Mergi la conţinut

binox

Membri
  • Conţinut

    14
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2h 7s

Despre mine

  • Locatie
    Braila, Romania
  • Posesor(oare) de
    IJ
  1. binox

  2. De Ce Am Fost Banat?!?

    E posibil sa fie si ceva interese comerciale la mijloc dar tinand cont de faptul ca pana la urma topicul a fost lasat liber (dupa ezitarea initiala) daca ar fi avut o atitudine normala sunt sigur ca nu l-ar mai fi banat.
  3. De Ce Am Fost Banat?!?

    Mie mi se pare normala reactia adminului avand in vedere reactia ta. Daca nu intelegi de ce , incerc sa-ti explic citand din posturile tale: Un om ok nu ar fi spus "Nu mai conteaza cum. Important e ca am mobra." dupa toata povestea asta. Pot sa inteleg o clauza de confidentialitate dar ar fi fost normal sa spui de la inceput. Prin asta se intelege ca la momentul respectiv nu aveai degand sa spui nimic despre rezolvare. Probabil dupa ce te-au sunat unii prieteni forumisti si ti-au zis ca nu-i ok reactia ta a urmat: desi este in contradictie cu postarea anterioara. Tinand cont de anvergura scandalului si reactia ta finala daca eram in locul lui Dobrescu probabil ca te-as fi banat dupa prima inteventie , aia cu "nu mai conteaza cum" dupa ce tot ai insistat sa-ti faci cunoscuta povestea ca sa nu mai pateasca si altii ca tine..... Probabil banarea a venit cu intarziere pentru ca o fi aflat mai tarziu de anumite amanunte ale cazului pe care nu le-ai facut publice, si/sau care i-au dovedit ca esti mincinos.(asta e presupunerea mea, habar n-am daca e reala sau nu) De exemplu mie mi se pare suspecta clauza de confidentialitate pe care o invoci tinand cont de faptul ca profesoara aia a explicat presei destul de detaliat cum s-au intamplat lucrurile si de faptul ca HTR in opinia mea ar avea interesul sa se laude cu faptul ca au rezolvat problema.
  4. Is curios cum o sa prinzi chiuloasa in universalul de la strung???
  5. service aprindere electronica de minsk

    eu asta o am da nu stiu daca-i buna sau nu, nici macar n-am minsk
  6. Taxa de trecere in m-tii Baiului

    Eu cunosc foarte bine zona aia dar nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. Chiar marti am trecut pe acolo cu motoru si nu mi-a zis nimeni nimic; e adevarat ca n-am un enduro doar un IJ amarat cu care am urcat pana acolo ca sa culeg afine; Am trecut prin 2 stane si nu mi-a zis nimeni nimic, doar se uitau la noi cum ne chinuim sa trecem prin noroaiele din fata stanelor. Motorul l-am lasat vreo 3 ore la vreo 100m de o stana si n-a umblat nimeni la el. Singurul incident pe care l-am avut in zona aia a fost mai demult cand ne-au inconjurat cainii unui cioban ( si ala statea si se uita fara sa strige la ei) moment in care am aruncat o petarda si s-au imprastiat toti; ciobanu suparat ca i-am speriat cainii a inceput sa strige la noi dar la asta s-a rezumat tot incidentul. Oricum ciobanii aia nu sunt propietari acolo ci au doar drept de pasunat si atat timp cat drumul e trecut pe harti ca traseu turistic nu au ei dreptul sa ceara taxa. Nu stiu insa cat de legal este sa mergi pe acolo cu motoru.
  7. Vreau sa scot limitatorul la o aprilia RS 50

    O mobra buna fara modificari sau vant din fata poate sa prinda 80km/h. O aprilia mult mai noua decat mobra fara limitari ar trebui sa prinda mult mai mult. P.S. O mobra modificata dar fara a i se mari cilindreea poate sa prinda si 115km/h asa ca aprilia asta de 50 cred ca are potential mult mai mare
  8. service Inlocuire pinion + lant

    In primul rand trebuie sa te uiti la sistemul de prindere al pinionului si dupa asta la nr. de dinti. Daca reusesti sa pui alte pinioane(putin probabil) sau sa adaptezi altele cred ca trebuie sa schimbi si lantul si mai trebuie ca in final sa ai acelasi raport de transmisie(sau macar aproximativ) adica raportul dintre nr. de dinti ai pinioanelor fata /spate noi sa fie aprox. acelasi cu cel al pinioanelor vechi.
  9. istorice Reglaj aprindere Ij

    La IJ monocilindric avansul tre sa fie undeva intre 3.5 si 4.5 mm fata de PMS Daca avansul e mai mic teoretic ar trebui sa porneasca mai usor dar motorul se incinge mai tare si nu trage calumea la turatii mai mari (dar 0.5 mm nu cred ca se observa prea tare) Avansul mai mare avantajeaza la turatii mari dar daca e prea mare se manifesta prin lovituri in pedala de pornire (la pornire) sau chiar pornirea motorului in sens invers Eu il reglez la 4 mm si imi place cum merge reglat asa. L-am avut si mai mare aprox 5.5mm ; in mers nu se cunostea ca e mai mare, tragea bine dar cand o porneam imi dadea cateodata lovituri in pedala sau pornea invers si mergea cu spatele. Daca avansul tau e reglat la 3mm pornirea dificila se datoreaza altor cauze probabil legate de carburatie( foloseste socul cand o pornesti),platina ,bujie sau condensator.
×