anul 2016 de la clasele Superbike, Supersport, Rookies și bineînțeles Superbike Challenge powered by Tiriac Energy. Pentru înscriere pe lista invitaților vă rugăm să ne trimiteți un email la info@rosbk.ro, în care să menționați numele complet și numărul de telefon. http://www.rosbk.ro/ro/home/1-latest-news/305-invitaie-gala-campionilor-11-sept-hotel-caro
  5. Revenim cu mai multe detalii referitoare la concursul nostru de fotografie: Emoția Cursei , concurs care va fi organizat împreună cu școala de fotografie New Age Photography Fiecare concurent poate participa cu cel mult trei fotografii care vor fi urcate pe pagina de Facebook dedicată acestui concurs de fotografie, pagină pe care o vom face publică în curând. Singura condiție de participare este înscrierea pe pagina de eveniment cu un cont de Facebook valid (cu nume și fotografie reală la profil) și bineînțeles prezența la Gala Campionilor din seara zilei de 11 septembrie 2016 când vor fi anunțați câștigătorii. Realizăm că fotografiile clasice făcute la cursele de motociclism viteză pe circuit necesită aparatură profesională, concursul nostru este însă unul diferit, gândit să fie accesibil spectatorilor noștri pasionați de competiție și fotografie. Iată în continuare câteva instantanee surprinse de fotograful campionatului nostru Aurelian Mirea (D4S MotorSportS). Emoția prezentă la cursele de motociclism viteză poate fi surprinsă și la boxe: pe podiumul de premiere: printre piloți și spectatori: sau într-un prim plan al unui detaliu sugestiv: Din acest punct de vedere imaginația dumneavoastră este cea care va fi punctată în special de juriul concursului nostru. Câștigătorii vor fi anunțați în seara zilei de 11 septembrie 2016, cu ocazia galei de premiere a campionatului RoSBK, aceștia urmând a urca pe podium pentru înmânarea premiilor. Cele mai bune 10 de fotografii din concurs vor a fi incluse într-un material retrospectiv al campionatului RoSBK 2016. Fotografiile acceptate în concurs pot fi făcute la circuitul de curse Motor Park România începând cu primul antrenament din data de 9 septembrie și terminând cu ultima cursă din 11 septembrie 2016. Indiferent de ora la care se va încheia ultima cursă pe circuitul de la Motor Park, ora limită de urcare pe FB a fotografiilor care vor fi acceptate în concurs este ora 15:00, pentru ca juriul să aibă timp să delibereze și pentru ca premiile să poată fi acordate la Gala Campionilor (locația premierii va fi desconspirată în cursul acestei săptămâni).
  6. Concurs de Fotografie

    Concurs de fotografie: „Emoția Cursei” RoSBK împreună cu Școala de artă și tehnică fotografică New Age Photography organizează concursul de fotografie: „Emoția Cursei”. Concursul va avea loc cu ocazia ultimei noastre etape de la circuitul Motor Park România în perioada 9-11 septembrie 2016. Concursul este adresat amatorilor, care folosind un telefon mobil sau un aparat foto vor surprinde o imagine cât mai sugestivă din timpul antrenamentelor, calificărilor, curselor, de la boxe sau de la circuit în general. Se va avea în vedere nu calitatea tehnică a fotografiei ci surprinderea și încadrarea unui anumit moment care să inspire emoția curselor RoSBK. Va exista un singur mare premiu care constă într-un curs acreditat de fotografie intensivă de trei luni de zile în valoare de 1.590 ron. Cursurile de fotografie sunt susținute de dl. Adrian Nasturică – fotograf profesionist (membru al New York Institute of Photography). Împreună cu sponsorii noștri Dunlop și Tiriac Energy vom acorda suplimentar premii constând în materiale promoționale următorilor cinci clasați în ordinea punctajelor acordate de către juriu. Juriul va fi format din câte un reprezentant din partea: RoSBK, New Age Photography și Dunlop. Numărul de like-uri primit de fotografia respectivă pe pagina evenimentului creat pe Facebook va conta 25% din punctajul final obținut de fiecare fotografie înscrisă în concurs. Scopul acestui concurs nu este doar acela de a atrage cât mai mulți spectatori la cursele RoSBK și la cursele de motociclism viteză în general, dar și să promoveze ideea de performanță care poate fi atinsă doar prin cursuri de perfecționare și practică alături de cei mai buni. Cu siguranță printre spectatorii noștri există mulți motocicliști și fotografi talentați, dar pentru ca acest talent să nu se piardă sunt necesare cursurile, studiul, practica, profesorii buni și nu în ultimul rând competiția la un nivel cât mai înalt. După etapa RoSBK de la Hungaroring vom reveni cu detalii privind logistica detaliată a concursului și premierii. Mai multe detalii referitoare la premiul cel mare aveți în următorul link: http://scoala-fotografie.ro/curs-fotografie-intensiv
  7. Mai sunt trei locuri la școala de pilotaj care va avea loc în acest sfârșit de săptămâna la Motorpark împreună cu Ionuț Mistode 250 euro costă pentru ambele zile sau 130 euro o singură zi Prețul include teorie, training pe circuit și costul efectiv de intrare pe circuit perceput de Motorpark 0723.172.369
  8. AutomotodromBrno - a III a etapă RoSBK A treia etapă a Romanian Superbike este cea din Cehia - Automotodrom Brno. Pentru cei familiarizați cu istoria sporturilor cu motor din această țară, circuitul este mai bine cunoscut sub numele de Masaryk. De acest nume se leagă o istorie de 86 de ani a ceea ce a fost inițial un circuit stradal de 31 de km. Circuitul de la Brno a găzduit pentru prima dată cea mai importantă competiție mondială de motociclism viteză în 1965, așa numita: Road Bike Grand Prix. Și în prezent cea mai importantă competiție găzduită aici este una motociclistă, MotoGP având etapa cehă la o lună după RoSBK. Actualul desen al circuitului este a V-ea variantă de configurație și a fost finalizată în 1987. Are 5,5 km lungime, 15 metri lățime, o diferență de nivel de 73 m și o pantă maximă de 7,5%. Nu multe sunt circuitele care se pot lăuda cu un astfel de amplasament, Automotodrom Brno fiind efectiv construit pe dealuri, acesta fiind și motivul pentru care linia dreaptă este una scurtă, de doar 636 metri. Circuitul de la Brno este aproape unanim recunoscut între piloții de MotoGP ca fiind printre cele preferate când vine vorba despre plăcerea pură a pilotajului. De acest circuit este legată prima victorie a campionului mondial Valentino Rossi. Acesta a câștigat aici etapa clasei mezină a MotoGP la bordul unei Aprilia RS125R în august 1996. Etapa RoSBK de la Brno este una oarecum atipică din punct de vedere al calendarului. Vom petrece aici mai multe zile deoarece clasele Rookies 600 și Rookies 1000 vor concura pe 6 și 7 iulie iar clasele Supersport, Superbike și Superbike Challenge vor concura pe 8-10 iulie 2016. Pentru această etapă vom încerca să transmitem live de la fața locului informații și fotografii direct pe paginile noastre de Facebook:
  9. RoSBK începe publicarea unei serii de interviuri luate piloților săi. Primul este Iuliu Mihai, pilot RoSBK la clasa Superbike, echipa Pro-Bike, număr de concurs 22, motocicletă Kawasaki ZX10R. Link către primul interviu complet http://www.rosbk.ro/...viu-iuliu-mihai Planuri de viitor? In sezonul 2016 mi-am propus sa particip in cele doua campionate nationale, organizate de FRM si RoSBK si daca am timp si este posibil in Alpe Adria la cateva etape, pentru a ma acomoda si cu acest campionat.Voi incerca sa merg la toate etapele RoSBK, datorita faptului, ca fiecare etapa este organizata pe alt circuit si astfel ai ocazia sa capeti experienta si in acest fel sa devii mai rapid.Acest campionat (denumit de unii “privat”) iti ofera sansa sa mergi pe circuite unde sunt organizate etape de MotoGP, dar si de Formula 1. Din punctul meu de vedere este un lucru extraordinar sa ai sansa sa mergi pe aceste circuite (Brno,Misano-anul trecut,Hungaroring, Panonia, etc), care au un asfalt de o calitate superioara si zone de degajare care iti ofera un anumit grad de siguranta. Daca te-ai intoarce in timp ai schimba ceva? Da, cred ca fiecare dintre noi ar vrea sa schimbe cate ceva din trecutul lui. In ceea ce priveste acest sport daca ar fi posibil sa dau timpul inapoi, clar as fi inceput sa merg pe circuit intr-un cadru organizat, mult mai devreme decat am facut-o eu in urma unui eveniment neplacut care a avut loc pe strada si m-a tinut departe de acest sport o perioada. Planuri de a schimba motocicleta? La inceputul acestui sezon competitional am schimbat motocicleta marca Honda 1000RR cu care am participat in sezonul trecut, cu un Kawasaki Ninja ZX10R si din acest motiv in acest moment incerc sa ma acomodez cu ea, pentru ca necesita un alt stil de pilotaj. Am facut cu greu aceasta schimbare, pentru ca eu sunt fan Honda, dar sper ca am luat o decizie corecta si sa am castig de cauza la sfarsitul sezonului. Ce parere ai de pilotii romani comparativ cu cei din Europa? Din pacate aceasta ramura a sportului nu este destul de dezvoltata si nu sunt investitori, iar acesta este principalul motiv pentru care noi nu avem performante la nivel european sau mondial. Imi pare rau sa aduc in discutie acest subiect pentru ca sportivi talentati ca Robert Muresan, Ionel Pascota, Ionut Mistode, Catalin Cazacu, etc... nu au avut nici o sansa, sa-si lase amprenta in acest sport la un nivel ridicat. Ce ai recomanda unui tanar pilot care vrea sa vina pentru prima data la RoSBK? Cu toata sinceritatea i-as recomanda sa contacteze pe cineva cu experienta pe circuit, care poate sa-i dea mai multe detalii tehnice si practice in ceea ce priveste acest sport. Acel sportiv care are experienta ii poate da sfaturi utile in ceea ce priveste pregatirea motocilcletei de circuit (anvelopele adecvate in functie de temperatura si textura circuitului,suspensie,o casca omologata, echipamentul pilotului de buna calitate, pentru a avea o protectie marita), dar ii poate explica ce inseamna un apex si cum sa-l abordeze. Cum ți se pare circuitul nostru de la Adâncata? Motorpark este norocul care acest sport l-a avut in conditiile in care este un proiect privat. Cu toate ca pe acest circuit am avut cele mai multe podiumuri este pacat ca s-a facut o investitie atat de mare, dar nu au avut grija la turnarea stratului de asfalt si nu s-au amenajat spatii de degajare. In alta ordine de idei ii felicit pe cei care au investit in acest sport si le multumesc ca datorita lor avem unde sa ne antrenam si sa spunem cu mandrie ca avem in calendarul competitional si o etapa de casa. De ce te-ar alege un sponsor pe tine pentru a concura în RoSBK? In principal un sponsor te alege doar daca ai rezultate si in acelasi timp daca ii oferi o vizibilitate maxima atat pe motocicleta, cat si pe spoturile publicitare pe care trebuie sa le pui la dispozitie. Cum te antrenezi fizic, psihic si tehnic? Deoarece practic acest sport din placere si pentru mine este un hobby, nu sunt un sportiv precum Ionut Mistode si nu am timp sa aloc si antrenamentelor in afara pistei, dar nu duc grija de acest aspect pentru ca acasa, ma asteapta in fiecare seara doi copii superbi, care au grija sa ma mentina intr-o forma fizica de invidiat prin activitatile pe care le desfasuram impreuna.Din punct de vedere psihic ma consider un individ echilibrat, deci nu am nevoie de antrenament suplimentar.Datorita faptului ca nu am timp disponibil sa ma antrenez la fel de constant, cum o fac alti sportivi care practica acest sport, pot spune ca incerc sa compensez prin talentul cu care am fost inzestrat.
  10. Retrospectivă RosBK 2015 în imagini făcută cu scopul de a promova această competiție pentru cei mai tineri motocicliști și cursele pe circuit în general pentru toți posesorii de motociclete supersport: https://youtu.be/qpnXe57kd4o
  11. Micutul

    Fumos topic Felicitari pentru sustinerea pustiului ca sportiv in ramura asta a motociclismului viteza Asteptam sa ne ti la curent cu evolutia lui in campionatele care participa PS - ai luat in considerare pentru viitor un curs de perfectionare motociclism viteza in spania sau italia ?
  12. Honda Hornet Club

    din ce stiu eu din 2003 s-a schimbat modelul dar intradevar in manualele pt CB600F apare data 98-2003
  13. Accident Pe Cheiul Dambovitei

    Am cunoscut-o pe Madalina in 2004 - pe vremea cand venea la arc ca o simpla admiratoare a fenomenului moto. Spre deosebire insa de alte fete care admira motociclisti ... Madalina a ales sa admire motociclismul. A fost fara sa exagerez cea mai pasionata fata de motociclism pe care am cunoscut-o. Nu o sa uit mandria ei cand ne-a prezentat GS-ul si cum umbla mereu full echipata ... cred ca motoclismul a fost inventat pentru astfel de oameni. Condoleante ...
  14. Recomandati-Mi Un Circuit

    Seres - Grecia - 650 km de la tine
  15. Ultima Zi De Toamna Din An

    tare mosul tau !!! felicitari
×