Mergi la conţinut
  • 0
dorinn

Categoria A2 - Help !

Întrebare

Prima data, salut !! Apoi, ar putea careva sa dea exemple concrete de motociclete care se pot incadra in categoria A2 ? Refuz sa cred ca trebuie sa imi cumpar o motocicleta de 125.. Nu sunt lamurit cu limitarea unei motociclete la 35 kw. Cine o limiteaza si cum ca limitarea sa fie recunoscuta  de autoritati ? multam`

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

11 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Salut,

Aprilia Dorsoduro 750 – cu limitare
Aprilia NA 850 Mana/Mana GT – cu limitare
Aprilia Pegaso 650 Strada/Trail – standard
Aprilia SL 750 Shiver – cu limitare
Beta Alp 4.0/M4 – standard
BMW F800R/S/ST/GS – cu limitare
BMW F700GS – cu limitare
BMW G650GS/Sertao – standard
Ducati Hypermotard 796/1100 – cu limitare
Ducati Monster 696/769 - cu limitare
Harley-Davidson Forty-Eight – cu limitare
Harley-Davidson Sportster 1200 Custom/Low - cu limitare
Harley-Davidson Sportster 883 Low/Superlow/Iron - cu limitare
Honda CBF600N/S – cu limitare
Honda CBR250R – standard
Honda DN01 – cu limitare
Honda NC700S/X – cu limitare
Honda NT700V DEAUVILLE – cu limitare
Honda VT750C Black Spirit/Shadow/Spirit - standard
Honda VT750S – standard
Honda VTR250 – standard
Honda XL700V TRANSALP – cu limitare
Husqvarna TE 630/SM 630 – cu limitare
Husaberg FS570 – cu limitare
Hyosung GT250/GT250R – standard
Hyosung GT650/GT650R – cu limitare
Hyosung GV250 – standard
Hyosung GV650 – cu limitare
Hyosung ST700 – cu limitare
Kawasaki ER-6F (NINJA650R)/ER-6N – cu limitare
Kawasaki KLX250 – standard
Kawasaki Ninja 250R – standard
Kawasaki VERSYS 650 – cu limitare
Kawasaki VN 900 Custom/Classic/Light Tourer – cu limitare
KTM Duke 690 – cu limitare
KTM Duke 200 – standard
KTM 690 Enduro/Enduro R – cu limitare
KTM 690 SMC R - cu limitare
KYMCO Venox 250 – standard
Moto Guzzi V7 Classic/Cafe Classic/Racer - cu limitare
Moto Guzzi Nevada – cu limitare
Moto Guzzi Bellagio – cu limitare
Moto Guzzi California – cu limitare
Moto Guzzi Norge 1200 – cu limitare
Suzuki GSF 650 N/S – cu limitare
Suzuki GSX 250 Inazuma – standard
Suzuki Intruder C 800/M800 – versiune limitata
Suzuki SV 650 N/S – cu limitare
Suzuki DL 650 V-Strom – cu limitare
Triumph Bonneville – cu limitare
Triumph Thruxton – cu limitare
Triumph America – cu limitare
Triumph Speedmaster – cu limitare
Triumph Tiger 800/800 XC – cu limitare
Yamaha MT01 – cu limitare
Yamaha MT03 – standard
Yamaha TDM 900 – cu limitare
Yamaha XJ6N/Diversion/Diversion F – cu limitare
Yamaha XVS950A Midnight Star – cu limitare
Yamaha XVS1300A Midnight Star – cu limitare
Yamaha XT660R/X/Z Tenere – standard
Yamaha YBR250 – standard
Yamaha WR250X/R – standard

 

Sursa: http://motorhead.ro/motociclete-pentru-incepatori-compatibile-cu-permisul-a2/

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

ok Gomy, iti multumesc pentru lista, e "ceva mai complexa" decat am vazut-o eu. Nu ma prind insa de ce ti se permite cu un CBF si nu ti se permite si cu un CBR ? de 600cc ma refer. Au cam aceeasi greutate. Si unde se limiteaza motociclete la 35kw in Romania?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Mergi la RAR și minune, ce să vezi.... au dynojet să-ți verifice ție limitarea... he-he. 

 

Cred că dacă aș fi în situație aș cere unui mecanic să-mi limiteze cumva cursa manetei de accelerație și le-aș arăta autorităților că motorul este limitat...

 

Dar acum sunt obosit și s-ar putea să spun prostii... mă dau la fund...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Pentru ca vehiculul rezultat ar deriva intr-un altul ce avea initial mai mult ca dublul puterii sale. Adica sa poti limita o motoreta (orice motoreta) la 35kW trebuie ca motocicleta initiala sa nu aiba mai mult de 70kW / ~90cp. Iar in exemplul tau CBF-ul are pana-n 80 cai, iar CBR-ul inspre 120 cai. Important este de constientizat ca te ridici pe-o roata si cu 30 cai, iti versi creierii pe asfalt si cu mai putini cai.

 Nu ma prind insa de ce ti se permite cu un CBF si nu ti se permite si cu un CBR ? de 600cc ma refer. 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Pentru ca vehiculul rezultat ar deriva intr-un altul ce avea initial mai mult ca dublul puterii sale. Adica sa poti limita o motoreta (orice motoreta) la 35kW trebuie ca motocicleta initiala sa nu aiba mai mult de 70kW / ~90cp. Iar in exemplul tau CBF-ul are pana-n 80 cai, iar CBR-ul inspre 120 cai. 

 

 

radufaramoto iti multumesc !! chiar m-a lamurit raspunsul tau. Un kawasaki zxr400 ar putea fi limitat legal deci, nu? are in jurde 70 80 de cai parca. A si ca sa evit post`urile cu "o sa mori", "esti teribilist" etc, nu sunt innebunit dupa un motor imens, putere, viteza si riscuri inutile. Din nou, mersi radufaramoto, dar si celorlalti pt ajutor.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

eu nu inteleg,ce este cu boala asta pe crb600,r600.. in Romania,majoritatea mortilor din cauza vitezei sunt pe cele doua modele! Vrei sa te inscri pe lista de "Vin si Io,in curand?" Ai rude plecate in zona crepusculara? vrei sa ii atingi ? daca te sui pe Cbr ,comunici cu spiritele?

ti-a dat baiatul mai sus o lista de unde n-ai cum sa nu gasesti ceva bun,satisfacator,frumos si care sa atraga privirile lumii.

Cbr 600 e de trecut. si e ceva nou,pe la sate(nu ma interpreta gresit,ai mei s-au mutat la sat,deci nu critic "taranii"). Ia-ti o mocicleta,nu o moda! :o

Vrei ceva bun? incearca Honda Deauville. e varianta mica la Paneuropean. merge de rupe.In Franta e baza curieratului. la 60cp,e o minune. dar,probabil trebuie restrictionata pt tine.cauta pe flybay ,posibil sa gaseeti restrictie pe esapament (un rahat de ..shaiba pusa inainte de galerie/tevile alea de ies din gaurile motorului! :o

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ori ce om pe strada intoarce capu dupa vitezane mai ales daca are un sunet traznet in timp ce dupa celalalte modele se uita doar cunoscatori , cei drept si mie imi plac doar super sporturile , in rest nas da bani pe nimic .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ahh! in Romania!!.

aici nu se uita decat cei ca noi. si cbr600 ,chiar RR sau R6 sunt ca si cum ai vedea un taxi :o.

ii ador. mai am momentele mele cand prind cate unul la semafor,sau la filtrat. Mobra mea fluiera. posibil sa fie lantul de distribitie sau doar intinzatorul. se rezolva. e de inteles,idiotul care a avut-o inainte a avut-o 10 ani. si starea,oarecum nesatisfacatoare. dar am dat £650 plus kit lant- pinioane/foi DID+schimbat ulei si garnituri tescoape £220. mai bag £ 300 s-o sincronizez ,jet kit,janta si bascula diferita si gata. la ora actuala ,cand ma iau cu copii de la semafor,chiar fluierand,ii pisc de cur si le dau fum in nas! asa,pt ca am THE ONE!!! :o .

Toti mobristii experimentati ma intreaba la semafor de ea. si ii vezi inciudati cand aud de pret. sub 1200 nu mai gasesti,si ala,proiecte de reparat..

Unul chiar a vrut poza cu mie si mobra mea. bineintes,din alt motiv : eu ma.plimb cu un sac cu scule si ma opresc sa ajut pe oricine in pana de mobra.( pan acum,2 "victime"-) " the GPz9r guy that saved me! ( saracu,avea bateria descarcata si nu pornea nici impinsa. am scos bateria mea si am conectat-o cu surubelnite la a lui pana a luat-o bine. Sper ca a ajuns la Colchester!!!..

Vrei zgomot? iti iei drujba si o plimbi cu bicicleta! ce.intors de cap,Domne? :o

Si ca sa intelegi ce balans are mobra: azi am atins cu varful incaltarilor pe asfalt,in viraj! am zis:"Tuleo!Bai Jiji,tu iesti vreun campeion de TT?" :o . bun,asta pe drepata.pe stanga inca am tendinte de mers in picaj! .. Votez cu Dreapta,Domne! Votez! .. si raman intreg :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu cunosc cativa motociclisti care au cumparat motociclete second hand sub anul 2000 si nau nici cea mai mica problema cu ele merg ca si noi si au tras pe ele de cativa ani incoace , si altul care isi ia R1 din 2007 se plimba 500 km si ii sar pistoanele prin rezervor . Eu chiar ma crucesc cand aud atatia motociclisti cate probleme au cu mobrele , eu am srad si merge brici nu face nici o figura si o coxez in fiecare zi , are aproape 50.000 km in bord , porneste sfert merge sfoara nu bate nu scoate fum si nu mananca ulei schimbul il fac din 5.000 in 5.000 de km . Trebuie sa mai ai si noroc .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Bună, sunt în mare confuzie, cu limitarea motoarelor A2. 

Am tot căutat pe net despre limitarea unui ktm 525 și nu am aflat nimic. 

Dacă știți cumva ceva vă rog să mă ajutați!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×