Mergi la conţinut
  • 0
BlueBoy

service Cel Mai Bun Ulei 10W40

Întrebare

Am folosit pana acum 3 tipuri de ulei:

 

- Repsol MotoRider 4T 10W40 (mineral) - culoare galben

- Motul 7100 MA2 4T - 10W40 (full sintetic + ester) - culoare galben

- Motul 7100 MA 4T - 10W40 (full sintetic + ester) - culoare rosu

 

 

Diferenta intre cel mineral si acestea de la Motul am simtit-o doar la schimbarea vitezelor, in schimb banuiesc ca protectia oferita motorului este mai buna la ultimele 2. As vrea sezonul viitor sa folosesc un ulei de top si am nevoie de sfatul unui cunoscator in ale uleiului. Oscilez intre:

 

 

-Castrol Power 1 Racing 4T 10W40 (full sintetic cu tehnologie Trizone, flash point la 209 grade Celsius) - pret 4l: 300 RON

 

-Motul 300V 4T 10W40 (binecunoscut in Romania, dublu ester, flaspoint la 240 grade Celsius) - pret 4l: 255 RON

 

-Motul 7100 4T 10W40 MA - full sintetic, ester - flashpoint la 236 grade Celsius) - pret 4l: 185 RON

 

-BelRay EXP Synthetic Ester 10W40 MA 2- semi sintetic, ester, flashpoint la 192 grade Celsius - pret 4l: 190 RON

 

-Repsol MotoRacing 4T 10W40 (full sintetic, flaspoint la 238 grade Celsius) - pret 4l: 170 RON

 

-Motorex Top Speet Synthetic performance 4T 10W40 - full sintetic, flash point la >200 grade Celsius - pret 4l: 190 RON

 

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

65 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

http://www.dualies.com/downloads/files/Oil%20Test%20Results%20-%20g2156.pdf

 

 

Prin urmare, se pare ca laudatul Motul 300V este departe de a fi cel mai performant ulei; raportat la pretul pe care il are se pare ca nu e o afacere deloc buna. Eu unul o sa optez pentru Mobil 1 4T 10W40 racing

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am avut dificultati cu PDF-ul, adica mi-a blocat computerul de doua ori pana acum :D

Insa din ce am citit am cateva dubii asupra studiului, avand in vedere ca la pierderea de vascozitate apare un produs care are pierdere zero dupa 90 de cicluri de test. prea bun, prea ca la tazara... :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am avut dificultati cu PDF-ul, adica mi-a blocat computerul de doua ori pana acum :biggrin:

Insa din ce am citit am cateva dubii asupra studiului, avand in vedere ca la pierderea de vascozitate apare un produs care are pierdere zero dupa 90 de cicluri de test. prea bun, prea ca la tazara... :biggrin:

Am avut si eu ceva dificultati cu ei, cel mai bine foloseste "Save As" si il poti studia linistit direct de pe HDD, se incarca mult mai bine si eficient. De acord cu semnul de intrebare ridicat de tine, dar uita-te si pe celelalte teste si verifica si finalul documentului unde autorul testelor isi da declaratia pe propria raspundere in fata notarului public in ceea ce priveste veridicitatea datelor; la cat sunt de procesomani americanii se gasea unul sa il contrazica; oricum, sa zicem ca au fost subiectivi in ce priveste uleiul Amsoil, dar in rest ce parere ai?

incerc sa inteleg. Castrol in UK,4litri £38. in Romanica de ce e cu £10 mai mult?

20,pardon

E ca si cum ai intreba de ce in Romania se practica bisnita. :) asta e Romania. chinezarii la pret de original si originale la suprapret.

nu cunosc mult despre ulei,dar tocmai am schimbat Sambata cu Castrol Power racing 1 4T 10w40. schimbare in bine.

Ce ulei ai folosit inainte si prin ce se traduce schimbarea in bine pe care ai resimtit-o?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

n-am idee. tocmai am luat mobra acum o saptamana si doua zile. si uleiul vechi era pus de curand(inca avea maroniul ala deschis-transparent ).

schimbare in bine: simt ca nu se mai incinge atat de mult,radiatorul nu se mai rdica la max temp,fan(elicea aia,nu stiu in romaneste :o ) nu merge des pt ca nu are nevoie,nu mai aud decat un Dum-dum tipic Kawasaki.inainte,parca avea cuie in el,cand schimbam vitezele .acum,la oprire,ventilatorul ala merge 30sec max si se opreste. inainte,din cauza ca se incingea mult,imi papa bateria si dimineata aveam nevoie de shoc pus la max.

acum porneste si am relantiul la sub 1000rpm.

parca trage mai bine(facut testul cu pasagera) .

ori sunt bou ori ma incanta numele de Castrol.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

n-am idee. tocmai am luat mobra acum o saptamana si doua zile. si uleiul vechi era pus de curand(inca avea maroniul ala deschis-transparent ).

schimbare in bine: simt ca nu se mai incinge atat de mult,radiatorul nu se mai rdica la max temp,fan(elicea aia,nu stiu in romaneste :ohmy: ) nu merge des pt ca nu are nevoie,nu mai aud decat un Dum-dum tipic Kawasaki.inainte,parca avea cuie in el,cand schimbam vitezele .acum,la oprire,ventilatorul ala merge 30sec max si se opreste. inainte,din cauza ca se incingea mult,imi papa bateria si dimineata aveam nevoie de shoc pus la max.

acum porneste si am relantiul la sub 1000rpm.

parca trage mai bine(facut testul cu pasagera) .

ori sunt bou ori ma incanta numele de Castrol.

ceva imi spune ca nu doar uleiul e cel ce trebuie servisat la motocicleta ta.  Electroventilatorul (elicea aia) nu ar trebui sa porneasca decat cand este extrem de cald afara sau cand motocicleta sta pornita la relanti la semafor pentru un timp mai indelungat. verifica-ti si sistemul de racire, vezi ce antigel ai, ca idee, se schimba la 2 ani si antigelul, caci isi pierde din proprietati.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

n-am idee. tocmai am luat mobra acum o saptamana si doua zile. si uleiul vechi era pus de curand(inca avea maroniul ala deschis-transparent ).

schimbare in bine: simt ca nu se mai incinge atat de mult,radiatorul nu se mai rdica la max temp,fan(elicea aia,nu stiu in romaneste :ohmy: ) nu merge des pt ca nu are nevoie,nu mai aud decat un Dum-dum tipic Kawasaki.inainte,parca avea cuie in el,cand schimbam vitezele .acum,la oprire,ventilatorul ala merge 30sec max si se opreste. inainte,din cauza ca se incingea mult,imi papa bateria si dimineata aveam nevoie de shoc pus la max.

acum porneste si am relantiul la sub 1000rpm.

parca trage mai bine(facut testul cu pasagera) .

ori sunt bou ori ma incanta numele de Castrol.

 

Pana la urma cred ca tragea mai bine din cauza pasagerei :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am avut si eu ceva dificultati cu ei, cel mai bine foloseste "Save As" si il poti studia linistit direct de pe HDD, se incarca mult mai bine si eficient. De acord cu semnul de intrebare ridicat de tine, dar uita-te si pe celelalte teste si verifica si finalul documentului unde autorul testelor isi da declaratia pe propria raspundere in fata notarului public in ceea ce priveste veridicitatea datelor; la cat sunt de procesomani americanii se gasea unul sa il contrazica; oricum, sa zicem ca au fost subiectivi in ce priveste uleiul Amsoil, dar in rest ce parere ai?

E ca si cum ai intreba de ce in Romania se practica bisnita. :) asta e Romania. chinezarii la pret de original si originale la suprapret.

Ce ulei ai folosit inainte si prin ce se traduce schimbarea in bine pe care ai resimtit-o?

 

Nu este primul document de tipul asta, facut cu dedicatie pt Amsoil.

In ultimii 10 ani au iesit mai multe PDf-uri dintr-astea. Si toate au acelasi castigator.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Discutia despre cel mai bun ulei este interminabila, pe internet o sa gasesti sute poate chiar mii de discutii si topicuri pe acest subiect . Nimeni nu poate spune cu exactitate care este cel mai bun ulei.

 

Sunt multi producatori care fac uleiuri de calitate, dar eu prefer MOTUL pentru faptul ca este usor de gasit si il iau direct de la importator. Asa am garantia ca uleiul nu este contrafacut.

 

Uleiuri foarte bune, DAR foarte greu de gasit. Si daca le gasesti au un pret pe care nu-l merita ar fi : Idemitsu

                                                                                                                                                                                    Red Line

                                                                                                                                                                                    Fuchs

                                                                      

Referitor la calitatea uleiului MOTUL, gandeste-te si la faptul ca ei au cam inventat uleiul pentru motoare. Tot ei au inventat si uleiul sintetic si tot ei au fost cei care au dezvoltat si tehnologia uliurilor pe baza de esteri . Unde mai pui la socoteala ca producatori auto precum HONDA, SUBARU si LEXUS au ales Motul ca furnizor OEM.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Da, e impresionant CV-ul celor de la MOTUL cu atatea noutati aduse pe piata, dar nu cred ca asta ii face cei mai buni... daca e sa facem o analogie : grupul VAG a fost pionierul motorului diesel modern. Putem sa afirmam acum ca ei fac cele mai bune motoare diesel acum? Nici pe departe. Sunt depasiti cu mult de producatori de diesel-uri ca Honda si BMW, din toate punctele de vedere.

Sunt mii de topicuri pe aceasta tema, vorba ta, dar pana la urma relevanta este experienta personala a fiecaruia, transmisa sincer si concret aici pe forum. Eu unul voi folosi Mobil la urmatorul schimb, poate tu vei incerca Polaris, poate altcineva va incerca Argus sau Prutul :) si ulterior putem impartasi aici eventualele experiente pozitive/negative sesizate (asta in cazul in care mergem pe premiza ca testele facute in PDF-urile de pe net sunt niste facaturi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Anul asta in RoSBK mai multe motoare bubuite cu Motul. Cu Bel Ray nici o victima.

Nu mai pun motul in motorete de 3 ani.


Inca ceva - singurul pilot roman care anul asta a castigat o competitie europeana (in adevaratul sens al cuvantului, nu balcanica, nu est europeana) este Cristina Udrescu, cu o motocicleta din 2003 care a mers cu Bel Ray. Motocicleta a fost pregatita la Grant Racing Garage

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Anul asta in RoSBK mai multe motoare bubuite cu Motul. Cu Bel Ray nici o victima.

Nu mai pun motul in motorete de 3 ani.

Inca ceva - singurul pilot roman care anul asta a castigat o competitie europeana (in adevaratul sens al cuvantului, nu balcanica, nu est europeana) este Cristina Udrescu, cu o motocicleta din 2003 care a mers cu Bel Ray. Motocicleta a fost pregatita la Grant Racing Garage

Am discutat acum cu un participant din RoSBK, parerea lui personala e ca motoarele cu pricina nu au patit asta din cauza uleiului Motul neaparat, ci din cauza ca sunt uzate/comprimate/tunate la extrem. El personal foloseste Rock Oil.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am discutat acum cu un participant din RoSBK, parerea lui personala e ca motoarele cu pricina nu au patit asta din cauza uleiului Motul neaparat, ci din cauza ca sunt uzate/comprimate/tunate la extrem. El personal foloseste Rock Oil.

 

Pai toate sunt impinse la extrem :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut! Cum pot afla dimensiunile la Semeringurile de ulei de la furca ? Multumesc anticipat !

Desfaci furca, si in bratul stang o sa gasesti un ravas pe care gasesti dimensiunile scrise iar in bratul drept al furcii un alt ravas pe care scrie: nu mai posta aiurea. Succes! si nu uita sa pui ravasele la loc, in cazul in care vinzi moto.

 

Si ca raspuns la intrebarea ta, foloseste un subler.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Anul asta in RoSBK mai multe motoare bubuite cu Motul. Cu Bel Ray nici o victima.

Nu mai pun motul in motorete de 3 ani.

Inca ceva - singurul pilot roman care anul asta a castigat o competitie europeana (in adevaratul sens al cuvantului, nu balcanica, nu est europeana) este Cristina Udrescu, cu o motocicleta din 2003 care a mers cu Bel Ray. Motocicleta a fost pregatita la Grant Racing Garage

 

Asta este deja reclama Cesar ... ! Hai sa fim putin seriosi ... !

O parere despre bardhal.ulei folosit mult prin italia.ms

 

BARDHAL era uleiul de casa al HONDA Automotive EU, dar dupa doar doi ani au renuntat. Asta era acum ceva ani, spre exemplu cand mi-am luat eu masina in 2008 avea in motor ulei BARDHAL si la prima revizie tot acest ulei s-a folosit .... Eu l-am schimbat dupa nici 3k ...

PS : am uitat sa precizez faptul ca in primii 10K, mi-a consumat aproape 1.3 litrii de ulei . Iar dupa schimb, in 3k aproape 400ml ... atunci am decis sa-l schimb ...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am tot cautat Mobil 1 Racing 10W40 4T pe piata; din pacate nu se mai gaseste in Romania , nu se mai importa. Ce Bel Ray folosesti tu?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

EXS si EXP.

Functie de regim de folosire si temperatura la care este exploatata motocicleta, pun vascozitate mai mare sau mai mica.

Nu recomand EXS motocicletelor al caror motor nu este intr-o stare tehnica foarte buna pentru ca astfel de motoare il pot consuma.

 

Asta inseamna:

Compresie in parametri

Chiulasa in stare buna (jocuri termice in parametri, simeringuri de supape nedeteriorate)

EXS nu este recomandat chopperelor sau motoarelor racite pe aer.

 

EXP-ul pe de alta parte, desi nu este la fel de performant ca EXS-ul, este mai versatil. Eu l-am folosit atat la motociclete care au mers doar la curse cat si la motocicletele de strada, sport, touring, racite cu apa sau cu aer. Este ceva mai accesibil ca pret si nimeni nu s-a plans de el.

 

Eu le am mereu pe stoc la service, la bidoane de 4 litri, un litru sau la butoi de 60 de litri.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Eu folosesc motul 7100 , totul bine vro 3000 km ca dupa aia zici ca se farama cutia la cum se aude , am mers cu niste motoare care merg pe motorex si bel ray si se comporta perfect cutia , din experienta mea minima cam are dreptate Cesar .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Mda..o sa renunt la Motul si eu, caut de 2 luni aproape Mobil 1 Racing 4T 10W40, dar nicio sansa, nu il gasesc nici la importator macar; gasesc doar Mobil 1 10W40 semi-sintetic.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Doar la cutie se vede diferenta in rest motorul nu bate nu scoate fum nu mananca ulei cu motul , acum am apucat de am cumparat 4 L de motul 7100 o sa pun tot desta pana la vara , nici eu nu stiu care e mai bun , din auzite Bel Ray cam sparge topurile cred ca la vara las Motul . Astept o parere de la cineva priceput , uleiul Bel Ray 10w 40 este bun pe un suzuki GSX R 750 SRAD 1998 injectie cu 47.000 km in bord , sau ceva mai vascos ???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×