Am un suzuki gs cu motor de 450 cm mai vechiuta...este din 88...Zilele trecute i-am indoit putin pinionul spate, deci e clar ca trebuie sa-l schimb.
El are 45 de dinti si motocicleta la viteza de circa 130-140 de km pe ora merge cam turata (7000 -7500 ture)
Intrebarea mea este daca pun un pinion cu -1 dinte...se observa ceva vizibil la raportul asta de viteza turatie...dar la -2 dinti...dar la -3 dinti?????
Cam cat ar creste viteza maxima ????
Intreb pt ca nu am nici o idee cam ce s-ar obtine prin micsorarea dintilor pe pinionul spate.
Stiu ca pierd la demaraj...dar aceiasi intrebare...cum este pierderea la demaraj la -1 dinte...dar la -2 dinti,...dar la -3 dinti????
As fi recunoscator daca cineva care se pricepe mi-ar raspunde in termeni aproximativi ...adica este o modificare care schimba radical motorul sau sunt modificari care abia se observa?????
Buna
Am un suzuki gs cu motor de 450 cm mai vechiuta...este din 88...Zilele trecute i-am indoit putin pinionul spate, deci e clar ca trebuie sa-l schimb.
El are 45 de dinti si motocicleta la viteza de circa 130-140 de km pe ora merge cam turata (7000 -7500 ture)
Intrebarea mea este daca pun un pinion cu -1 dinte...se observa ceva vizibil la raportul asta de viteza turatie...dar la -2 dinti...dar la -3 dinti?????
Cam cat ar creste viteza maxima ????
Intreb pt ca nu am nici o idee cam ce s-ar obtine prin micsorarea dintilor pe pinionul spate.
Stiu ca pierd la demaraj...dar aceiasi intrebare...cum este pierderea la demaraj la -1 dinte...dar la -2 dinti,...dar la -3 dinti????
As fi recunoscator daca cineva care se pricepe mi-ar raspunde in termeni aproximativi ...adica este o modificare care schimba radical motorul sau sunt modificari care abia se observa?????
Distribuie această postare
Link la postare
Distribuie pe alte site-uri