Mergi la conţinut

motor.j06

Membri
  • Conţinut

    23
  • Membru din

  • Ultima vizită

Realizarile lui motor.j06

  1. Am parcurs 3000 km pana acum ceea ce inseamna ca sunt incepator. Nu astept practica-dupa cum vezi-doar incerc sa aplic cat mai multa teorie; si asta din mers, cu feed-back cu tot... Vreau doar sa cunosc cat mai mult depre motor si despre mersul cu el, sa am satisfactii depline si in siguranta ceea ce, zic eu, nu este rau! Departe de mine gandul de a fi cel mai bun. Nu sunt in nicio competitie sau poate, doar in cea cu mine insumi! Multumesc pentru punctul tau de vedere! Ma ajuta mult internetul, aici am citit cat am putut si-l gasesc eficient in transferul de cunostinte. Cred ca sunt foarte multi care au ceva de spus, pe aceea ii caut cu intrebarile si pentru ei tot respectul! Ca un raspuns: cred ca profesionistii nu ignora teoria, studiul, in general iar intre a fi cel mai bun si a imbatrani linistit nu vad nicio contradictie, altfel, cei mai buni ar trebui sa se "curete" repede (si nu este asa!). Bafta tie!
  2. Cred ca este bine sa cunosti performantele tehnice ale motorului motocicletei. Diagrama de care vorbeam este un indicator relevant. Ofera informatii despre limitele motorului dar mai ales, despre punctele critice. Ce legatura are asta cu practica? Ma gandesc ca trebuie evitat mersul la turatiile corespunzatoare acestor puncte, indeosebi in situatii complicate de trafic. La aceste turatii exista o anumita inertie a motorului iar fortarea in acest regim scade in timp "rezistenta la oboseala" a motorului, un indicator tehnic important. Desigur, acestea par consideratii teoretice dar sunt sigur ca au un corespondent in practica. Eu nu am gasit o astfel de diagrama pentru motorul meu, am ceva despre un F4 dar nu cred ca acestea sunt identice, avand in vedere tipul de alimentare a motorului. Sunt incepator si ma intereseaza sa stiu cat mai multe despre motocicleta mea; am convingerea ca este o atitudine corecta si benefica. P.S. Daca ai diagrama motorului tau fa experimente de mers in punctele critice de cuplu ("gropile" curbei).
  3. Daca are cineva graficul "cuplu, putere/turatie" pentru CBR 600 F3 (eventual din 1995, daca sunt diferite) il rog sa il trimita pe adresa jo_pst@yahoo.com. Multumesc! Rectific, 1998.
  4. Da, daca esti cerebral. Si eu sunt incepator (sau am fost) cu un F3. Intreband, asa mi s-a spus. Si confirm, acum dupa 3000km cu ea, este docila dar si puternica; oricum, nici una dintre ele nu iarta nesabuinta, ca sa nu spun prostia noastra! Acesta nu este un sfat, este o redare a experientei mele (peste cea de conducator auto amator de 14 ani). Tu esti cel care hotaraste!
  5. Va salut pe toti! Sunt nou pe-aici. Am un CBR F3 din 1998. Nu am gasit manual ptr. ea. Daca ma poate ajuta cineva, ii multumesc de pe-acum! In cazul ca nu gasesc, manualul de 95-96, pe care-l am, este bun? Sunt diferente majore? Multumesc! John
×
×
  • Creează O Nouă...