Mergi la conţinut
Edgji

Fun Courier Expres Ploiesti , Intarzieri Si Nesimtire

Recommended Posts

Deoarece nu este prima data cand patesc acest lucru, iar cei de la ANPC mi-au spus ca nu sunt singurul reclamant in ultimul timp,, va atasez mesajul trimis de mine astazi celor de la FAN COURIER ......."EXPRES" ???!! in legatura cu pachetul trimis pe 22 11 13 ajuns pe 23 11 13 si banii pauza azi 27.11.si la aceasta ora

 

 

Buna ziua,
Incep prin a cere scuze daca nu am postat unde trebuie.
Vreau sa va aduc la cunostiinta ca stimabilii dvs colegi din Ploiesti dau dovada de totala lipsa de interes fata de clienti ,ca sa nu folosesc cuvantul nesimtire deoarece este probabil prea "dur" in acceptiunea dvs.
Argumentul meu este ca am trimis un colet cu ramburs vineri 22.11.ac ...a ajuns pe 23 11, fiind duminica rambursul a ajuns abia luni. Pana aici totul normal si de bun simt....DAR...marti am dat telefon...raspunsul a fost ca agentii sunt pe teren si o sa ajunga mai tarziu la mine...evident nu au ajuns....am cerut legatura operatoarei la cineva din conducere....raspunsul a fost ca  va urmarii personal sa se faca livrarea si a cerut scuze....TOT NIMIC...desii agentul cu pricina a sosit a doua oara, dupa amiaza, vis-a-vis de magazinul nostru ... nici nu ne-a bagat in seama.....ne-am multumit sa-i "admiram" noua pereche de "adidas" albastri la "pachet" cu "ignore" ce ni l-a dat
MIERCURI...la ora 12 telefon....._"ne scuzati, intr-o ora aveti banii"
Este ora16.00 si nu am primit nici acum plicul ramburs
Cu deosebit respect
PS concluziile le trage-ti singuri

 

PPS coletul continea o toba pt R6 care a ajuns la destinatar in timp normal DAR i s-au cerut taxele de transport si ramburs desi eu anuntasem agentul ca platesc , la sfarsitul lunii conform contract colaborare.....greseala mea ca nu am fost atent la ce a scris aiuritul...... a trecut taxe la destinatie, asa ca, am trimis inapoi banii de taxe omului cu scuzele de rigoare ( pe cheltuiala mea)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Servicii romanesti la preturi nemtesti ...

 

Din pacate, asta este trista realitate ... As adauga la acest topic si compania GLS din Sibiu, alti profesionistii. Am primit un colet din Germania cu trei zile intarzaiere !!!! Tot prin serviciu EXPRES chipurile... Am sunat la ei sa vad de ce intarzaie coletul si am fost la un pas sa o iau la ijuraturi pe o domnisoara care a fost de o nesimtire iesita din comun !!! Tot imi explica ca adresa de pe colet a fost incompleta si ca nu exista un numar de telefon, tot ia cu gura mare... Cand intr-un sfarsit am primit coletul, ce sa vezi ??????????!!!!!!!!!!! ADRESA COMPLETA trecuta pe colet + numarul meu de telefon !!!!!!!!!!!

 

Nici macar n-au avut bunul simt sa-si ceara scuze ... ! Oricum, am transmis toata povestea celor din Germani si le-au facut refuz la plata direct .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×