Mergi la conţinut
  • 0

Help Please...gsx-R Nu Mai Porneste


Smileyx

Întrebare

Salutare baietii..sunt si eu nou atat pe aici pe pro-bike cat si ca motociclist..

 

In fine..am luat zilele trecute un GSX-R de 750 modelul din '94.Mentionez ca a stat vreo cateva luni "pe bara" nu a fost pornita deloc.Eu cand am luat-o..avea motorul cald, a pornit la cheie, dar azi-dimineata nu a mai vrut sa porneasca.Am incercat tot ce stiam eu ca trebuie facut dpdv theoretic.Am tras socul, am incercat in toate felurile...am dat la automat, da sa porneasca dar cu toate astea nu vrea sub nici o forma sa "o ia" nu prea as mai vrea sa insist ca mi-e frica ca omor bacteria.Cel de la care am luat-o insista sa incerc pana porneste..dar mi-e frica sa nu descarc bateria.Din ce am mai citit pe aici am inteles ca e posibil sa fi cedat bujiile, dar nu stiu de care trebuie sa iau si nici de unde( sunt din Ploiesti) si nici cum se schimba..imi trebuie vreo cheie speciala? ca la masina? sau?

 

Daca vrea sa ma ajute si pe mine cineva v-as fi recunoscator.Multumesc


Sau daca cineva din Ploiesti stie vreun service de incredere unde pot sa ma duc cu ea..v-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Am fost ieri sa vad o varza de motor care evident, nu a pornit, din mai multe cauze.

 

La a ta e posibil, din cate am inteles de la prietenul cu care am fost sa o verific, sa ii fi udat bujiile, caz in care e necesar scoaterea si curatarea lor. Ca sa nu mergi sa le pui pe aragaz, poti lua o lampa cu gaz si le rezolvi pe loc, verifici cat sunt de afumate (am avut masina cu motor pe benzina si mai stiu cate ceva), gap-ul (distanta dintre electrod si contactul central), eventual le cureti cu decarbusol (am inteles ca nu e bine de dat cu peria de sarma pe ele). Poti sa verifici si fisele de bujii cu un multimetru. Nici bateria nu trebuie uitata, incearca cu niste cabluri de pornire si o baterie de masina, eventual. Daca nu si nu, cauta un spray de pornire si pulverizeaza in admisie DUPA ce dai filtrul jos.

 

Nu-s specialist, dar repet, am avut masini pe benzina, printre care si dacii (is mai batran :D , dar nu prea tare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Avea benzina in ea si respectiv in carburatoare? daca da o posibila cauza pentru care nu porneste e jegul ( namolul ) format in ele.

Ai putea sa arunci un ochi la asta dupa ce in prealabil ai scos din schema partea de aprindere efectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bun.Multumesc mult pentru ajutor.Intre timp am luat legatura si cu fostul proprietar, si am inteles de la el ca e posibil( pe langa bujii de care am dat comanda) sa se fi dereglat carburatoarele( din cauza statului nu stiu ce clapite de prin carburatoare sa se fi dereglat/desincronizat) stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva?Sau vreun manual de service unde pot sa imi fac si eu o idee despre cum sunt amplasate piesele..si cum sa umblu in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

de la stat nu se desincronizeaza.

Desfa-le si vezi cat jeg sau ce s-a intamplat acolo.

In cel mai naspa caz dar si asta e trebuie sa fi ghinionist se pot crapa membranele din carburatoare si sa nu mai actioneze.

 

 

PS: la modelul asta W de 750 am vazut cu ochii mei ce a putut sa faca mizeria din ele.

La motocicleta mea din 85 la fel, s-a format MAL a se citi namol in ele si nu mai putea sa se miste plutitorul.

 

Asa ca lasa povestea cu desincronizatul de la stat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Mda..este exact modelul care ai spus tu...w 750..in fine..nu este explicatia mea..este o explicatie primita in conditiile in care in care singurul motor la care ma pricep este motorul disel de pe Astra mea din 2000 :)) deci oricum trebuiesc desfacute carburatoarele si curatate...Dar daca le desfac nu se desincronizeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Am inteles..deci tot nu scap de service :)...in fine..si vroiam sa mai intreb daca stiti pe undeva..pe cineva care se ocupa cu dezmembrari moto..pentru ca tot incerc pe net sa caut un model ca al meu si nu gasesc...e invadata piata de modelul SRAD si K1..iar modeul meu w750 zici ca e fantoma :)) nu exista decat in mintea mea :)) glumesc acum..in fine..m-ar fi interesat carenele si partea frontala cu farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

parerea mea e ca daca nu te pricepi , nu are sens sa desfaci tu carburatoarele. 

sincronizarea nu este mare lucru, dar reglatul amestecului este. majoritatea il vor regla dupa ureche sau respectand reglajele date de manualul motoretei. 

 

te as sfatui sa te duci cu ea la un mecanic, sa arunci niste bani si sa ii faci o revizie sanatoasa. 

eu as schimba intr un motor pe care nu il cunosc toate lichidele (ulei motor, ulei furca, lichid de frana) , as face carburatia , as schimba filtrul de benzina, as verifica incarcarea. ordinea o stabilesti in functie de prioritati si de costuri dar trebuie facute, altfel poti avea surprize neplacute. 

 

Daca desfaci cu grija carburatoarele le ai putea curata si sincroniza si singur , o sa iti ia mult dar nu e imposibil. La fel schimbatul tuturor lichidelor. Ce te sfatuiesc este sa te documentezi bine sau sa lucrezi cu cineva care se pricepe si vrea sa te invete. 

 

nu vei avea viteza mecanicului si nici experienta, dar vei face totul cu atentie. 

 

totusi, daca nu te pricepi, mergi la mecanic. Daca tot dai carburatoare jos, schimbi bujii, tot esti acolo, verifica si valvele :) 

 

si nu te lua cu mainile de cap, toti am trecut prin asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Multumesc mult..eu am ceva cunostinte de mecanica, dar sincer sa fiu nu mi-am bagat niciodata nasul intr-un motor...:) oricum ma gandesc si eu sa ma duc la service..pentru ca intre timp am mai cumparat un motor w750 de piese, si l-am defacut pe ala..sa vad ce si cum (inaitne sa umblu in al meu) si vad ca sunt multe chichite..chestii care trebuie sa le stii...de la felul cum se prinde acel nenorocit de furtunas sub rezervor( care daca l-ai scos..nu stiu cum se mai pune inapoi :))) ), pana la amestecul de carburant, si reglajul clapitelor din carburatoare..deci da..vreau sa ma duc cu ea la un mecanic...sa imi arate ce si cum , apoi sa incep si eu sa imi bag nasul in ea..asa cate putin in fiecare zi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Eu am srad de 750 din '99 pe injectie , acum 2 zile cu doi prieteni iam schimbat ambele cauciucuri fata spate filtru de aer , bujiile , filtru de ulei si uleiul si placutele de frana pe spate , bine inteles ca anul trecut am fost la cineva care se pricepea si am invatat de acolo cum se face treaba + antigel schimbat , nu mam apucat de nebun sa umblu pe acolo ca se alegea prafu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Multumesc mult..eu am ceva cunostinte de mecanica, dar sincer sa fiu nu mi-am bagat niciodata nasul intr-un motor...:) oricum ma gandesc si eu sa ma duc la service..pentru ca intre timp am mai cumparat un motor w750 de piese, si l-am defacut pe ala..sa vad ce si cum (inaitne sa umblu in al meu) si vad ca sunt multe chichite..chestii care trebuie sa le stii...de la felul cum se prinde acel nenorocit de furtunas sub rezervor( care daca l-ai scos..nu stiu cum se mai pune inapoi :))) ), pana la amestecul de carburant, si reglajul clapitelor din carburatoare..deci da..vreau sa ma duc cu ea la un mecanic...sa imi arate ce si cum , apoi sa incep si eu sa imi bag nasul in ea..asa cate putin in fiecare zi :)

Nu mai umbla la ea, suna-ma si stabilim o "intalnire" pe saptamana viitoare..0722 356 993

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

cand ai luat-o era calda. adica,ala a pornit-o impinsa.
e foarte posibil ca electromotorul e partial ars/lacul de pe rotor topit.fura curent si nu are putere sa invarta motorul. impinge-o intr-a doua si o sa porneasca. sau,baga o baterie noua.. dar suna a electromotor cardit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

cand ai luat-o era calda. adica,ala a pornit-o impinsa.

e foarte posibil ca electromotorul e partial ars/lacul de pe rotor topit.fura curent si nu are putere sa invarta motorul. impinge-o intr-a doua si o sa porneasca. sau,baga o baterie noua.. dar suna a electromotor cardit...

Pai nu ca am redresor acasa si am pus bateria la incarcat...am incercat din nou sa dau la automat pana am descarcat-o din nou..astept acum sa se incalzeasca putin sa pot sa fac ce ai zis tu...a 2-a impinsa..:) si deci sa pun ochii pe un electromotor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

nu mai insista sa ii dai la automat. poti sa-i coci electromotorul.

daca ala a pornit-o la buton,n-are cum sa nu porneasca la tine. dar, daca el a pornit-o impinsa,cand era incalzita a fost usor sa porneasca la buton. tu dupa ce ai luat-o,cateva zile n-ai pornit-o. posibil sa nu aiba nici ulei mult in ea. si stand cateva zile,nu mai are libertatea de frecare la pornire,daca electromotorul e cardit.

in plus, un electromotor cardit, te lasa sa o pornesti cand s-a racit putin,dar dupa ce s-a incins,se blocheaza pana se raceste..

sa ne spui ce ai facut,sa ne luam diploma de asistenti tehnici vizionari :thumbup:


nu da bani pe electromotor pana nu il desfaci pe al tau.. posibil doar sa aiba carbunii consumati si rotorul se freaca pe cabluri. cand carbunii sunt aproape terminati,cablul poate atinge nisha/"sertarul" in care este pozitionat ,face contact si fura curentul de la baterie. d-aia si omoara bateria repede,dar nu acumuleaza curent de ajuns de mult pt a se invarti cu puterea necerasa sa invarta vibrochenul :excl:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...