Mergi la conţinut
Autentifica-te  
motosadik

ASA NU SE FACE

Recommended Posts

:thumbdown: In ultima vreme am citit o groaza de aberatii despre motociclism prin unele publicatii romanesti, dar niciodata adunate atatea la un loc intr-o revista care se vrea cu specific si care zice ca ar si avea un cuvant de spus...iata domnilor si doamnelor ce enormitati m-au ingrozit doar l-a citirea sumara a numarului din august 2005 al MotoLife...Nu vreau sa fiu ipocrit si nici sa fac reclama proasta, dar ASA NU SE FACE... :bash:

Dacă vecinii noştri unguri au o revistâ dedicată motociclismului de mai bine de 15 ani, Moto Revu, nici noi nu ne-am lăsat mai prejos şi prin anul 2000 a apărut prima revistă de gen din România. Acastă revistă se numea Motors şi a avut nu mai mult de 3 apariţii. În ciuda lipsei evidente de experienţă a colectivului redacţional, cei care au citit-o au apreciat-o pentru că era făcută de nişte sufletişti şi motociclişti adevăraţi. La ceva timp după a apărut „faimoasa” Moto Life, care cu o grafică destul de bună, dar cam puţine cunoştinţe în domeniu vroia să ne înveţe ce e o motocicletă.

Începutul promiţător, sfârşitul dezastru ?

Dacă la început mai puteam tolera „micile” greşeli” doar pentru că erau începători, în momentul de faţă consider că lucrurile trebuiau să se fi schimbat. Dar mai mult ca niciodată Moto Life-ul dă cu stângul în dreptul şi scrie nişte aberaţii fără limite. Mă refer acum în special la numărul 37 din august ediţie în care am descoperit greşeli de toate felurile.

1. Cu greu am înţeles despre ce e vorba în editorialul „Noi şi lumea civilizată”. Eu nu am întâlnit încă acel tip de oameni care sunt învinuiţi de tot felul de violenţe, şi dacă faci o acuză de acest gen ar trebui să o susţii cu dovezi concrete, nu cu idei aflate de la alţii.

2. Cine e Rareş Badrea să îmi dea mie sfaturi cum să cumpăr un motor second în România, când el e corespondent de Australia? Nu că ar fi neapărat greşite, dar ca să dai sfaturi la cîteva mii de oameni terbuie să fi făcut ceva remarcabil în domeniul moto, un simplu nume nu ajunge.

3. În ciuda calităţii bune a pozelor nu sunt de loc impresionat de prezentarea Honda Valkyrie Rune. Nu e mare brânză pentru nimeni să ia nişte poze şi informaţii de pe net şi să se dea redactor. Nu există nici o revistă străină care să facă aşa ceva. Să se documenteze pe propria piele.

4. Tot articolul referitor la cursele de dragstere AHDRA mi se pare aiurea. În primul rând, lasă impresia (falsă) că singurele curse de Dragstere au loc în America. Un necunoscător e tentat să creadă că motoarele japoneze au dispărut din acest fel de competiţii. Nimic mai fals; sunt şi acum mult mai performante decât „Harley-urile” folosite la cursele AHDRA. La curse participă numai motociclete Harley, dar acestea nu mai au nici o componentă originală. Deci nu sunt Harley… Ciraşa de pe tort o reprezintă ultimele trei fraze ale articolului, care putea fi scrise eventual la „Poşta Redacţiei” la emisiunea Feriţi-vă de Măgăruş (din păcat emisiunea nu mai există).

5. Tâmpenii originale mai putem găsi dacă dăm pagina la „prezentarea” Boss Hoss-ului. Din nou internetul salvează ziua (cred că fără el revista ar avea 5 pagini) şi Marian Dumitru, care nu a călărit în viaţa lui un Boss Hoss e nerăbdător să ne demonstreze cât de confortabilă e şaua. În plus uită să specifice consumul, viteza şi alte „detalii”. Eu, personal nu îmi închipui cum, în ciuda suspensiilor mult lăudate, „virajul nu se realizează mai greu decât la o motocicletă mare oarecare”, când cu plinul de benzină depăşeşte 600 kg ?

6. La pagina 35 o nouă anomalie. Pilotul Triumphului nu are cască!!! În nici o revistă citită de mine nu am mai văzut aşa ceva! Aşa se face educaţia motociclistului în România? Du-te bre fără cască şi protecţii şi dă în gură la motorul acela, că poate dă Domnul şi nu cazi. Consecinţele eventualelor neînţelegeri cu Domnul le vedeţi la pagina 106. O altă ciudăţenie tip Moto Life este faptul că Marcel Petrişor face testul, dar articolul îl scrie Dan Mihu.

7. Aceeaşi ciudăţenie o întâlnim şi la testul Yamaha MT 01, la care se mai adaugă un „rider” care arată pe motocicletă cum arată bunica mea la bordul unui avion supersonic. Să nu exagerăm, bunica ar fi un pic mai relaxată.

8. Pe nici un motociclist care se respectă nu îl interesează prea mult scuterele...oricum nu atat de mult pe cat ni se ofera pe tava !!!

9. Paginile 48 până la 51 pline de informaţii de pe net. Mă întreb retoric câţi metrii a făcut Cristian Stănescu pe o roată?

10. De toată jalea mi se pare şi prezentarea Moto Guzzi Nevada 750, care pute de departe a publicitate. Şi testul SH nu îşi are locul având în vedere că în urmă cu câteva săptămâni Univers Moto publica un test mult mai complex cu Honda Dominator.

11. Iar poşta redacţiei e scrisă numai de puşti aspiranţi la titlul de motociclist.

!!!!!!!!!...aaa...era sa uit> la prezentarea Triumphului Speed Triple ni se spune in introducere ca Tom Cruise l-a condus in Mission Imposible 2, iar Carrie Anne Moss in Matrix...partea cu Tom Cruise e adevarata....dar oricine a vazut Matrix Reloaded si s-a uitat bine la scena cu Trinity si motocicleta stie ca e un Ducati 996!!!! si nicidecum un Triumph cum o sustin cei de la MotoLife...va dau si poza! :ranting:

P.S. Aş mai putea să scriu vreo două pagini, că har Domnului am de ce să mă leg, dar s-ar putea interpreta că acord o atenţie obsesivă revistei în cauză, sau că am ceva personal cu cei care o scriu.

Sebastian. :rtfm:

post-3414-1125717610_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Eu am renuntat sa mai cumpar revista. Consider ca toate informatiile de acolo nu sunt ceea ce caut intr-o revista de specialitate. Rareori am gasit un articol care sa ma intereseze. Si daca vreau fotografii bine facute, NET-UL SA TRAIASCA. Detalii despre motociclete, aproape zero, feeling nexam, plus ca cei de acolo habar nu au despre ce sa puna intr-o pagina si cum sa puna ca sa iti atraga atentia. De exemplu la francezi cand se face un test in paralel pt. mai mute motoare detaliile sunt atat de bine definite incat , te ajuta sa iti formezi o parere , fara sa conduci macar ceva din ce a fost testat. Pacat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Bike4life, fara suparare dar tu nu esti romani nu?

<{POST_SNAPBACK}>

:) Vulvixxx fara suparare o sa raspund Nu sunt romani ... sunt maghiar dar sper ca asta nu e nici o problema ? daca da scrieti .. am mai scris un alt topic ca nu scriu corect pt ca .... nu conteaza :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete Vulvixxx

My bad, roman, recunosc, nu e nici o problema, dar din exprimare incercam sa imi dau seama de unde esti :P, atata tot.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete

te aprob, dar presupun ca redactorii nu au dat prea multa importanta publicului carora se adreseaza...

probabil cred ca este un public naiv care ar accepta si aprecia tot ce scriu ei, deoarece ne uitam la motoare care pentru unii sunt avioane sau chiar vise... :)

foarte bine ai punctat aceste greseli, care in aparenta nu formeaza o impresie proasta privirilor curioase...Cei care chiar sunt interesati o sa observe intradevar ca si tine aceste lucruri...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
te aprob, dar presupun ca redactorii nu au dat prea multa importanta publicului carora se adreseaza...

probabil cred ca este un public naiv care ar accepta si aprecia tot ce scriu ei, deoarece ne uitam la motoare care pentru unii sunt avioane sau chiar vise... :)

foarte bine ai punctat aceste greseli, care in aparenta nu formeaza o impresie proasta privirilor curioase...Cei care chiar sunt interesati o sa observe intradevar ca si tine aceste lucruri...

<{POST_SNAPBACK}>

Ma bucur ca pe aici mi se da dreptate ca pe motociclism.ro am fost luat in suturi

Oricum articolul a fost trimis in primul rand redactiei Moto Life asa ca nu au cum sa nu vada...

te aprob, dar presupun ca redactorii nu au dat prea multa importanta publicului carora se adreseaza...

probabil cred ca este un public naiv care ar accepta si aprecia tot ce scriu ei, deoarece ne uitam la motoare care pentru unii sunt avioane sau chiar vise... :)

foarte bine ai punctat aceste greseli, care in aparenta nu formeaza o impresie proasta privirilor curioase...Cei care chiar sunt interesati o sa observe intradevar ca si tine aceste lucruri...

<{POST_SNAPBACK}>

Ma bucur ca pe aici mi se da dreptate ca pe motociclism.ro am fost luat in suturi

Oricum articolul a fost trimis in primul rand redactiei Moto Life asa ca nu au cum sa nu vada...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Ma bucur ca pe aici mi se da dreptate ca pe motociclism.ro am fost luat in suturi

<{POST_SNAPBACK}>

de ce te miri ca ai fost luat in suturi?

la limbajul pe care l-ai folosit pe celalalt forum bucura-te ca inca mai esti inregistrat. si tu cat si mandra ta aveti un vocabular demn de invidiat.... :read:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
:thumbdown: In ultima vreme am citit o groaza de aberatii despre motociclism prin unele publicatii romanesti, dar niciodata adunate atatea la un loc intr-o revista care se vrea cu specific si care zice ca ar si avea un cuvant de spus...iata domnilor si doamnelor ce enormitati m-au ingrozit doar l-a citirea sumara a numarului din august 2005 al MotoLife...Nu vreau sa fiu ipocrit si nici sa fac reclama proasta, dar ASA NU SE FACE... :bash: 

Dacă vecinii noştri unguri au o revistâ dedicată motociclismului de mai bine de 15 ani, Moto Revu, nici noi nu ne-am lăsat mai prejos şi prin anul 2000 a apărut prima revistă de gen din România. Acastă revistă se numea Motors şi a avut nu mai mult de 3 apariţii. În ciuda lipsei evidente de experienţă a colectivului redacţional, cei care au citit-o au apreciat-o pentru că era făcută de nişte sufletişti şi motociclişti adevăraţi. La ceva timp după a apărut „faimoasa” Moto Life, care cu o grafică destul de bună, dar cam puţine cunoştinţe în domeniu vroia să ne înveţe ce e o motocicletă.

Începutul promiţător, sfârşitul dezastru ?

Dacă la început mai puteam tolera „micile” greşeli” doar pentru că erau începători, în momentul de faţă consider că lucrurile trebuiau să se fi schimbat. Dar mai mult ca niciodată Moto Life-ul dă cu stângul în dreptul şi scrie nişte aberaţii fără limite. Mă refer acum în special la numărul 37 din august ediţie în care am descoperit greşeli de toate felurile.

1. Cu greu am înţeles despre ce e vorba în editorialul „Noi şi lumea civilizată”. Eu nu am întâlnit încă acel tip de oameni care sunt învinuiţi de tot felul de violenţe, şi dacă faci o acuză de acest gen ar trebui să o susţii cu dovezi concrete, nu cu idei aflate de la alţii.

2. Cine e Rareş Badrea să îmi dea mie sfaturi cum să cumpăr un motor second în România, când el e corespondent de Australia? Nu că ar fi neapărat greşite, dar ca să dai sfaturi la cîteva mii de oameni terbuie să fi făcut ceva remarcabil în domeniul moto, un simplu nume nu ajunge.

3. În ciuda calităţii bune a pozelor nu sunt de loc impresionat de prezentarea Honda Valkyrie Rune. Nu e mare brânză pentru nimeni să ia nişte poze şi informaţii de pe net şi să se dea redactor. Nu există nici o revistă străină care să facă aşa ceva. Să se documenteze pe propria piele.

4. Tot articolul referitor la cursele de dragstere AHDRA mi se pare aiurea. În primul rând, lasă impresia (falsă) că singurele curse de Dragstere au loc în America. Un necunoscător e tentat să creadă că motoarele japoneze au dispărut din acest fel de competiţii. Nimic mai fals; sunt şi acum mult mai performante decât „Harley-urile” folosite la cursele AHDRA. La curse participă numai motociclete Harley, dar acestea nu mai au nici o componentă originală. Deci nu sunt Harley… Ciraşa de pe tort o reprezintă ultimele trei fraze ale articolului, care putea fi scrise eventual la „Poşta Redacţiei” la emisiunea Feriţi-vă de Măgăruş (din păcat emisiunea nu mai există).

5. Tâmpenii originale mai putem găsi dacă dăm pagina la „prezentarea” Boss Hoss-ului. Din nou internetul salvează ziua (cred că fără el revista ar avea 5 pagini) şi Marian Dumitru, care nu a călărit în viaţa lui un Boss Hoss e nerăbdător să ne demonstreze cât de confortabilă e şaua. În plus uită să specifice consumul, viteza şi alte „detalii”. Eu, personal nu îmi închipui cum, în ciuda suspensiilor mult lăudate, „virajul nu se realizează mai greu decât la o motocicletă mare oarecare”, când cu plinul de benzină depăşeşte 600 kg ?

6. La pagina 35 o nouă anomalie. Pilotul Triumphului nu are cască!!! În nici o revistă citită de mine nu am mai văzut aşa ceva! Aşa se face educaţia motociclistului în România? Du-te bre fără cască şi protecţii şi dă în gură la motorul acela, că poate dă Domnul şi nu cazi. Consecinţele eventualelor neînţelegeri cu Domnul le vedeţi la pagina 106. O altă ciudăţenie tip Moto Life este faptul că Marcel Petrişor face testul, dar articolul îl scrie Dan Mihu.

7. Aceeaşi ciudăţenie o întâlnim şi la testul Yamaha MT 01, la care se mai adaugă un „rider” care arată pe motocicletă cum arată bunica mea la bordul unui avion supersonic. Să nu exagerăm, bunica ar fi un pic mai relaxată.

8. Pe nici un motociclist care se respectă nu îl interesează prea mult scuterele...oricum nu atat de mult pe cat ni se ofera pe tava !!!

9. Paginile 48 până la 51 pline de informaţii de pe net. Mă întreb retoric câţi metrii a făcut Cristian Stănescu pe o roată?

10. De toată jalea mi se pare şi prezentarea Moto Guzzi Nevada 750, care pute de departe a publicitate. Şi testul SH nu îşi are locul având în vedere că în urmă cu câteva săptămâni Univers Moto publica un test mult mai complex cu Honda Dominator.

11. Iar poşta redacţiei e scrisă numai de puşti aspiranţi la titlul de motociclist.

!!!!!!!!!...aaa...era sa uit> la prezentarea Triumphului Speed Triple ni se spune in introducere ca Tom Cruise l-a condus in Mission Imposible 2, iar Carrie Anne Moss in Matrix...partea cu Tom Cruise e adevarata....dar oricine a vazut Matrix Reloaded si s-a uitat bine la scena cu Trinity si motocicleta stie ca e un Ducati 996!!!! si nicidecum un Triumph cum o sustin cei de la MotoLife...va dau si poza! :ranting:

P.S. Aş mai putea să scriu vreo două pagini, că har Domnului am de ce să mă leg, dar s-ar putea interpreta că acord o atenţie obsesivă revistei în cauză, sau că am ceva personal cu cei care o scriu.

Sebastian.  :rtfm:

<{POST_SNAPBACK}>

Eu am citit multe reviste din toata europa asta. Ai dreptate cu aceste remarci asupra revistei Motolife si toate astea se datoreaza in principiu ca este realizata de niste oameni cam neprofesionisti in ale motoarelor. Totusi este de apreciat ca se straduiesc si devin din ce in ce mai buni. Chestia cu testele in tricou si slapi si fara casca asta ma scoate si pe mine din minti. Cat priveste faptul ca se inspira de pe net asta toate revistele o fac intr-o anumita masura. Daca nu o fac de pe net o fac din alte reviste straine (ex. Univers moto la care jumate revista ios reportaje facute de unguri sau nemti fara prea mare legatura cu Romania). Sa nu uitam totusi ca pana amu vreo 5 ani nu puteam citi doar reviste din Ungaria (motor revu) sau din alte state (aduse de amici de ai nostri). Intr-adevar in lume sunt reviste de specialitate mult mai bune decat ce avem noi la ora actuala da asta este.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×