Aferim Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Share Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Costurile nu se rezuma intotdeauna numai la bani. Asa este! Si intotdeauna ele exista, si acestea sunt greu de masurat in bani scosi din buzunar - oricine cred ca e de acord cu asta chiar daca nu a avut de a face cu o motocicleta batraioara, chiar si la o motocicleta moderna si fiabila exista extra-costuri si nu doar in bani... Si Ij-ul tau este foarte reusit, nu cred ca am mai vazut unul la fel de bine facut mai ales ca nu esti de meserie si te felicit pentru rezultat. Multumesc dar inca o data trebuie sa precizez ca rezultatul imi apartine mie intr-o masura prea mica. Cei care merita toate laudele pentru IJ-ul meu sunt o sumedenie de oameni care m-au ajutat enorm si nu doar lucrand la motocicleta mea ci si cu sfaturi, sustinere, opinii si piese. Tuturor le multumesc. Domnilor, M72-ul este gata. Ca sa revenim la motocicleta ta, imi place sa cred ca intr-o zi cu soare o sa-i faci o multime de fotografii, mai de aproape, un pictorial ca sa zic asa... sa ne clatim si noi ochii cu ea in acest stadiu final. Poate gasesti timp si sa vii cu ea la macar una din cele 3 intalniri de specialitate din acest an, ori poate sa izbutim o tura impreuna si cu ceilalti prieteni atasisti - pe mine unul m-ar bucura sa o vad si in realitate. De asemenea, poate o sa ai vreme de un drink cu noi la urmatoarea "ieseala la povesti" a celor din Bucuresti si imprejurimi interesati de acest gen de motociclism. Toate bune! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Multumesc dar inca o data trebuie sa precizez ca rezultatul imi apartine mie intr-o masura prea mica. Cei care merita toate laudele pentru IJ-ul meu sunt o sumedenie de oameni care m-au ajutat enorm si nu doar lucrand la motocicleta mea ci si cu sfaturi, sustinere, opinii si piese. Tuturor le multumesc. Stiu ca nu este meritul tau daca ne referim la reparatia propriu-zisa dar faptul ca ai investit 1950 euro (parca asta era suma) intr-o mobra pe care daca ai dori sa o vinzi nu stii daca iei 800 de euro este o treaba de apreciat. Stiu ca nu am mentionat dar pentru acest lucru te-am felicitat de fapt. Ca sa revenim la motocicleta ta, imi place sa cred ca intr-o zi cu soare o sa-i faci o multime de fotografii, mai de aproape, un pictorial ca sa zic asa... sa ne clatim si noi ochii cu ea in acest stadiu final. Poate gasesti timp si sa vii cu ea la macar una din cele 3 intalniri de specialitate din acest an, ori poate sa izbutim o tura impreuna si cu ceilalti prieteni atasisti - pe mine unul m-ar bucura sa o vad si in realitate. De asemenea, poate o sa ai vreme de un drink cu noi la urmatoarea "ieseala la povesti" a celor din Bucuresti si imprejurimi interesati de acest gen de motociclism. Toate bune! Poze vor mai fi, astept sa mai fac niste chestii minore dar care ma tin in loc (Ex: piulita ce fixeaza roata de rezerva) dupa care voi face niste poze de prezentare. Cu drinku' si cu ieseala mai vedem. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Share Adaugat pe 10 Februarie, 2014 Festina a punctat bine insa nu numai la asta m-am referit ci si la ce ai scris mai sus "Costurile nu se rezuma intotdeauna numai la bani." plus ca unele repere de pe motocicleta nu sunt de M72 , repere ce o sa te coste ceva banuti, banuti pe care o sa-i adaugi in lista de cheltuieli. Cam astea sunt argumentele. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Festina a punctat bine insa nu numai la asta m-am referit ci si la ce ai scris mai sus "Costurile nu se rezuma intotdeauna numai la bani." plus ca unele repere de pe motocicleta nu sunt de M72 , repere ce o sa te coste ceva banuti, banuti pe care o sa-i adaugi in lista de cheltuieli. Cam astea sunt argumentele. Asa este dar daca schimb acele repere pe urma le pot vinde si imi recuperez banii. De exemplu stopurile spate, imi voi lua unele de la oldtimergarage care costa 90 de euro si le voi vinde pe celelalte si voi recupera o parte destul de mare din banii cheltuiti pe noile stopuri. Valabil si pentru celelalte piese. Ieftin nu a fost, si nici scump, a fost un pret corect. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2014 ....lampile spate, contact, cheie contact, claxon, releu regulator.... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2014 contact, De ce mobra e contactul? Eu dupa imagini si instalatie electrica am dedus ca ar fi de M72, dar cum rusii astia foloseau platforme comune poate ca e de alta mobra. Am vazut ca ai in semnatura (pe celalalt forum) un anunt cum ca vinzi piese de M72, poti sa-mi trimiti si mie pe PM o lista cu respectivele piese? Nu caut ceva anume dar nu se stie. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2014 Deocamdata am doar chei din trusa de scule, o carcasa de lampa spate. E posibil ca maine sa fac rost de o roata de M72 militar. Contactul si cheia de contact sunt cele din poza de mai jos. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 12 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 12 Februarie, 2014 Deocamdata am doar chei din trusa de scule, o carcasa de lampa spate. E posibil ca maine sa fac rost de o roata de M72 militar. Contactul si cheia de contact sunt cele din poza de mai jos. Pai contactul vad ca e la fel ca asta, la mine cheia nu e la fel si pare ca e facuta de cineva. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Adaugat pe 12 Februarie, 2014 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2014 Uite aici cheie de vanzare, 14 euro : http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=26_35&products_id=1459 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Am terminat si cu roata de rezerva, nu aveam piulita care strange roata pe suportul rotii de rezerva si nici piulita care strange rulmentii rotii de rezerva: Urmeaza sa pun saua pasagerului (voiam sa n-o montez dar m-am saturat sa o tot mut prin garaj), sa reglez unghiul atasului si sa-i dau o spalare ca am murdarit toata mobra la ultima iesire. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Astazi am montat si saua pasagerului: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 16 Februarie, 2014 Si am pregatit si scaritele pasagerului: Mai trebuie sa-mi vina de la polonez cauciucurile de la scarite. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 17 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 17 Februarie, 2014 Norocul mi-a suras si mi-a iesit in cale un stop de atas original pentru M72. Nu m-am putut abtine si i-am facut repede o proba. Il voi prezenta mai pe larg dupa ce-l vopsesc. Daca are cineva ma intereseaza si un stop pentru motocicleta dar cu lumina pentru numar, ofer pret bun. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 20 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 20 Februarie, 2014 Astazi am schimbat pinioanele grupului, am pus pinioane de atas (8/37): Mai ramane sa montez grupul si sa-i fac o proba in weekend. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 23 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 23 Februarie, 2014 Am facut proba pinioanelor de atas, plecarea de pe loc este mult mai facila si practic o poti face din relanti daca vrei. Nu am iesit cu ea pe sosea pentru ca mi-a expirat autorizatia de circulatie provizorie dar diferenta e clara. O sa-mi iau ultimul rand de numere provizorii dar astept sa se mai usuce pe afara caci dupa ultima iesire am avut mult de furca cu curatatul mobrei si chiar am revopsit niste piese care au fost atacate de clorura de calciu imprastiata pentru topirea zapezii (sau cu ce dracu' a dat Oprescu ca numai sare nu a fost aia). Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 24 Februarie, 2014 Autor Share Adaugat pe 24 Februarie, 2014 Mai adaugam astazi 65 euro la nota de plata pentru piesele de mai jos, cu ce am mai platit pentru stopul atasului si cu ce voi mai plati pentru stopul care vine pe motocicleta ajung la 2000 de euro. De data asta polonezul a fost foarte prompt ca timp de livrare si mi-a trimis si cauciucurile pentru scarite pe care nu mi le-a pus inca de la prima comanda. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 5 Martie, 2014 Autor Share Adaugat pe 5 Martie, 2014 Am montat scaritele pentru pasager: Si am vopsit suportul pentru numar si carcasa elementului reflectorizant: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 6 Martie, 2014 Autor Share Adaugat pe 6 Martie, 2014 Am vopsit si montat definitiv stopul atasului: Am montat reflectorizantul si l-am montat impreuna cu suportul de numar: Trebaluind pe la mobra am realizat la un moment dat ca nu am pus protectiile de cauciuc ale carburatoarelor, le voi cauta prin cutii si am sa le montez si pe acestea. Reglarea atasului conform manualului: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 8 Martie, 2014 Autor Share Adaugat pe 8 Martie, 2014 Ultima sesiune foto si ultimul post totodata: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 8 Mai, 2014 Autor Share Adaugat pe 8 Mai, 2014 Poze noi facute cu camera semiprofesionala: who 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 9 Mai, 2014 Autor Share Adaugat pe 9 Mai, 2014 fisheye view: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oaspete Rareș Adaugat pe 9 Martie, 2017 Share Adaugat pe 9 Martie, 2017 Bunicul meu a avut M72 si am mai găsit niște piese, carburator , bloc semnalizare, etc. Vin le pot dona . rares_abc@yahoo.com luca.stere 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 10 Martie, 2017 Autor Share Adaugat pe 10 Martie, 2017 Pe 3/9/2017 at 9:00 Oaspete Rareș a scris: Bunicul meu a avut M72 si am mai găsit niște piese, carburator , bloc semnalizare, etc. Vin le pot dona . rares_abc@yahoo.com Salut, Va multumesc mult! Am sa va trimit un mail la adresa mentionata. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pelerinul Adaugat pe 13 Februarie, 2020 Share Adaugat pe 13 Februarie, 2020 Luca, la intrarea in botul atasului, avem pe contur un ornament lemn capitonat pentru protectie, sau doar sus? Iar daca doar sus, nervura de intarire laterala stg dr ramane asa? Multumesc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca.stere Adaugat pe 13 Februarie, 2020 Autor Share Adaugat pe 13 Februarie, 2020 Uite aici un catalog original pt IMZ M72: http://dnepr-kiev.com/catalogue-m-72 Si mai jos elementele atasului de M72, piesa cu numarul 7221075 este ornamentul de lemn, eu nu l-am pus pt ca am preferat aspectul militar. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.