Mergi la conţinut
adri1968

O Intrebare Referitoare La O Motocicleta Etz-250

Recommended Posts

DACA POATE SA IMI RASPUNDA CINEVA LA O PROBLEMA REFERITOARE LA O MOTOCICLETA MZ-ETZ DE 250 CM - IN TOATE VITEZELE MOTOCICLETA MERGE BINE SI ARE SI FORTA INCLUSIV IN VITEZA A PATRA SE RIDICA SI LA 100 DE KM PE ORA . PROBLEMA CARE VREAU SA O EXPUN ESTE URMATOAREA - IN MOMENTUL CIND SCHIMB IN A CINCEA MOTORUL NU MAI ARE FORTA ORICIT AS TRAGE DE ACCELERATIE - DACA POATE CINEVA SA IMI RASPUNDA CAM CE PROBLEMA POATE SA FIE - REPET ACEASTA SITUATIE APARE NUMAI CIND SCHIMB IN ULTIMA VITEZA A CINCEA - IN REST TOATE CELELALTE VITEZE MERG BINE SI MOTORUL ARE SI FORTA SA URCE CHIAR SI PANTE MAI ABRUPTE - VA MULTUMESC- POSTEZ SI O POZA CU MOTORUL MEUpost-41245-0-90150600-1381692097_thumb.j

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

dupa mai multe discutii cu diversi motociclisti concluzia este ca pinionul din fata are prea multi dinti - adica mai bine zis numarul maxim de dinti care se gaseste 22 de dinti  - sunt mai multe tipuri de pinioane fata pentru etz  incepind de la 15 dinti pina la 22 de dinti - daca pun un pinion cu mai putini dinti pe fata scade viteza si creste forta  - o sa incerc cu 18 sau 19 dinti sa vad cum merge - ASA CU 22 DE DINTI MOTORUL NU ARE FORTA SA MAI TRAGA IN VITEZA A CINCEA

     AS MAI INTREBA DACA ESTE CINEVA CARE ARE UN ETZ 250 CE PINION CU CITI DINTI ARE PE FATA SA MEARGA BINE MOTORUL SI IN VITEZA A CINCEA     - VA MULTUMESC

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

dupa mai multe discutii cu diversi motociclisti concluzia este ca pinionul din fata are prea multi dinti - adica mai bine zis numarul maxim de dinti care se gaseste 22 de dinti  - sunt mai multe tipuri de pinioane fata pentru etz  incepind de la 15 dinti pina la 22 de dinti - daca pun un pinion cu mai putini dinti pe fata scade viteza si creste forta  - o sa incerc cu 18 sau 19 dinti sa vad cum merge - ASA CU 22 DE DINTI MOTORUL NU ARE FORTA SA MAI TRAGA IN VITEZA A CINCEA

     AS MAI INTREBA DACA ESTE CINEVA CARE ARE UN ETZ 250 CE PINION CU CITI DINTI ARE PE FATA SA MEARGA BINE MOTORUL SI IN VITEZA A CINCEA     - VA MULTUMESC

Pot sa-ti confirm treaba cu pinionul de atac. Eu nu am ETZ, ci un suzuki de 250. In varianta stock ea vine in formatul 15T-41T, am schimbat pinionul de atac cu 16T.

Schimbarea a fost benefica, plaja de acceleratie a crescut pt vitezele 1-4 raportat la viteza, insa am observat ca in viteza a cincea scade puterea de acceleratie si implicit forta. oricum ma asteptam la asta.

Avand in vedere ca eu o folosesc foarte mult in oras, mai mult in vitezele 2-3-4, am ramas la aceasta configuratie.

iti recomand sa folosesti pinionul de atac original sau cu cel mult un dinte in plus.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de sugestie asa o sa si fac - comand pinionul original cu 19 dinti - desi ma mir ca un motor suzuki nu trage ca totusi nu se compara cu etz -ul

De tras trage si in a cincea, insa am observat o putere mai mica in cincea cu 16T fata de 15T, in special la urcarea unui deal.

Nu e mare diferenta, dar am sesizat-o!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da intradevar se observa - eu iti spun drept ca ma mir ca merge asa bine pina intr-a patra inclusiv cu asa numar mare de dinti  adica z 22- simbata am trecut muntii padurea craiului de la alesd spre beius si a urcat foarte bine motorul chiar si pe piatra cubica si mai iti spun ca mergeam pe drum intins cu a 4-ra cu 90 pe ora insa cind schimbam a 5-cea cobora la 70 pe ora nu mai tragea motorul

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da intradevar se observa - eu iti spun drept ca ma mir ca merge asa bine pina intr-a patra inclusiv cu asa numar mare de dinti  adica z 22- simbata am trecut muntii padurea craiului de la alesd spre beius si a urcat foarte bine motorul chiar si pe piatra cubica si mai iti spun ca mergeam pe drum intins cu a 4-ra cu 90 pe ora insa cind schimbam a 5-cea cobora la 70 pe ora nu mai tragea motorul

Exact! bine..nu scade chiar in halul asta la mine..ajung la 90 cu a 4-a, dar ajung la 110-120 cu a cincea. Partea buna e ca plaja de acceleratie din a 4-a a crescut și e foarte buna pt oras...oricum nu ajung sa-i dau a cincea!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

DACA POATE SA IMI RASPUNDA CINEVA LA O PROBLEMA REFERITOARE LA O MOTOCICLETA MZ-ETZ DE 250 CM - IN TOATE VITEZELE MOTOCICLETA MERGE BINE SI ARE SI FORTA INCLUSIV IN VITEZA A PATRA SE RIDICA SI LA 100 DE KM PE ORA . PROBLEMA CARE VREAU SA O EXPUN ESTE URMATOAREA - IN MOMENTUL CIND SCHIMB IN A CINCEA MOTORUL NU MAI ARE FORTA ORICIT AS TRAGE DE ACCELERATIE - DACA POATE CINEVA SA IMI RASPUNDA CAM CE PROBLEMA POATE SA FIE - REPET ACEASTA SITUATIE APARE NUMAI CIND SCHIMB IN ULTIMA VITEZA A CINCEA - IN REST TOATE CELELALTE VITEZE MERG BINE SI MOTORUL ARE SI FORTA SA URCE CHIAR SI PANTE MAI ABRUPTE - VA MULTUMESC- POSTEZ SI O POZA CU MOTORUL MEUattachicon.gifDSC00009.JPG

poate fi si nivelul scazut al benzinei din carburator .am cablu nou de turometru ptr etz 250.luci timisoara 0723342232

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

CUM AS PUTEA SA DESFAC NISTE SURUBURI DIN BLOCURILE DE LA O MOTOCICLETA VECHE - PROBLEMA ESTE CA LA SURUBURILE CARE STRING CELE 2 BLOCURI SUNT UZATE CRESTATURILE IN CARE INTRA SURUBELNITA SI IMI SCAPA CIND VREAU SA DESFAC - CU OCAZIA ASTA O SA INLOCUIESC SURUBURILE CU CAP IMBUS  - DACA POATE CINEVA SA IMI DEA O SUGESTIE CARE A MAI INTILNIT  DE ASTFEL DE PROBLEME - VA MULTUMESC

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

CUM AS PUTEA SA DESFAC NISTE SURUBURI DIN BLOCURILE DE LA O MOTOCICLETA VECHE - PROBLEMA ESTE CA LA SURUBURILE CARE STRING CELE 2 BLOCURI SUNT UZATE CRESTATURILE IN CARE INTRA SURUBELNITA SI IMI SCAPA CIND VREAU SA DESFAC - CU OCAZIA ASTA O SA INLOCUIESC SURUBURILE CU CAP IMBUS  - DACA POATE CINEVA SA IMI DEA O SUGESTIE CARE A MAI INTILNIT  DE ASTFEL DE PROBLEME - VA MULTUMESC

exista o surubelnita cu shoc care desface suruburile prin lovirea ei.este pe louis si costa vreo 10euro.schlagschrauber parca-i zice.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

as mai avea o intrebare pentru cine a schimbat rulmenti la o motocicleta etz -250 -  daca pot sa pun rulmenti din clasa C3 IN LOC DE C4 bine inteles ceva mai de calitate SKF sau FAG  - va multumesc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

as mai avea o intrebare pentru cine a schimbat rulmenti la o motocicleta etz -250 -  daca pot sa pun rulmenti din clasa C3 IN LOC DE C4 bine inteles ceva mai de calitate SKF sau FAG  - va multumesc

in ultima vreme nu am mai vazut c4 la ambielaje,doar c3 si recomand skf sau koyo care vin la yamaha pe original de ex

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

da asa este - multumesc mult pentru raspuns - intre timp m-am mai interesat - si clasa de rulmenti c4 firma skf sunt foarte scumpi  -adevarul este ca si c3 sunt destul de scumpi - este cam 65 de lei un rulment 6306 si nu neaparat asta ar fi problema - dar macar sa sti ca sunt originali - nu china sau turkie sau alte porcarii - mai jafuri decit aia romanesti - pina la urma o sa ramin la skf - inca o data multumiri

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

AS AVEA SI EU O INTREBARE SI TOTODATA O PARERE DE O MOTOCICLETA - HONDA XR-650-R

    ce as vrea sa intreb pe cine a avut sau cine are -  daca se comporta bine la mers si pe drum intins si urcat pe forestiere dar nu pentru pante foarte abrupte ci pur si simplu drumuri forestiere cu pante normale - urcari de drum neasfaltate care mai au si gropi si pietris etc

     viteza nu trebuie sa fie foarte mare 70-80 km pe ora PE DRUM INTINS ASFALTAT  - asta as vrea eu sa va intreb daca poate sa-mi raspunda cineva - cam la ce pret ar fi - si daca sunt destul de fiabile sau ce altceva - ce alt tip de motor recomandati pentru deplasari de genul asta 50 % asfalt 50% sa zicem forestier si urcari

        VA MULTUMESC

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×