Mergi la conţinut
  • 0
andreuta

service Cat Castig La Schimbarea Pinionului Spate?

Întrebare

Buna

Am un suzuki gs cu motor de 450 cm mai vechiuta...este din 88...Zilele trecute i-am indoit putin pinionul spate, deci e clar ca trebuie sa-l schimb.

El are 45 de dinti si motocicleta la viteza de circa 130-140 de km pe ora merge cam turata (7000 -7500 ture)

Intrebarea mea este daca pun un pinion cu -1 dinte...se observa ceva vizibil la raportul asta de viteza turatie...dar la -2 dinti...dar la -3 dinti?????

Cam cat ar creste viteza maxima ????

Intreb pt ca nu am nici o idee cam ce s-ar obtine prin micsorarea dintilor pe pinionul spate.

Stiu ca pierd la demaraj...dar aceiasi intrebare...cum este pierderea la demaraj la -1 dinte...dar la -2 dinti,...dar la -3 dinti????

As fi recunoscator daca cineva care se pricepe mi-ar raspunde in termeni aproximativi ...adica este o modificare care schimba radical motorul sau sunt modificari care abia se observa?????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

14 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

-1 pinion, +1 foaie si creste un pic demarajul, poate maxim + 2 foaie.

In cazul in care nu schimbi -1 + 1 si pui altfel s-ar putea sa ai nevoie de un lant adaptat pt acest tip de calcatura.

Dar nu cred ca ai de ce sa faci asta pt motoreta ta mai ales ca nu mergi decat pe strada unde chiar nu e nevoie de asta.

Cam atat stiu eu...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

-1 pinion, +1 foaie si creste un pic demarajul, poate maxim + 2 foaie.

In cazul in care nu schimbi -1 + 1 si pui altfel s-ar putea sa ai nevoie de un lant adaptat pt acest tip de calcatura.

Dar nu cred ca ai de ce sa faci asta pt motoreta ta mai ales ca nu mergi decat pe strada unde chiar nu e nevoie de asta.

Cam atat stiu eu...

scuze ca revin dar nu inteleg ......daca schimb doar pe spate cu -1 sau -2 ...atunci nu se mai potriveste lantul???

pai daca e asa pot scoate o zala sau doua....sau nu se mai potriveste calcatura????...adica tre sa schimb si lantul????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Daca doar pui o foaie mai mica nu cred ca trebuie sa schimbi lantul dar nici nu cred ca faci mare branza.

Ideea e ca trebui sa schimbi si pinionul de atac si foaia +/- nr de dinti ca sa faci ceva.

Cand ziceam de schimbat lant nu ma refeream la alt tip de lant ci mai multe zale.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

ok multumesc

Cred ca am priceput...deci daca pun pe spate -3 dinti sa zicem nu e o modificare care sa mi-o faca racheta...castig un pic dar nu exagerat

Am inteles bine????...E corect ce am inteles eu????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

GS450 are viteza maxima constructiva de 160Km/h cu un cuplu maxim la 8000 ture, eu zic ca nu e prea turata la viteza aia si nu e nici Harley sa mergi cu 5000 ture max.

Daca te mananca neaparat pui o foaie cu -1 dinte pe spate. Nu stiu cum citeste motoreta ta viteza de deplasare (la roata sau din motor), in cazul in care nu o citeste de pe roata iti va arata o alta viteza decat cea reala.

Maxim as pune -2 pe spate insa deja e prea mult pentru motoreta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu am modificat cu un raport de 1:1,3 şi era cam mult, parcă plecam de pe loc cu treapta 2 şi mai apăruse a 6-a dar la top speed mergea motorul mai calm. Diferenţa de 1-2 dinţi la foaie nu e prea sesizabilă, eu am modificat cam echivalentul de la 42 la 33.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu am pus la ZX9 foaie pe spate mai mare, 45 de dinti in loc de 41 si se simtea clar diferenta, era mai turata la aceeasi viteza, mi-a scazut viteza maxima dar ajungeam mai repede acolo, se ducea intr-a 6-a in limitare si afisa 300 pe bord. Probabil viteza efectiva era pe la un 260-270 dar ajungea repede acolo.

In configuratia stock trebuie sa ai km lungi la dispozitie ca sa ajungi la astfel de viteze.

La iesirea din viraje avea cuplu mai sanatos.

Bineinteles exista si un dezavantaj. Daca mergeam pe autostrada intr-a 6-a la o viteza de 150km/h sa zicem, cu foaia mai mare aveam cu mai mult de 1000 de turatii mai mult, deci era mai nasol.

Dar pentru o tara fara autostrazi (si cui ii place sa-i dea capat pe autostrazi?) schimbarea a fost benefica. As face-o oricand din nou.

Cand cauti viteza maxima mai mare pui foaie mai mica decat cea stock, dar pierzi cuplu, te rogi de ea sa ajunga la viteza respectiva.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Incearca cu -2 la foaie sau +1 la pinionul de atac.Nu trebuie sa schimbi lantul in nici una din varianta pe care o alegi dar, va trebui sa ai acces la un atelier cu strung si freza.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×